Welkom in de shoutbox, gast
Eeuwig Den Haag:
Vrijdag voor de wedstrijd afscheid Joel Ideho op het veld. Ik vind het een goede ontwikkeling dat we daar weer de tijd voor nemen.
Vrijdag voor de wedstrijd afscheid Joel Ideho op het veld. Ik vind het een goede ontwikkeling dat we daar weer de tijd voor nemen.
Inderdaad een goede ontwikkeling alleen niet zoals de laatste keer bij het afscheid van Wentges met een zanger tegelijk.
Had Ideho hier nog graag gehad en ben er van overtuigd dat hij ook nog een stap voorwaarts zou hebben gemaakt bij ons zeker met de dominantie dit seizoen.
Had Ideho hier nog graag gehad en ben er van overtuigd dat hij ook nog een stap voorwaarts zou hebben gemaakt bij ons zeker met de dominantie dit seizoen.
3
|
Dinsdag 4 november 2025 om 19:36 uur |
Barend:
Wat maakt iemand een goeie voetballer?
Ik zou zeggen: techniek en snelheid.
Andere eigenschappen zijn mooi meegenomen.
Als aanvaller moet je in staat zijn iemand te passeren, op techniek, op snelheid.
Als verdediger moet je kundig genoeg zijn om niet gepasseerd te worden.
Wat maakt iemand een goeie voetballer?
Ik zou zeggen: techniek en snelheid.
Andere eigenschappen zijn mooi meegenomen.
Als aanvaller moet je in staat zijn iemand te passeren, op techniek, op snelheid.
Als verdediger moet je kundig genoeg zijn om niet gepasseerd te worden.
Ik denk dat inzicht, zicht op het spel, naast een redelijk goede techniek en HANDELINGSSNELHEID net zo belangrijk is. Zat spelers die niet zo snel ter been zijn maar zich uitstekend handhaven omdat ze inzicht hebben, goed kunnen anticiperen en in balbezit de goede oplossing zien.
Ik zag gisteren Ideho weer eens. Snel, techniek maar geen enkel spelinzicht. Als hij in balbezit is ziet hij niets om zich heen en doet maar wat.
Ik zag gisteren Ideho weer eens. Snel, techniek maar geen enkel spelinzicht. Als hij in balbezit is ziet hij niets om zich heen en doet maar wat.
3
|
Donderdag 30 oktober 2025 om 14:51 uur |
oodh:
Precies. Als hij zo doorgaat, is hij op zeker van de zomer weg.
Precies. Als hij zo doorgaat, is hij op zeker van de zomer weg.
Ja precies maar dat moet hij juist niet doen je zag wat er nu met ideho gebeurt bijv al vind ik iliya beter .
Hij moet lekker 2 jaartjes bijtekenen en dit seizoen afmaken en hopelijk volgend jaar met ons in de eredivisie in en dan kijken wat er voor m komt . Hij blij wij blij dan gaat tie weg voor 7 miljoen 😀.
Zin in vanavond ik zeg 1-3 de ruyter, bal, reischl
Hij moet lekker 2 jaartjes bijtekenen en dit seizoen afmaken en hopelijk volgend jaar met ons in de eredivisie in en dan kijken wat er voor m komt . Hij blij wij blij dan gaat tie weg voor 7 miljoen 😀.
Zin in vanavond ik zeg 1-3 de ruyter, bal, reischl
4
|
Vrijdag 26 september 2025 om 12:45 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Ideho verder bij andere eredivisionist
Joel Ideho speelt dit seizoen verder voor een andere club uit de eredivisie.
Lees het nieuwsbericht
Ideho verder bij andere eredivisionist
Joel Ideho speelt dit seizoen verder voor een andere club uit de eredivisie.
Lees het nieuwsbericht
1
|
Vrijdag 15 augustus 2025 om 10:29 uur |
Advertentie
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
De Ruijter krijgt nieuwe aanbieding
Als het aan ADO ligt, blijft Illaijh de Ruijter langer in het groengeel.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
De Ruijter krijgt nieuwe aanbieding
Als het aan ADO ligt, blijft Illaijh de Ruijter langer in het groengeel.
Lees het nieuwsbericht
Als ik het goed heb pas vorig seizoen z’n eerste contract getekend. Goede zaak dat ze hem direct een verbeterde aanbieding hebben gedaan want de afwachtende houding van de afgelopen jaren heeft ons echt ontiegelijk vaak een transfersom gekost.
Voor Ideho hadden we ook veel meer voor kunnen vangen als ze hem na z’n eerste (best productieve) seizoen een verbeterd contract hadden laten tekenen. Dit zal denk ik dan ook een van de (vele?) redenen zijn geweest dat Joris moest vertrekken.
We weten allemaal onze plek in de voetbalpiramide wel, maar die is qua club-grootte, potentieel, begroting etc. Niet zó laag als dat onze transferinkomsten doen overkomen in vergelijking tot andere clubs.
Met (het netwerk van) Bolt hebben we nu in ieder geval wel een eigenaar die ervaring heeft met het runnen van een BVO.
En wat betreft het contractvoorstel van De Ruijter, zoals onze nieuwe TD al de spijker op z’n kop sloeg: Jonge jongens kiezen de Ferrari, slimme jongens de Golf. Wie weet welke clubs er nog meer gaan komen als hij nog een jaar bij ons over die flanken heen kan denderen in een aanvallend team en nog een paar goals en assists geeft. Pas 19 jaar en een jaar basis speler is op de lange termijn meer waard dan de 100-150k extra die je misschien bij Heerenveen op de bank kan verdienen.
Voor Ideho hadden we ook veel meer voor kunnen vangen als ze hem na z’n eerste (best productieve) seizoen een verbeterd contract hadden laten tekenen. Dit zal denk ik dan ook een van de (vele?) redenen zijn geweest dat Joris moest vertrekken.
We weten allemaal onze plek in de voetbalpiramide wel, maar die is qua club-grootte, potentieel, begroting etc. Niet zó laag als dat onze transferinkomsten doen overkomen in vergelijking tot andere clubs.
Met (het netwerk van) Bolt hebben we nu in ieder geval wel een eigenaar die ervaring heeft met het runnen van een BVO.
En wat betreft het contractvoorstel van De Ruijter, zoals onze nieuwe TD al de spijker op z’n kop sloeg: Jonge jongens kiezen de Ferrari, slimme jongens de Golf. Wie weet welke clubs er nog meer gaan komen als hij nog een jaar bij ons over die flanken heen kan denderen in een aanvallend team en nog een paar goals en assists geeft. Pas 19 jaar en een jaar basis speler is op de lange termijn meer waard dan de 100-150k extra die je misschien bij Heerenveen op de bank kan verdienen.
1
|
Woensdag 13 augustus 2025 om 11:39 uur |
Nu online
A.D.O, priveopcadd, JoostJ, Vak_W, langepino, Ronaldo, Lellow, Marijn, john 147, DHFC070, Bolskie en 115 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




