Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: aad

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 2
Volgende pagina
Zo, Coronation Street achter de duinen is ook weer gerust qua NAC gerommel. En het mooie is nog dat onze Aad dit voorspelde! Jurist pur sang.
2
Maandag 4 mei 2026 om 17:14 uur
Mochten er shouters zijn, die denken van "Ey, volgend jaar worden we weer kampioen!" Bij deze mijn antwoord: Het hoeft niet zo nodig.... Ik neem genoegen met een volgend jaar...

Deze is alleen voor de mensen die muziek begrijpen en kunnen waarderen, niet voor de NNF, niet voor de Brainless, niet voor de A12'er, niet voor de dak- en thuislozen. En mocht je mij willen opzoeken na afloop: ik reageer alleen op rijmelarij of onder de naam Aad, Kees, Pajam of wie hier nog meer populair is. Dus dat.
2
Vrijdag 1 mei 2026 om 01:19 uur
ben 't met Aad eens. Zojuist, na werk, die West stream gekeken... was niet om aan te gluren... ligt niet aan Aad! Het was West...
5
Donderdag 30 april 2026 om 05:18 uur
Aad:

Jij vergelijkt ons ADO met teams uit de beste competities van de wereld.. Dat is als Spa-water vergelijken met de beste bourgognes uit Frankrijk.
Je praat poep meneer Aad. In die andere beste competities van de wereld zijn de clubs dan toch ook beter als in de eredivisie? Ik denk dat we zelfs met de selectie van dit jaar al hoge ogen zouden gooien.
6
Zondag 26 april 2026 om 10:20 uur
Aad:

Dat systeem van Robin Peter in de KKD werkt waarschijnlijk niet in de ED want daar heb je toch andere tegenstanders. Ik ben bang dat we toch gaan terugvallen op massaal verdedigen en dan maar counteren. En dan heb je hele andere spelers nodig.
Of misschien juist wel Aad.

kijk even naar het statistieken lijstje waar we nr 1 van de wereld waren qua pressing. Dit zullen ze in de Ere ook niet gewend zijn om tegen te spelen dus wellicht kan het weleens heel goed uitpakken.

Dit is een video die ik laatst zag over NEC over waarom het werkt wat hun zo anders doen qua heel veel scoren en pressen. Ook heel veel tegendoelpunten maar voorlopig staan ze wel 3e door anders te zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=UGcjMSmPn1w&t=25s
5
Zaterdag 25 april 2026 om 20:57 uur
# Naam Score
1 Haagse Haas 29
1 slash070 29
1 bennyboy1960 29
1 Fido 29
1 Aad 29
1 wiegah070 29
1 fcdh-denhaag 29

Gefeliciteerd mannen met de gouden gevulde koek
5
Zaterdag 25 april 2026 om 07:47 uur
Aad:

1.000 Zo denk ik er ook over.
Nah, Kees & Aad vallen dus af voor het sfeerteam van De Grijze Reigers
4
Zondag 19 april 2026 om 20:54 uur
Aad:

Dus wij gaan voor onderkant rechterrijtje? Ik dacht dat de ambities van de club wat hoger lagen. Maar zelfs met de huidige selectie durf ik te wedden dat we bovenkant rechterrijtje en als het meezit onderkant linkerrijtje spelen. Bron: Mijn eigen gedachten.
Aad: zie de foto op ado fans.
4
Zaterdag 18 april 2026 om 14:52 uur

Advertentie

Aad:

Dus wij gaan voor onderkant rechterrijtje? Ik dacht dat de ambities van de club wat hoger lagen. Maar zelfs met de huidige selectie durf ik te wedden dat we bovenkant rechterrijtje en als het meezit onderkant linkerrijtje spelen. Bron: Mijn eigen gedachten.
Dat is precies mijn punt Aad. We hebben ambitie en dat mogen we ook best hebben. Maar dan moeten we, in mijn ogen dan, wel met een (gedeeltelijk) andere voorhoede op de proppen komen. Anders wordt het erg taai.
3
Zaterdag 18 april 2026 om 14:29 uur
ADO079:

Zo is dat Aad.
Aad is n heel wijs man, was hij vroeger al met zn vriend Bassie.
4
Vrijdag 17 april 2026 om 15:38 uur

Nu online

buurmanBrutus, priveopcadd en 159 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 2
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Steven van der Sloot Juho Kilo Kilian Nikiema

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 -

Links