Welkom in de shoutbox, gast
BLEISWIJK-1:
Afgelopen seizoen is er meerdere malen in de pers verschenen dat Canbuur en ADO veel financiele risico's namen.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1736056/ado-den-haag-en-cambuur-in-financiele-problemen.html
Voor de rest heb ik er geen kijk op. Maar zoals ik aangeef is dit "mijn' vermoeden. Heeft niks met paniekzaaien te maken.
Afgelopen seizoen is er meerdere malen in de pers verschenen dat Canbuur en ADO veel financiele risico's namen.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1736056/ado-den-haag-en-cambuur-in-financiele-problemen.html
Voor de rest heb ik er geen kijk op. Maar zoals ik aangeef is dit "mijn' vermoeden. Heeft niks met paniekzaaien te maken.
Maar dat sinds de overname het jaarlijkse tekort is gehalveerd vergeten we even voor t gemak.
Het tekort halveren terwijl we in de KKD ieder seizoen een selectie hadden staan die (via playoffs) mee doet om promotie is naar mijn idee zo slecht nog niet.
We hebben kapitaal op het veld, jong talent wordt vroegtijdig langdurig vastgelegd.
Cijfertjesjournalistiek prikken we toch wel door heen?
Het tekort halveren terwijl we in de KKD ieder seizoen een selectie hadden staan die (via playoffs) mee doet om promotie is naar mijn idee zo slecht nog niet.
We hebben kapitaal op het veld, jong talent wordt vroegtijdig langdurig vastgelegd.
Cijfertjesjournalistiek prikken we toch wel door heen?
| Zondag 7 juni 2026 om 19:24 uur |
Wahter:
Inderdaad. We hebben 2 linker centrale verdedigers en hoppa nog 1 die niet met ruimte in ze rug kan spelen erbij en bijna 40 is.
Een goed signaal is dat spelers voor de breedte (Fiabema, Kreekels en die keeper) geen contract krijgen.Wotte is met betere opties bezig denk ik. (Uneken??)
We hebben een rechter centrale nodig en een rechtsback. Of we maken de keuze om De Ruijter en Bergtop te laten uitvechten wie de rechtsback wordt.
Concurrentie voor Sylla, Rottier, Niekiema en Peupion.
Dit moeten versterkingen zijn en geen zgn breedte versterkingen.
Inderdaad. We hebben 2 linker centrale verdedigers en hoppa nog 1 die niet met ruimte in ze rug kan spelen erbij en bijna 40 is.
Een goed signaal is dat spelers voor de breedte (Fiabema, Kreekels en die keeper) geen contract krijgen.Wotte is met betere opties bezig denk ik. (Uneken??)
We hebben een rechter centrale nodig en een rechtsback. Of we maken de keuze om De Ruijter en Bergtop te laten uitvechten wie de rechtsback wordt.
Concurrentie voor Sylla, Rottier, Niekiema en Peupion.
Dit moeten versterkingen zijn en geen zgn breedte versterkingen.
Goede shout wat mij betreft. Helemaal raak. Alleen heb ik niet het moeden dat Peter in De Ruijter een rechtsback ziet. Heeft hij daar afgelopen seizoen een paar minuten gespeeld? Volgens mij niet.
In onder 21 volgens mij ook niet.
Maar inderdaad echte versterkingen. En misschien nog 1 a 2 echte grote talenten. Want met 3 spelers er bij is de selectie nog niet gevuld.
In onder 21 volgens mij ook niet.
Maar inderdaad echte versterkingen. En misschien nog 1 a 2 echte grote talenten. Want met 3 spelers er bij is de selectie nog niet gevuld.
0
|
Zaterdag 30 mei 2026 om 09:46 uur |
Rob2002:
Hoe kan je een carrière (laten) verzieken?
Een van de meest waardevolle en scorende verdedigers van de ongeslagen KKD kampioen gaat mogelijk in derde Bundesliga spelen. Dat moet je toch als speler zelf ook niet willen?
Hoe kan je een carrière (laten) verzieken?
Een van de meest waardevolle en scorende verdedigers van de ongeslagen KKD kampioen gaat mogelijk in derde Bundesliga spelen. Dat moet je toch als speler zelf ook niet willen?
En door...
We hebben inmiddels 7 spelers plus een keeper, die volgend seizoen niet meer in de A selectie zitten.
Daar komt Dani van Loenen voor terug. En mogelijk Jayden Braaf.
Uitgaande dat Finn de Bruin verhuurd of verkocht zal worden. En mogelijk nog wel een of meerdere spelers verkocht zullen worden, zal er nog wel wat moeten gebeuren.
We hebben inmiddels 7 spelers plus een keeper, die volgend seizoen niet meer in de A selectie zitten.
Daar komt Dani van Loenen voor terug. En mogelijk Jayden Braaf.
Uitgaande dat Finn de Bruin verhuurd of verkocht zal worden. En mogelijk nog wel een of meerdere spelers verkocht zullen worden, zal er nog wel wat moeten gebeuren.
4
|
Donderdag 28 mei 2026 om 20:22 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Twee ex-ADO-spelers bij Oranje
Twee voormalige spelers van ADO Den Haag zijn opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal.
Lees het nieuwsbericht
Twee ex-ADO-spelers bij Oranje
Twee voormalige spelers van ADO Den Haag zijn opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal.
Lees het nieuwsbericht
1
|
Woensdag 27 mei 2026 om 14:30 uur |
BLEISWIJK-1:
Hoe dan ook wil Dusseldorf helemaal niet met vd. Sloot een nieuwe start maken. Dan heb je niks aan ontevreden spelers.
Als mondeling echt de afspraak met vd. Sloot gemaakt is, en het zou tot een rechtzaak komen, dan zal Mislimat ook eerder bevestigen dat dit de waarheid is.
Ik denk dat het zover niet zal komen. Er zal best een creative oplossing bedacht worden. Oefenwedstrijd tegen Dusseldorf o.a.
Hoe dan ook wil Dusseldorf helemaal niet met vd. Sloot een nieuwe start maken. Dan heb je niks aan ontevreden spelers.
Als mondeling echt de afspraak met vd. Sloot gemaakt is, en het zou tot een rechtzaak komen, dan zal Mislimat ook eerder bevestigen dat dit de waarheid is.
Ik denk dat het zover niet zal komen. Er zal best een creative oplossing bedacht worden. Oefenwedstrijd tegen Dusseldorf o.a.
Als het over geldzaken gaat,moet je ondertussen toch weten dat in de voetbalwereld geld vaak het belangrijkste onderdeel is.Medelijden bestaat daar nauwelijks.ADO en Van der Sloot dachten waarschijnlijk dat de degradatieclausule automatisch alles ongeldig zou maken.Fortuna maakt nu gebruik van de vage formulering in dat voorcontract.In Duitsland bekijken ze de zaak juridisch zeer strikt:zij stellen dat de speler gewoon getekend heeft en dat er op papier geen geldige ontbindende voorwaarde voor de Liga 3 staat.Daarbovenop verkeert Fortuna door de degradatie in een zware crisis.Slechts zeven spelers uit de huidige selectie hebben nog een contract dat geldig is voor het derde niveau.Bovendien moet de club bijna de helft van het kantoorpersoneel ontslaan om financieel te overleven.Ze zitten dus in een erg moeilijke situatie, wat meteen ook verklaart waarom ze Van der Sloot niet zomaar gratis willen laten vertrekken.Maar goed, ik ben geen expert in deze materie.Uiteindelijk zullen we moeten afwachten hoe dit afloopt zonder te speculeren over zaken waar we onvoldoende kennis van hebben.
4
|
Zondag 24 mei 2026 om 13:07 uur |
Voor welke plekken spelen we als we de eredivisie in gaan met de huidige selectie? Ik denk dat we niet zo snel bovenin gaan kunnen meedraaien als in vanaf plek 4-9... Als ik de andere ploegen zo zie... Tussen 9-18 gaat het een grote mix worden van wisselvalligheid... Toch zie ik ons niet zomaar tussen 15-18 spelen willem2 Cambuur Excelsior pec en telstar schat ik lager in al is het alleen maar omdat wij er met 15.000 elke wedstrijd achter moeten staan!! Kortom heb er zin in èn kijk er naar uit fijne vakantione allemaal!
1
|
Zaterdag 23 mei 2026 om 22:12 uur |
Advertentie
Wahter:
Voor jouw informatie: hij heeft dus al getekend. Dus huren (waar je m.i niet aan moet beginnen) of contract laten ontbinden. Jammer dat dit soort processen heel lang kan gaan duren. Ik zeg dan ook doorschakelen.
Voor jouw informatie: hij heeft dus al getekend. Dus huren (waar je m.i niet aan moet beginnen) of contract laten ontbinden. Jammer dat dit soort processen heel lang kan gaan duren. Ik zeg dan ook doorschakelen.
Het eerste wat Mislintat moet doen is een selectie bouwen wat in de 3e klasse er echt voor wil gaan. Ik denk niet dat vd. Sloot daarbij past. Die gaat alleen maar met tegenzin aan de slag.
De kans dat hij dan ook voor Fortuna Dusseldorf gaat spelen lijkt me dan ook nul.
Ik denk dat het wel gaat lukken. En dat vd. Sloot volgend jaar gewoon voor ons speelt. Alleen zal er wel wat betaald moeten worden. Waarbij alle partijen (vd. Sloot, makelaar en ADO) wat water bijj de wijn moeten doen.
De kans dat hij dan ook voor Fortuna Dusseldorf gaat spelen lijkt me dan ook nul.
Ik denk dat het wel gaat lukken. En dat vd. Sloot volgend jaar gewoon voor ons speelt. Alleen zal er wel wat betaald moeten worden. Waarbij alle partijen (vd. Sloot, makelaar en ADO) wat water bijj de wijn moeten doen.
1
|
Woensdag 20 mei 2026 om 19:55 uur |
Nu online
priveopcadd, Aad, James, Pepmans, pitbull, Haago, HaagseRobin en 83 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




