Welkom in de shoutbox, gast
PAAP070:
Ik kwam gister aan bij het stadion en toen kwam mij een auto tegemoet met Henk Veerman er in. Wat heeft dat te betekenen en heeft iemand anders hem ook gezien?
Ik kwam gister aan bij het stadion en toen kwam mij een auto tegemoet met Henk Veerman er in. Wat heeft dat te betekenen en heeft iemand anders hem ook gezien?
Misschien iets met het behaalde certificaat van Daryl v. Mieghem. Vriend van Henk Veerman.
https://haaglandenvoetbal.nl/nieuws/178368/daryl-van-mieghem-haalt-certificaat-op/
Die Busby zit volgens mij ook bij FC Volendam. Overigens laat Henk zijn gezicht wel vaker zien bij ADO. Volgens mij heeft hij wel een goed gevoel bij de club overgehouden.
https://haaglandenvoetbal.nl/nieuws/178368/daryl-van-mieghem-haalt-certificaat-op/
Die Busby zit volgens mij ook bij FC Volendam. Overigens laat Henk zijn gezicht wel vaker zien bij ADO. Volgens mij heeft hij wel een goed gevoel bij de club overgehouden.
1
|
Zaterdag 6 juni 2026 om 12:25 uur |
pajam:
Jimenez beviel prima! Vlak verkopen als ie niet bijtekent.
Jimenez beviel prima! Vlak verkopen als ie niet bijtekent.
Je lult makkelijk. Zou er wel belangstelling zijn om Vlak over te nemen tegen de prijs die ADO (of jij) zou willen of moet het tegen elk aannemelijk bod? Ik denk dat Vlak vooral door ADO supporters op een (terecht) voetstuk wordt geplaatst maar dat hij maar bij weinig clubs leeft. Behalve Volendam misschien maar die kunnen hem niet betalen.
3
|
Woensdag 3 juni 2026 om 13:05 uur |
GroenGeelHart070:
Dus rendeert hij het beste bij een ploeg die countert. Natuurlijk lukt niet alles, maar elke wedstrijd heeft hij wel (een) actie(s) waarmee hij iets aanvallend kan forceren.
Ik zeg het natuurlijk liever niet hardop, maar een ploeg als Den Bosch (of Emmen) zou hem erbij moeten hebben
Dus rendeert hij het beste bij een ploeg die countert. Natuurlijk lukt niet alles, maar elke wedstrijd heeft hij wel (een) actie(s) waarmee hij iets aanvallend kan forceren.
Ik zeg het natuurlijk liever niet hardop, maar een ploeg als Den Bosch (of Emmen) zou hem erbij moeten hebben
Als hij het beste rendeert bij een counterploeg zoals je zegt dan zou het juist toch goed moeten doen bij Volendam? Die hebben namelijk niet zo veel de bal gehad dit seizoen.
2
|
Donderdag 21 mei 2026 om 10:14 uur |
Wat mij betreft blijft volendam erin. Die club heeft qua groeimogelijkheden 0-potentie en zal altijd tegen degradatie vechten. Net als Telstar. Beide knap dat ze erin blijven hoor, maar dat zijn twee ploegen waar we sowieso boven moeten kunnen eindigen komend seizoen. Willem 2 is in potentie een grotere concurrent.
9
|
Woensdag 20 mei 2026 om 21:05 uur |
Advertentie
JS070:
Dan ken jij de statistieken niet. De minste kansen werden door NAC, Heracles en Groningen gecreƫerd.
Volendam heeft toch echt wel een beter elftal dan Willem II. Die spelen ze straks thuis van de mat, let maar op.
Dan ken jij de statistieken niet. De minste kansen werden door NAC, Heracles en Groningen gecreƫerd.
Volendam heeft toch echt wel een beter elftal dan Willem II. Die spelen ze straks thuis van de mat, let maar op.
Minste grote kansen gecreeerd in de eredivisie staat volendam dik en dik onderaan
0
|
Woensdag 20 mei 2026 om 20:40 uur |
Nu online
priveopcadd, Aad, James, Haraldberg1, pitbull, Pepmans en 84 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




