Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: voorhoede

Kies een pagina

Pagina 1
Volgende pagina

ADO079

BLEISWIJK-1 schreef:

Mathijsen komt niet heel sterk over. Maar ik denk dat hij dit ook wel in de gaten heeft.

Overigens als je naar de cijfers van Bonis en Rottier de afgelopen jaren kijkt, dan kan het zomaar zijn dat ze volgend jaar wel meer scoren. Soms heeft het ook met de aanvoer en afstemmingen in het veld te maken.

Schalk mag weg. V. Mieghem zou nog een jaar kunnen.
Bonis en Rottier komen gewoon echt tekort vind ik. Je hebt voorin versterkingen nodig anders ga je het niet redden omdat je te weinig scorend vermogen hebt. Nog minder als Schalk en van Mieghem vertrekken. En dan kijk ik nog niet naar verdediging. Voorhoede is naar mijn mening absolute prioriteit.
4
Dinsdag 27 mei 2025 om 13:13 uur

Aad

ADO079 schreef:

Peupion is net als Bonis een miskoop. Rottier vind ik wel bij ADO passen maar maakt ons absoluut niet beter. En daar heb je gelijk het probleem, we hebben geen voorhoede die het verschil kan maken op het moment dat het even tegen zit en het niet loopt.
We hebben het steeds over de voorhoede maar kan jij je nog een schot op doel herinneren van (ver) buiten het strafschopgebied of een directe vrije trap op doel?
Ze waren er wel maar bijzonder weinig naar mijn mening.
2
Vrijdag 16 mei 2025 om 09:17 uur

ADO079

Prutser 070 schreef:

Over alles ben je overdreven positief en over één van de betere spelers die we afgelopen jaren hebben gehad weer overdreven negatief. Ik kan je wel vaker niet volgen maar dat is niet erg. Peupion heeft geen rendement en we missen snelheid op de flanken tegen een ploeg als Telstar.
Peupion is net als Bonis een miskoop. Rottier vind ik wel bij ADO passen maar maakt ons absoluut niet beter. En daar heb je gelijk het probleem, we hebben geen voorhoede die het verschil kan maken op het moment dat het even tegen zit en het niet loopt.
2
Vrijdag 16 mei 2025 om 09:11 uur

bommetjebas

slash070 schreef:

Rob Blankenstein (Haagse topsport)
x.com

Kalezic wil komend seizoen ( inmiddels weer een gesprek geweest tussen Joris Mathijsen en zaakwaarnemer trainer) kwaliteitsimpuls selectie om promotie doel ( indien nu niet gerealiseerd) dan wel te realiseren.


-------
Ps, beide hebben volgens mij dezelfde zaakwaarnemer
Kalezic heeft voor die kwaliteitsimpuls wel gelijk. Er zijn 8 teams in de KKD waarvan de totale marktwaarde van de spelers hoger is dan die van ADO (en een paar die maar net iets lagere marktwaarde hebben). ADO staat daarmee onderaan in het linker rijtje als je kijkt naar de marktwaarde. Wat dat betreft heeft hij het met de 4e plek (en 1pt verschil met de 3e plek) niet slecht gedaan. In het geval Mathijsen niet meer mocht uitgeven van Bolt dan heeft ook hij zn werk wel goed gedaan behalve dat hij misschien meer had moeten aandringen op meer kwaliteit maar dat zal volgend seizoen wel gebeuren. Ik verwacht dat Bolt voor volgend seizoen de portomonnee zal trekken omdat ze met ADO naar de eredivisie willen om winst te kunnen maken. In dat geval schat ik de kans op promotie volgend seizoen een stuk hoger in dan dit seizoen omdat ondanks de lage marktwaarde er wel een collectief staat dat van ieder team kan winnen en met wat kwaliteitsimpuls in de voorhoede een grote kans maakt op directe promotie volgend seizoen.
Bron: https://www.transfermarkt.nl/eindstand-kkd-naar-marktwaarde-telstar-kampioen-jong-ploegen-laatste/view/news/453843
6
Donderdag 15 mei 2025 om 21:07 uur

bommetjebas

slash070 schreef:

Rob Blankenstein (Haagse topsport)
x.com

Kalezic wil komend seizoen ( inmiddels weer een gesprek geweest tussen Joris Mathijsen en zaakwaarnemer trainer) kwaliteitsimpuls selectie om promotie doel ( indien nu niet gerealiseerd) dan wel te realiseren.


-------
Ps, beide hebben volgens mij dezelfde zaakwaarnemer
Kalezic heeft voor die kwaliteitsimpuls wel gelijk. Er zijn 8 teams in de KKD waarvan de totale marktwaarde van de spelers hoger is dan die van ADO (en een paar die maar net iets lagere marktwaarde hebben). ADO staat daarmee onderaan in het linker rijtje als je kijkt naar de marktwaarde. Wat dat betreft heeft hij het met de 4e plek (en 1pt verschil met de 3e plek) niet slecht gedaan. In het geval Mathijsen niet meer mocht uitgeven van Bolt dan heeft ook hij zn werk wel goed gedaan behalve dat hij misschien meer had moeten aandringen op meer kwaliteit maar dat zal volgend seizoen wel gebeuren. Ik verwacht dat Bolt voor volgend seizoen de portomonnee zal trekken omdat ze met ADO naar de eredivisie willen om winst te kunnen maken. In dat geval schat ik de kans op promotie volgend seizoen een stuk hoger in dan dit seizoen omdat ondanks de lage marktwaarde er wel een collectief staat dat van ieder team kan winnen en met wat kwaliteitsimpuls in de voorhoede een grote kans maakt op directe promotie volgend seizoen.
Bron: https://www.transfermarkt.nl/eindstand-kkd-naar-marktwaarde-telstar-kampioen-jong-ploegen-laatste/view/news/453843
2
Donderdag 15 mei 2025 om 20:10 uur

Aad

JvDH schreef:

En moet je de commentaren eens lezen hier als hij ook een 532 spiegelt aan hun 🙈
Precies. Gisteren hier nog vóór de wedstrijd al commentaar omdat er gevreesd werd dat Kalezic verdedigend zou laten spelen.

HAD HIJ HET MAAR GEDAAN!

Nu speelde ADO Telstar in de kaart door hen te laten spelen zoals ze het liefste doen: vanuit de verdediging met een versterkt middenveld op de counter. Proberen te scoren en dan de pot dicht en ADO laten komen. En als de voorhoede dan niet bereikt wordt door een gisteren falend middenveld speel je als Telstar een gewonnen pot. Zeker als de scheids meewerkt en ADO geen vent bij de 2e paal neerzet bij een corner.

Dus als Kalezic de verkeerde tactiek toepaste is dat wel precies de tactiek die een overgroot deel van de box had willen spelen.
2
Woensdag 14 mei 2025 om 09:39 uur

ADO079

opper schreef:

Volendam en Excelsior of RKC en Almere. Zo veel maakt dat niet uit toch?
Volendam heeft de promotie natuurlijk te danken aan de voorhoede, over de breedte genomen hebben die echt geen superploeg. Almere heeft volgens mij wel poen. Maar ik doelde meer op bijvoorbeeld een Roda, Vitesse. Ik geloof nooit dat die komend seizoen weer zo dramatisch gaan presteren. Mocht Cambuur dit seizoen niet promoveren dan is het onderaan de streep naar mijn mening komend seizoen wel echt een stuk lastiger om uit dit moeras te komen dan dit seizoen.
3
Maandag 12 mei 2025 om 08:59 uur

Advertentie

TheMariner

JvDH schreef:

Schalk hooguit nog als pinch hitter gebruiken.

Vlak sterker zonder Schalk voor zich.

Onze beste periode was de 3e, waar Schalk 6 wedstrijden afwezig was. Waarvan alle 6 de wedstrijden gewonnen werden.

Veel minder balverlies en juist meer balvastigheid en rust met Reischl en Rottier die tenminste een bal rustig kunnen vasthouden en eens een bal afleggen ipv overhaast schieten.

Bonis lijkt ook beter te renderen zonder een constant gillende Schalk in z’n nek.
Voor de voorhoede is dit inderdaad de hamvraag: wie gaat er spelen naast of met Reischl..? Het lijkt mij duidelijk dat Reischl altijd in de basis moet starten. Nu zal dat in de eerste wedstrijd nog moeilijk zijn omdat hij nog niet helemaal fit is maar de wedstrijden daarna lijkt hij mij onbetwist basisspeler. Het mooie aan Reischl is volgens mij dat hij in de punt als 9 kan spelen maar ook net achter de punt en dan met een loopactie na een steekpass erdoor kan komen. Wie is dan het meest geschikt als tweede spits in het centrum? Bonis als diepste spits en Reischl erachter lijkt mij niet juist aangezien je gisteren ook bij de 0-5 weer precies kon zien waarom Bonis tot nu toe ongeschikt is diepste spits. Andersom met Reischl als diepste spits en Bonis erachter als ‘valse spits’ moet Bonis zich dan laten zakken om in de bal te komen en deze dan goed moeten aannemen, vasthouden of direct doorpassen. Dat lijkt mij ook niet de optimale combinatie. Bonis zie ik voor nu als minst slechtste optie in de rol van pinchhitter. Dus gaat het lijkt mij in het centrum van de aanval om Rottier of Schalk. Misschien hangt het ook af van de tegenstander; spelen die achterin ‘hoog’ op één lijn met een man meer op het middenveld of juist ‘laag’ met extra rugdekking achterin? Ik ben er nog niet uit wie er het beste naast Reischl kan spelen.
5
Zaterdag 10 mei 2025 om 13:26 uur

BLEISWIJK-1

Voorhoede + aanvallende middenvelder oor dinsdag lastig te kiezen. Hoe gek het ook klinkt. Bonis zet ik er als eerste in. En v. Mieghem.

Telstar gaat wel een lastig potje worden.
4
Vrijdag 9 mei 2025 om 21:57 uur

Aad

Superfan schreef:

Excelsior heeft altijd een goede opleiding gehad. Inmiddels ook een hoofd jeugdontwikkeling die ADO als tussenstation zag. Dat zegt ook wel genoeg. Er lopen daar jeugdspelers rond die bij ons mochten vertrekken. Ik hoop en verwacht dat dit in de toekomst gaat veranderen.

Gisteren weer een team gezien dat hard werkt maar geen afmaker heeft en bij een beetje tegenslag defensief gaat wankelen. Dat gebrek aan zelfvertrouwen is volledig te wijten aan de coach die, naar mijn mening, niet in staat is om met zijn tactiek te improviseren bij veranderende situaties.
Voor rust werden de aanvallers nog van achter uit aangespeeld in enigszins kansrijke situaties. Na rust was dat volledig over en grossierde middenveld en achterhoede in foutieve passes. Daarom kan je niet eens zeggen dat de voorhoede faalde zoals in veel voorgaande wedstrijden. Als je geen fatsoenlijke bal krijgt aangespeeld kan je niet scoren ook.

Vlak en Waem speelden in mijn ogen hun zwakste wedstrijd in ADO-dienst en leken eigenlijk al vroeg in de wedstrijd meer met hun gedachten bij een volgend seizoen bij een nieuwe club dan bij het actuele moment.

Maar andermaal bleek de mentale veerkracht na de domme 2-3 0,0

En die lulhannes die dat bekertje op het veld gooide had door zijn tribunegenoten gelynched moeten worden. Idiote actie op het moment dat het weer iets beter ging draaien en Cambuur werd teruggedrongen.
7
Zaterdag 3 mei 2025 om 09:41 uur

Nu online

Max en 55 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Pagina 1
Volgende pagina

Laatste wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Telstar
0-1
17 mei 2025

Volgende wedstrijd

Logo HVV Laakkwartier Logo ADO Den Haag
5 juli 2025 om 14:00 uur
HVV Laakkwartier, Den Haag

Advertentie