Welkom in de shoutbox, gast
Tag: vlak
PAAP070:
Ik kwam gister aan bij het stadion en toen kwam mij een auto tegemoet met Henk Veerman er in. Wat heeft dat te betekenen en heeft iemand anders hem ook gezien?
Ik kwam gister aan bij het stadion en toen kwam mij een auto tegemoet met Henk Veerman er in. Wat heeft dat te betekenen en heeft iemand anders hem ook gezien?
Ik mag hopen dat hij Vlak of van Mieghem op kwam halen omdat hun auto in de garage stond en meer niet.
1
|
Zaterdag 6 juni 2026 om 10:17 uur |
Wahter:
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
Ik heb zelf het idee dat Wotte eerst zoveel mogelijk eruit wil zijn met de huidige spelers. Inderdaad zoals Hokke, Bal, Nikiema en Vlak.
Maar ook met eventueel de verkoop of verhuur van andere spelers. Zoals De Bruin. Maar ook een eventuele verkoop van Reischl of andere speler.
Overigens nog steeds het vermoeden dat ze graag Reischl verkopen. En dan pakken ze door naar Uneken.
Ik denk det Wotte pas laat met andere nieuwe spelers gaat komen.
Maar ook met eventueel de verkoop of verhuur van andere spelers. Zoals De Bruin. Maar ook een eventuele verkoop van Reischl of andere speler.
Overigens nog steeds het vermoeden dat ze graag Reischl verkopen. En dan pakken ze door naar Uneken.
Ik denk det Wotte pas laat met andere nieuwe spelers gaat komen.
4
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 17:03 uur |
Bleek:
Zeker dat hebben ze echt goed gedaan! Mooie partijen die zich hebben aangesloten..
Wel jammer dat we maar boven ons stand blijven leven en aan het infuus van de eigenaar blijven. En dat terwijl Naat al sinds haar aanstelling roept dat we in de ere divisie zwarte cijfers zouden gaan draaien.
Zeker dat hebben ze echt goed gedaan! Mooie partijen die zich hebben aangesloten..
Wel jammer dat we maar boven ons stand blijven leven en aan het infuus van de eigenaar blijven. En dat terwijl Naat al sinds haar aanstelling roept dat we in de ere divisie zwarte cijfers zouden gaan draaien.
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
0
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 16:36 uur |
pajam:
Jimenez beviel prima! Vlak verkopen als ie niet bijtekent.
Jimenez beviel prima! Vlak verkopen als ie niet bijtekent.
Je lult makkelijk. Zou er wel belangstelling zijn om Vlak over te nemen tegen de prijs die ADO (of jij) zou willen of moet het tegen elk aannemelijk bod? Ik denk dat Vlak vooral door ADO supporters op een (terecht) voetstuk wordt geplaatst maar dat hij maar bij weinig clubs leeft. Behalve Volendam misschien maar die kunnen hem niet betalen.
3
|
Woensdag 3 juni 2026 om 13:05 uur |
Rob2002:
Vlak mag zich bij ons volgend seizoen in de Eredivisie gaan bewijzen en daarna kan ie (ook weer) transfervrij vertrekken.
Doet Vlak het goed heeft ADO daar profijt van en wordt de kant groter dat ADO in de eredvisie geod draait.
Intussen kan Jimenez of andere optie worden klaargestoomd om hem op te volgen.
Vlak mag zich bij ons volgend seizoen in de Eredivisie gaan bewijzen en daarna kan ie (ook weer) transfervrij vertrekken.
Doet Vlak het goed heeft ADO daar profijt van en wordt de kant groter dat ADO in de eredvisie geod draait.
Intussen kan Jimenez of andere optie worden klaargestoomd om hem op te volgen.
Jimenez beviel prima! Vlak verkopen als ie niet bijtekent.
2
|
Woensdag 3 juni 2026 om 12:11 uur |
ikke_adofan:
Nee, niet echt. Eerlijk gezegd verwacht ook niet dat hij het hele seizoen bij gaat voetballen. Mag hopen dat we nu wel geleerd hebben van spelers die niet willen verlengen.
Nee, niet echt. Eerlijk gezegd verwacht ook niet dat hij het hele seizoen bij gaat voetballen. Mag hopen dat we nu wel geleerd hebben van spelers die niet willen verlengen.
Vlak mag zich bij ons volgend seizoen in de Eredivisie gaan bewijzen en daarna kan ie (ook weer) transfervrij vertrekken.
Doet Vlak het goed heeft ADO daar profijt van en wordt de kant groter dat ADO in de eredvisie geod draait.
Intussen kan Jimenez of andere optie worden klaargestoomd om hem op te volgen.
Doet Vlak het goed heeft ADO daar profijt van en wordt de kant groter dat ADO in de eredvisie geod draait.
Intussen kan Jimenez of andere optie worden klaargestoomd om hem op te volgen.
2
|
Woensdag 3 juni 2026 om 11:43 uur |
buurmanBrutus:
Ze hadden Vlak allang hadden moeten verlengen. Halverwege het seizoen had je al een goed beeld van de spelers en de doelstelling intern was bekend. Dan had Vlak er waarschijnlijk, op de gok getekend, voor een jaartje extra.
Maar goed, we zijn nou eenmaal geen vermogende club, we kunnen simpelweg niet vooraf klappen.
Ze hadden Vlak allang hadden moeten verlengen. Halverwege het seizoen had je al een goed beeld van de spelers en de doelstelling intern was bekend. Dan had Vlak er waarschijnlijk, op de gok getekend, voor een jaartje extra.
Maar goed, we zijn nou eenmaal geen vermogende club, we kunnen simpelweg niet vooraf klappen.
Als wij dat zien, dan ziet Wotte dat ook. Dus of er ligt al lang een aanbod en kamp Vlak wacht af of kamp Vlak wacht sowieso af en wilde niet in overleg.
3
|
Woensdag 3 juni 2026 om 09:14 uur |
Casus vd Sloot lekker vergeten en door , laat Bergtop en de Ruijter maar uitmaken wie de nieuwe rechtsback wordt.
Voor Vlak een mooi bedrag vangen en Gijsselhart of good old Yah binnenhalen, zit meer potentie in.
Verder is mijn lijstje niet spectaculair
Joao Pinto
Kevin Felida
Kevin Monzialo
Sem Valk
Daniel van Vianen
En bovenaan nog steeds el Kachati
Voor Vlak een mooi bedrag vangen en Gijsselhart of good old Yah binnenhalen, zit meer potentie in.
Verder is mijn lijstje niet spectaculair
Joao Pinto
Kevin Felida
Kevin Monzialo
Sem Valk
Daniel van Vianen
En bovenaan nog steeds el Kachati
1
|
Woensdag 3 juni 2026 om 08:06 uur |
Advertentie
wiegah070:
Ik begrijp die Jari wel. Die wilt gewoon hoger op en dat kan hij denk ik ook wel.
ADO ging er van uit dat ze al wel in de Eredivisie zouden spelen voordat dit met 1 jaar nog een probleem werd. Nu gaat die jongen van ze levensdagen niet bijtekenen tenzij je hem echt wat geeft waar die geen nee tegen kan zeggen.
En dan moet je hopen dat hij een heel goed seizoen draait zodat je het dubbel dik kan terugverdienen. Anders ben ik bang dat je maximaal nog tot de winterstop van deze topper kan genieten.
Ik begrijp die Jari wel. Die wilt gewoon hoger op en dat kan hij denk ik ook wel.
ADO ging er van uit dat ze al wel in de Eredivisie zouden spelen voordat dit met 1 jaar nog een probleem werd. Nu gaat die jongen van ze levensdagen niet bijtekenen tenzij je hem echt wat geeft waar die geen nee tegen kan zeggen.
En dan moet je hopen dat hij een heel goed seizoen draait zodat je het dubbel dik kan terugverdienen. Anders ben ik bang dat je maximaal nog tot de winterstop van deze topper kan genieten.
Ze hadden Vlak allang hadden moeten verlengen. Halverwege het seizoen had je al een goed beeld van de spelers en de doelstelling intern was bekend. Dan had Vlak er waarschijnlijk, op de gok getekend, voor een jaartje extra.
Maar goed, we zijn nou eenmaal geen vermogende club, we kunnen simpelweg niet vooraf klappen.
Maar goed, we zijn nou eenmaal geen vermogende club, we kunnen simpelweg niet vooraf klappen.
0
|
Woensdag 3 juni 2026 om 03:12 uur |
Bolskie:
Denk het ook niet, misschien verrast die maar heb ook mijn twijfels. Wellicht wil die zelf een keer buitenland maar zie top 8 eredivisie niet voor hem komen eerlijk gezegd
Denk het ook niet, misschien verrast die maar heb ook mijn twijfels. Wellicht wil die zelf een keer buitenland maar zie top 8 eredivisie niet voor hem komen eerlijk gezegd
Ik ook niet. Buitenland zie ik als enige optie. Wat ADO als transfersom wil en wat een intetessante club voor Vlak is.
Ik kan me nook niet voorstellen dat het linkerrijtje in Nederland interesse heeft.
Ik kan me nook niet voorstellen dat het linkerrijtje in Nederland interesse heeft.
2
|
Dinsdag 2 juni 2026 om 22:03 uur |
Nu online
erik, Tuurke63, LemonHaze en 74 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




