Welkom in de shoutbox, gast
Eeuwig Den Haag:
Wanneer begint ado weer!! Kan dat oranje nu al niet meer aan zien. WAAR IS DIE HOGE DRUK!!
Wanneer begint ado weer!! Kan dat oranje nu al niet meer aan zien. WAAR IS DIE HOGE DRUK!!
Ik heb werkelijk nog nooit iets met landenteams gehad. In één woord verschrikkelijk.
Competitieschema is dramatisch door al die onzinnige wedstrijden.
Bij blessures van de spelers zijn de clubs de pineut (en zij betalen hun salaris).
En als de oom van je buurvrouw zijn nicht de tante is van de groenteboer op de hoek mag diegene ook voor het land naar keuze uitkomen.
En vooral allemaal in oranje lopen. Pfffffff.
Maar ik probeer de komende weken verder niet te zeiken over het WK aangezien er genoeg zijn welke er wel plezier aan hebben. Hup Holland hup.
Competitieschema is dramatisch door al die onzinnige wedstrijden.
Bij blessures van de spelers zijn de clubs de pineut (en zij betalen hun salaris).
En als de oom van je buurvrouw zijn nicht de tante is van de groenteboer op de hoek mag diegene ook voor het land naar keuze uitkomen.
En vooral allemaal in oranje lopen. Pfffffff.
Maar ik probeer de komende weken verder niet te zeiken over het WK aangezien er genoeg zijn welke er wel plezier aan hebben. Hup Holland hup.
12
|
Maandag 8 juni 2026 om 22:43 uur |
BLEISWIJK-1:
Los van verkopen. Wat als de eigenaar net als de Chinees niet meer betaald. Is dit op te vangen? Ik zou zeggen van niet.
Wat dat betreft leen ik me geld liever aan mijn moeder uit dan aan mijn collega.
Los van verkopen. Wat als de eigenaar net als de Chinees niet meer betaald. Is dit op te vangen? Ik zou zeggen van niet.
Wat dat betreft leen ik me geld liever aan mijn moeder uit dan aan mijn collega.
Geen idee, maar ik zie dit niet snel gebeuren bij hun eerlijk gezegd dat ze ineens niet meer betalen, gezien hun naam/netwerk en aantal clubs in allerlei sporten ze beheren.
1
|
Maandag 8 juni 2026 om 16:50 uur |
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Voor 20 euro op wachtlijst
Supporters van ADO Den Haag kunnen voor 20 euro op een wachtlijst komen voor een seizoenskaart.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Voor 20 euro op wachtlijst
Supporters van ADO Den Haag kunnen voor 20 euro op een wachtlijst komen voor een seizoenskaart.
Lees het nieuwsbericht
20€ betalen om op een wachtlijst te mogen komen, en misschien heb je dan geluk om een kaart te mogen kopen, je moet het maar verzinnen
1
|
Woensdag 3 juni 2026 om 17:08 uur |
Advertentie
pajam:
Jimenez beviel prima! Vlak verkopen als ie niet bijtekent.
Jimenez beviel prima! Vlak verkopen als ie niet bijtekent.
Je lult makkelijk. Zou er wel belangstelling zijn om Vlak over te nemen tegen de prijs die ADO (of jij) zou willen of moet het tegen elk aannemelijk bod? Ik denk dat Vlak vooral door ADO supporters op een (terecht) voetstuk wordt geplaatst maar dat hij maar bij weinig clubs leeft. Behalve Volendam misschien maar die kunnen hem niet betalen.
3
|
Woensdag 3 juni 2026 om 13:05 uur |
BobM:
Tja, die Duitsers krijgen straks dus geld voor een speler die nog geen minuut in dienst is geweest.
De club die hem het podium heeft gegeven om z'n kwaliteit te tonen krijgt niets....
Tja...
Tja, die Duitsers krijgen straks dus geld voor een speler die nog geen minuut in dienst is geweest.
De club die hem het podium heeft gegeven om z'n kwaliteit te tonen krijgt niets....
Tja...
Wat zou jij doen als onze ckub zon speler onder contract had ….. gewoon gratis de deur uit ? Tis gewoon een onwijze flater van zen zaakwaarnemer. Dit had je gewoon met een clausulle in de overeenkomst kunnen voorkomen. Nu ben je niet meer in charge en afhankelijk van clubs….. wat vraagt de 1 en wat wil de ander betalen. Nogmaals, gewoon een slechte zaakwaarnemer !
1
|
Woensdag 3 juni 2026 om 08:10 uur |
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus en 139 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




