Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: kkd

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 3
Volgende pagina

Club Achter de Duinen

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Bosschaart keert terug in KKD
Pascal Bosschaart keert komend seizoen terug in de Keuken Kampioen Divisie.
Lees het nieuwsbericht
0
Woensdag 13 mei 2026 om 21:36 uur
Priapus Rex:

Dat ben ik gedeeltelijk met je eens, en dan met het deel dat er aandacht nodig is. Maar dat het slecht gaat is relatief. Tuurlijk heb je liever dat ze bovenaan staan. Maar de O21 speelt in de hoogste divisie met 7 andere teams. Als je de vier jong teams in de KKD en de twee jong teams in de tweede divisie meetelt zit je bij de 14 beste 021. De O19 speelt met de 7 beste O19. Wij zijn maar een kleine club dus jojo tussen het hoogste en het een na hoogste hoort er bij. Als de nieuwe man er voor kan zorgen dat wij sterk genoeg zijn om structureel met de O21 en O19 op het hoogste niveau mee te doen, zou dat fantastisch zijn.
Enige wat van belang is hoeveel capabele spelers er doorstromen.
Niet meer scouten op kkd niveau maar op drie niveaus hoger.
We zijn een club op eredivisieniveau, in de zesde competitie van Europa, met een KNVB breed organisatieniveau in de top 2 van de wereld en een "omgeving " van bijna 2 miljoen inwoners binnen een straal van 20 kilometer. Slappe excuses tellen niet meer.

Er moet vanaf nu nog meer gepresteerd worden.
10
Woensdag 13 mei 2026 om 14:58 uur
Aad:

Ik denk ook dat een extra kracht zich voornamelijk met jeugd moet gaan bezig houden. Eigenlijk gaan de 2 belangrijkste "jeugd"-elftallen (O21 en O19) niet zoals je als club zou willen. Dus daar is wel wat aandacht nodig.
Dat ben ik gedeeltelijk met je eens, en dan met het deel dat er aandacht nodig is. Maar dat het slecht gaat is relatief. Tuurlijk heb je liever dat ze bovenaan staan. Maar de O21 speelt in de hoogste divisie met 7 andere teams. Als je de vier jong teams in de KKD en de twee jong teams in de tweede divisie meetelt zit je bij de 14 beste 021. De O19 speelt met de 7 beste O19. Wij zijn maar een kleine club dus jojo tussen het hoogste en het een na hoogste hoort er bij. Als de nieuwe man er voor kan zorgen dat wij sterk genoeg zijn om structureel met de O21 en O19 op het hoogste niveau mee te doen, zou dat fantastisch zijn.
4
Woensdag 13 mei 2026 om 14:10 uur
BLEISWIJK-1:

Dit zijn enkel verwachtingen. Ik heb namelijk niemand nog horen zeggen dat Bolt ook werkelijk flink gaat investeren.

Wotte heeft alleen geroepen komend jaar middenmoot, En een jaar later strijden voor Europees voetbal. Overigens kwam Wotte hier al weer snel van terug en was hij wat voorzichtiger in een interview. Eerst maar erin blijven.
Ook had Wotte bij Bolt aangegeven dat als we er niet gelijk uit willen knikkeren, dat er wel geinvesteerd moest worden. Maar daar kan je ook niks mee.

Ik zou dan ook maar voorzichtig zijn met het denken dat er een groot plan is.
Als je de voorlopige namen hoort waar we geinteresseerd zijn, met Braaf (nergens geslaagd), Uberhaun, Ter Wierik en Uneken. Dan wijst dat niet op (nog) hele grote ambities.

Maar wees vrij om groot te dromen!!
Dat er geld is of komt is een soort uitgesproken door Wotte Waarschijnlijk op dat moment overspeelde hij zijn hand in het moment van de euforie. Omdat hij weet hoe het zit en wat de plannen in de toekomst zijn met onze F.C en dat een soort wilde melden.
Want als er 1 iemand geen onzin praat sinds hij er is is het Wotte. Bolt is de afgelopen jaren altijd achter de club blijven staan en met substantiƫle investeringen en versterkingen voor de KKD. Dus ligt het zeker in de lijn der verwachting dat ze deze lijn in de eredivisie ook zullen doortrekken. We zitten in het momentum en zullen en moeten nu ook doorpakken. Al vanaf de midden jaren 80 zijn we kampioen in het missen van de boot. En de weg ligt open om een stabiele eredivisie club van ADO te maken en een winstgevend bedrijf. Ik verwacht dat de Amerikanen er vol voor zullen gaan, en hun reputatie als stabiele vooruit denkend partij zullen waarmaken. We gaan mooie jaren tegemoet mijn mede supporters.
10
Dinsdag 12 mei 2026 om 22:52 uur
Vos:

We bespreken het wel aan het eind van het seizoen. Dan zien we waar we zijn geƫindigd.
Dat sowieso. En laten we er ook gewoon weer van genieten. Ik vond de kkd de eerste twee seizoenen wel leuk daarna was ik er ook heel snel klaar mee.
3
Dinsdag 12 mei 2026 om 12:57 uur
HaagseRobin:

Ik vind Hawkins tot nu toe nog geen toegevoegde waarde..
Tot nu toe niet. En blijkt een blessuregevoelige speler te zijn.
KKD niveau.
Liever Cleonise van RKC.
3
Maandag 11 mei 2026 om 19:33 uur
BLEISWIJK-1:

Mulder kwam ook van de amateurs. En stond er gelijk bij Emmen. Dat niveau ontloopt elkaar maar minimaal.

Laat een goede 2e klasser meedoen in de KKD en hij eindigt in het linker rijtje.
Oh dat 100%, maar in de KKD speel je over een heel seizoen gezien natuurlijk wel op een wat hoger niveau.
1
Zondag 10 mei 2026 om 11:13 uur
ADO079:

Die moet je in de kkd laten rijpen en niet bij de amateurs. Met alle respect.
Mulder kwam ook van de amateurs. En stond er gelijk bij Emmen. Dat niveau ontloopt elkaar maar minimaal.

Laat een goede 2e klasser meedoen in de KKD en hij eindigt in het linker rijtje.
4
Zondag 10 mei 2026 om 11:10 uur

Advertentie

Kees:

Westerveld volgend seizoen naar een tweede divisieclub als huurling. Welke is nog niet bekend. Toch wel opmerkelijk dat ADO de tijd ervoor neemt. Gebeurde in het verleden zelden.
Die moet je in de kkd laten rijpen en niet bij de amateurs. Met alle respect.
3
Zondag 10 mei 2026 om 11:06 uur

Aad

FFL:

Volgens rtv oost is er gesproken met ter Wierik van Heracles
Ik mag hopen dat dat alleen was om hem succes te wensen in de KKD volgend seizoen.
7
Zaterdag 9 mei 2026 om 08:06 uur

Nu online

broodjebal070, priveopcadd, aaddemosje, komtgoedjohhh en 43 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 3
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Steven van der Sloot Juho Kilo Kilian Nikiema

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 ADO D.Haag * 38 - 89
2 SC Cambuur * 38 - 78
3 Willem II * 38 - 68
4 Graafschap 38 - 63
5 Almere City 38 - 58
6 RKC Waalwijk 38 - 58
7 Jong PSV 38 - 56
8 Roda JC 38 - 55
9 Den Bosch 38 - 51
10 FC Dordrecht 38 - 47
11 FC Eindhoven 38 - 47
12 Jong Utrecht 38 - 46
13 VVV-Venlo 38 - 45
14 FC Emmen 38 - 45
15 Vitesse -12 38 - 44
16 TOP Oss 38 - 44
17 Jong AZ 38 - 40
18 Helmond Sp. 38 - 39
19 MVV Maastr. 38 - 38
20 Jong Ajax 38 - 35

Links