Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: eigenaar

Kies een pagina

Pagina 1
Volgende pagina
Bolskie:

Maar dat de gehele technische staf achter een speler staat en de speler vast wil leggen maar de eigenaar zegt nee is toch gerust opmerkelijk en niet bevorderlijk of vind je dat ook onzin?
Dat is inderdaad vervelend maar Bolt zal dit niet voor niks doen lijkt mij. Ze hebben ruim ervaring met clubs runnen en dat er niet klakkeloos gekocht wordt als een technische staf het roept vind ik ook wel wat hebben. Er zal niet zomaar nee gezegd zijn. Eigenaar betaald en mag soms ook bepalen…. Niemand weet wat Braaf heeft geeist en zolang we geen eigen bankrekening hebben zal alles logischerwijs via de eigenaar moeten gaan. We gaan het allemaal wel zien, ik kijk uit naar de start van het seizoen en alle randzaken interesseren mij niet zo.
4
Zondag 14 juni 2026 om 20:17 uur
Ran1972:

Pffff, voor vele hier is de zomerstop net ff iets te lang. Wat een ge o.h. over een Ibiza incident waardoor opeens de trainer eruit moet of gaat, de eigenaar na een kampioenschap schijnbaar besluit de club te verkopen en is het ‘schandalig’ dat van der gun eruit is gezet schijnbaar (ook al had hij 0 ervaring voor de nieuwe functie en is hij zelf eruit gestapt waarschijnlijk. Elke club heeft z’n incidenten etc maar alleen bij ons is dan meteen de club op sterven na dood en zijn we al gedegradeerd of opgedoekt zonder ook maar een minuut in de eredivisie gespeeld te hebben (volgens een aantal supporters dan)……
Maar dat de gehele technische staf achter een speler staat en de speler vast wil leggen maar de eigenaar zegt nee is toch gerust opmerkelijk en niet bevorderlijk of vind je dat ook onzin?
2
Zondag 14 juni 2026 om 20:04 uur
Pffff, voor vele hier is de zomerstop net ff iets te lang. Wat een ge o.h. over een Ibiza incident waardoor opeens de trainer eruit moet of gaat, de eigenaar na een kampioenschap schijnbaar besluit de club te verkopen en is het ‘schandalig’ dat van der gun eruit is gezet schijnbaar (ook al had hij 0 ervaring voor de nieuwe functie en is hij zelf eruit gestapt waarschijnlijk. Elke club heeft z’n incidenten etc maar alleen bij ons is dan meteen de club op sterven na dood en zijn we al gedegradeerd of opgedoekt zonder ook maar een minuut in de eredivisie gespeeld te hebben (volgens een aantal supporters dan)……
11
Zondag 14 juni 2026 om 19:59 uur
Aad:

Aanvulling 2:

Het eigen vermogen bestaat uit het geplaatste aandelenkapitaal + eventuele agio + of - de cumulatieve winsten en verliezen.

Door dat laatste kan het eigen vermogen negatief zijn wat de KNVB een doorn in het oog is.

Is het vermogen positief kan (een deel van de) agio belastingvrij worden terugbetaald aan de aandeelhouder.
Als je dan van 23/24 naar 24/25 ziet dat het vermogen 'toeneemt' van 9 ton naar 1.1 miljoen, bij een verlies van 5,5 miljoen.... Dan kun je uitrekenen wat die eigenaar heeft bijgestort in 1 seizoen......

Ik blijf het zeer zorgelijk vinden voor de lange termijn. Ten eerste om weer tot zwarte cijfers te komen. Ten tweede, het wat-als scenario als hij het infuus lostrekt.
2
Zondag 14 juni 2026 om 12:14 uur
Aad:

Wat dacht je? "Dubbel genaaid houdt beter"? Of denk je dat dingen die Kees plaatst toch niet gelezen worden omdat het meestal onzin is?
Zooo hé, mijn bijdragen zijn enkel van hoog niveau (zo ook mijn wedstrijdvoorspellingen).

Kun jij mij uitleggen waarom een eigenaar kiest voor een zogenaamde agiostorting i.p.v. een lening? Ik zie voor een eigenaar vrijwel enkel financiële nadelen en zeker voor een investeerder.
3
Zondag 14 juni 2026 om 11:13 uur
Bolskie:

Heb dat al naast me neer gelegd dat is geweest. Had gehoopt dat men door zal pakken maar goed dat is bij onze club een gekke gedachten natuurlijk haha
Doorpakken is een utopie bij onze club.

Onze eigenaar komt nu natuurlijk tot de conclusie dat het een bodemloze put is ongeacht op welk niveau we acteren.

En zal dus op zoek gaan naar een nieuwe koper (idioot) of mede aandeelhouders zoeken om de verliezen te dekken.

Uiteraard alles onder het mom van 3e stad ,3e club.
Agglomeratie Haaglanden met 1,2 miljoen inwoners.
Let maar op dat de powerpoint van Mo Hamdi weer uit de kast is getrokken.
2
Vrijdag 12 juni 2026 om 15:36 uur
Bolskie:

Zijn we weer lekker mee dan
Ik hoop zo dat al de berichten van de afgelopen dagen niet waar zijn. Als zou het maar voor de helft op waarheid berusten dan nog is het vrij zorgwekkend..

Laat ze nou alsjeblieft een sluitende begroting indienen waar geen bijstortingen van de eigenaar nodig zijn. Dan ben je qua operatie nooit afhankelijk mochten ze toch ineens spatjes krijgen.
1
Vrijdag 12 juni 2026 om 12:04 uur

Advertentie

Na een prachtig seizoen en stabiliteit en rust , sluipt er bij menigeen hier al weer het negativisme erin. Wordt niks duurt te lang komt niemand bij. Eigenaar wil niet investeren er lekt niets uit we gaan eraan. Misschien kunnen sommige hier er niet mee omgaan maar is het gewoon verstandig om gedegen besluiten te nemen. De centjes kunnen we maar 1x uitgeven of moeten we als een kip zonder kop gaan lopen huren of uitgerangeerde duur betaalde spelers gaan halen. Dit heet gewoon goed beleid plan maken en geen rare bokkesprongen maken. Geduld mensen
12
Donderdag 11 juni 2026 om 21:26 uur
Rottier kan het niveau makkelijk aan zwaar onderschat maar goud waard voor ons spel. En het is inderdaad zo dat buiten de top 5a6 het niveau niet beter is dan in de kkd zeker de laatste jaren is het niveau in de kkd vrij hoog geworden. En wat betreft alle roddels over onze eigenaar die zijn niet serieus te nemen niemand weet hoe het zit alleen Wotte en onze directeur en die houden gelukkig alles binnenskamers en zullen nooit wat naar buiten brengen ook niet in de media of tegen de zogenaamde ADO watchers. Het is niet meer zoals vroeger dat alles op straat lag dus hou op met dat roddelen en dat alleen maar omdat er op dit moment nog geen nieuwe spelers zijn gepresenteerd.
8
Donderdag 11 juni 2026 om 10:13 uur
BLEISWIJK-1:

Lees ik nu dat contract Jayden Braaf is afgekest. Omdat onze eigenaar op dit moment geen contracten wil afsluiten?

Iets met de geldkraan dicht? Of wachten op groen licht uit Zeist?

Wie weet meer?
Dat is lekker zeg! Zijn wij eindelijk gepromoveerd, komt die eigenaar erachter dat voetbal geld kost en niet oplevert. Mooi verhaal.

Zal wel loslopen.
2
Donderdag 11 juni 2026 om 08:29 uur

Nu online

Kleddah, Eeuwig Den Haag en 94 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Pagina 1
Volgende pagina

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Volgende wedstrijd

Logo Laakkwartier Logo ADO Den Haag
4 juli 2026 om 14:00 uur
HVV Laakkwartier, Den Haag

Advertentie

Links