Welkom in de shoutbox, gast
BLEISWIJK-1:
Ok.....dus Uneken en Peters lijken elkaar eerder ontmoet te hebben. Gezien hun begroeting na de wedstrijd.
Fiabema, Reischl, Bal en Rottier. Wie gaat er dan nog meer mee de eredivisie in? Ik denk dat er maar plek is voor twee van deze vier spelers. Ik denk dan Bal en Rottier.
Ok.....dus Uneken en Peters lijken elkaar eerder ontmoet te hebben. Gezien hun begroeting na de wedstrijd.
Fiabema, Reischl, Bal en Rottier. Wie gaat er dan nog meer mee de eredivisie in? Ik denk dat er maar plek is voor twee van deze vier spelers. Ik denk dan Bal en Rottier.
Wat mij betreft zijn het allevier spelers die net tussen KKD en eredivisieniveau zitten. Je kunt er prima 14de mee worden, maar voor een extra stap is meer nodig.
Itt veel anderen hier vind ik Fiabema niet slecht, maar dan moet je wel een scorende 10 eromheen zetten. Rottier ook houden wat mij betreft. De andere twee verhuren aan top KKD.
Tomas lastig, die komt natuurlijk qua niveau zwaar tekort. Toch is het belangrijk zulke gasten in de groep te hebben, zowel voor de groep zelf als de supporters. En prima supersub voor de laatste minuten voorin. Met corners is hij toch een gevaar. Maar achterin zou ik het niet met m aandurven. Klein contractje wat mij betreft
Itt veel anderen hier vind ik Fiabema niet slecht, maar dan moet je wel een scorende 10 eromheen zetten. Rottier ook houden wat mij betreft. De andere twee verhuren aan top KKD.
Tomas lastig, die komt natuurlijk qua niveau zwaar tekort. Toch is het belangrijk zulke gasten in de groep te hebben, zowel voor de groep zelf als de supporters. En prima supersub voor de laatste minuten voorin. Met corners is hij toch een gevaar. Maar achterin zou ik het niet met m aandurven. Klein contractje wat mij betreft
4
|
Zaterdag 18 april 2026 om 10:43 uur |
Zijn er nu serieus mensen teleurgesteld dat het een kut wedstrijd is en verloren hebben?
Geniet van t zonnetje doel is behaald kampioen en gepromoveerd al hadden ze t vrouwenteam opgesteld lekker belangrijk.
Kampioen zonder te spelen, niet eens een schaal, huldiging weken later vind dat triester dan dit verlies potje of spelers die nog half dronken zijn.
Geniet van t zonnetje doel is behaald kampioen en gepromoveerd al hadden ze t vrouwenteam opgesteld lekker belangrijk.
Kampioen zonder te spelen, niet eens een schaal, huldiging weken later vind dat triester dan dit verlies potje of spelers die nog half dronken zijn.
5
|
Zondag 12 april 2026 om 15:28 uur |
john 147:
Het zou mooi zijn als we morgen Van Mieghem eren en spelen in het door hem ontworpen t-shirt. Met zijn inzet, doelpunten en assists is hij veruit 3 jaar lang je beste en meest constante speler. Om er nog een schepje bovenop te doen, maak van het shirt het officiële kampioen shirt. Dat heeft hij meer dan verdient.
Ben ook benieuwd naar Braaf. Hopelijk tekent hij op korte termijn zodat hij misschien nog minuten kan maken dit seizoen.
Het zou mooi zijn als we morgen Van Mieghem eren en spelen in het door hem ontworpen t-shirt. Met zijn inzet, doelpunten en assists is hij veruit 3 jaar lang je beste en meest constante speler. Om er nog een schepje bovenop te doen, maak van het shirt het officiële kampioen shirt. Dat heeft hij meer dan verdient.
Ben ook benieuwd naar Braaf. Hopelijk tekent hij op korte termijn zodat hij misschien nog minuten kan maken dit seizoen.
Vind het vooral een mooie teamprestatie, maar als ik voor een beste en constante speler zou kiezen dan voor Kilo.
Een officieel kampioen shirt in vreemde kleuren gaat mij wat te ver, die zie je al genoeg in Den Haag helaas. Zo vaak winnen we niet iets, dus wees trots op het geel/groen met eigen logo. Zeker nu dat het sportief geweldig gaat s dat commercieel aanhaken belangrijk.
Een officieel kampioen shirt in vreemde kleuren gaat mij wat te ver, die zie je al genoeg in Den Haag helaas. Zo vaak winnen we niet iets, dus wees trots op het geel/groen met eigen logo. Zeker nu dat het sportief geweldig gaat s dat commercieel aanhaken belangrijk.
10
|
Zaterdag 11 april 2026 om 17:07 uur |
Eeuwig Den Haag:
Dit is dus zo een dom voorbeeld vind ik. Als je 1 kkd wedstrijd hebt bezocht afgelopen jaren zou je voorrang moeten krijgen op de andere gloryhunters. Maar je gaat me toch niet vertellen dat mensen die een scc halen werkelijk waar nog nooit naar ado zijn gegaan. Dat geloof ik gewoon niet. En dat vind ik zo hilarisch. Dat denken dat je voorrang hoort te krijgen omdat mensen in hun ogen af en toe naar ado zijn gegaan 10 jaar geleden en dan soort voorrecht moeten hebben.
Dit is dus zo een dom voorbeeld vind ik. Als je 1 kkd wedstrijd hebt bezocht afgelopen jaren zou je voorrang moeten krijgen op de andere gloryhunters. Maar je gaat me toch niet vertellen dat mensen die een scc halen werkelijk waar nog nooit naar ado zijn gegaan. Dat geloof ik gewoon niet. En dat vind ik zo hilarisch. Dat denken dat je voorrang hoort te krijgen omdat mensen in hun ogen af en toe naar ado zijn gegaan 10 jaar geleden en dan soort voorrecht moeten hebben.
Weet je waar de gouden SCC voor was? Om de mensen te bedanken dat ze ADO in een moeilijke tijd gesteund hebben. De mensen waar ik het over heb hadden toen geen SCC maar een CC en hebben onze club op een andere manier gesteund.
Meerdere mensen die nu een SCC hebben aangeschaft, waren in die tijd in geen velden en wegen te bekennen. Niet omdat ze het geld niet hadden. Of gewoon niet op vrijdag niet konden. Maar omdat ze het niet belangrijk genoeg vonden. En zijn toen niet meer geweest. En hebben geen cent aan ADO uitgegeven.
En nu hou ik er over op.
Meerdere mensen die nu een SCC hebben aangeschaft, waren in die tijd in geen velden en wegen te bekennen. Niet omdat ze het geld niet hadden. Of gewoon niet op vrijdag niet konden. Maar omdat ze het niet belangrijk genoeg vonden. En zijn toen niet meer geweest. En hebben geen cent aan ADO uitgegeven.
En nu hou ik er over op.
4
|
Donderdag 9 april 2026 om 15:57 uur |
Baco070:
De investeringen die zich dit seizoen lijken uit te betalen zijn natuurlijk al langer geleden gedaan.
Ik zie al vanaf het moment dat ze er bij ons in stapte al een duidelijke maar vooral consistente transferstrategie. Ondanks dat er ieder jaar 7 miljoen in een gat verdwijnt is het creëren van transferwaarde op het veld in ieder geval ruimschoots gelukt. En talenten als De Ruijter en Niekiema die vroeger standaard gratis de deur uit liepen worden nu vroegtijdig vastgelegd. Hetzelfde geldt voor het op tijd verlengen van contracten van goed presterende basisspelers.
De investeringen die zich dit seizoen lijken uit te betalen zijn natuurlijk al langer geleden gedaan.
Ik zie al vanaf het moment dat ze er bij ons in stapte al een duidelijke maar vooral consistente transferstrategie. Ondanks dat er ieder jaar 7 miljoen in een gat verdwijnt is het creëren van transferwaarde op het veld in ieder geval ruimschoots gelukt. En talenten als De Ruijter en Niekiema die vroeger standaard gratis de deur uit liepen worden nu vroegtijdig vastgelegd. Hetzelfde geldt voor het op tijd verlengen van contracten van goed presterende basisspelers.
Vooral het laatste: er is nu helaas met vd Sloot maar 1 speler die niet wil verlengen. Er worden spelers met talent en sterkhouders voor meerdere jaren vastgelegd. Dat is eigenlijk altijd anders geweest want ADO zagen de spelers als springplank naar middenmoters en zelfs nog minder. Nu merken we dat spelers graag bij ADO willen blijven.
Het is, om de hype nu in leven te houden, zaak de selectie nog sterker te maken en eigenlijk (minimaal) drie Brom jaren te creeeren. Dan gaan mensen met veel plezier naar ADO kijken omdat er kwaliteit op het veld staat.
En ik denk en hoop dat Mark Wotte en vd Gun en de ondersteuning vanuit Bolt hiertoe in staat zullen zijn. En niet te vergeten dat het in mijn ogen zeer belangrijk is dat er ook Haags bloed in het team zit en geen 11 buitenlanders.
Het is, om de hype nu in leven te houden, zaak de selectie nog sterker te maken en eigenlijk (minimaal) drie Brom jaren te creeeren. Dan gaan mensen met veel plezier naar ADO kijken omdat er kwaliteit op het veld staat.
En ik denk en hoop dat Mark Wotte en vd Gun en de ondersteuning vanuit Bolt hiertoe in staat zullen zijn. En niet te vergeten dat het in mijn ogen zeer belangrijk is dat er ook Haags bloed in het team zit en geen 11 buitenlanders.
1
|
Donderdag 9 april 2026 om 15:53 uur |
Advertentie
BLEISWIJK-1:
Ik kan daar weinig tegen inbrengen. Alleen dat ik sommige kritiek wel enigsziins snap. Daar begon de discussie over.
Waarbij ik ook aangaf dat je het als club ook nooit helemaal goed kan doen.
Dus inderdaad vervelend voor een kleine groep mensen. Prima voor ADO. Maar zeker niet voor ons allemaal. Of tellen de supporters zonder SCC niet meer meer?
Ik kan daar weinig tegen inbrengen. Alleen dat ik sommige kritiek wel enigsziins snap. Daar begon de discussie over.
Waarbij ik ook aangaf dat je het als club ook nooit helemaal goed kan doen.
Dus inderdaad vervelend voor een kleine groep mensen. Prima voor ADO. Maar zeker niet voor ons allemaal. Of tellen de supporters zonder SCC niet meer meer?
Die zijn zeker belangrijk, maar moeten wat meer hun best gaan doen. De tijd van achterover leunen en altijd wel een kaartje kunnen kopen is voorbij. Het wordt nu tijd om er met z´n allen echt een mooie en succesvolle club van te maken.
12
|
Donderdag 9 april 2026 om 15:47 uur |
Aad:
Ik denk een van die spelers die het veel te vroeg zoeken in het buitenland en dan tot de conclusie komen dat euro's niet het belangrijkste in de wereld zijn.
Als hij potentie heeft zien Wotte en Peter dat snel genoeg. En dan niet alleen om wat hij op het trainingsveld doet maar ook daarbuiten.
Ik denk een van die spelers die het veel te vroeg zoeken in het buitenland en dan tot de conclusie komen dat euro's niet het belangrijkste in de wereld zijn.
Als hij potentie heeft zien Wotte en Peter dat snel genoeg. En dan niet alleen om wat hij op het trainingsveld doet maar ook daarbuiten.
Waarheid als een koe. Maar de eerste signalen zijn wel erg belangrijk. Komt hij afgetraind aan bij ADO? Of met 10 kilo te veel?
1
|
Zondag 5 april 2026 om 11:26 uur |
Superfan:
Ik ben het met je eens. Nikiema heeft niet alleen een hele goede reflex maar is ook sterk in 1 tegen 1 situaties.
Zijn zwakke punt blijft toch echt de hoge ballen.
Afgelopen vrijdag 2x een situatie dat hij een stap naar achteren doet bij een voorzet vanaf de zijkant die thv de tweede paal binnen de 5 meter valt. Zeker de tweede keer was er geen aanvaller of verdediger die in de weg liep. Dit gebeurt het hele jaar al zo.
Je ziet aan de acties erna dat hij even onzeker wordt.
Het lijkt me zeker wel een keeper waar we de komende jaren mee kunnen doen. Compleet is hij nog lang niet maar met een goede trainer kan hij nog beter worden.
Ik hoop ook dat hij met beide benen op de grond blijft staan en niet steeds probeert een mannetje uit te kappen. Ook dat is dit seizoen al een paar keer onnodig fout gegaan. Niet goed voor zijn zelfvertrouwen en onze zenuwen.
Ik ben het met je eens. Nikiema heeft niet alleen een hele goede reflex maar is ook sterk in 1 tegen 1 situaties.
Zijn zwakke punt blijft toch echt de hoge ballen.
Afgelopen vrijdag 2x een situatie dat hij een stap naar achteren doet bij een voorzet vanaf de zijkant die thv de tweede paal binnen de 5 meter valt. Zeker de tweede keer was er geen aanvaller of verdediger die in de weg liep. Dit gebeurt het hele jaar al zo.
Je ziet aan de acties erna dat hij even onzeker wordt.
Het lijkt me zeker wel een keeper waar we de komende jaren mee kunnen doen. Compleet is hij nog lang niet maar met een goede trainer kan hij nog beter worden.
Ik hoop ook dat hij met beide benen op de grond blijft staan en niet steeds probeert een mannetje uit te kappen. Ook dat is dit seizoen al een paar keer onnodig fout gegaan. Niet goed voor zijn zelfvertrouwen en onze zenuwen.
Goede keepers pakken punten voor je. En dan bedoel ik door een of meerdere reddingen op een belangrijk moment in de wedstrijd.
Ik ben zeker niet de grootste Nikiema fan. En heb ook mijn twijfels. Alleen kan ik niet ontkennen dat hij dit seizoen meerdere keren voor ons de punten heeft gepakt. Daarom lekker laten staan.
Ik ben zeker niet de grootste Nikiema fan. En heb ook mijn twijfels. Alleen kan ik niet ontkennen dat hij dit seizoen meerdere keren voor ons de punten heeft gepakt. Daarom lekker laten staan.
3
|
Zondag 5 april 2026 om 10:58 uur |
Ik twijfel ook aan Niekema maar ik vergeet niet dat dit een droom seizoen is geworden waarin er in veel wedstrijden prima werd gespeeld en ook de keeper was hierin belangrijk. Naar de eredivisie wordt niet zo moeilijk als de meeste denken zeker als je ziet hoe Telstar Volendam en Excelsior het doen met alle drie samen nog onder het budget van ons. Wij kunnen ook niet anders gaan spelen dit spelletje past als een maatpak bij ons anders krijg je het spel van Kalazic waarin je voetbalt om niet te verliezen. Het kampioenschap is heel dichtbij niet zo heel erg belangrijk maar toch nu wil je het halen ook. Op naar maandag. Fijne Pasen allemaal gewenst.
4
|
Zondag 5 april 2026 om 09:46 uur |
Nu online
buurmanBrutus, grijze gek, JeffreyP, carbayon en 125 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




