Welkom in de shoutbox, gast
Tag: zoveel
BLEISWIJK-1:
Afgelopen seizoen is er meerdere malen in de pers verschenen dat Canbuur en ADO veel financiele risico's namen.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1736056/ado-den-haag-en-cambuur-in-financiele-problemen.html
Voor de rest heb ik er geen kijk op. Maar zoals ik aangeef is dit "mijn' vermoeden. Heeft niks met paniekzaaien te maken.
Afgelopen seizoen is er meerdere malen in de pers verschenen dat Canbuur en ADO veel financiele risico's namen.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1736056/ado-den-haag-en-cambuur-in-financiele-problemen.html
Voor de rest heb ik er geen kijk op. Maar zoals ik aangeef is dit "mijn' vermoeden. Heeft niks met paniekzaaien te maken.
Onze algemeen directeur heeft zeer recent in een interview met AD met zoveel woorden gezegd dat er geen problemen met de KNVB komen. Dus waarom daaraan twijfelen.
12
|
Zondag 7 juni 2026 om 20:33 uur |
Wahter:
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
Ik heb zelf het idee dat Wotte eerst zoveel mogelijk eruit wil zijn met de huidige spelers. Inderdaad zoals Hokke, Bal, Nikiema en Vlak.
Maar ook met eventueel de verkoop of verhuur van andere spelers. Zoals De Bruin. Maar ook een eventuele verkoop van Reischl of andere speler.
Overigens nog steeds het vermoeden dat ze graag Reischl verkopen. En dan pakken ze door naar Uneken.
Ik denk det Wotte pas laat met andere nieuwe spelers gaat komen.
Maar ook met eventueel de verkoop of verhuur van andere spelers. Zoals De Bruin. Maar ook een eventuele verkoop van Reischl of andere speler.
Overigens nog steeds het vermoeden dat ze graag Reischl verkopen. En dan pakken ze door naar Uneken.
Ik denk det Wotte pas laat met andere nieuwe spelers gaat komen.
4
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 17:03 uur |
barney0700:
Wat een hoop gezeik hier zeg om een miezerige 20 euro.
Wil je het niet koop je het lekker niet, klaar.
Woon zelf al 14 jaar niet in NL maar als ik geen ssc had kunnen krijgen had ik die 20 direct neergelegd.
Even rekensommetje.
Normaal gesproken 5500 seizoenskaarten verkocht en toch zat er 11-12000 man zeer vaak wat nu vaker gaat gebeuren.
12000 - 5500 is 6500 kaarten beschikbaar.
Nu zijn er nog maar 4000 beschikbaar en die zullen vaak gewoon uitverkocht zijn als het goed blijft gaan en er gaan dus een hoop mensen naast de kaarten vissen.
Als je voor nogmaals een miezerige 20 euro wel een hele grote kans hebt om veel wedstrijden te bezoeken aangezien je dan voorrang hebt zie ik echt het probleem niet. Stel je hebt op 10 wedstrijden een kaart kunnen halen kost het je omgerekend 2 euro per wedstrijd, nou nou.
Verder mag je gratis naar de dames, fan avonden plus andere voordelen en 5 euro fan tegoed voor de shop dus uiteindelijk kost het je maar 15 euro zelfs.
Dit hoor je sowieso gewoon te kunnen schenken aan de club als het echt zo diep in je hart zit.
Stel dat 5000 mensen het doen is gewoon 100.000k wat aan een speler uitgegeven kan worden waar we hopelijk allemaal beter van worden.
Wat een hoop gezeik hier zeg om een miezerige 20 euro.
Wil je het niet koop je het lekker niet, klaar.
Woon zelf al 14 jaar niet in NL maar als ik geen ssc had kunnen krijgen had ik die 20 direct neergelegd.
Even rekensommetje.
Normaal gesproken 5500 seizoenskaarten verkocht en toch zat er 11-12000 man zeer vaak wat nu vaker gaat gebeuren.
12000 - 5500 is 6500 kaarten beschikbaar.
Nu zijn er nog maar 4000 beschikbaar en die zullen vaak gewoon uitverkocht zijn als het goed blijft gaan en er gaan dus een hoop mensen naast de kaarten vissen.
Als je voor nogmaals een miezerige 20 euro wel een hele grote kans hebt om veel wedstrijden te bezoeken aangezien je dan voorrang hebt zie ik echt het probleem niet. Stel je hebt op 10 wedstrijden een kaart kunnen halen kost het je omgerekend 2 euro per wedstrijd, nou nou.
Verder mag je gratis naar de dames, fan avonden plus andere voordelen en 5 euro fan tegoed voor de shop dus uiteindelijk kost het je maar 15 euro zelfs.
Dit hoor je sowieso gewoon te kunnen schenken aan de club als het echt zo diep in je hart zit.
Stel dat 5000 mensen het doen is gewoon 100.000k wat aan een speler uitgegeven kan worden waar we hopelijk allemaal beter van worden.
Applaus.
Een discussie van 2 dagen over 20 euro terwijl diezelfde supporters zich ieder jaar een oor aan laten naaien door een nieuw thuis- of uitshirt te kopen wat 4x zoveel kost maar wordt gemaakt voor een bedrag van minder dan die 2 tientjes.
Een discussie van 2 dagen over 20 euro terwijl diezelfde supporters zich ieder jaar een oor aan laten naaien door een nieuw thuis- of uitshirt te kopen wat 4x zoveel kost maar wordt gemaakt voor een bedrag van minder dan die 2 tientjes.
3
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 08:32 uur |
BLEISWIJK-1:
Jij bent niet van deze wereld meer. Voor heel veel dingen waar veel interesse is, gebeurd dit. Gewoon je ogen openen.
De organisatie van de NN Marathon Rotterdam hanteert een pre-registratiesysteem waarbij je vooraf €5,- administratiekosten betaalt om mee te loten voor een startbewijs.
Jij bent niet van deze wereld meer. Voor heel veel dingen waar veel interesse is, gebeurd dit. Gewoon je ogen openen.
De organisatie van de NN Marathon Rotterdam hanteert een pre-registratiesysteem waarbij je vooraf €5,- administratiekosten betaalt om mee te loten voor een startbewijs.
Ja, maar die is ervoor om te voorkomen dat niet iedere boerenlul gewoon een ticket koopt en het vervolgens weer doorverkoopt. Dat gebeurt vaker bij bovenmatige belangstelling. Ik weet niet hoe hoog de interesse hierbij is en of het werkelijk dat slaatje is, wat ze eruit proberen te slaan. Ik vind er ook wel wat van. Pre-registreren prima... Dit is een stapje verder. Zeker als het vroeger gratis was.
Je moet als organisatie kijken wat je eruit haalt en wat het in dit geval met de beeldvorming van je club doet. Ik denk niet dat het zoveel in geld oplevert, maar het voedt niet bepaald een positief imago. Tenzij je de opbrengsten aan een goed doel stort ofzo... Dus de MBO3-leerling die dit verzonnen heeft, mag nog even een verklaring op deze Shoutbox afleggen.
Je moet als organisatie kijken wat je eruit haalt en wat het in dit geval met de beeldvorming van je club doet. Ik denk niet dat het zoveel in geld oplevert, maar het voedt niet bepaald een positief imago. Tenzij je de opbrengsten aan een goed doel stort ofzo... Dus de MBO3-leerling die dit verzonnen heeft, mag nog even een verklaring op deze Shoutbox afleggen.
8
|
Donderdag 4 juni 2026 om 13:18 uur |
Priapus Rex:
Daarom is het ook van belang dat er naast het kunnen doorgeven van je (seizoens)kaart als je niet kan, je de kaart via officiële kanalen kan teruggeven aan de club. Dan kunnen de +-leden die kaart ook kopen, naast de 1000 per tribune.
Daarom is het ook van belang dat er naast het kunnen doorgeven van je (seizoens)kaart als je niet kan, je de kaart via officiële kanalen kan teruggeven aan de club. Dan kunnen de +-leden die kaart ook kopen, naast de 1000 per tribune.
Zeker. En er is zoveel meer om je slag mee te slaan. Hopelijk zit er nog wat meer creativiteit op de commerciele afdeling.
2
|
Donderdag 4 juni 2026 om 11:50 uur |
Eeuwig Den Haag:
Komende maand kunnen we dus lekker het wk kijken zonder met transfergeruchten bezig te zijn
Komende maand kunnen we dus lekker het wk kijken zonder met transfergeruchten bezig te zijn
Heb er zoveel vertrouwen niet in dat ik "Lekker!" naar die wedstrijden ga kijken. Ben wel benieuwd naar Summerville, daarom wil ik nog wel kijken. Niet vanwege die corpulente wortel...
2
|
Woensdag 3 juni 2026 om 03:18 uur |
Wow de goed nieuws show blijft maar doorgaan.
Welkom Zelesta!
De club is nog steeds hot en een goed teken dat steeds meer bedrijven zich weer aan onze club willen binden. Met zo'n succesjaar natuurlijk wat makkelijker maar toch een aantal commerciële successen en dat is echt heel lang geleden. Daarnaast ook niet de overdreven borstklopperij met beste sponsor deal ooit blabla.
Shirts boeit mij nooit zoveel want koop het toch niet. Mijn persoonlijke mening is dat deze er wel behoorlijk professioneel uitziet enge minpuntje vind ik de nek. Een polo kraagje vind ik altijd mooier.
Btw als we het over hot hebben en het momentum hoe staat het met de wachtrij voor seizoenskaarten en second market voor kaartverkoop?
Welkom Zelesta!
De club is nog steeds hot en een goed teken dat steeds meer bedrijven zich weer aan onze club willen binden. Met zo'n succesjaar natuurlijk wat makkelijker maar toch een aantal commerciële successen en dat is echt heel lang geleden. Daarnaast ook niet de overdreven borstklopperij met beste sponsor deal ooit blabla.
Shirts boeit mij nooit zoveel want koop het toch niet. Mijn persoonlijke mening is dat deze er wel behoorlijk professioneel uitziet enge minpuntje vind ik de nek. Een polo kraagje vind ik altijd mooier.
Btw als we het over hot hebben en het momentum hoe staat het met de wachtrij voor seizoenskaarten en second market voor kaartverkoop?
2
|
Maandag 1 juni 2026 om 20:41 uur |
Bolskie:
Waarom denk je dat wij niet kunnen concurreren met Fortuna?
Waarom denk je dat wij niet kunnen concurreren met Fortuna?
Wij kunnen natuurlijk wel concurreren met Fortuna. Het is vwb het aantrekken van spelers vaak gewoon een kwestie van geld.
Als je promoveert uit de kkd heb je vaak nog spelers op de loonlijst die je het liefst zou vervangen door een niveautje beter. Het kost dus gewoon wat tijd voordat je nog beter kunt doorselecteren.
Voor nu dus selectief zijn met het aantrekken van nieuwe spelers. Alleen maar spelers die je ook echt beter maken. Spelers voor de ‘breedte’ haal je maar zoveel mogelijk uit de regio of uit je jeugd, lijkt mij.
Als je promoveert uit de kkd heb je vaak nog spelers op de loonlijst die je het liefst zou vervangen door een niveautje beter. Het kost dus gewoon wat tijd voordat je nog beter kunt doorselecteren.
Voor nu dus selectief zijn met het aantrekken van nieuwe spelers. Alleen maar spelers die je ook echt beter maken. Spelers voor de ‘breedte’ haal je maar zoveel mogelijk uit de regio of uit je jeugd, lijkt mij.
2
|
Maandag 1 juni 2026 om 09:20 uur |
Advertentie
JS070:
En De Ruijter. We hebben al 5 buitenspelers dus. Daar moet echt eerst wat van weg voordat je daar gaat investeren. Peupion mag wat mij betreft vertrekken. Als die weg gaat zou ik wel echt een topper erbij halen en geen Balk.
En De Ruijter. We hebben al 5 buitenspelers dus. Daar moet echt eerst wat van weg voordat je daar gaat investeren. Peupion mag wat mij betreft vertrekken. Als die weg gaat zou ik wel echt een topper erbij halen en geen Balk.
Ik denk dat Peupion in de pikorde nog boven Thomas staat. Peupion heeft ook net zoveel doelpunten als v. Mieghem gemaakt.En Peupion heeft de meeste minuten als buitenspeler gemaakt.
Voor mij is Peupoon ook geen eredivisiespeler. Maar ik denk dat hij gewoon de kans gaat krijgen.
Ik verwacht dat er 1 buitenspeler bij gaat komen. En inderdaad wel wat beter dan Balk.
Voor mij is Peupoon ook geen eredivisiespeler. Maar ik denk dat hij gewoon de kans gaat krijgen.
Ik verwacht dat er 1 buitenspeler bij gaat komen. En inderdaad wel wat beter dan Balk.
4
|
Vrijdag 22 mei 2026 om 23:00 uur |
GroenGeelHart070:
Finn van Breemen heeft de keuring doorstaan en tekent voor 4 jaar in Portugal. Transfer van 1,5m
Zit er nog een % of opleidingsvergoeding voor ons in?
Finn van Breemen heeft de keuring doorstaan en tekent voor 4 jaar in Portugal. Transfer van 1,5m
Zit er nog een % of opleidingsvergoeding voor ons in?
Jammer van die forse blessure anders was die voor zeker 5 a 10x zoveel geld naar italie gegaan
3
|
Donderdag 21 mei 2026 om 23:27 uur |
Nu online
Tuurke63 en 71 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




