Welkom in de shoutbox, gast
Aad:
Laten wij eerst maar eens geen steekjes vallen en TOP Oss serieus nemen. Er wordt door supporters en wellicht ook door spelers te gemakkelijk over gedacht.
Het zou best weleens gewoon 1-1 kunnen worden.
Laten wij eerst maar eens geen steekjes vallen en TOP Oss serieus nemen. Er wordt door supporters en wellicht ook door spelers te gemakkelijk over gedacht.
Het zou best weleens gewoon 1-1 kunnen worden.
Alsof je gedachten kunt lezen Aad. Laat ik nu net een gelijkspelletje hebben ingevuld als voorspelling voor morgen.
3
|
Donderdag 11 december 2025 om 18:24 uur |
Aad:
Wat een zeur. Ik werd in 1976 voor het eerst vader. Mijn zoon werd rond 2 uur in de middag geboren maar de dag later moest ik gewoon werken. En toen ik van mijn eigen vakantiedagen een weekje vrij wilde nadat de thuishulp weg was werd er zeer zuinig gekeken.
Maar zoals ik gisteren al schreef: tijden veranderen.
Wat een zeur. Ik werd in 1976 voor het eerst vader. Mijn zoon werd rond 2 uur in de middag geboren maar de dag later moest ik gewoon werken. En toen ik van mijn eigen vakantiedagen een weekje vrij wilde nadat de thuishulp weg was werd er zeer zuinig gekeken.
Maar zoals ik gisteren al schreef: tijden veranderen.
Ja Aad, en ik neem aan dat jij destijds ook niet een paar ton per jaar verdiende, maar dat is gissen natuurlijk.
Bovendien zijn er maar weinig banen met zoveel vrije tijd op een dag als profvoetballer.
Bovendien zijn er maar weinig banen met zoveel vrije tijd op een dag als profvoetballer.
3
|
Dinsdag 9 december 2025 om 13:58 uur |
Aad:
2 x 5-1, 2x 4-0, 3x 3-0 en 3 wedstrijden die je met 2 doelpunten verschil wint. Volgens mij ben jij echt niet goed.
2 x 5-1, 2x 4-0, 3x 3-0 en 3 wedstrijden die je met 2 doelpunten verschil wint. Volgens mij ben jij echt niet goed.
"Volgens mij ben jij echt niet goed."
Ik weet het Aad, maar herhaal het als het je goed doet.
Je geeft een rijtje mooie uitslagen, maar het hadden er meer kunnen zijn en ze hadden hoger kunnen uitvallen.
Haast alles in het spel hangt af van tempo. En dat begin al bij de doelman.
Ik weet het Aad, maar herhaal het als het je goed doet.
Je geeft een rijtje mooie uitslagen, maar het hadden er meer kunnen zijn en ze hadden hoger kunnen uitvallen.
Haast alles in het spel hangt af van tempo. En dat begin al bij de doelman.
3
|
Zaterdag 6 december 2025 om 21:19 uur |
Aad:
Het lijkt mij toch dat Robin Peter in eerste instantie verantwoordelijk is voor dat geklungel. En het is natuurlijk niet alleen Nimiema die loopt te kloten. Waem en van der Sloot kunnen er ook wat van.
Dat risico nemen zal bij de tactiek horen en daar is de coach verantwoordelijk voor. Dus Peter: DOE DAAR WAT AAN want anders bestaat de kans dat mijn pacemaker het een keer laat afweten.
Overigens wel klasse dat Nikiema gewoon voor de camera kwam en zijn fout toegaf. Dan ben je echt een grote vent.
Het lijkt mij toch dat Robin Peter in eerste instantie verantwoordelijk is voor dat geklungel. En het is natuurlijk niet alleen Nimiema die loopt te kloten. Waem en van der Sloot kunnen er ook wat van.
Dat risico nemen zal bij de tactiek horen en daar is de coach verantwoordelijk voor. Dus Peter: DOE DAAR WAT AAN want anders bestaat de kans dat mijn pacemaker het een keer laat afweten.
Overigens wel klasse dat Nikiema gewoon voor de camera kwam en zijn fout toegaf. Dan ben je echt een grote vent.
Hi Aad,
Ik heb zo het idee dat ze juist op risico nemen dichtbij het goal trainen. Dan blijft de bal meer in bezit. De hele verdediging speelt zo. Hoort bij Robin Peter.
Ik heb zo het idee dat ze juist op risico nemen dichtbij het goal trainen. Dan blijft de bal meer in bezit. De hele verdediging speelt zo. Hoort bij Robin Peter.
2
|
Zaterdag 6 december 2025 om 10:51 uur |
Net terug en ik maak me een beetje zorgen om de megafoonman. Heeft iemand hem ooit uitgelegd dat je shirtje beter aan kan laten om een longontsteking te voorkomen ? Ik vroor bijna weg...
De wedstrijd: Emmen was een pittige tegenstander, loerden op het moment, maar wij waren veel beter. Matteo Waem en Rottier vond ik het beste, maar het mooiste was het doek voor Aad Mansveld.
De wedstrijd: Emmen was een pittige tegenstander, loerden op het moment, maar wij waren veel beter. Matteo Waem en Rottier vond ik het beste, maar het mooiste was het doek voor Aad Mansveld.
7
|
Vrijdag 5 december 2025 om 23:10 uur |
Advertentie
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus en 140 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




