Welkom in de shoutbox, gast
Ik ken Dennis niet maar hou op met die onzin. Van de Gun is nog lang niet klaar voor een hoofd jeugdopleidingen functie en rechterhand van Wotte slaat nergens op dat soort elite baantjes kan de club zich niet veroorloven. Ook dat Peter slecht ligt in de groep is een broodje aap verhaal succes kan je alleen maar halen als er geen strubbelingen zijn onderling. Meld de volgende keer gewoon wat positiefs er zitten hier op de box al genoeg zuurpruimen.
6
|
Zaterdag 13 juni 2026 om 20:50 uur |
Bolskie:
ls het waar is, en heeft geen functie bij de club.
Waarom niet als supporters onder elkaar en je hoort wat mag je het toch delen?
Nu is het negatief is het niet netjes maar als er transfers geduld worden loopt men de polonaise. Ook slecht nieuws is nieuws.
ls het waar is, en heeft geen functie bij de club.
Waarom niet als supporters onder elkaar en je hoort wat mag je het toch delen?
Nu is het negatief is het niet netjes maar als er transfers geduld worden loopt men de polonaise. Ook slecht nieuws is nieuws.
Zo morge, nog een poging haha
Als het waar is en heeft geen functie bij de club.
Waarom niet, als supporters onder elkaar en je hoort wat mag je het toch delen?
Nu is het negatief is het niet netjes maar als er transfers gedeeld worden loopt men de polonaise. Ook slecht nieuws is nieuws.
Als het waar is en heeft geen functie bij de club.
Waarom niet, als supporters onder elkaar en je hoort wat mag je het toch delen?
Nu is het negatief is het niet netjes maar als er transfers gedeeld worden loopt men de polonaise. Ook slecht nieuws is nieuws.
1
|
Zaterdag 13 juni 2026 om 08:02 uur |
JS070:
Wat hij doet is al niet netjes.
Wat hij doet is al niet netjes.
ls het waar is, en heeft geen functie bij de club.
Waarom niet als supporters onder elkaar en je hoort wat mag je het toch delen?
Nu is het negatief is het niet netjes maar als er transfers geduld worden loopt men de polonaise. Ook slecht nieuws is nieuws.
Waarom niet als supporters onder elkaar en je hoort wat mag je het toch delen?
Nu is het negatief is het niet netjes maar als er transfers geduld worden loopt men de polonaise. Ook slecht nieuws is nieuws.
1
|
Zaterdag 13 juni 2026 om 08:00 uur |
Lellow:
Doorpakken is een utopie bij onze club.
Onze eigenaar komt nu natuurlijk tot de conclusie dat het een bodemloze put is ongeacht op welk niveau we acteren.
En zal dus op zoek gaan naar een nieuwe koper (idioot) of mede aandeelhouders zoeken om de verliezen te dekken.
Uiteraard alles onder het mom van 3e stad ,3e club.
Agglomeratie Haaglanden met 1,2 miljoen inwoners.
Let maar op dat de powerpoint van Mo Hamdi weer uit de kast is getrokken.
Doorpakken is een utopie bij onze club.
Onze eigenaar komt nu natuurlijk tot de conclusie dat het een bodemloze put is ongeacht op welk niveau we acteren.
En zal dus op zoek gaan naar een nieuwe koper (idioot) of mede aandeelhouders zoeken om de verliezen te dekken.
Uiteraard alles onder het mom van 3e stad ,3e club.
Agglomeratie Haaglanden met 1,2 miljoen inwoners.
Let maar op dat de powerpoint van Mo Hamdi weer uit de kast is getrokken.
Met betaald voetbal is in Nederland geen klap te verdienen tenzij je regelmatig een aardige transfersom kan scoren.
Behalve PSV, AZ en Feyenoord zullen er maar weinig zijn die over de afgelopen 3 jaar een gemiddeld positief resultaat kunnen laten zien. Mogelijk ook Ajax al twijfel ik daar ten zeerste aan.
Als Bolt dacht dat zij dat beter zouden kunnen hebben ze zich slecht laten voorlichten en heeft degene die ADO aan hen heeft verkocht een wereldprestatie geleverd.
Behalve PSV, AZ en Feyenoord zullen er maar weinig zijn die over de afgelopen 3 jaar een gemiddeld positief resultaat kunnen laten zien. Mogelijk ook Ajax al twijfel ik daar ten zeerste aan.
Als Bolt dacht dat zij dat beter zouden kunnen hebben ze zich slecht laten voorlichten en heeft degene die ADO aan hen heeft verkocht een wereldprestatie geleverd.
1
|
Vrijdag 12 juni 2026 om 15:44 uur |
Wahter:
Let wel op dat het de woorden van een journalist is dat ze nog moeten inventariseren.
Ik ga ervan uit dat Wotte en Peter wel degelijk weten wat er te doen staat.
We horen ook niets over vd Gun en de vacature hoofd Jeugdopleiding.
Er is nog een hoop werk te doen. Over twee weken begint het hele circus echt te draaien.
Let wel op dat het de woorden van een journalist is dat ze nog moeten inventariseren.
Ik ga ervan uit dat Wotte en Peter wel degelijk weten wat er te doen staat.
We horen ook niets over vd Gun en de vacature hoofd Jeugdopleiding.
Er is nog een hoop werk te doen. Over twee weken begint het hele circus echt te draaien.
Maurice Hagebeuk is de nieuwe HJO. En Cedric van der Gun is weg bij de club. Hij wilde technisch manager worden, maar de club vond dat hij daar te weinig ervaring voor heeft. Eeuwig zonde aangezien hij over de juiste kwaliteiten beschikt. Welbespraakt, kent de voetbalwereld en is goed in gesprekken met de spelers om hen te overtuigen.
Daarnaast moeten we sterk aan het nieuwe seizoen beginnen. Anders kan het ook snel afgelopen zijn met de trainer. Hij heeft zich misdragen in Ibiza en is door een aantal spelers zelf op z’n vingers getikt. Ik ga niet te veel in detail treden, maar ik heb dit uit eerste hand gehoord. Hij is de overhand volledig kwijt en na een paar slecht resultaten zal het snel van kwaad tot erger gaan.
Daarnaast moeten we sterk aan het nieuwe seizoen beginnen. Anders kan het ook snel afgelopen zijn met de trainer. Hij heeft zich misdragen in Ibiza en is door een aantal spelers zelf op z’n vingers getikt. Ik ga niet te veel in detail treden, maar ik heb dit uit eerste hand gehoord. Hij is de overhand volledig kwijt en na een paar slecht resultaten zal het snel van kwaad tot erger gaan.
6
|
Vrijdag 12 juni 2026 om 11:56 uur |
Advertentie
BLEISWIJK-1:
Afgelopen seizoen is er meerdere malen in de pers verschenen dat Canbuur en ADO veel financiele risico's namen.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1736056/ado-den-haag-en-cambuur-in-financiele-problemen.html
Voor de rest heb ik er geen kijk op. Maar zoals ik aangeef is dit "mijn' vermoeden. Heeft niks met paniekzaaien te maken.
Afgelopen seizoen is er meerdere malen in de pers verschenen dat Canbuur en ADO veel financiele risico's namen.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1736056/ado-den-haag-en-cambuur-in-financiele-problemen.html
Voor de rest heb ik er geen kijk op. Maar zoals ik aangeef is dit "mijn' vermoeden. Heeft niks met paniekzaaien te maken.
Maar dat sinds de overname het jaarlijkse tekort is gehalveerd vergeten we even voor t gemak.
Het tekort halveren terwijl we in de KKD ieder seizoen een selectie hadden staan die (via playoffs) mee doet om promotie is naar mijn idee zo slecht nog niet.
We hebben kapitaal op het veld, jong talent wordt vroegtijdig langdurig vastgelegd.
Cijfertjesjournalistiek prikken we toch wel door heen?
Het tekort halveren terwijl we in de KKD ieder seizoen een selectie hadden staan die (via playoffs) mee doet om promotie is naar mijn idee zo slecht nog niet.
We hebben kapitaal op het veld, jong talent wordt vroegtijdig langdurig vastgelegd.
Cijfertjesjournalistiek prikken we toch wel door heen?
8
|
Zondag 7 juni 2026 om 19:24 uur |
rd..:
Ja, maar die is ervoor om te voorkomen dat niet iedere boerenlul gewoon een ticket koopt en het vervolgens weer doorverkoopt. Dat gebeurt vaker bij bovenmatige belangstelling. Ik weet niet hoe hoog de interesse hierbij is en of het werkelijk dat slaatje is, wat ze eruit proberen te slaan. Ik vind er ook wel wat van. Pre-registreren prima... Dit is een stapje verder. Zeker als het vroeger gratis was.
Je moet als organisatie kijken wat je eruit haalt en wat het in dit geval met de beeldvorming van je club doet. Ik denk niet dat het zoveel in geld oplevert, maar het voedt niet bepaald een positief imago. Tenzij je de opbrengsten aan een goed doel stort ofzo... Dus de MBO3-leerling die dit verzonnen heeft, mag nog even een verklaring op deze Shoutbox afleggen.
Ja, maar die is ervoor om te voorkomen dat niet iedere boerenlul gewoon een ticket koopt en het vervolgens weer doorverkoopt. Dat gebeurt vaker bij bovenmatige belangstelling. Ik weet niet hoe hoog de interesse hierbij is en of het werkelijk dat slaatje is, wat ze eruit proberen te slaan. Ik vind er ook wel wat van. Pre-registreren prima... Dit is een stapje verder. Zeker als het vroeger gratis was.
Je moet als organisatie kijken wat je eruit haalt en wat het in dit geval met de beeldvorming van je club doet. Ik denk niet dat het zoveel in geld oplevert, maar het voedt niet bepaald een positief imago. Tenzij je de opbrengsten aan een goed doel stort ofzo... Dus de MBO3-leerling die dit verzonnen heeft, mag nog even een verklaring op deze Shoutbox afleggen.
Vergelijken met vroeger heeft geen zin. Vroeger zat ik met 3000 supporters in het Zuiderpark.
En toen was er inderdaad geen pre-registratie. En was ons imago pas echt slecht.
Of ze nu wel of niet geld verdienen zou me echt worst zijn. Wat ik weet is dat alle scc uitverkocht zijn. Dat deze actie waarschijnlijk ook weer alle verwachtingen overtreft.en dat de club leeft. En vooral dit laatste gaat deze actie echt niet veranderen.
En toen was er inderdaad geen pre-registratie. En was ons imago pas echt slecht.
Of ze nu wel of niet geld verdienen zou me echt worst zijn. Wat ik weet is dat alle scc uitverkocht zijn. Dat deze actie waarschijnlijk ook weer alle verwachtingen overtreft.en dat de club leeft. En vooral dit laatste gaat deze actie echt niet veranderen.
9
|
Donderdag 4 juni 2026 om 15:21 uur |
Franky:
Nu kunnen ze zeggen blijer te zijn met de promotie van ADO dan het winnen van de conference league. Zeer geloofwaardig!
Nu kunnen ze zeggen blijer te zijn met de promotie van ADO dan het winnen van de conference league. Zeer geloofwaardig!
Wel heel bizar eigenlijk en zo kan je zien hoe slecht het hier gesteld is in Nederland als de nr15 van Engeland de Conference League kan winnen en wij totaal geen rol van betekenis spelen.
Europa league gewonnen door Aston Villa en Arsenal die de Champions league kan pakken en volgend seizoen doen er 9 Engelse clubs mee in Europa.
Wij zijn de Keuken Kampioen Divisie van Europe en zijn eigenlijk alleen goed om op te leiden.
Europa league gewonnen door Aston Villa en Arsenal die de Champions league kan pakken en volgend seizoen doen er 9 Engelse clubs mee in Europa.
Wij zijn de Keuken Kampioen Divisie van Europe en zijn eigenlijk alleen goed om op te leiden.
0
|
Donderdag 28 mei 2026 om 16:59 uur |
BLEISWIJK-1:
Spelers wachten ook gewoon op alle aanbiedingen. Kijk bijvoorbeeld naar zo'n Sierhuis van Fortuna. Kan overal naar toe. Maar heeft ook nog nergens getekend.
Pas als de voorbeteiding weer starten gaat het langzaam aan weer beginnen.
V. Mieghem is toch vastgelegd? Daarvoor hebben ze ook niet op goedkeuring van de begroting hoeven te wachten. Dan had er ook een speler van buitenaf vastgelegd kunnen worden.
Spelers wachten ook gewoon op alle aanbiedingen. Kijk bijvoorbeeld naar zo'n Sierhuis van Fortuna. Kan overal naar toe. Maar heeft ook nog nergens getekend.
Pas als de voorbeteiding weer starten gaat het langzaam aan weer beginnen.
V. Mieghem is toch vastgelegd? Daarvoor hebben ze ook niet op goedkeuring van de begroting hoeven te wachten. Dan had er ook een speler van buitenaf vastgelegd kunnen worden.
Slecht voorbeeld Mieghem. Die was er al. Begroting is toch wel belangrijk om te weten wat het budget gaat zijn en in welke vijver er gevist kan worden toch of zie ik dit verkeerd?
Ja precies er zijn spelers die hebben meerdere mogelijkheden en die zullen wachten maar er zijn nu al best wat jong talent getransfereerd en die kiezen wel voor zekerheid.
Ja precies er zijn spelers die hebben meerdere mogelijkheden en die zullen wachten maar er zijn nu al best wat jong talent getransfereerd en die kiezen wel voor zekerheid.
0
|
Dinsdag 26 mei 2026 om 22:08 uur |
Nu online
Bollie74, TheBeverisback, Aad, Oldtimer o, Edwin, opper, Marijn, ton, Patto en 118 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | Lionel Messi (Arg)................ | 3 | - | |
| 2 | - | |||
| 3 | Kai Havertz (Dui), | - | ||
| 4 | Mbappé (Fra), | - | ||
| 5 | Just (NZl), | - | ||
| 6 | Haaland (Noo), | - | ||
| 7 | Balogun (VS), | - | ||
| 8 | Ayari (Zwe)................. | 2 | - | |
| 9 | - | |||
| 10 | o.a.VIRGIL VAN DIJK, | - | ||
| 11 | SUMMERVILLE............. | 1 | - | |
| 12 | - | |||
| 13 | - | |||
| 14 | - | |||
| 15 | - | |||
| 16 | - | |||
| 17 | - | |||
| 18 | - | |||
| 19 | vorige WK's op pagina | 845 | - |




