Welkom in de shoutbox, gast
Aad:
Ik geloof inmiddels al niet meer in echte versterkingen. Als er al spelers komen zijn dat jonge spelers a la Kilo waarvan gehoopt wordt dat ze doorbreken.
Ik geloof inmiddels al niet meer in echte versterkingen. Als er al spelers komen zijn dat jonge spelers a la Kilo waarvan gehoopt wordt dat ze doorbreken.
Waarom heb je de hoop nu al opgegeven?
Tuurlijk komen er echte versterkingen. Het is pas begin juni. Over een maand ziet de wereld er heel anders uit.
Tuurlijk komen er echte versterkingen. Het is pas begin juni. Over een maand ziet de wereld er heel anders uit.
| Gisteren om 19:29 uur |
ADO079:
Het was in elk geval al bekend bij Wotte die kort geleden al aan gaf dat de nieuwe spelers nog wel even op zich zullen laten wachten.
Het was in elk geval al bekend bij Wotte die kort geleden al aan gaf dat de nieuwe spelers nog wel even op zich zullen laten wachten.
Ik geloof inmiddels al niet meer in echte versterkingen. Als er al spelers komen zijn dat jonge spelers a la Kilo waarvan gehoopt wordt dat ze doorbreken.
| Gisteren om 19:27 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Nog geen versterkingen in aantocht
De supporters van ADO Den Haag moeten nog even geduld hebben als het om nieuwe spelers gaat.
Lees het nieuwsbericht
Nog geen versterkingen in aantocht
De supporters van ADO Den Haag moeten nog even geduld hebben als het om nieuwe spelers gaat.
Lees het nieuwsbericht
1
|
Dinsdag 2 juni 2026 om 13:03 uur |
BobM:
Vink, Bouhoudane, Jetten...
Zijn aardig bezig daar in Friesland, dacht dat ze geen geld hadden?
Maar met alleen talentjes en geen ervaren spelers wordt het wel lastig.
Vink, Bouhoudane, Jetten...
Zijn aardig bezig daar in Friesland, dacht dat ze geen geld hadden?
Maar met alleen talentjes en geen ervaren spelers wordt het wel lastig.
Als wij die hadden gehaald was het vast hier te jong te licht geen versterkingen kkd niveau. Alleen maar jonge spelers us een gok en ik denk niet dat wij willen gokken volgend seizoen. Onze tijd komt nog met versterkingen let maar op .
2
|
Zaterdag 30 mei 2026 om 16:40 uur |
Wahter:
Inderdaad. We hebben 2 linker centrale verdedigers en hoppa nog 1 die niet met ruimte in ze rug kan spelen erbij en bijna 40 is.
Een goed signaal is dat spelers voor de breedte (Fiabema, Kreekels en die keeper) geen contract krijgen.Wotte is met betere opties bezig denk ik. (Uneken??)
We hebben een rechter centrale nodig en een rechtsback. Of we maken de keuze om De Ruijter en Bergtop te laten uitvechten wie de rechtsback wordt.
Concurrentie voor Sylla, Rottier, Niekiema en Peupion.
Dit moeten versterkingen zijn en geen zgn breedte versterkingen.
Inderdaad. We hebben 2 linker centrale verdedigers en hoppa nog 1 die niet met ruimte in ze rug kan spelen erbij en bijna 40 is.
Een goed signaal is dat spelers voor de breedte (Fiabema, Kreekels en die keeper) geen contract krijgen.Wotte is met betere opties bezig denk ik. (Uneken??)
We hebben een rechter centrale nodig en een rechtsback. Of we maken de keuze om De Ruijter en Bergtop te laten uitvechten wie de rechtsback wordt.
Concurrentie voor Sylla, Rottier, Niekiema en Peupion.
Dit moeten versterkingen zijn en geen zgn breedte versterkingen.
Goede shout wat mij betreft. Helemaal raak. Alleen heb ik niet het moeden dat Peter in De Ruijter een rechtsback ziet. Heeft hij daar afgelopen seizoen een paar minuten gespeeld? Volgens mij niet.
In onder 21 volgens mij ook niet.
Maar inderdaad echte versterkingen. En misschien nog 1 a 2 echte grote talenten. Want met 3 spelers er bij is de selectie nog niet gevuld.
In onder 21 volgens mij ook niet.
Maar inderdaad echte versterkingen. En misschien nog 1 a 2 echte grote talenten. Want met 3 spelers er bij is de selectie nog niet gevuld.
0
|
Zaterdag 30 mei 2026 om 09:46 uur |
Aad:
Het wordt hier steeds gekker ........
Het wordt hier steeds gekker ........
Inderdaad. We hebben 2 linker centrale verdedigers en hoppa nog 1 die niet met ruimte in ze rug kan spelen erbij en bijna 40 is.
Een goed signaal is dat spelers voor de breedte (Fiabema, Kreekels en die keeper) geen contract krijgen.Wotte is met betere opties bezig denk ik. (Uneken??)
We hebben een rechter centrale nodig en een rechtsback. Of we maken de keuze om De Ruijter en Bergtop te laten uitvechten wie de rechtsback wordt.
Concurrentie voor Sylla, Rottier, Niekiema en Peupion.
Dit moeten versterkingen zijn en geen zgn breedte versterkingen.
Een goed signaal is dat spelers voor de breedte (Fiabema, Kreekels en die keeper) geen contract krijgen.Wotte is met betere opties bezig denk ik. (Uneken??)
We hebben een rechter centrale nodig en een rechtsback. Of we maken de keuze om De Ruijter en Bergtop te laten uitvechten wie de rechtsback wordt.
Concurrentie voor Sylla, Rottier, Niekiema en Peupion.
Dit moeten versterkingen zijn en geen zgn breedte versterkingen.
2
|
Vrijdag 29 mei 2026 om 23:36 uur |
Advertentie
BLEISWIJK-1:
Geen Fiabema en Kreekels daarom. Dan weten we dat ook weer.
Geen Fiabema en Kreekels daarom. Dan weten we dat ook weer.
Ik heb er alle vertrouwen in dat ze volop bezig zijn . Benieuwd wie onze nieuwe spits wordt en hoe ze rechts en links achterin gaan aanpakken. En een middenvelder erbij ik denk minimaal 4 versterkingen en geen bank vulling .
3
|
Donderdag 28 mei 2026 om 20:16 uur |
James:
Eigenaar heeft best wat te spenderen dus ik kijk er niet van op als spelers komen als Fitz Jim
Eigenaar heeft best wat te spenderen dus ik kijk er niet van op als spelers komen als Fitz Jim
Fitz Jim kan naar AZ, FC Utecht, Twente e.d. Op sportieve gronden zal hij dan ook niet zo snel komen. Los van wat de eigenaar wil uitgeven.
We zijn gewoon een kleine club in de eredivisie. Dat wordt nog wel eens vergeten.
Maar je mag natuurlijk gewoon dromen van zulke versterkingen. Als je straks maar niet teleurgesteld bent.
We zijn gewoon een kleine club in de eredivisie. Dat wordt nog wel eens vergeten.
Maar je mag natuurlijk gewoon dromen van zulke versterkingen. Als je straks maar niet teleurgesteld bent.
1
|
Dinsdag 26 mei 2026 om 15:46 uur |
Sûpâhmên:
Voor welke plekken spelen we als we de eredivisie in gaan met de huidige selectie? Ik denk dat we niet zo snel bovenin gaan kunnen meedraaien als in vanaf plek 4-9... Als ik de andere ploegen zo zie... Tussen 9-18 gaat het een grote mix worden van wisselvalligheid... Toch zie ik ons niet zomaar tussen 15-18 spelen willem2 Cambuur Excelsior pec en telstar schat ik lager in al is het alleen maar omdat wij er met 15.000 elke wedstrijd achter moeten staan!! Kortom heb er zin in èn kijk er naar uit fijne vakantione allemaal!
Voor welke plekken spelen we als we de eredivisie in gaan met de huidige selectie? Ik denk dat we niet zo snel bovenin gaan kunnen meedraaien als in vanaf plek 4-9... Als ik de andere ploegen zo zie... Tussen 9-18 gaat het een grote mix worden van wisselvalligheid... Toch zie ik ons niet zomaar tussen 15-18 spelen willem2 Cambuur Excelsior pec en telstar schat ik lager in al is het alleen maar omdat wij er met 15.000 elke wedstrijd achter moeten staan!! Kortom heb er zin in èn kijk er naar uit fijne vakantione allemaal!
Wij zijn gaan knokken voor de 15e plek.
Wij zijn niet beter dan PEC of Excelsior zonder versterkingen.
Wij zijn niet beter dan PEC of Excelsior zonder versterkingen.
1
|
Zaterdag 23 mei 2026 om 23:12 uur |
ikke_adofan:
Ik denk niet dat Wotte nog een keer gaat wachten, die is gewoon zijn lijstje aan het afwerken.
Ik denk niet dat Wotte nog een keer gaat wachten, die is gewoon zijn lijstje aan het afwerken.
de categorie waar wij naar zoeken wacht af.
Eerst maar is Van Mieghem laten bijtekenen.
Verwacht geen versterkingen bij de 1e training, gaat allemaal lang duren.
Eerst maar is Van Mieghem laten bijtekenen.
Verwacht geen versterkingen bij de 1e training, gaat allemaal lang duren.
2
|
Zondag 17 mei 2026 om 19:37 uur |
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus en 72 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




