Welkom in de shoutbox, gast
Tag: pastoor
Kies een pagina
Haagse070_:
Wie o wie gaat het worden ik hoop een van deze:
- Alex pastoor (hoop op hem goeie trainer)
- John van den brom
- Alfson groenendijk(te verdedigend voor mij vraagteken)
- Adrie Koster (denk dat hij meesterbrein was bij Excelsior)
- Rogier Meijer
-Erwin van de Looi
Wie o wie gaat het worden ik hoop een van deze:
- Alex pastoor (hoop op hem goeie trainer)
- John van den brom
- Alfson groenendijk(te verdedigend voor mij vraagteken)
- Adrie Koster (denk dat hij meesterbrein was bij Excelsior)
- Rogier Meijer
-Erwin van de Looi
Dat je Robert Maaskant niet tussen Pastoor en vd Looi hebt staan....
Johnny Jansen (PEC) is ook vrij.
Bij Heerenveen en PEC heeft hij het niet slecht gedaan en heeft hij een flinke lijst aan spelers laten debuteren, waarvan er een paar ook goed verkocht zijn.
In een interview geeft hij aan zelfs te overwegen bij Cambuur als assistent aan de slag te gaan, dus heel veel eisend qua financiën zal hij niet zijn.
Johnny Jansen (PEC) is ook vrij.
Bij Heerenveen en PEC heeft hij het niet slecht gedaan en heeft hij een flinke lijst aan spelers laten debuteren, waarvan er een paar ook goed verkocht zijn.
In een interview geeft hij aan zelfs te overwegen bij Cambuur als assistent aan de slag te gaan, dus heel veel eisend qua financiën zal hij niet zijn.
0
|
Zondag 25 mei 2025 om 07:20 uur |
Men vindt het hier vooral fijn om op Kalezic te zeiken. Heb zelf niks met de beste man, maar we staan nu 5e met een wedstrijd minder gespeeld. Groningen stond lager en promoveerde vorig jaar.
Daarbij zodra er een trainer met slechte resultaten op een slechter niveau (Polak, Grunholz) of een vergelijkbaar niveau (Schreuder) beschikbaar komt zijn hier altijd de ervaringsdeskundigen die gelijk schreeuwen, geef die toch een contracts inplaats van Kalezic.
T getuigt meer van haar naar Kalezic dan echt de ken wat goed is voor de club. Enige naam die hier gevallen is afgelopen maanden waarvan ik dacht 'dat kan wat zijn' was Alex Pastoor.
Ben eens met hieronder, over Bonis wordt gezegd dat ie een prima wedstrijd speelde afgelopen weekend, ik heb em vooral 100% kansen zien verprutsen en vooral zn beperktheid als voetballer gezien.
Daarbij zodra er een trainer met slechte resultaten op een slechter niveau (Polak, Grunholz) of een vergelijkbaar niveau (Schreuder) beschikbaar komt zijn hier altijd de ervaringsdeskundigen die gelijk schreeuwen, geef die toch een contracts inplaats van Kalezic.
T getuigt meer van haar naar Kalezic dan echt de ken wat goed is voor de club. Enige naam die hier gevallen is afgelopen maanden waarvan ik dacht 'dat kan wat zijn' was Alex Pastoor.
Ben eens met hieronder, over Bonis wordt gezegd dat ie een prima wedstrijd speelde afgelopen weekend, ik heb em vooral 100% kansen zien verprutsen en vooral zn beperktheid als voetballer gezien.
12
|
Maandag 20 januari 2025 om 16:27 uur |
wijstaanboven:
Gooi je Kalezic er nu uit kom je bij nog grotere mislukkelingen uit of amateurtrainers… lekker de jeugd de kans geven dit seizoen en volgend seizoen met een schone lei en een geschikte trainer beginnen. Snap trouwens ook niet wat mensen zo in Grunholz zien. De beste man praat alsof hij zuurstoftekort heeft gehad bij de geboorte en heeft verder geen noemenswaardige prestaties in het amateurvoetbal.
Gooi je Kalezic er nu uit kom je bij nog grotere mislukkelingen uit of amateurtrainers… lekker de jeugd de kans geven dit seizoen en volgend seizoen met een schone lei en een geschikte trainer beginnen. Snap trouwens ook niet wat mensen zo in Grunholz zien. De beste man praat alsof hij zuurstoftekort heeft gehad bij de geboorte en heeft verder geen noemenswaardige prestaties in het amateurvoetbal.
Ja helemaal gelijk, deze twee trainers worden overschat. Polak deed het goed bij ADO dames maar dat is JO16 hoofdklasse niveau. En over Grunholz hoor ik ook weinig positiefs. Hebben beide niet veel gepresteerd maar zullen het leuk doen bij goede elftallen. maar dat kan iedereen.
Die Kalezic heeft nu toch wel aangetoond de jeugd geen voorrang te geven.
Mieghum, Bonis mogen maar blijven ploeteren en dan krijgt Maasland nog ff 10 minuutjes. Voor Bonis hebbben we we eigenlijk geen backup, of je moet Lourens een serieuze optie vinden, ik niet.
Ik vind het geen prettig persoon maar zou die Alex Pastoor niets zijn. Denk dat hij het heel snel op de rit gaat krijgen. Daar is in mijn ogen niet heel veel voor nodig toch. Maar goed, hoor het Mathijsen al roeptoeteren:
We gaan in de winterstop professioneel evalueren en vertellen elkaar de waarheid. En hup weer verder
Die Kalezic heeft nu toch wel aangetoond de jeugd geen voorrang te geven.
Mieghum, Bonis mogen maar blijven ploeteren en dan krijgt Maasland nog ff 10 minuutjes. Voor Bonis hebbben we we eigenlijk geen backup, of je moet Lourens een serieuze optie vinden, ik niet.
Ik vind het geen prettig persoon maar zou die Alex Pastoor niets zijn. Denk dat hij het heel snel op de rit gaat krijgen. Daar is in mijn ogen niet heel veel voor nodig toch. Maar goed, hoor het Mathijsen al roeptoeteren:
We gaan in de winterstop professioneel evalueren en vertellen elkaar de waarheid. En hup weer verder
3
|
Woensdag 27 november 2024 om 15:01 uur |
:
Polak heeft het bij de dames meervdan verdienstelijk gedaan kijk maar waar ze nu staan hij werd daar ook op handen gedragen ook bij meerdere amateurclubs heeft hij het prima gedaan. Grunholz precies hetzelfde. Het gaat ook niet zozeer om de individu maar ik denk dat juist de combinatie heel goed zou kunnen passen. We hebben nu al zoveel prutsers voor de groep gehad met jaren ervaring die het stuk voor stuk hadden uitgevonden maar uiteindelijk allemaal door het ijs zakte. Geef lekker nu maar eens de kans aan twee onervaren trainers die wel affiniteit hebben met onze club en er alles voor zullen geven. Het wordt sowieso tijd dat oud spelers veel meer betrokken worden bij onze club net als bij Feijenoord of Ajax dat geeft de club ook net dat beetje extra cachet. Onze clown en TD zonder netwerk hebben jarenlange ervaring en kijk waar je nu staat op de ranglijst en dan heb ik het nog niet eens erover dat je onderhand het lachertje bent van de slechtste competitie in Europa het is geen slapende reus maar een reus in coma zonder alternatief om nog wakker te gaan worden.
Polak heeft het bij de dames meervdan verdienstelijk gedaan kijk maar waar ze nu staan hij werd daar ook op handen gedragen ook bij meerdere amateurclubs heeft hij het prima gedaan. Grunholz precies hetzelfde. Het gaat ook niet zozeer om de individu maar ik denk dat juist de combinatie heel goed zou kunnen passen. We hebben nu al zoveel prutsers voor de groep gehad met jaren ervaring die het stuk voor stuk hadden uitgevonden maar uiteindelijk allemaal door het ijs zakte. Geef lekker nu maar eens de kans aan twee onervaren trainers die wel affiniteit hebben met onze club en er alles voor zullen geven. Het wordt sowieso tijd dat oud spelers veel meer betrokken worden bij onze club net als bij Feijenoord of Ajax dat geeft de club ook net dat beetje extra cachet. Onze clown en TD zonder netwerk hebben jarenlange ervaring en kijk waar je nu staat op de ranglijst en dan heb ik het nog niet eens erover dat je onderhand het lachertje bent van de slechtste competitie in Europa het is geen slapende reus maar een reus in coma zonder alternatief om nog wakker te gaan worden.
Grunholz gedegradeerd met een club die al bijna 10 jaar op dat niveau speelde. Is nu een niveau lager en staat ook ergens middenmoot.
De club zelf denkt ook, dit wordt niks meer, en heeft al bij voorbaat gezegd, na dit seizoen gaan we niet meer met deze trainer door. Maar jij wilt hem naar onze mooie bvo halen?
Polak is een leuke gast maar zelfde verhaal, ook vorig jaar met FC Lisse hopeloos gedegradeerd na 5 jaar 2e divisie te hebben gespeeld, en staan nu 11e.
Jullie houden vast aan namen uit het verleden die werkelijk niks presteren op het moment. Ben geen fan van Kalezic maar kom eens met een echt alternatief. Dan zie ik liever een bv Alex Pastoor komen naar ADO.
De club zelf denkt ook, dit wordt niks meer, en heeft al bij voorbaat gezegd, na dit seizoen gaan we niet meer met deze trainer door. Maar jij wilt hem naar onze mooie bvo halen?
Polak is een leuke gast maar zelfde verhaal, ook vorig jaar met FC Lisse hopeloos gedegradeerd na 5 jaar 2e divisie te hebben gespeeld, en staan nu 11e.
Jullie houden vast aan namen uit het verleden die werkelijk niks presteren op het moment. Ben geen fan van Kalezic maar kom eens met een echt alternatief. Dan zie ik liever een bv Alex Pastoor komen naar ADO.
8
|
Maandag 25 november 2024 om 12:52 uur |
Advertentie
Aad:
Dijkhuizen en Excelsior zijn uit elkaar. Ik heb deze man erg hoog zitten. Rustig, people-manager en gewend aan KKD en eredivisie.
Dijkhuizen en Excelsior zijn uit elkaar. Ik heb deze man erg hoog zitten. Rustig, people-manager en gewend aan KKD en eredivisie.
Dacht was ook mijn eerste gedachten bij Kalezic, kent de KKD en heeft veel gewerkt met jeugd.
Fred Grim
Wim Jonk
Maurice Steijn
Ruud van Nistelrooij
Marinus Dijkhuizen
Alex Pastoor
Zo maar wat namen,maar in wie heeft Joris het meeste vertrouwen.
Fred Grim
Wim Jonk
Maurice Steijn
Ruud van Nistelrooij
Marinus Dijkhuizen
Alex Pastoor
Zo maar wat namen,maar in wie heeft Joris het meeste vertrouwen.
2
|
Zaterdag 15 juni 2024 om 10:49 uur |
Ranthehague:
Denk dat vd Sande als enige wel zijn mond heeft opgetrokken en meteen op de bank gezet werd. Enge man die trainer van ons…. En laf ook dat de directie niet meteen na Helmond hem op non actief heeft gezet. Ongekend dat een trainer eigenhandig een goed systeem de nek omdraait en met droge ogen zegt dat we nooit een ‘echte ploeg’ waren om 2e te staan. Eruit met die mafkees!!
Denk dat vd Sande als enige wel zijn mond heeft opgetrokken en meteen op de bank gezet werd. Enge man die trainer van ons…. En laf ook dat de directie niet meteen na Helmond hem op non actief heeft gezet. Ongekend dat een trainer eigenhandig een goed systeem de nek omdraait en met droge ogen zegt dat we nooit een ‘echte ploeg’ waren om 2e te staan. Eruit met die mafkees!!
Alex Pastoor is vrij na dit seizoen. Ik zeg: kom maar door!
5
|
Maandag 15 april 2024 om 16:15 uur |
Nu online
Ronald, Tuurke63, FC Den Haag!, Tommy en 59 gasten.
Zoek in shoutbox
Kies een pagina
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




