Welkom in de shoutbox, gast
James:
Wellicht heeft Mulder ook de laatste wedstrijden van ons gezien en is ook het Excelsior syndroom naar boven gekomen?
Wellicht heeft Mulder ook de laatste wedstrijden van ons gezien en is ook het Excelsior syndroom naar boven gekomen?
Ik zou Mulder (27) een 3 jarig contract geven zodat je er nooit meer iets aan kan verdienen behalve aan een paar grote buitenlandse clubs want die staan in de rij.
3
|
Woensdag 21 januari 2026 om 12:01 uur |
Chiva:
Als Mulder gratis is dan gaat hij niet meer naar ons toe maar heeft de clubs voor het uit kiezen zeker het buitenland lonkt dan voor zijn leeftijd dus gewoon binnen hengelen deze speler ook met het oog op promotie. De speler die nu op proef is ken ik verder niet maar als hij heel snel is dan ook proberen vast te leggen samen met Bal heb je dna een hele gevaarlijke voorhoede zeker als je de hoge bal gaat hanteren dat is ook bijna niet te verdedigen. Anders verder zoeken naar een andere buitenspeler.
Als Mulder gratis is dan gaat hij niet meer naar ons toe maar heeft de clubs voor het uit kiezen zeker het buitenland lonkt dan voor zijn leeftijd dus gewoon binnen hengelen deze speler ook met het oog op promotie. De speler die nu op proef is ken ik verder niet maar als hij heel snel is dan ook proberen vast te leggen samen met Bal heb je dna een hele gevaarlijke voorhoede zeker als je de hoge bal gaat hanteren dat is ook bijna niet te verdedigen. Anders verder zoeken naar een andere buitenspeler.
Als mulder zelf kiest gaat hij zeker voor ons denk ik.
Bij ons meeste kans op speeltijd en hij wil ook de eredivisie in en de redelijke buitenlandse clubs staan nou niet in de rij.
Met ado de eredivisie in speelt hij en ook gewoon een prima salaris.
Bij ons meeste kans op speeltijd en hij wil ook de eredivisie in en de redelijke buitenlandse clubs staan nou niet in de rij.
Met ado de eredivisie in speelt hij en ook gewoon een prima salaris.
3
|
Woensdag 21 januari 2026 om 10:09 uur |
Als Mulder gratis is dan gaat hij niet meer naar ons toe maar heeft de clubs voor het uit kiezen zeker het buitenland lonkt dan voor zijn leeftijd dus gewoon binnen hengelen deze speler ook met het oog op promotie. De speler die nu op proef is ken ik verder niet maar als hij heel snel is dan ook proberen vast te leggen samen met Bal heb je dna een hele gevaarlijke voorhoede zeker als je de hoge bal gaat hanteren dat is ook bijna niet te verdedigen. Anders verder zoeken naar een andere buitenspeler.
3
|
Woensdag 21 januari 2026 om 05:17 uur |
We hoeven ons niet druk te maken de voorsprong is gigantisch zeker ook omdat de rest van de clubs ook veel punten verspelen. Vanavond tegen Cambuur dit soort wedstrijden vallen vaak tegen en omdat je thuis speelt heb je het voordeel. Cambuur is net als wij al vaak door het oog van de naald gekropen ook onze selecties waren niet bepaald favoriet dit seizoen. Als de ploeg rustig kan blijven dan is er niks meer aan de hand daarom is het belangrijk dat als je een versterking haalt deze al ervaring heeft in de eredivisie. Dus liever een speler huren van PSV AJAX of AZ dan een speler halen van Emmen. Je bent nu zo dichtbij dat je geen risico’s meer moet nemen. En aan voorspellingen waag ik me niet want dat is allemaal onzin als je dat zo goed kan dan had je wekelijks de toto wel ingevuld en gewonnen. Vanavond lekker genieten en met trots naar onze ploeg kijken.
7
|
Vrijdag 16 januari 2026 om 09:32 uur |
BLEISWIJK-1:
Zoek het maar op. Zo dacht hij wel. Dat hij er nu anders tegenaan kijkt zou zomaar kunnen. Maar ook voor jou is het nu gissen.
Dus kiest hij voor een club in de Nederlandse eredivisie, dan kan wel degelijk de reisafstand naar Belgie een verschil maken. Wil hij in Belgie voetballen, dan is dit natuurlijk niet van toepassing.
Zoek het maar op. Zo dacht hij wel. Dat hij er nu anders tegenaan kijkt zou zomaar kunnen. Maar ook voor jou is het nu gissen.
Dus kiest hij voor een club in de Nederlandse eredivisie, dan kan wel degelijk de reisafstand naar Belgie een verschil maken. Wil hij in Belgie voetballen, dan is dit natuurlijk niet van toepassing.
Alleen spelers uit Den Haag willen dicht bij huis blijven anders krijgen ze heimwee haha lijk me sterk als waem ergens een leuk bod krijgt van een mooie club dat hij na denkt over de reistijd als die eventueel op familie bezoek wilt gaan, pakt die een vliegtuig.
Persoonlijk zie ik waem buiten de top 5 bij geen enkel andere Nederlandse clubs als wij promoveren, die kiest dan eerder voor het buitenland of hij blijft bij ons. Maar we gaan het zien bleis! Mooiste is als het team bij elkaar blijft.
Persoonlijk zie ik waem buiten de top 5 bij geen enkel andere Nederlandse clubs als wij promoveren, die kiest dan eerder voor het buitenland of hij blijft bij ons. Maar we gaan het zien bleis! Mooiste is als het team bij elkaar blijft.
6
|
Maandag 12 januari 2026 om 17:31 uur |
Ik erger me een beetje aan de reacties van mensen op verschillende sociale medias over de vermeende interesses van clubs in Waem en VD Sloot. Mensen gelijk heel negatief in de reacties over deze 2 spelers. Stop daar eens mee, het helpt niet en je weet niet eens wat er precies waar van is. Vooral de mensen die dan zeggen ja zet ze op de bank of serieus boos zijn. Wat een onzin zeg. Denk dat dat juist niet helpt voor hun mogelijke keuze om wel te blijven.
11
|
Maandag 12 januari 2026 om 15:53 uur |
Aad:
Wat had je verwacht? Dat Wotte hem, met het pistool gericht op zijn hoofd, zou dwingen te tekenen.
Waem wil gewoon een keertje weg en tekent daarom niet en dat begrijp ik wel. Of het verstandig is is weer wat anders.
Wat had je verwacht? Dat Wotte hem, met het pistool gericht op zijn hoofd, zou dwingen te tekenen.
Waem wil gewoon een keertje weg en tekent daarom niet en dat begrijp ik wel. Of het verstandig is is weer wat anders.
Volgens mij gaf die eerder aan het naar zijn zin te hebben bij ons en het niet uitsluit bij ons te blijven mits ADO niet promoveert. Dus dat hij met andere clubs praat zoals de media beweerd, wil nog niet zeggen dat hij pleite is/gaat. Logische dat die luistert wat geïnteresseerde clubs te vertellen hebben al is het maar uit respect.
2
|
Maandag 12 januari 2026 om 15:27 uur |
Advertentie
HaagseRobin:
Ik denk dat het probleem Matthijssen is geweest.
Als ik op papier nog 1 jaar een contract hebt, zou ik ook niet zon haast hebben om bij te tekenen. Als je het goed doet, verdien je na dat jaar ineens een stuk meer als je naar een andere club gaat.
Dus een middelvinger geven naar de club, kan wel zo wezen. Maar aan de andere kant kon ADO ze ook al eerder een nieuw contract geven en hebben ze dat ook niet gedaan. Dus ergens is dat ook wel een dikke middelvinger naar de speler, vooral naar Waem.
Ik ben pas dit seizoen achter de keuze van van der sloot gaan staan. Vond hem de afgelopen jaren nog veel fouten maken. Maar Waem.. die zag iedereen wel als échte versterking.
Balletje rolt 2 kanten op, helaas.
Ik denk dat het probleem Matthijssen is geweest.
Als ik op papier nog 1 jaar een contract hebt, zou ik ook niet zon haast hebben om bij te tekenen. Als je het goed doet, verdien je na dat jaar ineens een stuk meer als je naar een andere club gaat.
Dus een middelvinger geven naar de club, kan wel zo wezen. Maar aan de andere kant kon ADO ze ook al eerder een nieuw contract geven en hebben ze dat ook niet gedaan. Dus ergens is dat ook wel een dikke middelvinger naar de speler, vooral naar Waem.
Ik ben pas dit seizoen achter de keuze van van der sloot gaan staan. Vond hem de afgelopen jaren nog veel fouten maken. Maar Waem.. die zag iedereen wel als échte versterking.
Balletje rolt 2 kanten op, helaas.
Je kunt het de spelers natuurlijk niet kwalijk nemen dat ze met een aflopend contract afwachten wat er komt en niet zomaar bijtekenen. Zeker niet als het clubs zijn van het kaliber waarover we nu praten.
Een "free agent" zit in een perfecte onderhandelingspositie en kan een hele flinke duit aan tekengeld innen. Dan kun je het hebben over een middelvinger naar Den Haag, Clubliefde of over het feit dat ze Den Haag trouw moeten blijven.
Maar als ik naar een andere werkgever kan, al is het de concurrent, en ik kan een mooie salarisverhoging pakken en ook nog een eenmalig extraatje bij de handtekening dan zou ik hetzelfde doen.
Vergeet niet dat deze jongens zich in een aantal jaar onafhankelijk moeten spelen omdat er na hun actieve carrière doorgaans een zwart gat wacht, zeker voor spelers die niet hebben gestudeerd.
Een "free agent" zit in een perfecte onderhandelingspositie en kan een hele flinke duit aan tekengeld innen. Dan kun je het hebben over een middelvinger naar Den Haag, Clubliefde of over het feit dat ze Den Haag trouw moeten blijven.
Maar als ik naar een andere werkgever kan, al is het de concurrent, en ik kan een mooie salarisverhoging pakken en ook nog een eenmalig extraatje bij de handtekening dan zou ik hetzelfde doen.
Vergeet niet dat deze jongens zich in een aantal jaar onafhankelijk moeten spelen omdat er na hun actieve carrière doorgaans een zwart gat wacht, zeker voor spelers die niet hebben gestudeerd.
2
|
Maandag 12 januari 2026 om 13:28 uur |
Nu online
Aad, priveopcadd, James, pitbull, Haago, HaagseRobin, yesyes en 73 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




