Welkom in de shoutbox, gast
Ano-Niem
supporter-noord schreef:
Onzin natuurlijk, want die supporters zijn nu allemaal 60, 70 jaar oud. Er zullen er ongetwijfeld diverse overleden zijn.
De schuld ligt gewoon door de rellen destijds met 020 en de stadionbrand, dat heeft de club echt geen goed gedaan.
En dan inderdaad ook door de maatschappelijke veranderingen. De helft van Den Haag is allochtoon, dus de andere helft is, net als ik, allang vertrokken naar andere oorden of het buitenland. Komt nooit meer goed of er moet een wonder gebeuren.
Onzin natuurlijk, want die supporters zijn nu allemaal 60, 70 jaar oud. Er zullen er ongetwijfeld diverse overleden zijn.
De schuld ligt gewoon door de rellen destijds met 020 en de stadionbrand, dat heeft de club echt geen goed gedaan.
En dan inderdaad ook door de maatschappelijke veranderingen. De helft van Den Haag is allochtoon, dus de andere helft is, net als ik, allang vertrokken naar andere oorden of het buitenland. Komt nooit meer goed of er moet een wonder gebeuren.
Het probleem ligt inderdaad bij e rellen en het negatieve imago dat gewoon nog steeds aan de club kleeft.
Verder is het stadion niet makkelijk te bereiken voor de wat oudere bezoeker, je zou dus eigenlijk willen dat De Grijze Reigahs wat meer tractie kunnen krijgen.
Dat de helft van Den Haag allochtoon is maakt natuurlijk geen reet uit want we hebben ook best wat allochtonen op de tribune zitten.
Als je kijkt naar het aantal inwoners van Den Haag, Leidschendam-Voorburg, Westland en Zoetermeer dan heb je het over een kleine 900.000 mensen.
Je hoeft dus maar 1,6% van die populatie zover te krijgen om het stadion te bezoeken en dan zijn we uitverkocht.
Probleem is alleen dat de mensen die nieuw komen waarschijnlijk geen gevoel hebben van een leuk avondje uit en dus niet zo snel terugkomen of overgaan tot aanschaf van een seizoenskaart.
Verder is het stadion niet makkelijk te bereiken voor de wat oudere bezoeker, je zou dus eigenlijk willen dat De Grijze Reigahs wat meer tractie kunnen krijgen.
Dat de helft van Den Haag allochtoon is maakt natuurlijk geen reet uit want we hebben ook best wat allochtonen op de tribune zitten.
Als je kijkt naar het aantal inwoners van Den Haag, Leidschendam-Voorburg, Westland en Zoetermeer dan heb je het over een kleine 900.000 mensen.
Je hoeft dus maar 1,6% van die populatie zover te krijgen om het stadion te bezoeken en dan zijn we uitverkocht.
Probleem is alleen dat de mensen die nieuw komen waarschijnlijk geen gevoel hebben van een leuk avondje uit en dus niet zo snel terugkomen of overgaan tot aanschaf van een seizoenskaart.
![]() |
Maandag 14 oktober 2024 om 15:22 uur |
Gast
De Aegon Arena zal beter klinken maar je moet op dit moment blij zijn dat er een bedrijf zijn naam op ons stadion wil zetten. Zeker gezien de onrust die er op de burelen is vooral op het technisch vlak die kunnen er niks van en zorgen dat het constant onrustig is binnen en buiten de club.
![]() |
Zaterdag 12 oktober 2024 om 21:16 uur |
slash070
Vakkie-G schreef:
Zie je het al voor je … En we schakelen nu over naar het uitzendbureau werktalent stadion in den haag
Zie je het al voor je … En we schakelen nu over naar het uitzendbureau werktalent stadion in den haag

Rechtstreeks vanuit een weggemoffelde internetstream, met een commentator vanuit de studio of zijn eigen slaapkamer, die 'Nikiema' en 'Ideho' op alle mogelijke manieren verkeerd uitspreekt. Kan ons het schelen hoe het stadion dan genoemd wordt.
KKD werkt ook niet mee voor exposure natuurlijk, maar ondanks dat de sponsornaam ons weer niet aanstaat gaat het om geld, en daarom is elke sponsor op ons niveau welkom.
Een eredivisieclub worden begint in de bestuurskamer, of zelfs daarboven bij mensen met een plan die daarvoor bestuursleden aanstellen.
KKD werkt ook niet mee voor exposure natuurlijk, maar ondanks dat de sponsornaam ons weer niet aanstaat gaat het om geld, en daarom is elke sponsor op ons niveau welkom.
Een eredivisieclub worden begint in de bestuurskamer, of zelfs daarboven bij mensen met een plan die daarvoor bestuursleden aanstellen.
![]() |
Zaterdag 12 oktober 2024 om 12:11 uur |
Kees
Aad
GroenGeelHart070 schreef:
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Vertel mij eens, hoeveel van de BVO's heeft dan wel een (stadion-)sponsor van de grootte die jij hier noemt. Het zijn voor het overgrote deel locale sponsors.
En dat commercieel gunstig gelegen stadion? Als passerend automobilist moet je echt je best doen om iets van een flits van het stadion te zien terwijl je ook nog eens op het verkeer moet letten, zit te appen of te telefoneren.
En dat commercieel gunstig gelegen stadion? Als passerend automobilist moet je echt je best doen om iets van een flits van het stadion te zien terwijl je ook nog eens op het verkeer moet letten, zit te appen of te telefoneren.
![]() |
Zaterdag 12 oktober 2024 om 11:02 uur |
Bolskie
GroenGeelHart070 schreef:
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Die namen die jij noemt hebben geen naamsbekendheid meer nodig, wat voor baat hebben hun bij het neer zetten van hun naam op het dak?
Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
Je zou eerder misschien kunnen “verwachte” of hopen op een buitenlandse naam die wilt uitbreiden naar Europa (netwerk eigenaars groep?) buiten dat het geld oplevert z’n naam vind ik eigenlijk veel belangrijker dat het lekker bekt en dat er ook aan de supporters gedacht moet worden (al is dit het laatste wat ze doen of zelfs helemaal niet) werktalent stadion man man.
Maar goed er word wel vaker iets gelekt wat uiteindelijk niet gebeurd.
![]() |
Zaterdag 12 oktober 2024 om 10:06 uur |
Advertentie
GroenGeelHart070
MichelAdamsMatje schreef:
Oprechte neutrale vraag: waar baseer je op dat dit een slechte deal is? Misschien brengen die lui van Werktalent wel een flinke zak met geld mee, en is het een erg goede deal.
En als de deal tegenzit, ontslaan de we mensen van de commerciële afdeling, en halen we via Werktalent betere vervangers binnen. Win-win!
Oprechte neutrale vraag: waar baseer je op dat dit een slechte deal is? Misschien brengen die lui van Werktalent wel een flinke zak met geld mee, en is het een erg goede deal.
En als de deal tegenzit, ontslaan de we mensen van de commerciële afdeling, en halen we via Werktalent betere vervangers binnen. Win-win!

Ook daar heb ik aan gedacht, dat ze een grote zak geld hebben geboden, wat ik overigens niet geloof.
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
Om als organisatie eens serieus naar de buitenwereld over te komen zul je echt eens een sterke naam moeten binden, vooral met het oog op de toekomst van de club.
De 8 grootste werkgevers van Den Haag bijv.: Aegon, ANWB, NN Group, PostNL, Siemens, TNO, T-Mobile en Shell.
Om je bedrijfsnaam op een commercieel gezien gunstig gelegen stadion te laten prijken voor relatief weinig geld en niemand stapt in. Dat zegt heel veel over de naam van de club en de (onvolwassen/incapabele) mensen die er werken.
Of komt deze naam soms uit het netwerk van de nieuwe Commercieel Directeur?
![]() |
Zaterdag 12 oktober 2024 om 08:42 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Nieuwe naamgever stadion genoemd
ADO Den Haag is dicht bij een deal met een nieuwe naamsponsor van het stadion.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwe naamgever stadion genoemd
ADO Den Haag is dicht bij een deal met een nieuwe naamsponsor van het stadion.
Lees het nieuwsbericht
![]() |
Vrijdag 11 oktober 2024 om 21:35 uur |
Lellow
Dan heb je dus een eigenaar die goed is voor ruim 3 miljard en dan heeft hij niet een golf maatje of een buurman op de ligplaats van zijn jacht die een of ander A merk bedrijf bezit die dan sponsor wilt worden van het stadion.
Visboetiek Ruud Stadion komt eerdaags ook wel voorbij .
Visboetiek Ruud Stadion komt eerdaags ook wel voorbij .
![]() |
Vrijdag 11 oktober 2024 om 17:16 uur |
Vakkie-G
Nu online
GroenGeelHart070, KickOff, Don Leo, adonees_015, Sapperderflap en 93 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam * | 37 | - | 82 |
2 | Excelsior * | 37 | - | 74 |
3 | SC Cambuur | 37 | - | 68 |
4 | ADO D.H. + | 37 | - | 67 |
5 | FC Dordrecht | 37 | - | 65 |
6 | Graafschap | 37 | - | 62 |
7 | Telstar | 37 | - | 58 |
8 | FC Emmen | 37 | - | 56 |
9 | Den Bosch + | 37 | - | 55 |
10 | Jong AZ | 37 | - | 49 |
11 | Roda JC | 37 | - | 49 |
12 | FC Eindhoven | 37 | - | 48 |
13 | Helmond Sp. | 37 | - | 46 |
14 | VVV-Venlo | 37 | - | 41 |
15 | MVV Maastr. | 37 | - | 40 |
16 | TOP Oss | 37 | - | 37 |
17 | Jong Ajax | 37 | - | 35 |
18 | Jong PSV | 37 | - | 27 |
19 | Jong Utrecht | 37 | - | 23 |
20 | Vitesse -39 | 37 | - | 2 |