Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: vraag

Kies een pagina

Pagina 1
Volgende pagina
ADO079:

Helaas alleen maar minder. Zou hem tegen elk schappelijk bod laten gaan. Die 2 miljoen van die Oostenrijkers krijg je never nooit meer.
Hij heeft nog een contract t/m 2028. Een goed seizoen in de eredivisie en dan kan hij echt nog wel die 2 miljoen opbrengen. De vraag gaat alleen zijn, gaat hij dat leveren in de eredivisie?
0
Vrijdag 5 juni 2026 om 19:17 uur
yesyes:

Lijkt me sterk als al die scc’s een extra kaart kunnen aanschaffen blijft er natuurlijk nooit een kaartje over met die 1000 per tribune. Dus dan heeft dat adodenhaag+ geen zin.
ADO+ is niet voor SCC houders. Ik had de vraag gesteld aan ticketing. Gaat echt om andere extra fans.

Overigens ken ik al 3 mensen die ADO+ betaald hebben. Ik ben benieuwd of dit de 3000 resterende plekken per wedstrijd gaat overstijgen.
1
Donderdag 4 juni 2026 om 09:30 uur
JB:

Sorry, maar het gaat hier nu over de categorie Verheydt en Dirk Abels.

Waar hebben we het dan over?

Weer over een bijna gepensioneerde zone-verdediger en een statische spits die alleen kan koppen…
En niet over de meeste tackles en gewonnen duels en een, voor een verdediger, serieus aantal doelpunten.
Wel over een “veelverdiener”, zonder dat iemand precies weet hoe het zit.

Al hebben we het hier collectief verdrongen, het seizoen 24-25 eindigden we als vierde, na tot 2-3 wedstrijden voor het einde mee gedaan te hebben om directe promotie.

Maar geeft niks, toen ik al na de wedstrijd tegen LaKwa enthousiast was over Bjorn Johnson werd ik hier ook niet serieus genomen.
Net zo als er hier al jarenlang toch weer mensen graag een Koopmans 2.0 willen binnen halen ipv Nikiema, Cramer, Wentges.
Je geeft hoogop van je kennis JB. Maar laat ik dan zeggen dat ik met mijn bescheiden kennis Abels echt twee klasse beter vind dan Tomas.

En nogmaals. Vraag je eens af waarom hij nog steeds weg moet van ons technische hart? Niks ik makkelijk dan nu op de roze wolk hem juist een contract aan te bieden. Dit is niet voor niks. Hij is gewoon niet goed genoeg!!
3
Maandag 25 mei 2026 om 17:42 uur
Dannyy:

Knap dat WII ‘m in deze opzet nog weet te winnen. Nu gelijk schakelen en Yah oppikken!!
Die hele opzet in de KKD is belachelijk. Willem 2 de terechte promovendus als nummer 3.

Play off systeem is achterhaald (zie scenario Den Bosch).
Daarnaast kunnen er maar liefst drie ploegen uit de KKD promoveren van de zestien teams. Volslagen belachelijk.

En dit jaar weer ff een nieuwe opzet van de play offs vanwege de speelkalender (WK).

Ook de gesloten competitie is absurd. Ja, je kunt tegenwoordig als amateurclub weer promoveren maar vraag niet om de eisen.
4
Zaterdag 23 mei 2026 om 20:26 uur
Club Achter de Duinen:

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Eisen voor opvolger Van der Dussen
Wat zijn de functie-eisen voor de opvolger van Albert van der Dussen als hoofd jeugdopleiding bij ADO Den Haag?
Lees het nieuwsbericht
Vraag me af wie er nu verantwoordelijk is voor de jeugdscouting en dan vooral de communicatie van de club naar (ouders van) talentjes.

Krijgen een mooie brief of mail waarin ze ze feliciteren dat ze gescout zijn, en uitgenodigd worden voor een paar weken lang een aantal trainingen + oefenwedstrijd. Maar vervolgens wordt de wedstrijd afgelast evenals een aantal weken trainingen door t slechte weer.

Vervolgens verplaatst naar een hele dag training met leeftijds genootjes. Een paar partij trainingkjes onderling en that’s it.


Hierna geen enkel bericht of boodschap meer ontvangen terwijl er alweer een half seizoen voorbij is.


Als op die dag een scout van Sparta of Feyenoord had gestaan had hij er denk ik 5 opgeschreven. Als die gastjes ondertussen ook een stage bij andere clubs hebben kunnen lopen ben je die al kwijt terwijl je er in eerste instantie vroeg bij zit.


Doodzonde
4
Woensdag 20 mei 2026 om 00:35 uur

Advertentie

James:

We staan weer op de kaart, nu als eredivisie club. Is geld waard en zit rek in wat inhoud dat een club zo weer een nieuwe eigenaar zal hebben
Verkoop Vlak, Kilo , Nikiema , Reischl en Hokke voor de hoofdprijs.
Vraag nog 10 miljoen voor de aandelen en Bolt maakt nog steeds verlies maar verder een goede eigenaar maar slechte investering.
1
Maandag 18 mei 2026 om 17:16 uur
BLEISWIJK-1:

Hoeveel staat onder 21 in Groningen? Hele belangrijke wedstrijd.
De vraag stellen is hem zelf beantwoorden. 4-1 verloren zie ik.
2
Zaterdag 16 mei 2026 om 16:30 uur
ADO079:

Je hebt gelijk Aad. Bal en Reischl zijn stukken beter. Hebben ook veel meer doelpunten gemaakt dit seizoen in een sterker team dan waar zij in spelen.
Je blijft maar naar die spits positie kijken dat ze minder doelpunten hebben gemaakt. Vraag me echt af of je alle wedstrijden wel hebben zitten kijken, neem aan van wel maar dat snap ik niet waarom je steeds maar met die statistiek komt terwijl Peter helemaal niet met z’n spelopvatting speelt, die afhankelijk is van een spits die bijv 15+ goals maakt.
2
Vrijdag 15 mei 2026 om 13:25 uur
BLEISWIJK-1:

Ik heb gisteren Ter Wierik enigszins bekeken tijdens Telstar-Heracles. Echt niet aan beginnen. Die is zo ontzettend traag geworden.

Ik heb trouwens niet gezegd dat er van de huidige selectie zondermeer spelers eredivisie proef zijn. Ik geef alleen aan, dat ik nog geen (gerucht) namen heb gehoord, die je kwalitatief echt beter maken. Over spelers voor de breedte heb ik het niet.
Ik zeg ook niet dat jij dat gezegd hebt. Ik vraag alleen welke spelers van de huidige selectie jij als basismateriaal ziet.
1
Maandag 11 mei 2026 om 17:20 uur

FFL

RP:

https://x.com/i/status/2052659768985264160

Diemers naar ADO?!
Als het aan Kees Luijckx ligt, gaat het gebeuren!
Vind het een irritante kwal als tegenstander. Vraag me wel af of je met kilo en vlak en dan diemers erbij niet te veel opbouwers hebt . Je moet ook een vechter hebben op middenveld .
4
Vrijdag 8 mei 2026 om 11:44 uur

Nu online

Q0172, CashD070, priveopcadd, bradlie, Twa, R.E., aaddemosje en 100 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Pagina 1
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Steven van der Sloot Juho Kilo Kilian Nikiema

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 ADO D.Haag * 38 - 89
2 SC Cambuur * 38 - 78
3 Willem II * 38 - 68
4 Graafschap 38 - 63
5 Almere City 38 - 58
6 RKC Waalwijk 38 - 58
7 Jong PSV 38 - 56
8 Roda JC 38 - 55
9 Den Bosch 38 - 51
10 FC Dordrecht 38 - 47
11 FC Eindhoven 38 - 47
12 Jong Utrecht 38 - 46
13 VVV-Venlo 38 - 45
14 FC Emmen 38 - 45
15 Vitesse -12 38 - 44
16 TOP Oss 38 - 44
17 Jong AZ 38 - 40
18 Helmond Sp. 38 - 39
19 MVV Maastr. 38 - 38
20 Jong Ajax 38 - 35

Links