Welkom in de shoutbox, gast
Bolskie:
Ja maar dat ze de club willen verkopen is toch niet erg, ze laten de club toch niet achter in geld problemen? Het is alleen de vraag, welke partij komt er dan.
Ja maar dat ze de club willen verkopen is toch niet erg, ze laten de club toch niet achter in geld problemen? Het is alleen de vraag, welke partij komt er dan.
Oliesjeik want die hebben we nog niet gehad.
100% dat de mensen van Bolt spijt hebben van hun “investering “ waarschijnlijk is het een grote aftrekpost.
Laatste decennia is er zeker 50 miljoen euro verdampt maar dan hou je wel een mooie club van in leven ;-)
100% dat de mensen van Bolt spijt hebben van hun “investering “ waarschijnlijk is het een grote aftrekpost.
Laatste decennia is er zeker 50 miljoen euro verdampt maar dan hou je wel een mooie club van in leven ;-)
| Maandag 8 juni 2026 om 18:25 uur |
Aad:
Applaus.
Een discussie van 2 dagen over 20 euro terwijl diezelfde supporters zich ieder jaar een oor aan laten naaien door een nieuw thuis- of uitshirt te kopen wat 4x zoveel kost maar wordt gemaakt voor een bedrag van minder dan die 2 tientjes.
Applaus.
Een discussie van 2 dagen over 20 euro terwijl diezelfde supporters zich ieder jaar een oor aan laten naaien door een nieuw thuis- of uitshirt te kopen wat 4x zoveel kost maar wordt gemaakt voor een bedrag van minder dan die 2 tientjes.
Nog steeds geen aankopen , 20 euro akkefietje... Waar motten we het anders over hebben? Bijna weekend
3
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 13:44 uur |
barney0700:
Wat een hoop gezeik hier zeg om een miezerige 20 euro.
Wil je het niet koop je het lekker niet, klaar.
Woon zelf al 14 jaar niet in NL maar als ik geen ssc had kunnen krijgen had ik die 20 direct neergelegd.
Even rekensommetje.
Normaal gesproken 5500 seizoenskaarten verkocht en toch zat er 11-12000 man zeer vaak wat nu vaker gaat gebeuren.
12000 - 5500 is 6500 kaarten beschikbaar.
Nu zijn er nog maar 4000 beschikbaar en die zullen vaak gewoon uitverkocht zijn als het goed blijft gaan en er gaan dus een hoop mensen naast de kaarten vissen.
Als je voor nogmaals een miezerige 20 euro wel een hele grote kans hebt om veel wedstrijden te bezoeken aangezien je dan voorrang hebt zie ik echt het probleem niet. Stel je hebt op 10 wedstrijden een kaart kunnen halen kost het je omgerekend 2 euro per wedstrijd, nou nou.
Verder mag je gratis naar de dames, fan avonden plus andere voordelen en 5 euro fan tegoed voor de shop dus uiteindelijk kost het je maar 15 euro zelfs.
Dit hoor je sowieso gewoon te kunnen schenken aan de club als het echt zo diep in je hart zit.
Stel dat 5000 mensen het doen is gewoon 100.000k wat aan een speler uitgegeven kan worden waar we hopelijk allemaal beter van worden.
Wat een hoop gezeik hier zeg om een miezerige 20 euro.
Wil je het niet koop je het lekker niet, klaar.
Woon zelf al 14 jaar niet in NL maar als ik geen ssc had kunnen krijgen had ik die 20 direct neergelegd.
Even rekensommetje.
Normaal gesproken 5500 seizoenskaarten verkocht en toch zat er 11-12000 man zeer vaak wat nu vaker gaat gebeuren.
12000 - 5500 is 6500 kaarten beschikbaar.
Nu zijn er nog maar 4000 beschikbaar en die zullen vaak gewoon uitverkocht zijn als het goed blijft gaan en er gaan dus een hoop mensen naast de kaarten vissen.
Als je voor nogmaals een miezerige 20 euro wel een hele grote kans hebt om veel wedstrijden te bezoeken aangezien je dan voorrang hebt zie ik echt het probleem niet. Stel je hebt op 10 wedstrijden een kaart kunnen halen kost het je omgerekend 2 euro per wedstrijd, nou nou.
Verder mag je gratis naar de dames, fan avonden plus andere voordelen en 5 euro fan tegoed voor de shop dus uiteindelijk kost het je maar 15 euro zelfs.
Dit hoor je sowieso gewoon te kunnen schenken aan de club als het echt zo diep in je hart zit.
Stel dat 5000 mensen het doen is gewoon 100.000k wat aan een speler uitgegeven kan worden waar we hopelijk allemaal beter van worden.
Applaus.
Een discussie van 2 dagen over 20 euro terwijl diezelfde supporters zich ieder jaar een oor aan laten naaien door een nieuw thuis- of uitshirt te kopen wat 4x zoveel kost maar wordt gemaakt voor een bedrag van minder dan die 2 tientjes.
Een discussie van 2 dagen over 20 euro terwijl diezelfde supporters zich ieder jaar een oor aan laten naaien door een nieuw thuis- of uitshirt te kopen wat 4x zoveel kost maar wordt gemaakt voor een bedrag van minder dan die 2 tientjes.
3
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 08:32 uur |
Wat een hoop gezeik hier zeg om een miezerige 20 euro.
Wil je het niet koop je het lekker niet, klaar.
Woon zelf al 14 jaar niet in NL maar als ik geen ssc had kunnen krijgen had ik die 20 direct neergelegd.
Even rekensommetje.
Normaal gesproken 5500 seizoenskaarten verkocht en toch zat er 11-12000 man zeer vaak wat nu vaker gaat gebeuren.
12000 - 5500 is 6500 kaarten beschikbaar.
Nu zijn er nog maar 4000 beschikbaar en die zullen vaak gewoon uitverkocht zijn als het goed blijft gaan en er gaan dus een hoop mensen naast de kaarten vissen.
Als je voor nogmaals een miezerige 20 euro wel een hele grote kans hebt om veel wedstrijden te bezoeken aangezien je dan voorrang hebt zie ik echt het probleem niet. Stel je hebt op 10 wedstrijden een kaart kunnen halen kost het je omgerekend 2 euro per wedstrijd, nou nou.
Verder mag je gratis naar de dames, fan avonden plus andere voordelen en 5 euro fan tegoed voor de shop dus uiteindelijk kost het je maar 15 euro zelfs.
Dit hoor je sowieso gewoon te kunnen schenken aan de club als het echt zo diep in je hart zit.
Stel dat 5000 mensen het doen is gewoon 100.000k wat aan een speler uitgegeven kan worden waar we hopelijk allemaal beter van worden.
Wil je het niet koop je het lekker niet, klaar.
Woon zelf al 14 jaar niet in NL maar als ik geen ssc had kunnen krijgen had ik die 20 direct neergelegd.
Even rekensommetje.
Normaal gesproken 5500 seizoenskaarten verkocht en toch zat er 11-12000 man zeer vaak wat nu vaker gaat gebeuren.
12000 - 5500 is 6500 kaarten beschikbaar.
Nu zijn er nog maar 4000 beschikbaar en die zullen vaak gewoon uitverkocht zijn als het goed blijft gaan en er gaan dus een hoop mensen naast de kaarten vissen.
Als je voor nogmaals een miezerige 20 euro wel een hele grote kans hebt om veel wedstrijden te bezoeken aangezien je dan voorrang hebt zie ik echt het probleem niet. Stel je hebt op 10 wedstrijden een kaart kunnen halen kost het je omgerekend 2 euro per wedstrijd, nou nou.
Verder mag je gratis naar de dames, fan avonden plus andere voordelen en 5 euro fan tegoed voor de shop dus uiteindelijk kost het je maar 15 euro zelfs.
Dit hoor je sowieso gewoon te kunnen schenken aan de club als het echt zo diep in je hart zit.
Stel dat 5000 mensen het doen is gewoon 100.000k wat aan een speler uitgegeven kan worden waar we hopelijk allemaal beter van worden.
18
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 06:54 uur |
priveopcadd:
Laten we zeggen en dat is echt al n grap, dat 1000 mensen dit doen, dan verdien je 20 k per jaar. Als mensen dit al afsluiten en je komt net niet in aanmerking voor n kaartje dan krijg je klachten op social media. Je hebt urenlang helpdesk gezeik en die externe ontwikkelaars IT./Website/Beheer .tsja die kosten ook n paar centen. Troubleshooten, ontevreden klanten en je moet maar afwachten hoe t valt bij de fans. De enige winnaar is t IT-bedrijf dat dit inregeld.
Laten we zeggen en dat is echt al n grap, dat 1000 mensen dit doen, dan verdien je 20 k per jaar. Als mensen dit al afsluiten en je komt net niet in aanmerking voor n kaartje dan krijg je klachten op social media. Je hebt urenlang helpdesk gezeik en die externe ontwikkelaars IT./Website/Beheer .tsja die kosten ook n paar centen. Troubleshooten, ontevreden klanten en je moet maar afwachten hoe t valt bij de fans. De enige winnaar is t IT-bedrijf dat dit inregeld.
Dit bedoel ik. Ik denk dat de schade en de nasleep en negatieve feedback groter kan zijn dan een paar euro.
2
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 01:04 uur |
Vos:
Ik lees het juist dat de ADO+ mensen als eerste kunnen kiezen uit die 1000 kaarten en daarna pas de scc houders en wellicht later de gewone account houders.
Ik vind het zelfs een service die €20, want dan hebben degenen die echt graag willen als eerste de keuze uit die 1000 per tribune.
Ook slim gedaan qua momentum. We worden eindelijk een echte club.
Top.
Ik lees het juist dat de ADO+ mensen als eerste kunnen kiezen uit die 1000 kaarten en daarna pas de scc houders en wellicht later de gewone account houders.
Ik vind het zelfs een service die €20, want dan hebben degenen die echt graag willen als eerste de keuze uit die 1000 per tribune.
Ook slim gedaan qua momentum. We worden eindelijk een echte club.
Top.
Helemaal mee eens. Succes moet je commercieel uitbuiten.
Maar wel alles in verhouding. 20 euro is geen megabedrag. En onze seizoenskaarten zijn ook relatief goedkoop. Daarom vindt ik het niet meer dan prima.
Maar wel alles in verhouding. 20 euro is geen megabedrag. En onze seizoenskaarten zijn ook relatief goedkoop. Daarom vindt ik het niet meer dan prima.
8
|
Donderdag 4 juni 2026 om 09:34 uur |
Advertentie
BLEISWIJK-1:
Wat we ook aandragen. Jij vindt alles kul. Daarom gewoon geen gebruik van maken.
Samen met grijze gek lekker op de bank kijken
Wat we ook aandragen. Jij vindt alles kul. Daarom gewoon geen gebruik van maken.
Samen met grijze gek lekker op de bank kijken
"we" Ik zeg dat t belachelijk is om op n wachtlijst te komen als je 20 euro dokt.
Ennuh ik heb n scc hoor. Wel knap dat je altijd in discussies over de inhoud stapt, zwaktebod
Ennuh ik heb n scc hoor. Wel knap dat je altijd in discussies over de inhoud stapt, zwaktebod
4
|
Woensdag 3 juni 2026 om 18:08 uur |
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Voor 20 euro op wachtlijst
Supporters van ADO Den Haag kunnen voor 20 euro op een wachtlijst komen voor een seizoenskaart.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Voor 20 euro op wachtlijst
Supporters van ADO Den Haag kunnen voor 20 euro op een wachtlijst komen voor een seizoenskaart.
Lees het nieuwsbericht
Lekkah thuis voor de buis, flikker op met je 20 euro
1
|
Woensdag 3 juni 2026 om 17:41 uur |
Nu online
DHFC070, priveopcadd, A.D.O, JoostJ, Ronaldo, BLEISWIJK-1, JB96, HaagseRobin, langepino, Edje, JoopMN77, opper en 93 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




