Welkom in de shoutbox, gast
Tag: excelsior
Haraldberg1:
En alle concurrenten blijven maar winnen! 😅
En alle concurrenten blijven maar winnen! 😅
Excelsior is je enige concurrent, als je een voorsprong van 5-6 punten vergooit in 5 wedstrijden dan verdien je het ook gewoon niet. Kunnen alleen maar zelf 4x winnen, als je dat niet doet sta je hoe dan ook geen 2e.
5
|
Zondag 13 april 2025 om 14:38 uur |
BLEISWIJK-1:
Ben ik het niet mee eens. Als Excelsior 1 van zijn 4 wedstrijden niet wint, dan heb je alles weer in eigenhand. Dat komt door het puntje van gisteren.
Ben ik het niet mee eens. Als Excelsior 1 van zijn 4 wedstrijden niet wint, dan heb je alles weer in eigenhand. Dat komt door het puntje van gisteren.
Excelsior moet verliezen bedoel je. Met een gelijkspel hebben zij nog alles in eigen hand door een veel beter doelsaldo.
1
|
Zondag 13 april 2025 om 13:47 uur |
BLEISWIJK-1:
Ben ik het niet mee eens. Als Excelsior 1 van zijn 4 wedstrijden niet wint, dan heb je alles weer in eigenhand. Dat komt door het puntje van gisteren.
Ben ik het niet mee eens. Als Excelsior 1 van zijn 4 wedstrijden niet wint, dan heb je alles weer in eigenhand. Dat komt door het puntje van gisteren.
Ik bedoelde hetzelfde, het puntje maakt inderdaad in positieve zin uit maar het kan zijn dat dit puntje gelijk staat aan een overwinning, aangezien je er nu 2 achter Excelsior staat in plaats van 1. Rekenen voor gevorderden altijd die laatste speelrondes..
2
|
Zaterdag 12 april 2025 om 15:04 uur |
Dannyy:
In principe maakt het gelijkspel van gisteren niet uit, Excelsior had toch al een beter doelsaldo dus het moet op punten beslist worden.. volgende week gaat allesbeslissend zijn, winnen we die en verliest Excelsior zal het geloof weer terug zijn met nog 3 wedstrijden. Als we verliezen of gelijk spelen is het klaar en moeten we hopen dat Reischl weer terug is in de play-offs..
In principe maakt het gelijkspel van gisteren niet uit, Excelsior had toch al een beter doelsaldo dus het moet op punten beslist worden.. volgende week gaat allesbeslissend zijn, winnen we die en verliest Excelsior zal het geloof weer terug zijn met nog 3 wedstrijden. Als we verliezen of gelijk spelen is het klaar en moeten we hopen dat Reischl weer terug is in de play-offs..
Het puntje maakt wel uit wanneer dat eerste scenario uit komt. Als dan namelijk ADO en Excelsior na die wedstrijd de laatste 3 wedstrijden winnen eindigt ADO 2e met 1puntje verschil haha en zonder dat puntje zou Excelsior zeer waarschijnlijk 2e eindigen op doelsaldo. Je bent met dat puntje dus ipc minder afhankelijk van wat Excelsior doet
3
|
Zaterdag 12 april 2025 om 13:13 uur |
Dannyy:
In principe maakt het gelijkspel van gisteren niet uit, Excelsior had toch al een beter doelsaldo dus het moet op punten beslist worden.. volgende week gaat allesbeslissend zijn, winnen we die en verliest Excelsior zal het geloof weer terug zijn met nog 3 wedstrijden. Als we verliezen of gelijk spelen is het klaar en moeten we hopen dat Reischl weer terug is in de play-offs..
In principe maakt het gelijkspel van gisteren niet uit, Excelsior had toch al een beter doelsaldo dus het moet op punten beslist worden.. volgende week gaat allesbeslissend zijn, winnen we die en verliest Excelsior zal het geloof weer terug zijn met nog 3 wedstrijden. Als we verliezen of gelijk spelen is het klaar en moeten we hopen dat Reischl weer terug is in de play-offs..
Ben ik het niet mee eens. Als Excelsior 1 van zijn 4 wedstrijden niet wint, dan heb je alles weer in eigenhand. Dat komt door het puntje van gisteren.
2
|
Zaterdag 12 april 2025 om 13:13 uur |
Advertentie
BLEISWIJK-1:
Of wij dan nog meedoen weet ik niet. Maar je krijgt wel het gevoel dat dit inderdaad op de laatste dag beslist gaat worden.
Of wij dan nog meedoen weet ik niet. Maar je krijgt wel het gevoel dat dit inderdaad op de laatste dag beslist gaat worden.
In principe maakt het gelijkspel van gisteren niet uit, Excelsior had toch al een beter doelsaldo dus het moet op punten beslist worden.. volgende week gaat allesbeslissend zijn, winnen we die en verliest Excelsior zal het geloof weer terug zijn met nog 3 wedstrijden. Als we verliezen of gelijk spelen is het klaar en moeten we hopen dat Reischl weer terug is in de play-offs..
3
|
Zaterdag 12 april 2025 om 12:01 uur |
Nu online
Tuurke63 en 52 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




