Welkom in de shoutbox, gast
Als je een vluchtig rondje maakt op de socials van diverse clubs dan mag je als Den Haag wel de ogen uit je kop schamen.
Cambuur 8.200 SCC
Willem II 10.000
Hoor je weer dat geneuzel van wij hebben een geschiedenis in lage verkoop van seizoenskaarten misschien is dat ook een van de redenen waarom we staan waar we staan.
Kan mij niet vertellen dat de bovengenoemde clubs geen voordeel hebben met die financiële injectie in Mei/Juni , direct extra geld beschikbaar.
Bij ons fingers crossed of er in Maart nog wel 8000 man zit op de tribunes. Losse verkoop als het vol zit zal ongetwijfeld meer geld opleveren maar je bent totaal afhankelijk van de sportieve successen .
ADO Den Haag , kleine club in een grote stad.
Cambuur 8.200 SCC
Willem II 10.000
Hoor je weer dat geneuzel van wij hebben een geschiedenis in lage verkoop van seizoenskaarten misschien is dat ook een van de redenen waarom we staan waar we staan.
Kan mij niet vertellen dat de bovengenoemde clubs geen voordeel hebben met die financiële injectie in Mei/Juni , direct extra geld beschikbaar.
Bij ons fingers crossed of er in Maart nog wel 8000 man zit op de tribunes. Losse verkoop als het vol zit zal ongetwijfeld meer geld opleveren maar je bent totaal afhankelijk van de sportieve successen .
ADO Den Haag , kleine club in een grote stad.
1
|
Donderdag 19 juni 2025 om 10:23 uur |
Aad:
Even gelezen en toen wat zitten "bladeren". 15 vragen aan Jan Teske en dan zie je weer de bomvolle tribunes op Houtrust. Den Haag had 2 clubs die beiden veel toeschouwers trokken. Hoe kan het dat dat verloren is gegaan en er nu voor minder dan 10.000 man wordt gespeeld?
Ergens eind 70- begin 80-ger jaren is de Haagse bevolking om wat voor reden dan ook afgehaakt. Is daar nooit onderzoek naar gedaan?
Even gelezen en toen wat zitten "bladeren". 15 vragen aan Jan Teske en dan zie je weer de bomvolle tribunes op Houtrust. Den Haag had 2 clubs die beiden veel toeschouwers trokken. Hoe kan het dat dat verloren is gegaan en er nu voor minder dan 10.000 man wordt gespeeld?
Ergens eind 70- begin 80-ger jaren is de Haagse bevolking om wat voor reden dan ook afgehaakt. Is daar nooit onderzoek naar gedaan?
De die-hard SHS supporters die toen afzworen niet meer te komen, zullen die inmiddels niet uitgestorven zijn? Zullen hun kinderen/kleinkinderen/achterkleinkinderen niet gewoon voor FC Den Haag geworden? Of zit het bij Scheveningen ook nog vol met 10.000?
Ik ben als “jonkie” ook best gefascineerd door de club SHS, had ergens gelezen dat ze Feyenoord en Ajax achter na wouden en de top 3 te vormen door de twee clubs in Den Haag samen zouden voegen. Ze waren toen van plan om ook “internationale wedstrijden en toernooien” in Den Haag gespeeld zou gaan worden zoals dat toendertijd in Amsterdam en Rotterdam gebeurde.
Dit plan lijkt mij ook niet echt geslaagd maar ik geloof niet dat er vandaag de dag nog mensen zijn die zich zo verbonden voelen met SHS dat ze onze club nu nog “boycotten”.
Ze worden nu fan van Feyenoord, Ajax of Den Haag. Niets bijzonders
Ik ben als “jonkie” ook best gefascineerd door de club SHS, had ergens gelezen dat ze Feyenoord en Ajax achter na wouden en de top 3 te vormen door de twee clubs in Den Haag samen zouden voegen. Ze waren toen van plan om ook “internationale wedstrijden en toernooien” in Den Haag gespeeld zou gaan worden zoals dat toendertijd in Amsterdam en Rotterdam gebeurde.
Dit plan lijkt mij ook niet echt geslaagd maar ik geloof niet dat er vandaag de dag nog mensen zijn die zich zo verbonden voelen met SHS dat ze onze club nu nog “boycotten”.
Ze worden nu fan van Feyenoord, Ajax of Den Haag. Niets bijzonders
2
|
Zondag 15 juni 2025 om 18:54 uur |
slash070:
ADO is nooit zijn ouwe liefde geweest, dat is f'noord.
ADO is nooit zijn ouwe liefde geweest, dat is f'noord.
Nee maar ADO heeft hem wel de kans gegeven in het betaalde voetbal...
Al vraag ik me af of het niet komt door de mensen die bij de club werken.
Er zijn maar weinig die echt vol lof over de club praten nadat ze weg zijn gegaan.
Las paar weken geleden ook dat ze steijn zo hebben tegengewerkt.
Maar helaas ...
Al vraag ik me af of het niet komt door de mensen die bij de club werken.
Er zijn maar weinig die echt vol lof over de club praten nadat ze weg zijn gegaan.
Las paar weken geleden ook dat ze steijn zo hebben tegengewerkt.
Maar helaas ...
0
|
Maandag 9 juni 2025 om 22:44 uur |
BLEISWIJK-1:
Voor sommige schouters duurt de voetballoze periode echt te lang. Jeetje.....er is nog geen speler van waarde weg. En ook nog niemand aangetrokken.
Ga gewoon een paar weken wat anders doen. Begin juli halen we het azijn dan weer uit de kast. Maar vergeet niet dat Kalezic weg is. De GROOTSTE WENS van vele shouters!
Voor sommige schouters duurt de voetballoze periode echt te lang. Jeetje.....er is nog geen speler van waarde weg. En ook nog niemand aangetrokken.
Ga gewoon een paar weken wat anders doen. Begin juli halen we het azijn dan weer uit de kast. Maar vergeet niet dat Kalezic weg is. De GROOTSTE WENS van vele shouters!
Beleidstechnisch wijst alles er op dat er een herhaling van zetten komt. Dus niet alleen het azijn is op voorraad maar ook de gifbeker zit nog aardig vol.
3
|
Zondag 8 juni 2025 om 21:14 uur |
TheMariner:
Voorlopig gaan wij alweer voor het vijfde achtereenvolgende seizoen KKD spelen. Ik ben sceptisch en moet het allemaal nog maar zien: vanaf midden 2021 heb ik ieder jaar aan het begin van elk seizoen genoeg wijsneuzen hier zien beargumenteren wat een goede en sterke selectie wij wel niet hadden voor KKD-begrippen. En dat wij uiteindelijk bij de eerste twee zouden gaan eindigen en promoveren. Maar de harde realiteit is dat wij nog steeds in het KKD-moeras zitten. Ik zal er weer geen seizoenskaart minder om kopen en ik zal er weer zijn, alleen zal het mij weer niks verbazen als de clubs die jij oa. noemt straks weer hun zaakjes minder slecht voor elkaar hebben dan wij. En dat wij weer ouwerwets achter de feiten gaan aanlopen. Dus ik denk dat bescheidenheid ons nu het beste past. Wellicht dat een trainer als van de Brom het wel lukt; als mens heeft ie ons een keer danig in de steek gelaten, maar als trainer een van de betere die we ooit gehad hebben.
Voorlopig gaan wij alweer voor het vijfde achtereenvolgende seizoen KKD spelen. Ik ben sceptisch en moet het allemaal nog maar zien: vanaf midden 2021 heb ik ieder jaar aan het begin van elk seizoen genoeg wijsneuzen hier zien beargumenteren wat een goede en sterke selectie wij wel niet hadden voor KKD-begrippen. En dat wij uiteindelijk bij de eerste twee zouden gaan eindigen en promoveren. Maar de harde realiteit is dat wij nog steeds in het KKD-moeras zitten. Ik zal er weer geen seizoenskaart minder om kopen en ik zal er weer zijn, alleen zal het mij weer niks verbazen als de clubs die jij oa. noemt straks weer hun zaakjes minder slecht voor elkaar hebben dan wij. En dat wij weer ouwerwets achter de feiten gaan aanlopen. Dus ik denk dat bescheidenheid ons nu het beste past. Wellicht dat een trainer als van de Brom het wel lukt; als mens heeft ie ons een keer danig in de steek gelaten, maar als trainer een van de betere die we ooit gehad hebben.
Hoezo past bescheidenheid ADO het beste? Gezien het budget iin vergelijking met de andere kkd clubs, en we nu voor het derde achtereenvolgende jaar ' vol voor promotie gaan' ?
Snap die grootaandeelhouder niet, aangezien we nog steeds kkd spelen wordt hun geld verkeerd uitgegeven. Komt toch niet door pech zoals een bal op de paal of zo.
Snap die grootaandeelhouder niet, aangezien we nog steeds kkd spelen wordt hun geld verkeerd uitgegeven. Komt toch niet door pech zoals een bal op de paal of zo.
5
|
Zondag 8 juni 2025 om 16:03 uur |
Langebach2:
Inmiddels al weer even verder en er zijn nog geen concrete geruchten.
Denk dat het allemaal erg lang gaat duren, het vinden van een trainer, met name omdat er denk ik weinig duidelijkheid is wat er voor budget is.
Ondertussen is Roda JC zich al goed aan het versterken en ook Almere City is bezig.
We hebben goede buitenspelers nodig.
Van Mieghem zie ik nog wel tekenen bij Telstar en dat zou voor mij een enorme teleurstelling zijn.
Inmiddels al weer even verder en er zijn nog geen concrete geruchten.
Denk dat het allemaal erg lang gaat duren, het vinden van een trainer, met name omdat er denk ik weinig duidelijkheid is wat er voor budget is.
Ondertussen is Roda JC zich al goed aan het versterken en ook Almere City is bezig.
We hebben goede buitenspelers nodig.
Van Mieghem zie ik nog wel tekenen bij Telstar en dat zou voor mij een enorme teleurstelling zijn.
Hoezo, ze heeft toch op Omroep west gezegd dat het budget hetzelfde zal zijn als afgelopen seizoen, en dat er vol voor promotie zal worden gegaan?
O ja, en dat de personen die het Telstar feestje hebben verpest, en schuldig zijn dat mede supporters hun reet niet konden afvegen, keihard worden aangepakt!
Transfer window gaat de 16de open #topsportklimaat
O ja, en dat de personen die het Telstar feestje hebben verpest, en schuldig zijn dat mede supporters hun reet niet konden afvegen, keihard worden aangepakt!
Transfer window gaat de 16de open #topsportklimaat
4
|
Zondag 8 juni 2025 om 12:02 uur |
Advertentie
Eeuwig Den Haag:
En daar disrespect je Verheydt gewoon. Alsof Thomas Verheydt terug komt naar nederland om in de KKD pinchhitter te zijn. Beetje respect voor die rooie!!
En daar disrespect je Verheydt gewoon. Alsof Thomas Verheydt terug komt naar nederland om in de KKD pinchhitter te zijn. Beetje respect voor die rooie!!
Nee, is 33 jaar en heeft in de 2e divisie van Turkije maar 5 doelpunten gemaakt in 31 wedstrijden. Zie hem ook echt geen 90 minuten meer vol knallen.
4
|
Vrijdag 6 juni 2025 om 00:18 uur |
het is toch wel weer tekenend hoe de exit van Lex nu uiteindelijk weer verloopt, veel reuring en negatieve publiciteit zonder dat er nu duidelijke beweegredenen voor zijn. Het opzeggen van Henk Martin roept dezelfde vraagtekens op, o.a dit soort mensen maken je club en cultiveren het ADO'er zijn iets wat veel meer prioriteit zou moeten krijgen. Koester deze mensen, hou ze binnenboord en probeer deze groep juist groter te maken ook vanuit de oud spelers, zo'n kanon mocht het veld niet op omdat de supporters dan zouden denken dat hij terug zou komen.
Er is best een nieuwe schare (jeugdige) fans aangeboord maar ook op dart vlak valt er nog steeds een wereld te winnen, een 1e thuiswedstrijd met een lege Schoenmaker tribune onder het non van het is nog vakantie, is iets te makkelijk.
Dan Mathijssen, maakt netjes zijn 3 jarige contract vol en strijkt daar tussen de 6 a 9 ton voor op over deze periode, gokje.
zijn toegevoegde warde heb ik nog niet gezien, de zekerheden KKD uit het 1e seizoen had iedereen kunnen halen, de instroom uit het afgelopen seizoen grotendeels vanuit Bolt. Als dat de nieuwe mores is en hij alleen maar tekent bij het kruisje is zijn toegevoegde waarde helemaal nihil, en dan moest er afgelopen seizoen nog een manager voetbalzaken onder hem komen om hem te ontlasten? Topsportklimaat is zijn stokpaardje, maar uiteindelijk is weer de stap niet gemaakt.
Er is best een nieuwe schare (jeugdige) fans aangeboord maar ook op dart vlak valt er nog steeds een wereld te winnen, een 1e thuiswedstrijd met een lege Schoenmaker tribune onder het non van het is nog vakantie, is iets te makkelijk.
Dan Mathijssen, maakt netjes zijn 3 jarige contract vol en strijkt daar tussen de 6 a 9 ton voor op over deze periode, gokje.
zijn toegevoegde warde heb ik nog niet gezien, de zekerheden KKD uit het 1e seizoen had iedereen kunnen halen, de instroom uit het afgelopen seizoen grotendeels vanuit Bolt. Als dat de nieuwe mores is en hij alleen maar tekent bij het kruisje is zijn toegevoegde waarde helemaal nihil, en dan moest er afgelopen seizoen nog een manager voetbalzaken onder hem komen om hem te ontlasten? Topsportklimaat is zijn stokpaardje, maar uiteindelijk is weer de stap niet gemaakt.
16
|
Zaterdag 31 mei 2025 om 09:23 uur |
De voortekenen voor het nieuwe seizoen zijn door twee totaal tegenstrijdige opmerkingen van Mathijsen weer niet gunstig:
1. De td neemt de tijd om een kandidaat te vinden. „Wij zijn op dit moment nog met niemand in gesprek’’, bekent hij. Het is uitgesloten dat we volgende week al een nieuwe hoofdtrainer hebben. We streven ernaar om de technische staf rond te hebben voordat we op 30 juni aan de voorbereiding beginnen
2. De huidige situatie maakt het voor hem lastig om over de toekomst van spelers of versterkingen te praten. „De nieuwe hoofdtrainer moet er wel achter staan als we door willen met jongens met een aflopend contract.’’ Bovendien, zo geeft Mathijsen aan, moeten McLachlan, de hoofdtrainer en hij het unaniem eens zijn over inkomende transfers.
Een slechte start van het nieuwe seizoen is dus alweer gegarandeerd. Hij trekt ruim een maand(!) uit voor het vinden van een trainer. In die periode vinden heel veel van de interessantste trainers natuurlijk allang een andere club. En tot die tijd kan er ook qua spelers niets gebeuren, want de nieuwe trainer moet dus mede bepalen welke spelers met een aflopend contract mogen blijven en welke nieuwe spelers er worden aangetrokken. Ook voor spelers geldt dus dat er pas gezocht gaat worden als de interessantste spelers niet meer beschikbaar zijn, want die gaan echt niet vol belangstelling afwachten met welke geweldige nieuwe trainer Mathijssen op de proppen komt. Als die nieuwe trainer dan zo belangrijk is voor de beslissingen, waarom wacht Mathijsen dan zó lang met het aantrekken van die trainer? Hoe is het mogelijk dat hij na de misser met Kalezic precies dezelfde fout wéér gaat maken? Vooral "Wij zijn op dit moment nog met niemand in gesprek" is ontluisterend.
1. De td neemt de tijd om een kandidaat te vinden. „Wij zijn op dit moment nog met niemand in gesprek’’, bekent hij. Het is uitgesloten dat we volgende week al een nieuwe hoofdtrainer hebben. We streven ernaar om de technische staf rond te hebben voordat we op 30 juni aan de voorbereiding beginnen
2. De huidige situatie maakt het voor hem lastig om over de toekomst van spelers of versterkingen te praten. „De nieuwe hoofdtrainer moet er wel achter staan als we door willen met jongens met een aflopend contract.’’ Bovendien, zo geeft Mathijsen aan, moeten McLachlan, de hoofdtrainer en hij het unaniem eens zijn over inkomende transfers.
Een slechte start van het nieuwe seizoen is dus alweer gegarandeerd. Hij trekt ruim een maand(!) uit voor het vinden van een trainer. In die periode vinden heel veel van de interessantste trainers natuurlijk allang een andere club. En tot die tijd kan er ook qua spelers niets gebeuren, want de nieuwe trainer moet dus mede bepalen welke spelers met een aflopend contract mogen blijven en welke nieuwe spelers er worden aangetrokken. Ook voor spelers geldt dus dat er pas gezocht gaat worden als de interessantste spelers niet meer beschikbaar zijn, want die gaan echt niet vol belangstelling afwachten met welke geweldige nieuwe trainer Mathijssen op de proppen komt. Als die nieuwe trainer dan zo belangrijk is voor de beslissingen, waarom wacht Mathijsen dan zó lang met het aantrekken van die trainer? Hoe is het mogelijk dat hij na de misser met Kalezic precies dezelfde fout wéér gaat maken? Vooral "Wij zijn op dit moment nog met niemand in gesprek" is ontluisterend.
9
|
Dinsdag 27 mei 2025 om 23:57 uur |
Hij is waarschijnlijk niet haalbaar maar Rogier Meijer is mijn favoriet. Speelt met NEC al jaren attractief verzorgd voetbal en promoveerde gelijk met NEC het eerste jaar dat hij daar begon als trainer. Verder een rustige aimabele kerel die geen onzin praat zoals onze ex trainer Kalazic. Van die praatjesmakers heb ik mijn buil sowieso meer dan vol.
4
|
Dinsdag 27 mei 2025 om 09:44 uur |
Nu online
buurmanBrutus, FC Den Haag! en 95 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




