Welkom in de shoutbox, gast
priveopcadd:
SKBeveren draait een bizar goed seizoen. Promoveren naar de Pro League en Bolt wil verkopen. Kan je beide cllubs vergelijken: ja en nee.
SKBeveren draait een bizar goed seizoen. Promoveren naar de Pro League en Bolt wil verkopen. Kan je beide cllubs vergelijken: ja en nee.
Draaide een topseizoen, terug op het hoogste niveau. Gaan ze daar nog aan kunnen verdienen, sportief en financieel? Het stadion bijv. is klein en armetierig. Niet te vergelijken met ons. Het enige voordeel t.o.v. ons is dat ze voor minder dan in NL non-EUspelers kunnen contracteren
| Gisteren om 18:13 uur |
Op de burelen is de laatste jaren al flink bezuinigd. Nederland is gewoon zo duur geworden dat het voor de club bijna onmogelijk is om nog veel meer op de kosten te besparen. Als je de spelers niet heel goed betaald gaan ze ergens anders naartoe. Kijk naar die Veerman bij een klein dorps clubje verdient hij al zo’n 4ton per jaar dus de begroting gaat ieder jaar omhoog maar door alle vaste lastendruk en de steeds hogere salarissen blijft er onder aan de streep steeds minder over en dan hebben wij ook nog eens gigantisch veel extra kosten voor de beveiliging van het stadion. Onze algemeen directeur werkt met Wotte en de rest van de technische staf iedere dag keihard om extra inkomsten te genereren en sportief op niveau te blijven tja en dat kost nu eenmaal een hoop geld.
4
|
Zaterdag 6 juni 2026 om 20:28 uur |
priveopcadd:
De enige manier en de gemakkelijkste is als de Gemeente Den Haag het stadion schenkt aan ADO. Scheelt meer dan een miljoen per jaar. En ADO dokt al 20 jaar dus het mag best.
De enige manier en de gemakkelijkste is als de Gemeente Den Haag het stadion schenkt aan ADO. Scheelt meer dan een miljoen per jaar. En ADO dokt al 20 jaar dus het mag best.
Dat is een leuk idee, maar niet haalbaar in verband met allerlei mededingingregels op Europees niveau. Als wij dus eigenaar willen worden van het stadion zal er toch echt betaald moeten worden.
1
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 17:56 uur |
VI:
Spel rond ADO-revelatie op de wagen: Utrecht concurreert met Duitse traditieclubs
Geschreven door
Tim van Duijn en Joost Blaauwhof
Steven van der Sloot (23) zou een transfer maken naar Fortuna Düsseldorf, maar de revelatie van promovendus ADO Den Haag zag de club afdalen naar de 3. Bundesliga. Daar lijkt de rechtsback echter niet te gaan spelen, want diverse clubs hebben zich inmiddels bij de speler gemeld. Plots lonkt niet het derde, maar het hoogste niveau in Duitsland.
Bundesliga lonkt voor ADO-revelatie Van der Sloot, FC Utrecht ook serieus
Acht doelpunten maakte Van der Sloot in de Keuken Kampioen Divisie. De vleugelverdediger was daarmee een van de drijvende krachten van de ongenaakbare kampioen. Onder leiding van trainer Robin Peter excelleerde Van der Sloot, waardoor Fortuna Düsseldorf kans zag de transfervrije status van de speler te benutten.
Dat was een bittere pil voor ADO, dat graag verder wilde met Van der Sloot. Sterker nog, na de degradatie van Fortuna rook technisch directeur Mark Wotte opnieuw kansen om de uitblinker aan boord te houden. De Duitsers verlangen echter een financiële vergoeding, waardoor ADO kansloos lijkt voor een langer verblijf.
De financiële compensatie is echter niet het enige wat dwarszit. Van der Sloot, die zowel bij Feyenoord als Ajax in de jeugdopleiding speelde, heeft over interesse namelijk niet te klagen. Naast ADO ziet FC Utrecht namelijk ook wel wat in een samenwerking. En uit Duitsland is er veel meer interesse zelfs. FC Magdeburg en FC St. Pauli meldden zich onlangs al bij de entourage van Van der Sloot.
Daar houdt het niet mee op, want deze week bleef de telefoon van de voetballer rinkelen. Sterker, ineens hing promovendus SC Paderborn aan de lijn. De club mag zich gaan tonen in de Bundesliga en denkt aan Van der Sloot een interessante optie op de rechtervleugel te hebben. Daarnaast toonden ook FC Köln en Rapid Wien interesse.
Voor Van der Sloot is het vooral van belang dat hij zich kan tonen in een serieuze competitie. De rechtsback wil zich in de kijker spelen van de nationale ploeg van Kameroen en heeft dat als een persoonlijk doel gesteld. Dat kan in de Eredivisie, in bijvoorbeeld De Galgenwaard, maar de Bundesliga (Paderborn of Köln) zou het ultieme podium zijn. En daarmee hebben die clubs goede papieren.
Spel rond ADO-revelatie op de wagen: Utrecht concurreert met Duitse traditieclubs
Geschreven door
Tim van Duijn en Joost Blaauwhof
Steven van der Sloot (23) zou een transfer maken naar Fortuna Düsseldorf, maar de revelatie van promovendus ADO Den Haag zag de club afdalen naar de 3. Bundesliga. Daar lijkt de rechtsback echter niet te gaan spelen, want diverse clubs hebben zich inmiddels bij de speler gemeld. Plots lonkt niet het derde, maar het hoogste niveau in Duitsland.
Bundesliga lonkt voor ADO-revelatie Van der Sloot, FC Utrecht ook serieus
Acht doelpunten maakte Van der Sloot in de Keuken Kampioen Divisie. De vleugelverdediger was daarmee een van de drijvende krachten van de ongenaakbare kampioen. Onder leiding van trainer Robin Peter excelleerde Van der Sloot, waardoor Fortuna Düsseldorf kans zag de transfervrije status van de speler te benutten.
Dat was een bittere pil voor ADO, dat graag verder wilde met Van der Sloot. Sterker nog, na de degradatie van Fortuna rook technisch directeur Mark Wotte opnieuw kansen om de uitblinker aan boord te houden. De Duitsers verlangen echter een financiële vergoeding, waardoor ADO kansloos lijkt voor een langer verblijf.
De financiële compensatie is echter niet het enige wat dwarszit. Van der Sloot, die zowel bij Feyenoord als Ajax in de jeugdopleiding speelde, heeft over interesse namelijk niet te klagen. Naast ADO ziet FC Utrecht namelijk ook wel wat in een samenwerking. En uit Duitsland is er veel meer interesse zelfs. FC Magdeburg en FC St. Pauli meldden zich onlangs al bij de entourage van Van der Sloot.
Daar houdt het niet mee op, want deze week bleef de telefoon van de voetballer rinkelen. Sterker, ineens hing promovendus SC Paderborn aan de lijn. De club mag zich gaan tonen in de Bundesliga en denkt aan Van der Sloot een interessante optie op de rechtervleugel te hebben. Daarnaast toonden ook FC Köln en Rapid Wien interesse.
Voor Van der Sloot is het vooral van belang dat hij zich kan tonen in een serieuze competitie. De rechtsback wil zich in de kijker spelen van de nationale ploeg van Kameroen en heeft dat als een persoonlijk doel gesteld. Dat kan in de Eredivisie, in bijvoorbeeld De Galgenwaard, maar de Bundesliga (Paderborn of Köln) zou het ultieme podium zijn. En daarmee hebben die clubs goede papieren.
1
|
Dinsdag 2 juni 2026 om 21:24 uur |
Bolskie:
Geloof er weinig van dat die een ander spel gaat spelen, kan misschien behoudener zijn tegen bepaalde tegenstanders maar denk niet dat de wijze heel anders zal zijn. Maar dat zullen we snel genoeg zien in de voorbereiding.
Ik vind ze alleen verassend traag met alleen een verlening van van Mieghem (1jaar)
Geloof er weinig van dat die een ander spel gaat spelen, kan misschien behoudener zijn tegen bepaalde tegenstanders maar denk niet dat de wijze heel anders zal zijn. Maar dat zullen we snel genoeg zien in de voorbereiding.
Ik vind ze alleen verassend traag met alleen een verlening van van Mieghem (1jaar)
Na de winterstop zijn we al wat anders gaan spelen als daarvoor. Dat zal best zo verder gaan in de eredivisie met wat betere spelers op bepaalde posities. Ben ook benieuwd hoe onze trainersstaf zich houdt op het hogere niveau.
0
|
Zondag 31 mei 2026 om 12:42 uur |
Advertentie
BobM:
Vink, Bouhoudane, Jetten...
Zijn aardig bezig daar in Friesland, dacht dat ze geen geld hadden?
Maar met alleen talentjes en geen ervaren spelers wordt het wel lastig.
Vink, Bouhoudane, Jetten...
Zijn aardig bezig daar in Friesland, dacht dat ze geen geld hadden?
Maar met alleen talentjes en geen ervaren spelers wordt het wel lastig.
Als wij die hadden gehaald was het vast hier te jong te licht geen versterkingen kkd niveau. Alleen maar jonge spelers us een gok en ik denk niet dat wij willen gokken volgend seizoen. Onze tijd komt nog met versterkingen let maar op .
2
|
Zaterdag 30 mei 2026 om 16:40 uur |
lulijzer:
En el Arguioui?
En el Arguioui?
Omdat ie 1 wesstrijd in de eredivisie heeft gespeeld ? Serieus ? Als dit de jongens zijn die gehaald gaan worden dan wordt t niets. We missen eredivisie ervaring. Jongens die weten wat er gevraagd wordt op dat niveau. Fitz Jim zou prachtig zijn maar geen gasten met zo weinig ervaring…..
0
|
Dinsdag 26 mei 2026 om 11:49 uur |
BLEISWIJK-1:
Hoe dan ook wil Dusseldorf helemaal niet met vd. Sloot een nieuwe start maken. Dan heb je niks aan ontevreden spelers.
Als mondeling echt de afspraak met vd. Sloot gemaakt is, en het zou tot een rechtzaak komen, dan zal Mislimat ook eerder bevestigen dat dit de waarheid is.
Ik denk dat het zover niet zal komen. Er zal best een creative oplossing bedacht worden. Oefenwedstrijd tegen Dusseldorf o.a.
Hoe dan ook wil Dusseldorf helemaal niet met vd. Sloot een nieuwe start maken. Dan heb je niks aan ontevreden spelers.
Als mondeling echt de afspraak met vd. Sloot gemaakt is, en het zou tot een rechtzaak komen, dan zal Mislimat ook eerder bevestigen dat dit de waarheid is.
Ik denk dat het zover niet zal komen. Er zal best een creative oplossing bedacht worden. Oefenwedstrijd tegen Dusseldorf o.a.
Als het over geldzaken gaat,moet je ondertussen toch weten dat in de voetbalwereld geld vaak het belangrijkste onderdeel is.Medelijden bestaat daar nauwelijks.ADO en Van der Sloot dachten waarschijnlijk dat de degradatieclausule automatisch alles ongeldig zou maken.Fortuna maakt nu gebruik van de vage formulering in dat voorcontract.In Duitsland bekijken ze de zaak juridisch zeer strikt:zij stellen dat de speler gewoon getekend heeft en dat er op papier geen geldige ontbindende voorwaarde voor de Liga 3 staat.Daarbovenop verkeert Fortuna door de degradatie in een zware crisis.Slechts zeven spelers uit de huidige selectie hebben nog een contract dat geldig is voor het derde niveau.Bovendien moet de club bijna de helft van het kantoorpersoneel ontslaan om financieel te overleven.Ze zitten dus in een erg moeilijke situatie, wat meteen ook verklaart waarom ze Van der Sloot niet zomaar gratis willen laten vertrekken.Maar goed, ik ben geen expert in deze materie.Uiteindelijk zullen we moeten afwachten hoe dit afloopt zonder te speculeren over zaken waar we onvoldoende kennis van hebben.
4
|
Zondag 24 mei 2026 om 13:07 uur |
BLEISWIJK-1:
Het eerste wat Mislintat moet doen is een selectie bouwen wat in de 3e klasse er echt voor wil gaan. Ik denk niet dat vd. Sloot daarbij past. Die gaat alleen maar met tegenzin aan de slag.
De kans dat hij dan ook voor Fortuna Dusseldorf gaat spelen lijkt me dan ook nul.
Ik denk dat het wel gaat lukken. En dat vd. Sloot volgend jaar gewoon voor ons speelt. Alleen zal er wel wat betaald moeten worden. Waarbij alle partijen (vd. Sloot, makelaar en ADO) wat water bijj de wijn moeten doen.
Het eerste wat Mislintat moet doen is een selectie bouwen wat in de 3e klasse er echt voor wil gaan. Ik denk niet dat vd. Sloot daarbij past. Die gaat alleen maar met tegenzin aan de slag.
De kans dat hij dan ook voor Fortuna Dusseldorf gaat spelen lijkt me dan ook nul.
Ik denk dat het wel gaat lukken. En dat vd. Sloot volgend jaar gewoon voor ons speelt. Alleen zal er wel wat betaald moeten worden. Waarbij alle partijen (vd. Sloot, makelaar en ADO) wat water bijj de wijn moeten doen.
Die Mislintat heeft zich een tweetal maanden geleden ook laten ontvallen dat hij Van der Sloot de Regionalliga niet wil aandoen qua niveau.
En hoe is het salarishuis bij Fortuna komend seizoen. Minder tv gelden wel nog steeds tussen de 30 en 40 duizend toeschouwers op het derde niveau.
En hoe is het salarishuis bij Fortuna komend seizoen. Minder tv gelden wel nog steeds tussen de 30 en 40 duizend toeschouwers op het derde niveau.
1
|
Woensdag 20 mei 2026 om 20:14 uur |
supporter-noord:
Is er nog niemand die hier zegt...."terughalen" !!
Dat valt me tegen, zeg.
Is er nog niemand die hier zegt...."terughalen" !!
Dat valt me tegen, zeg.
Jawel hoor! Dat durf ik wel te zeggen... maar...Als hij genoegen neemt met een laag salaris èn een plek op de bank... Ja hoor.. waarom niet... Die jongen scoort altijd wel... Bakker en Toornstra het zelfde... Zeer goed om erbij te hebben... Maar niet meer in de vorm van een vaste basisplek èn een salaris als ban een basisklant want je weet niet wat het word... Prestatie contract zou ik zeggen... Scoor je er 5 zoveel bonus etc... Maar onze basis elf moet toch sterker worden dan t hoogste niveau wat zij zelf bereikt hebben... We willen naar top 9 komend jaar en dan zijn zij voor op de bank wel ècht een meerwaarde 100% + ervaring... Een sterke bank Heb je gewoon nodig... Daarnaast zoveel mogelijk jeugd en dan komt t goed!
0
|
Dinsdag 19 mei 2026 om 18:47 uur |
Nu online
Marijn, Sjaak69, bennyboy1960, priveopcadd, James, Bolskie, Rob2002 en 94 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




