Welkom in de shoutbox, gast
Aad:
Hij zal in het overgrote deel van de wedstrijden wel moeten.
Hij zal in het overgrote deel van de wedstrijden wel moeten.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Kijk naar hoe Telstar het afgelopen seizoen deed. Daar komen mensen voor naar t stadion en ADO zal zich er op die manier mee handhaven. Er zit ipc meer kwaliteit in het team dan van Telstar toen. Ik denk juist dat als dit ADO uit angst gaat voetballen het minder zal gaan. Als ADO een beetje mazzel heeft met de eerste wedstrijden moeten spelen tegen teams die ze goed liggen het echt een leuk seizoen kan worden. Een goed begin is t halve werk. Terwijl wanneer supporters geen geduld hebben en negatief gaan doen het negatieve invloed kan hebben
4
|
Zondag 31 mei 2026 om 10:42 uur |
Voor welke plekken spelen we als we de eredivisie in gaan met de huidige selectie? Ik denk dat we niet zo snel bovenin gaan kunnen meedraaien als in vanaf plek 4-9... Als ik de andere ploegen zo zie... Tussen 9-18 gaat het een grote mix worden van wisselvalligheid... Toch zie ik ons niet zomaar tussen 15-18 spelen willem2 Cambuur Excelsior pec en telstar schat ik lager in al is het alleen maar omdat wij er met 15.000 elke wedstrijd achter moeten staan!! Kortom heb er zin in èn kijk er naar uit fijne vakantione allemaal!
1
|
Zaterdag 23 mei 2026 om 22:12 uur |
Wat mij betreft blijft volendam erin. Die club heeft qua groeimogelijkheden 0-potentie en zal altijd tegen degradatie vechten. Net als Telstar. Beide knap dat ze erin blijven hoor, maar dat zijn twee ploegen waar we sowieso boven moeten kunnen eindigen komend seizoen. Willem 2 is in potentie een grotere concurrent.
9
|
Woensdag 20 mei 2026 om 21:05 uur |
BLEISWIJK-1:
Ik ben wel een voorstander om het huidige elftal zoveel mogelijk in tact te laten. Hoe mooi zou het zijn als je met de bestaande achterhoede, keeper en Kilo/Vlak daarvoor de eredivisie in kan.
Ik denk dat een ingespeeld elftal echt wel het verschil tussen handhaving en degradatie kan zijn.
Ik ben wel een voorstander om het huidige elftal zoveel mogelijk in tact te laten. Hoe mooi zou het zijn als je met de bestaande achterhoede, keeper en Kilo/Vlak daarvoor de eredivisie in kan.
Ik denk dat een ingespeeld elftal echt wel het verschil tussen handhaving en degradatie kan zijn.
Groningen en Telstar hebben laten zien dat zoiets kan. Gericht versterken dus, maar zeker niet je hele elftal overhoop gooien.
4
|
Zondag 17 mei 2026 om 20:19 uur |
Advertentie
GroenGeelHart070:
Of het nou Volendam of Telstar wordt, Willem2 maakt geen kans
Of het nou Volendam of Telstar wordt, Willem2 maakt geen kans
Willen 2 is echt een stugge ploeg geworden. Elke keer niet perse de betere maar wel constant winnen en heel vaak de 0. Denk met het momentum van willem 2 en de teleurstelling bij volendam of telstar dat willem 2 hem gewoon gaat pakken
1
|
Zondag 17 mei 2026 om 16:03 uur |
rd..:
Onderschat niet de flow waarin Willem II zit een de teleurstelling die ongetwijfeld de boventoon van de eredivisieclub voert... Je gaat er toch niet lekker in dan.
Onderschat niet de flow waarin Willem II zit een de teleurstelling die ongetwijfeld de boventoon van de eredivisieclub voert... Je gaat er toch niet lekker in dan.
Hier op de box zat Almere ook in de flow en had Willem2 zogenaamd geen kans. Kwalitatief gaat Willem2 het ook dik afleggen hoor, of het nou Telstar of Volendam wordt
1
|
Zondag 17 mei 2026 om 15:37 uur |
Nu online
JoostJ, Advocado, Rikkie1, priveopcadd, JB96, Marko1969, Ran1972, Tante Wil, 070, Marcie, Postalia, Fußball, Max, rh_vakc en 74 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




