Welkom in de shoutbox, gast
broodjebal070:
Interessant om op te merken dat volendam kampioen is geworden terwijl ze verliezen van excelsior en ado. Ze winnen gewoon de wedstrijden tegen de kleintjes en dan wordt je kampioen makkelijk zat
Interessant om op te merken dat volendam kampioen is geworden terwijl ze verliezen van excelsior en ado. Ze winnen gewoon de wedstrijden tegen de kleintjes en dan wordt je kampioen makkelijk zat
Wij hebben veel punten laten liggen tegen Jong teams, maar ook een paar keer met mazzel punten gepakt. Daarom is het ook altijd een feit dat je na de laatste wedstrijd op de positie bent geëindigd die je over het hele seizoen genomen hebt verdiend.
Daarbij hebben Volendam en Excelsior ook wat meer mazzel gehad t.o.v. schorsingen en blessures. Tja, het is.
En nu knallen in de play offs in een kolkend stadion
Daarbij hebben Volendam en Excelsior ook wat meer mazzel gehad t.o.v. schorsingen en blessures. Tja, het is.
En nu knallen in de play offs in een kolkend stadion
2
|
Dinsdag 29 april 2025 om 13:50 uur |
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Luka Reischl is weer terug
Bijna twee maanden geleden speelde hij zijn laatste wedstrijd, nu is Luka Reischl weer terug bij ADO Den Haag.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Luka Reischl is weer terug
Bijna twee maanden geleden speelde hij zijn laatste wedstrijd, nu is Luka Reischl weer terug bij ADO Den Haag.
Lees het nieuwsbericht
Mooi op tijd voor de play offs!
2
|
Maandag 28 april 2025 om 15:48 uur |
Maar mocht ADO geen tweede meer worden, en derde blijven, dan speelt het het maandag over twee weken (12 mei) om 20.00 uur in de eerste ronde van de play-offs een uitwedstrijd. Tegenstander wordt dan FC Den Bosch, zo blijkt uit het virtuele schema.
Cambuur gaat nog over Ado den haag heen, helaas
Cambuur gaat nog over Ado den haag heen, helaas
2
|
Maandag 28 april 2025 om 08:19 uur |
Transferbeleid naar de klote bij ons
- Duivestijn Haagse jongen
- Mike van Duinen Haagse Jongen
- Danny Bakker Haagse jongen
- Bronkhorst kon je gratis ophalen bij dord
- Youssef El Katchi kon je voor niets halen.
Je hebt zoveel talent in 2de divisie kijk naar Telstar die doen het slim halen spelers daar vandaan plus trainer die daar veel van weet.
Na de play offs is het tijd voor een grote schoonmaak beginnen bij JM en Kalazic…
Zie Geertjan Verbeek komen het liefst
- Duivestijn Haagse jongen
- Mike van Duinen Haagse Jongen
- Danny Bakker Haagse jongen
- Bronkhorst kon je gratis ophalen bij dord
- Youssef El Katchi kon je voor niets halen.
Je hebt zoveel talent in 2de divisie kijk naar Telstar die doen het slim halen spelers daar vandaan plus trainer die daar veel van weet.
Na de play offs is het tijd voor een grote schoonmaak beginnen bij JM en Kalazic…
Zie Geertjan Verbeek komen het liefst
3
|
Zondag 27 april 2025 om 19:40 uur |
Advertentie
Superjantje:
Als er eredivisie clubs en anderen interesse hebben in Kalezic zou hij toch wel iets kunnen...
Als er eredivisie clubs en anderen interesse hebben in Kalezic zou hij toch wel iets kunnen...
Clubs? Naar ik weet is het alleen RKC en die spelen volgend seizoen op vrijdag in de KKD en moeten wel op zoek naar een trainer nu Fraser weggaat.
Van mij mag hij nog voor de play-offs weg, maar mijn mening staat al maanden vast, hij is 1 van de redenen dat ik dit seizoen niet veel naar de club ben gaan kijken, of bij trainingen kom kijken. Ik heb niks met de man! Heeft het voor mij echt vergald vanaf de winterstop vorig seizoen
Van mij mag hij nog voor de play-offs weg, maar mijn mening staat al maanden vast, hij is 1 van de redenen dat ik dit seizoen niet veel naar de club ben gaan kijken, of bij trainingen kom kijken. Ik heb niks met de man! Heeft het voor mij echt vergald vanaf de winterstop vorig seizoen
6
|
Zaterdag 26 april 2025 om 19:29 uur |
Sprinkhaan070:
Volgend seizoen moet er op elke positie voorin een basisspeler gehaald worden. Reischl zie ik als onze nieuwe nummer 10.
Volgend seizoen moet er op elke positie voorin een basisspeler gehaald worden. Reischl zie ik als onze nieuwe nummer 10.
Vlak Maasland niet uit. Afwachten wie blijft en wie niet, maar (vergeten) talenten zoals Ideho halen, daar stijgt de kwaliteit en concurrentie door.
Maar het seizoen is nog niet afgelopen! De play offs garanderen weer nog 1, 2 of 3 feesten in het stadion. Want dat is dit seizoen tot nu wel de grootste winst, de verbeterde sfeer
Maar het seizoen is nog niet afgelopen! De play offs garanderen weer nog 1, 2 of 3 feesten in het stadion. Want dat is dit seizoen tot nu wel de grootste winst, de verbeterde sfeer
3
|
Zaterdag 26 april 2025 om 08:21 uur |
fikse domper gister, dat er niet eens meer werd afgetrapt na die 1-1 zegt alles, letterlijk 20 sec van de 2e plek gestrand.
die play-offs worden weer een competitie op zich, in dat licht is de aanloop nu ietsje beter dan wanneer je na vvv uit mis zou grijpen a la roda vorig jaar.
excelsior thuis in de play-off waar veerman moet scoren en de ontmoeting tussen nac en excelsior in de finaleronde geven aan dat alles mogelijk is.
lukt t niet heb je de selectie voor 70% staan en de tijd om gericht weer te gaan werken aan een ploeg die bovenin speelt, hopelijk met een nieuwe man voor de groep maar de connectie mathijssen/kalezic lijkt vooralsnog te hecht tenzij Bolt t wel voldoende vind.
Qua fanbase zijn er dit jaar goede stappen gezet, op dat vlak speelt bovenin de KKD spelen waarschijnlijk een betere rol als kleurloos onderin de eredivisie. we blijven strijden
die play-offs worden weer een competitie op zich, in dat licht is de aanloop nu ietsje beter dan wanneer je na vvv uit mis zou grijpen a la roda vorig jaar.
excelsior thuis in de play-off waar veerman moet scoren en de ontmoeting tussen nac en excelsior in de finaleronde geven aan dat alles mogelijk is.
lukt t niet heb je de selectie voor 70% staan en de tijd om gericht weer te gaan werken aan een ploeg die bovenin speelt, hopelijk met een nieuwe man voor de groep maar de connectie mathijssen/kalezic lijkt vooralsnog te hecht tenzij Bolt t wel voldoende vind.
Qua fanbase zijn er dit jaar goede stappen gezet, op dat vlak speelt bovenin de KKD spelen waarschijnlijk een betere rol als kleurloos onderin de eredivisie. we blijven strijden
6
|
Vrijdag 25 april 2025 om 21:58 uur |
Nu online
priveopcadd, James, ruud en 86 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




