Welkom in de shoutbox, gast
Max:
Als andere spelers in quarantaine moeten, kunnen die ook niet spelen, lijkt me. Dan moet je nog steeds bekijken of er 12 en een keeper inzetbaar zijn.
Als andere spelers in quarantaine moeten, kunnen die ook niet spelen, lijkt me. Dan moet je nog steeds bekijken of er 12 en een keeper inzetbaar zijn.
En met die 10 dagen regel kunnen ze voltallig voorlopig niet trainen en zal de wedstrijd van vrijdag (thuis tegen De Graafschap) dan ook verplaatst moeten worden.
Dan moet de KNVB nu ook een maatstaf neerzetten. Bij hoeveel positief geteste spelers gaat een wedstrijd niet door?!
Dan moet de KNVB nu ook een maatstaf neerzetten. Bij hoeveel positief geteste spelers gaat een wedstrijd niet door?!
0
|
Zondag 9 januari 2022 om 10:35 uur |
Eeuwig Den Haag:
Hahaha hou toch op man. Als er iemand teveel kansen gehad heeft is het John Goossens wel. Stond er op een gegeven moment een heel seizoen in, alleen omdat hij de corners goed nam.
Hahaha hou toch op man. Als er iemand teveel kansen gehad heeft is het John Goossens wel. Stond er op een gegeven moment een heel seizoen in, alleen omdat hij de corners goed nam.
Er was ook geen andere optie natuurlijk. Het hele team was een grote puinhoop en los zand, je kan moeilijk verlangen dat iemand dan de uitzondering op de regel vormt.
Ik had hem zijn kans absoluut nog wel gegund in de KKD. Om het tegendeel te bewijzen, zoals Jan zegt. Ruud vindt het echter niet nodig dat dat bij ons is. En terecht denk ik, want dat staat aardig bij ons. Die gaat nog wel belangrijk voor een club zijn. Gewoon een goeie voetballer.
Ik had hem zijn kans absoluut nog wel gegund in de KKD. Om het tegendeel te bewijzen, zoals Jan zegt. Ruud vindt het echter niet nodig dat dat bij ons is. En terecht denk ik, want dat staat aardig bij ons. Die gaat nog wel belangrijk voor een club zijn. Gewoon een goeie voetballer.
0
|
Maandag 3 januari 2022 om 08:56 uur |
rd..:
Precies. Die overwinning in de beker kan me gestolen worden. Was slecht geweest voor het zelfvertrouwen als je hem verliest, ok. Maar je aanvoerder verliezen is niet heel wenselijk, zeker niet in een wedstrijd tegen Gemert. Hopelijk een lichte blessure en kan hij de winterstop goed gebruiken om te herstellen, zodat we er in de tweede helft van het seizoen nog wat aan hebben.
Precies. Die overwinning in de beker kan me gestolen worden. Was slecht geweest voor het zelfvertrouwen als je hem verliest, ok. Maar je aanvoerder verliezen is niet heel wenselijk, zeker niet in een wedstrijd tegen Gemert. Hopelijk een lichte blessure en kan hij de winterstop goed gebruiken om te herstellen, zodat we er in de tweede helft van het seizoen nog wat aan hebben.
Als je met je basiself was gestart (en zeker met een centrumspits) had je niet geforceerd behoeven te voetballen.
Dat voorkomt in de regel blessures en ga zo maar door. In de tweede helft was er dan tijd genoeg geweest om spelers wat extra ritme op te laten doen.
Dat voorkomt in de regel blessures en ga zo maar door. In de tweede helft was er dan tijd genoeg geweest om spelers wat extra ritme op te laten doen.
0
|
Woensdag 15 december 2021 om 09:50 uur |
Haaglanden Voetbal haalt deze site aan als bron
"" Het beroep, dat grootaandeelhouder United Vansen tegen ADO Den Haag had ingesteld, gaat dinsdag niet door meldt ‘Club achter de Duinen’.""
Opmerkelijk aangezien Haaglanden Voetbal in de regel goed is ingevoerd binnen de club. Ben benieuwd naar de reden van uitstel.
"" Het beroep, dat grootaandeelhouder United Vansen tegen ADO Den Haag had ingesteld, gaat dinsdag niet door meldt ‘Club achter de Duinen’.""
Opmerkelijk aangezien Haaglanden Voetbal in de regel goed is ingevoerd binnen de club. Ben benieuwd naar de reden van uitstel.
0
|
Maandag 6 december 2021 om 17:59 uur |
Advertentie
Petah:
Jij kan een andere mening hebben maar er zijn feiten feit is het is maar bij 0,4 procent van de mensen echt serieus
Feit is dat er maar 187 mensen zonder zware onderliggende klachten aan gestorven zijn onder de 60
Feit is ook dat er jaarlijks meer mensen aan roken overlijden als aan COVID
En ja sommige mensen raak het heel zwaar maar alle regels alle onzin alle vaccinaties ze werken niet en ze zijn er zeker niet voor COVID
En als mensen dat nu nog niet inzien zijn ze wel zo blind voor de waarheid dat het eigenlijk ook gewoon geen zin meer heeft om ze te overtuigen van anders
Jij kan een andere mening hebben maar er zijn feiten feit is het is maar bij 0,4 procent van de mensen echt serieus
Feit is dat er maar 187 mensen zonder zware onderliggende klachten aan gestorven zijn onder de 60
Feit is ook dat er jaarlijks meer mensen aan roken overlijden als aan COVID
En ja sommige mensen raak het heel zwaar maar alle regels alle onzin alle vaccinaties ze werken niet en ze zijn er zeker niet voor COVID
En als mensen dat nu nog niet inzien zijn ze wel zo blind voor de waarheid dat het eigenlijk ook gewoon geen zin meer heeft om ze te overtuigen van anders
Je laatste regel klopt in ieder geval voor jezelf. Je maakt je eigen feiten en verklaart ze voor de waarheid. Een lesje over wat een virus is en hoe een vaccin werkt, zouden je goed doen.
0
|
Dinsdag 23 november 2021 om 06:26 uur |
Kees:
Kan iemand mij uitleggen wat de meerwaarde van dat Nederlands elftal is? Even voor de goede orde: natuurlijk gun ik dat carnavalspubliek hun collectieve uitje verkleed in kostuum.
In mijn beleving zorgt het er enkel voor dat de eredivisie en in mindere mate de eerste divisie leeg geroofd worden en wij enkel (een uitzondering daargelaten) met derde- of vierderangsvoetballers te maken hebben. De speelkalender is overbelast (lekker wedstrijden tegen Gibraltar of Liechtensteijn) waardoor er zelfs doordeweekse ere- en eerste divisiewedstrijden moeten worden gepland.
Clubs/toeschouwers/sponsors betalen/salariëren de spelers toch?
Wat mij betreft snel afschaffen die nationale teams.
Kan iemand mij uitleggen wat de meerwaarde van dat Nederlands elftal is? Even voor de goede orde: natuurlijk gun ik dat carnavalspubliek hun collectieve uitje verkleed in kostuum.
In mijn beleving zorgt het er enkel voor dat de eredivisie en in mindere mate de eerste divisie leeg geroofd worden en wij enkel (een uitzondering daargelaten) met derde- of vierderangsvoetballers te maken hebben. De speelkalender is overbelast (lekker wedstrijden tegen Gibraltar of Liechtensteijn) waardoor er zelfs doordeweekse ere- en eerste divisiewedstrijden moeten worden gepland.
Clubs/toeschouwers/sponsors betalen/salariëren de spelers toch?
Wat mij betreft snel afschaffen die nationale teams.
Nee de nationale trots kun je niet afschaffen.
Wel zou je grenzen aan deelname moeten stellen, dus geen Gibraltar, Malta, e.d.
Eerder pleitte ik voor afschaffing van bekerwedstrijden. In de regel komt dat neer op herhaling van zetten, in de eredivisie.
Wel zou je grenzen aan deelname moeten stellen, dus geen Gibraltar, Malta, e.d.
Eerder pleitte ik voor afschaffing van bekerwedstrijden. In de regel komt dat neer op herhaling van zetten, in de eredivisie.
0
|
Maandag 15 november 2021 om 23:26 uur |
Superfan:
Ik snap je vergelijking niet. Maar goed, je hebt gelijk: Regels zijn regels. Maar er zijn ook situaties denkbaar dat een regel moet worden aangepast of genuanceerd
Ik snap je vergelijking niet. Maar goed, je hebt gelijk: Regels zijn regels. Maar er zijn ook situaties denkbaar dat een regel moet worden aangepast of genuanceerd
wat ik al met Barend besprak organiseer een enquête met alle voetbalclubs voor het volgend seizoen om die regel af te schaffen dan kom je misschien tot een oplossing succes 😊😊👍
0
|
Vrijdag 22 oktober 2021 om 15:00 uur |
ghostdrift:
Jij gaat toch ook niet werken en aan het eind van de mnd zegt je baas bedankt maar ik heb geen salaris voor jouw daarom zijn er regels ter bescherming van malafide praktijken en daar is puntenaftrek 1 van
Jij gaat toch ook niet werken en aan het eind van de mnd zegt je baas bedankt maar ik heb geen salaris voor jouw daarom zijn er regels ter bescherming van malafide praktijken en daar is puntenaftrek 1 van
Ik snap je vergelijking niet. Maar goed, je hebt gelijk: Regels zijn regels. Maar er zijn ook situaties denkbaar dat een regel moet worden aangepast of genuanceerd
0
|
Vrijdag 22 oktober 2021 om 14:34 uur |
Johannes:
Wat een gelul, regels zijn er voor iedereen en dus ook voor onze club. Bestuur maakt er een puinzooi van en laat de club bijna failliet gaan. Overtreden daarmee de regels waar iedere club aan moet voldoen. En dus volgt een straf, die vooraf bekend was. De knvb heeft zelfs nog erg schappelijk gehandeld door nu achter te schermen supersnel en zeer soepel te reageren op de nieuw ingediende begroting. Als ze hadden gewild, was de trekker echt al overgehaald.
Wat een gelul, regels zijn er voor iedereen en dus ook voor onze club. Bestuur maakt er een puinzooi van en laat de club bijna failliet gaan. Overtreden daarmee de regels waar iedere club aan moet voldoen. En dus volgt een straf, die vooraf bekend was. De knvb heeft zelfs nog erg schappelijk gehandeld door nu achter te schermen supersnel en zeer soepel te reageren op de nieuw ingediende begroting. Als ze hadden gewild, was de trekker echt al overgehaald.
Op basis van welke regel had de KNVB de trekker dan al kunnen overhalen? By the way, ik ben het met je eens dat de directie er een puinhoop van heeft gemaakt.
0
|
Vrijdag 22 oktober 2021 om 14:30 uur |
Nu online
Kleddah en 82 gasten.




