Welkom in de shoutbox, gast
https://www.ad.nl/voetbal/moeten-kkd-clubs-straks-vrezen-voor-degradatie-amateurs-willen-betaalde-voetbal-in~a3f5b4c2/?slug_rd=1
TOP Oss en Vitesse bungelen onderin, maar hoeven niet bang te zijn dat ze degraderen uit de Keuken Kampioen Divisie.
TOP Oss en Vitesse bungelen onderin, maar hoeven niet bang te zijn dat ze degraderen uit de Keuken Kampioen Divisie.
1
|
Dinsdag 10 februari 2026 om 13:04 uur |
Aad:
Geloof maar dat de KNVB er voor gaat zorgen dat voor eind maart alle achterstallige wedstrijden zijn ingehaald.
Ik weet: het is in de KKD niet verplicht, maar het is toch van de gekke dat zelfs al aanwezige veldverwarming niet moet worden aangezet.
Geloof maar dat de KNVB er voor gaat zorgen dat voor eind maart alle achterstallige wedstrijden zijn ingehaald.
Ik weet: het is in de KKD niet verplicht, maar het is toch van de gekke dat zelfs al aanwezige veldverwarming niet moet worden aangezet.
Met dank aan vooral de clubs is de KKD een parodie op betaald voetbal geworden.
De KNVB is slechts uitvoerend.
De KNVB is slechts uitvoerend.
5
|
Maandag 9 februari 2026 om 10:42 uur |
Campania:
Als we maar niet aan de achterkant na de laatste wedstrijd moeten wachten op de inhaalwedstrijden van hun en pas dan weten waar wij eindigen.
Maar je zou zeggen dat dit niet kan met de playoffs erachteraan. Dus hopelijk een lekker druk schema achter elkaar voor Cambuur.
Als we maar niet aan de achterkant na de laatste wedstrijd moeten wachten op de inhaalwedstrijden van hun en pas dan weten waar wij eindigen.
Maar je zou zeggen dat dit niet kan met de playoffs erachteraan. Dus hopelijk een lekker druk schema achter elkaar voor Cambuur.
Geloof maar dat de KNVB er voor gaat zorgen dat voor eind maart alle achterstallige wedstrijden zijn ingehaald.
Ik weet: het is in de KKD niet verplicht, maar het is toch van de gekke dat zelfs al aanwezige veldverwarming niet moet worden aangezet.
Ik weet: het is in de KKD niet verplicht, maar het is toch van de gekke dat zelfs al aanwezige veldverwarming niet moet worden aangezet.
4
|
Maandag 9 februari 2026 om 10:36 uur |
Hele goede overwinning en dat was ook wel nodig.
Dat Mulder een aanwinst is, is toch geen wonder? Overal in de top met stats op verdedigend niveau in de KKD.
Verder moeten ze vol in gaan zetten en trainen op voorzetten richting Reischl. Zijn kopballen zijn echt een wapen maar hij moet wel ballen krijgen.
Dat Mulder een aanwinst is, is toch geen wonder? Overal in de top met stats op verdedigend niveau in de KKD.
Verder moeten ze vol in gaan zetten en trainen op voorzetten richting Reischl. Zijn kopballen zijn echt een wapen maar hij moet wel ballen krijgen.
10
|
Vrijdag 6 februari 2026 om 22:17 uur |
Ran1972:
Welnee Aad, is je emotie die nu praat. Als sturm 5 miljoen neer wilt leggen bij wijze van spreken, dan strik erom en uitzwaaien. Hij heeft net zoveel gescoord als Vlak en voor de winterstop heeft zowat iedereen in het elftal, op Nikiema na, gescoord geloof ik😋. Ook zonder Reischl gaan we echt wel weer doelpunten maken. We gaan t meemaken. 👍🏻👍🏻👍🏻
Welnee Aad, is je emotie die nu praat. Als sturm 5 miljoen neer wilt leggen bij wijze van spreken, dan strik erom en uitzwaaien. Hij heeft net zoveel gescoord als Vlak en voor de winterstop heeft zowat iedereen in het elftal, op Nikiema na, gescoord geloof ik😋. Ook zonder Reischl gaan we echt wel weer doelpunten maken. We gaan t meemaken. 👍🏻👍🏻👍🏻
Als ze 5 miljoen betalen kunnen we, wanneer Bolt het geld niet inpikt, volgend seizoen wel een paar leuke KKD spelers halen en krijgen we gegarandeerd een periodetitel binnen.
Overigens wie is dan wel Fabrizio Romano? Lijkt mij een doorgedraaide pizzabakker, die als zovelen, alleen maar onrust proberen te zaaien om zelf in beeld te komen.
Overigens wie is dan wel Fabrizio Romano? Lijkt mij een doorgedraaide pizzabakker, die als zovelen, alleen maar onrust proberen te zaaien om zelf in beeld te komen.
1
|
Vrijdag 6 februari 2026 om 17:40 uur |
Advertentie
Bolskie:
Dat zullen we nooit weten, dan had er misschien eerder gebouwd met veelal jeugdspelers en niet meer geld uitgegeven dan er binnen kwam en ook dat had goed uit kunnen pakken. Maar voor nu kunnen we best tevreden zijn met onze vrienden uit Amerika. Zwakte is wel dat we nog steeds afhankelijk zijn.
Dat zullen we nooit weten, dan had er misschien eerder gebouwd met veelal jeugdspelers en niet meer geld uitgegeven dan er binnen kwam en ook dat had goed uit kunnen pakken. Maar voor nu kunnen we best tevreden zijn met onze vrienden uit Amerika. Zwakte is wel dat we nog steeds afhankelijk zijn.
Ik hoorde laatst dat we ivm kosten (bijvoorbeeld van stadion) eigenlijk qua spelersbudget nummer 16-17 KKD zouden moeten zijn. En in de jeugdopleiding moet echt veel geïnvesteerd worden als je echt wilt dat er genoeg spelers voor het eerste of voor de verkoop uitkomen, dat had ik Haagse partijen ook niet zien doen. Al was het maar omdat het nooit lukt om alle Haagse neuzen dezelfde kant op te krijgen.
Maar je hebt gelijk: afhankelijkheid is en blijft gevaarlijk.
Maar je hebt gelijk: afhankelijkheid is en blijft gevaarlijk.
2
|
Woensdag 4 februari 2026 om 10:39 uur |
De 1e seizoenshelft is al even voorbij. Wat heb ik genoten van alle wedstrijden, waar het strijdplan in het merendeel lukte.
De KKD geeft nog ruimte voor ontwikkeling, de ED niet.
Wat ik vanaf nu ook graag zou willen zien is dat de trainer en TS zich ontwikkelt. Werkt een strijdplan niet, dan niet meer stoïcijns tot de rust wachten voor omzettingen, maar het spel sneller lezen en ingrijpen wanneer het nodig is. Het zit 'm soms in details. Als dit gerealiseerd wordt gaan we nog mooiere tijden tegemoet met een potentiële toptrainer
De KKD geeft nog ruimte voor ontwikkeling, de ED niet.
Wat ik vanaf nu ook graag zou willen zien is dat de trainer en TS zich ontwikkelt. Werkt een strijdplan niet, dan niet meer stoïcijns tot de rust wachten voor omzettingen, maar het spel sneller lezen en ingrijpen wanneer het nodig is. Het zit 'm soms in details. Als dit gerealiseerd wordt gaan we nog mooiere tijden tegemoet met een potentiële toptrainer
1
|
Woensdag 4 februari 2026 om 08:31 uur |
Nu online
ruud, buurmanBrutus en 144 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




