Welkom in de shoutbox, gast
Wahter:
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
Ik heb zelf het idee dat Wotte eerst zoveel mogelijk eruit wil zijn met de huidige spelers. Inderdaad zoals Hokke, Bal, Nikiema en Vlak.
Maar ook met eventueel de verkoop of verhuur van andere spelers. Zoals De Bruin. Maar ook een eventuele verkoop van Reischl of andere speler.
Overigens nog steeds het vermoeden dat ze graag Reischl verkopen. En dan pakken ze door naar Uneken.
Ik denk det Wotte pas laat met andere nieuwe spelers gaat komen.
Maar ook met eventueel de verkoop of verhuur van andere spelers. Zoals De Bruin. Maar ook een eventuele verkoop van Reischl of andere speler.
Overigens nog steeds het vermoeden dat ze graag Reischl verkopen. En dan pakken ze door naar Uneken.
Ik denk det Wotte pas laat met andere nieuwe spelers gaat komen.
4
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 17:03 uur |
070downtherivers:
El Allouchi vertrekt bij Willem II. Dit jaar 6 assists en 5 goals.
31 jaar en bij NAC veel jaren Eredivisie ervaring. Welllicht niet voor de basis maar wel zeker interessant voor de breedte. En denk dat we over karakter en instelling niet hoeven te twijfelen gezien de afgelopen playoffs met de trieste gebeurtenis in het achterhoofd.
El Allouchi vertrekt bij Willem II. Dit jaar 6 assists en 5 goals.
31 jaar en bij NAC veel jaren Eredivisie ervaring. Welllicht niet voor de basis maar wel zeker interessant voor de breedte. En denk dat we over karakter en instelling niet hoeven te twijfelen gezien de afgelopen playoffs met de trieste gebeurtenis in het achterhoofd.
Nee dank je. Als je spelers haalt dan moet je spelers halen die minimaal moeten concurreren met je huidige basis maar eigenlijk zelfs wat beter zijn.
6
|
Woensdag 27 mei 2026 om 18:43 uur |
BLEISWIJK-1:
Hoe dan ook wil Dusseldorf helemaal niet met vd. Sloot een nieuwe start maken. Dan heb je niks aan ontevreden spelers.
Als mondeling echt de afspraak met vd. Sloot gemaakt is, en het zou tot een rechtzaak komen, dan zal Mislimat ook eerder bevestigen dat dit de waarheid is.
Ik denk dat het zover niet zal komen. Er zal best een creative oplossing bedacht worden. Oefenwedstrijd tegen Dusseldorf o.a.
Hoe dan ook wil Dusseldorf helemaal niet met vd. Sloot een nieuwe start maken. Dan heb je niks aan ontevreden spelers.
Als mondeling echt de afspraak met vd. Sloot gemaakt is, en het zou tot een rechtzaak komen, dan zal Mislimat ook eerder bevestigen dat dit de waarheid is.
Ik denk dat het zover niet zal komen. Er zal best een creative oplossing bedacht worden. Oefenwedstrijd tegen Dusseldorf o.a.
Als het over geldzaken gaat,moet je ondertussen toch weten dat in de voetbalwereld geld vaak het belangrijkste onderdeel is.Medelijden bestaat daar nauwelijks.ADO en Van der Sloot dachten waarschijnlijk dat de degradatieclausule automatisch alles ongeldig zou maken.Fortuna maakt nu gebruik van de vage formulering in dat voorcontract.In Duitsland bekijken ze de zaak juridisch zeer strikt:zij stellen dat de speler gewoon getekend heeft en dat er op papier geen geldige ontbindende voorwaarde voor de Liga 3 staat.Daarbovenop verkeert Fortuna door de degradatie in een zware crisis.Slechts zeven spelers uit de huidige selectie hebben nog een contract dat geldig is voor het derde niveau.Bovendien moet de club bijna de helft van het kantoorpersoneel ontslaan om financieel te overleven.Ze zitten dus in een erg moeilijke situatie, wat meteen ook verklaart waarom ze Van der Sloot niet zomaar gratis willen laten vertrekken.Maar goed, ik ben geen expert in deze materie.Uiteindelijk zullen we moeten afwachten hoe dit afloopt zonder te speculeren over zaken waar we onvoldoende kennis van hebben.
4
|
Zondag 24 mei 2026 om 13:07 uur |
Voor welke plekken spelen we als we de eredivisie in gaan met de huidige selectie? Ik denk dat we niet zo snel bovenin gaan kunnen meedraaien als in vanaf plek 4-9... Als ik de andere ploegen zo zie... Tussen 9-18 gaat het een grote mix worden van wisselvalligheid... Toch zie ik ons niet zomaar tussen 15-18 spelen willem2 Cambuur Excelsior pec en telstar schat ik lager in al is het alleen maar omdat wij er met 15.000 elke wedstrijd achter moeten staan!! Kortom heb er zin in èn kijk er naar uit fijne vakantione allemaal!
1
|
Zaterdag 23 mei 2026 om 22:12 uur |
Bolskie:
Zou leuk zijn als steven blijft maar als die maar voor een jaar bijtekent en dan alsnog weg gaat, hoef het voor mij ook niet kies dan maar gelijk voor iemand die wel een 3 jarig contract tekent en misschien wat aan kan verdienen.
Het is nou niet een positie die moeilijk op te vullen is.
Zou leuk zijn als steven blijft maar als die maar voor een jaar bijtekent en dan alsnog weg gaat, hoef het voor mij ook niet kies dan maar gelijk voor iemand die wel een 3 jarig contract tekent en misschien wat aan kan verdienen.
Het is nou niet een positie die moeilijk op te vullen is.
Ik ben wel een voorstander om het huidige elftal zoveel mogelijk in tact te laten. Hoe mooi zou het zijn als je met de bestaande achterhoede, keeper en Kilo/Vlak daarvoor de eredivisie in kan.
Ik denk dat een ingespeeld elftal echt wel het verschil tussen handhaving en degradatie kan zijn.
Ik denk dat een ingespeeld elftal echt wel het verschil tussen handhaving en degradatie kan zijn.
5
|
Zondag 17 mei 2026 om 18:28 uur |
Fußball:
De verdediging staat al aardig met Mulder, Waem en Hokke. Als reserves hebben we Sylla en Bergtop al, misschien nog een centrale verdediger voor de bank (Valk/Offerhaus/Mamengi) en een rechtsback voor de basis (Nolan Martens of een exotische verrassing?).
Middenveld met Kilo en Vlak staat ook, Als reserve hebben we Jimenez die ik aan het einde van het seizoen steeds beter vond spelen. Bij een verkoop van Kilo of Vlak zou er wel een middenvelder bij moeten (Twigt/van Vianen/Tahaui/Verkooijen).
Op de flanken hebben we de Ruijter en straks mogelijk Braaf? Van Mieghem en Peupion kunnen wel al invallers fungeren.
Ik denk echt dat we 2 spitsen nodig hebben voor de basis. Bal, Reischl, Fiabema voldoen denk ik niet aan het eredivisieniveau, misschien 1 van de 3 als reserve. Rottier is altijd handig om erbij te houden als invaller. De kkd spitsen die er voorbij zijn gekomen twijfel ik ook of zij het niveau aan kunnen. Misschien is een Sem van Duijn haalbaar, is straks 4e spits bij AZ met nog 1 jaar contract.
De namen die ik noem zijn hebben voor het grootste gedeelte geen ervaring in de eredivisie of op het hoogste niveau van een ander land, dus misschien niet alleen voor die namen gaan. Hopelijk heeft Ado dat soort spelers wel op het oog.
De verdediging staat al aardig met Mulder, Waem en Hokke. Als reserves hebben we Sylla en Bergtop al, misschien nog een centrale verdediger voor de bank (Valk/Offerhaus/Mamengi) en een rechtsback voor de basis (Nolan Martens of een exotische verrassing?).
Middenveld met Kilo en Vlak staat ook, Als reserve hebben we Jimenez die ik aan het einde van het seizoen steeds beter vond spelen. Bij een verkoop van Kilo of Vlak zou er wel een middenvelder bij moeten (Twigt/van Vianen/Tahaui/Verkooijen).
Op de flanken hebben we de Ruijter en straks mogelijk Braaf? Van Mieghem en Peupion kunnen wel al invallers fungeren.
Ik denk echt dat we 2 spitsen nodig hebben voor de basis. Bal, Reischl, Fiabema voldoen denk ik niet aan het eredivisieniveau, misschien 1 van de 3 als reserve. Rottier is altijd handig om erbij te houden als invaller. De kkd spitsen die er voorbij zijn gekomen twijfel ik ook of zij het niveau aan kunnen. Misschien is een Sem van Duijn haalbaar, is straks 4e spits bij AZ met nog 1 jaar contract.
De namen die ik noem zijn hebben voor het grootste gedeelte geen ervaring in de eredivisie of op het hoogste niveau van een ander land, dus misschien niet alleen voor die namen gaan. Hopelijk heeft Ado dat soort spelers wel op het oog.
Het verleden leert dat de betere spelers vaak (heel) laat in de transferperiode bij ons tekenen omdat ze hopen op een betere aanbieding of nog niet weten of ze buiten de boot vallen.
We kunnen ons tegenwoordig stevige salarissen en zelfs transfersommen betalen. Daarnaast gaf Wotte rond de winterstop aan in een interview dat ze al praten met spelers voor het volgende seizoen en dat het vijvertje waarin we vissen groter wordt mits we promoveren.
Het is in de huidige situatie zelfs zo dat er spelers zijn die om sportieve redenen naar ons te komen of hun contract te verlengen. 17 thuiswedstrijden in een uitverkocht huis moet toch ook wel in ons voordeel gaan wegen.
Ik maak me totaal geen zorgen over de huidige gang van zaken. Ik heb het idee dat Wotte (en Bolt) uiterst zorgvuldig met het beschikbare budget om gaan. Als we nu gelijk 3 klappers vastleggen gaat de buitenwereld dalijk nog denken dat we echt geld hebben ook.
Zelfs als we het moeten doen met wat we hebben, heb ik er vertrouwen in dat we ons gaan handhaven. Alles wat er bijkomt en nog goed is ook, is mooi meegenomen.
Only way is up!
We kunnen ons tegenwoordig stevige salarissen en zelfs transfersommen betalen. Daarnaast gaf Wotte rond de winterstop aan in een interview dat ze al praten met spelers voor het volgende seizoen en dat het vijvertje waarin we vissen groter wordt mits we promoveren.
Het is in de huidige situatie zelfs zo dat er spelers zijn die om sportieve redenen naar ons te komen of hun contract te verlengen. 17 thuiswedstrijden in een uitverkocht huis moet toch ook wel in ons voordeel gaan wegen.
Ik maak me totaal geen zorgen over de huidige gang van zaken. Ik heb het idee dat Wotte (en Bolt) uiterst zorgvuldig met het beschikbare budget om gaan. Als we nu gelijk 3 klappers vastleggen gaat de buitenwereld dalijk nog denken dat we echt geld hebben ook.
Zelfs als we het moeten doen met wat we hebben, heb ik er vertrouwen in dat we ons gaan handhaven. Alles wat er bijkomt en nog goed is ook, is mooi meegenomen.
Only way is up!
4
|
Vrijdag 15 mei 2026 om 17:49 uur |
Het is een herhalende discussie, maar mensen die spelers als Thomas willen houden en de selectie bijna intact willen houden, dat conservatieve denken begrijp ik niet goed.
Met de huidige selectie ga je direct in degradatienood komen in de eredivisie. De aanval is zonder uitzondering niet van eredivisie-niveau en alle huidige wisselspelers gaan ook tekort komen. Als je het goed wil doen in de eredivisie, dan moet je dus gericht versterkingen gaan halen. M.i. betekent dat al drie of vier versterkingen in de aanval en een of twee voor respectievelijk middenveld en verdediging. En we hebben nu een rijke investeerder die bereid is te betalen, dqn moet je daar ook gebruik van maken. Dat aankopen niet werken is onzib, bijna alle spelers zijn begonnen aks aankoop. En Mulder maakte deze winterstop een cruciaal verschil.
In voetbal is geen ruimte voor sentiment (Thomas is zo'n leuke cultspeler) of stilstand (selectie bij het oude laten). ADO komt nu in een veel sterkere competitie, ADO moet zich ontwikkelen om zich komend seizoen te redden in de eredivisie.
Met de huidige selectie ga je direct in degradatienood komen in de eredivisie. De aanval is zonder uitzondering niet van eredivisie-niveau en alle huidige wisselspelers gaan ook tekort komen. Als je het goed wil doen in de eredivisie, dan moet je dus gericht versterkingen gaan halen. M.i. betekent dat al drie of vier versterkingen in de aanval en een of twee voor respectievelijk middenveld en verdediging. En we hebben nu een rijke investeerder die bereid is te betalen, dqn moet je daar ook gebruik van maken. Dat aankopen niet werken is onzib, bijna alle spelers zijn begonnen aks aankoop. En Mulder maakte deze winterstop een cruciaal verschil.
In voetbal is geen ruimte voor sentiment (Thomas is zo'n leuke cultspeler) of stilstand (selectie bij het oude laten). ADO komt nu in een veel sterkere competitie, ADO moet zich ontwikkelen om zich komend seizoen te redden in de eredivisie.
8
|
Vrijdag 15 mei 2026 om 11:46 uur |
Wat mij betreft de huidige selectie het volste vertrouwen geven.
Mocht je willen versterken dan enkel 2 a 3 spelers welke je direct versterken zoals in het korte verleden Vlak en Van Mieghem. Graag niet een koperen vloot i.p.v. zilveren vloot aan spelers.
Twee zaken zijn wel zeker:
- In de huidige selectie zijn nog genoeg spelers welke kunnen doorgroeien.
- Het spelersbudget neemt zeker toe. Geef dat uit aan 2 of 3 gerichte versterkingen i.p.v. een koperen vloot. Was de laatste jaren ook geen succes.
Mocht je willen versterken dan enkel 2 a 3 spelers welke je direct versterken zoals in het korte verleden Vlak en Van Mieghem. Graag niet een koperen vloot i.p.v. zilveren vloot aan spelers.
Twee zaken zijn wel zeker:
- In de huidige selectie zijn nog genoeg spelers welke kunnen doorgroeien.
- Het spelersbudget neemt zeker toe. Geef dat uit aan 2 of 3 gerichte versterkingen i.p.v. een koperen vloot. Was de laatste jaren ook geen succes.
2
|
Vrijdag 15 mei 2026 om 11:05 uur |
Advertentie
BLEISWIJK-1:
Ik heb gisteren Ter Wierik enigszins bekeken tijdens Telstar-Heracles. Echt niet aan beginnen. Die is zo ontzettend traag geworden.
Ik heb trouwens niet gezegd dat er van de huidige selectie zondermeer spelers eredivisie proef zijn. Ik geef alleen aan, dat ik nog geen (gerucht) namen heb gehoord, die je kwalitatief echt beter maken. Over spelers voor de breedte heb ik het niet.
Ik heb gisteren Ter Wierik enigszins bekeken tijdens Telstar-Heracles. Echt niet aan beginnen. Die is zo ontzettend traag geworden.
Ik heb trouwens niet gezegd dat er van de huidige selectie zondermeer spelers eredivisie proef zijn. Ik geef alleen aan, dat ik nog geen (gerucht) namen heb gehoord, die je kwalitatief echt beter maken. Over spelers voor de breedte heb ik het niet.
Ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt. Ik vraag alleen welke spelers van de huidige selectie jij als basismateriaal ziet.
1
|
Maandag 11 mei 2026 om 17:20 uur |
Nu online
James, priveopcadd, bennyboy1960 en 80 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




