Welkom in de shoutbox, gast
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Gehavend ADO naar Helmond Sport
ADO Den Haag staat voor een week met drie wedstrijden, te beginnen vrijdag uit tegen Helmond Sport.
Lees het nieuwsbericht
Gehavend ADO naar Helmond Sport
ADO Den Haag staat voor een week met drie wedstrijden, te beginnen vrijdag uit tegen Helmond Sport.
Lees het nieuwsbericht
1
|
Donderdag 19 februari 2026 om 15:49 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Twee nieuwelingen ontbreken tegen Helmond Sport
ADO Den Haag moet het tegen Helmond Sport doen zonder Pascal Mulder en Jalen Hawkins.
Lees het nieuwsbericht
Twee nieuwelingen ontbreken tegen Helmond Sport
ADO Den Haag moet het tegen Helmond Sport doen zonder Pascal Mulder en Jalen Hawkins.
Lees het nieuwsbericht
1
|
Donderdag 19 februari 2026 om 14:21 uur |
Morgen de 2 nieuwelingen uit voorzorg aan de kant. Dinsdag zijn ze er waarschijnlijk weer bij. 4 punten uit de komende 2 potjes zou mooi zijn. Hopelijk komen ze morgen snel door die muur heen die Helmond optrekt. Het ziet er niet uit maar ze hebben er de laatste 2 wedstrijden mee gewonnen.
1
|
Donderdag 19 februari 2026 om 13:36 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Helmond Sport - ADO is hier op tv
Helmond Sport - ADO Den Haag is vrijdagavond live te volgen op tv.
Lees het nieuwsbericht
Helmond Sport - ADO is hier op tv
Helmond Sport - ADO Den Haag is vrijdagavond live te volgen op tv.
Lees het nieuwsbericht
3
|
Woensdag 18 februari 2026 om 16:03 uur |
Advertentie
Kees:
Zes keer winnen en één keer gelijk uit de resterende 12 wedstrijden. Heb je 78 punten.
De Graafschap en Willem 2 kunnen maximaal op 78 punten komen. Echter doelsaldo is zo veel beter.
Zes keer winnen en één keer gelijk uit de resterende 12 wedstrijden. Heb je 78 punten.
De Graafschap en Willem 2 kunnen maximaal op 78 punten komen. Echter doelsaldo is zo veel beter.
Vr 20/02/2026
Helmond Sport - ADO Den Haag v
Di 24/02/2026
Willem - ADO Den Haag
Vr 27/02/2026
ADO Den Haag - VVV-Venlo v
Za 07/03/2026
Almere City FC - ADO Den Haag
Vr 13/03/2026
FC Emmen - ADO Den Haag
Di 17/03/2026
ADO Den Haag - Jong FC Utrecht v
Zo 22/03/2026
De Graafschap - ADO Den Haag
Vr 03/04/2026
ADO Den Haag - Jong Ajax v
Ma 06/04/2026
ADO Den Haag - FC Eindhoven v
Zo 12/04/2026
FC Dordrecht - ADO Den Haag
Vr 17/04/2026
ADO Den Haag - RKC Waalwijk v
Vr 24/04/2026
Den bosch - ADO Den Haag
Ok 6 x winst, rest is bonus
Helmond Sport - ADO Den Haag v
Di 24/02/2026
Willem - ADO Den Haag
Vr 27/02/2026
ADO Den Haag - VVV-Venlo v
Za 07/03/2026
Almere City FC - ADO Den Haag
Vr 13/03/2026
FC Emmen - ADO Den Haag
Di 17/03/2026
ADO Den Haag - Jong FC Utrecht v
Zo 22/03/2026
De Graafschap - ADO Den Haag
Vr 03/04/2026
ADO Den Haag - Jong Ajax v
Ma 06/04/2026
ADO Den Haag - FC Eindhoven v
Zo 12/04/2026
FC Dordrecht - ADO Den Haag
Vr 17/04/2026
ADO Den Haag - RKC Waalwijk v
Vr 24/04/2026
Den bosch - ADO Den Haag
Ok 6 x winst, rest is bonus
2
|
Vrijdag 13 februari 2026 om 22:49 uur |
ADO079:
Helmond moet je winnen dan mag je Willem 2 zelfs verliezen. Het gaat JUIST om dit soort potjes. Tegen de kleintjes word je kampioen.
Helmond moet je winnen dan mag je Willem 2 zelfs verliezen. Het gaat JUIST om dit soort potjes. Tegen de kleintjes word je kampioen.
Ja eens, Helmond Sport uit verwacht je normaal gesproken de drie punten waar je dan van Willem II kan/mag verliezen. In de KKD en met ons cluppie weet je het echter maar nooit!
Ik ben in ieder geval blij dat het veldspel er weer beter uit ziet dan de afgelopen weken. Het maken van doelpunten (hoe gek dat ook klinkt na een 3-0) blijft toch nog wel een dingetje. Dat blijft toch wel wat moeizaam gaan.
Mulder maakt in de eerste twee wedstrijden een goede indruk en Hawkins liet blik vlagen ook wel aardige dingen zien.
Ik ben in ieder geval blij dat het veldspel er weer beter uit ziet dan de afgelopen weken. Het maken van doelpunten (hoe gek dat ook klinkt na een 3-0) blijft toch nog wel een dingetje. Dat blijft toch wel wat moeizaam gaan.
Mulder maakt in de eerste twee wedstrijden een goede indruk en Hawkins liet blik vlagen ook wel aardige dingen zien.
4
|
Vrijdag 13 februari 2026 om 22:41 uur |
FC Den Haag!:
Geen afmaker inderdaad die Fiabema. Wel iemand die een balletje vast kan houden en kan klaarleggen voor anderen, daardoor werden we in de eerste helft wel een aantal keer gevaarlijk.
Blijft toch een lastige dan de spits positie. Straks dan toch misschien weer Reischl en Rottier centraal en de Ruijter vanaf links.
Voor nu in ieder geval blij met de dik verdiende drie punten! Er komen nu twee uitwedstrijden aan tegen Helmond Sport en Willem II. Erg benieuwd hoeveel punten we daarin gaan behalen. Jammer dat de Graafschap na een 1-0 achterstand toch nog met 2-1 heeft gewonnen.
Geen afmaker inderdaad die Fiabema. Wel iemand die een balletje vast kan houden en kan klaarleggen voor anderen, daardoor werden we in de eerste helft wel een aantal keer gevaarlijk.
Blijft toch een lastige dan de spits positie. Straks dan toch misschien weer Reischl en Rottier centraal en de Ruijter vanaf links.
Voor nu in ieder geval blij met de dik verdiende drie punten! Er komen nu twee uitwedstrijden aan tegen Helmond Sport en Willem II. Erg benieuwd hoeveel punten we daarin gaan behalen. Jammer dat de Graafschap na een 1-0 achterstand toch nog met 2-1 heeft gewonnen.
Helmond moet je winnen dan mag je Willem 2 zelfs verliezen. Het gaat JUIST om dit soort potjes. Tegen de kleintjes word je kampioen.
1
|
Vrijdag 13 februari 2026 om 22:35 uur |
Eeuwig Den Haag:
Heerlijke dominante overwinning zoals we ze gewend eerder dit seizoen. Je had al veel eerder moeten scoren, maar zoals ik eerder al zei die Fiabema kan gewoon niet scoren, parodie op een spits. Mulder was weer geweldig. Wat een rust en inzicht plus geweldige duel kracht. Topper.
Leuk voor Nigel Thomas ook!
Vond Hawkins best prima eerste helft, je zag dat hij graag voetballend de combinatie zoekt plus snelheid heeft en dat profiel hadden we nog niet op de flanken!
Mooie avond ondanks de kou!
Heerlijke dominante overwinning zoals we ze gewend eerder dit seizoen. Je had al veel eerder moeten scoren, maar zoals ik eerder al zei die Fiabema kan gewoon niet scoren, parodie op een spits. Mulder was weer geweldig. Wat een rust en inzicht plus geweldige duel kracht. Topper.
Leuk voor Nigel Thomas ook!
Vond Hawkins best prima eerste helft, je zag dat hij graag voetballend de combinatie zoekt plus snelheid heeft en dat profiel hadden we nog niet op de flanken!
Mooie avond ondanks de kou!
Geen afmaker inderdaad die Fiabema. Wel iemand die een balletje vast kan houden en kan klaarleggen voor anderen, daardoor werden we in de eerste helft wel een aantal keer gevaarlijk.
Blijft toch een lastige dan de spits positie. Straks dan toch misschien weer Reischl en Rottier centraal en de Ruijter vanaf links.
Voor nu in ieder geval blij met de dik verdiende drie punten! Er komen nu twee uitwedstrijden aan tegen Helmond Sport en Willem II. Erg benieuwd hoeveel punten we daarin gaan behalen. Jammer dat de Graafschap na een 1-0 achterstand toch nog met 2-1 heeft gewonnen.
Blijft toch een lastige dan de spits positie. Straks dan toch misschien weer Reischl en Rottier centraal en de Ruijter vanaf links.
Voor nu in ieder geval blij met de dik verdiende drie punten! Er komen nu twee uitwedstrijden aan tegen Helmond Sport en Willem II. Erg benieuwd hoeveel punten we daarin gaan behalen. Jammer dat de Graafschap na een 1-0 achterstand toch nog met 2-1 heeft gewonnen.
3
|
Vrijdag 13 februari 2026 om 22:32 uur |
Vos:
Niet belangrijk klopt niet vind ik.
Als we straks weer terug zijn in de eredivisie moet elk jaar alles gegeven worden voor de beker. Als respect naar de supporters. Die willen ook wel eens echt iets winnen en zo'n dag meemaken naar de Kuip voor de finale.
Ik kom sinds 1996 en tot aan de meest recente degradatie in 2021 hebben we slechts 1x de kwartfinale gehaald. In 25 jaar dus 1x de kwartfinale. Waarvan de meeste jaren in de eredivisie.
Vervolgens in de afgelopen vijf jaar in de KKD halen we 2x de kwartfinale. Lijkt voor mij dus dat we het juist wel wat serieuzer nemen.
Niet belangrijk klopt niet vind ik.
Als we straks weer terug zijn in de eredivisie moet elk jaar alles gegeven worden voor de beker. Als respect naar de supporters. Die willen ook wel eens echt iets winnen en zo'n dag meemaken naar de Kuip voor de finale.
Ik kom sinds 1996 en tot aan de meest recente degradatie in 2021 hebben we slechts 1x de kwartfinale gehaald. In 25 jaar dus 1x de kwartfinale. Waarvan de meeste jaren in de eredivisie.
Vervolgens in de afgelopen vijf jaar in de KKD halen we 2x de kwartfinale. Lijkt voor mij dus dat we het juist wel wat serieuzer nemen.
Gewoon schandalig dat er bekerwedstrijden worden weggegeven, met de redenatie van ' beker winnen we toch niet'. Dan ook maar niet meedoen aan de eredivisie, want daarin kampioen worden we toch niet. En dan nog spelers sparen omdat er de volgende competitiewedstrijd een Helmond of zo op het programma staat. Tis wat.
'Elke wedstrijd speel je om te winnen in een zo sterk mogelijke opstelling, én instelling.
'Elke wedstrijd speel je om te winnen in een zo sterk mogelijke opstelling, én instelling.
5
|
Donderdag 12 februari 2026 om 13:11 uur |
Nu online
Aad, Marcie, priveopcadd, Marijn, Raoul88, yesyes, HaagseRobin, DHFC070, Kees en 128 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




