Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: vol

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 3
Volgende pagina
FC Den Haag!:

Van der Sloot gaf net aan wel te willen blijven! Wotte snel handelen nu!
Ja "áls Wotte tassen vol geld biedt"
6
Woensdag 18 maart 2026 om 01:59 uur
supporter-noord:

Moet eigenlijk niks uitmaken want nu is het een staantribune geworden waar er meer op kunnen.
Maak er dan lekker een staantribune van.
Dat maakt niet uit, het gaat ook om de andere faciliteiten ivm o.a. de veiligheid.

Daarbij is zit het nu al zelden vol, ook straks in de Eredivisie niet.
0
Dinsdag 17 maart 2026 om 20:32 uur
€1000 dan weet ik wel wat voor types aan de deur komen.
Hopelijk goede sfeer en lekker vol, benieuwd naar het uitvak en de hoek ernaast. Ziet er vaak een beetje triest uit.
Fijne avond allen!
1
Dinsdag 17 maart 2026 om 18:36 uur
J.Verstraten:

Ik ga nu naar het stadion, en hier kom ik nooit meer. stelletje internet freaks zonder leven. stelletje schijndooie! doeiiii ga maar dood!
Dit is de eerste die het veld gaat betreden met z'n neusje vol witte poeder
9
Dinsdag 17 maart 2026 om 18:06 uur
Wat een dom gezwets is dit zeg over zo’n fraude elftal.Iedere wedstrijd is anders die domme stedelingen hebben van de laatste 5 wedstrijden er 4 verloren en nu moeten wij bang zijn voor zo’n gemankeerd jong elftal. Het wordt dit keer een makkie. Er wordt nu net gedaan dat als je deze wedstrijd niet wint dat het dan over is. 19 punten voor er zit totaal geen druk meer op en het lijkt mij als voetballer dat je nu juist geniet en energie krijgt van een vol stadion ipv zenuwachtig bent het is geen finale. Ik ga in ieder geval voor het eerst van al die 5 seizoenen kkd ontspannen kijken en als hij met dezelfde 11begint als tegen Emmen ( dus met Rottier) komt het helemaal goed. En wat Rottier betreft die wordt zeer onderschat hij is door zijn werklust en goede overzicht heel belangrijk voor dit elftal zonder hem is het vaak een stuk lastiger.
14
Dinsdag 17 maart 2026 om 05:47 uur
Ano-Niem:

Ik ben ook bang dat er altijd wel wat ééncelligen zijn die het veld al vroeg gaan betreden als de stand daar aanleiding toe geeft. Tip voor de uitbaters in de gang, ruim je kraam op net na de rust zodat die niet op z’n kant gegooid kan worden.
Schei toch uit.


Je kan aankomende dinsdag toch in geen enkele manier vergelijken met de wedstrijd tegen Excelsior?

Dat er maatregelen worden getroffen is niet zo gek gezien het recente verleden snappen de meeste wel. Maar als we het dinsdag in de laatste minuut mislopen, halen we het vrijdag wel. Vrijdag niet? Dan de week erop. Er valt simpelweg precies niks te verliezen deze wedstrijd.

Het was voor deze wedstrijd onmogelijk om een kaartje te kopen als je een SV of geen clubcard hebt. Dat was tegen Excelsior wel anders.

Uitvak zit dinsdag vol met eigen publiek.

Het statement van de club is duidelijk en logisch, maar een binnen bepaalde kaders blijvende pitch invasion hoort er ook gewoon bij.

Bij een promotie/kampioenschap dan, die pitch invasion van Den Bosch vorig jaar na hun periode titel, en die van Willem 2 nadat ze de halve finale van de playoffs kreeg ik plaatsvervangende schaamte.


Het ergste dat kan gebeuren is dat het hele feest met een paar dagen wordt uitgesteld, geen paniek. Koppies erbij en 90 min lang volle ba, ook wij!
9
Zaterdag 14 maart 2026 om 18:39 uur
Willem 2 staat 0-3 voor. Kikkuh dinsdag afmaken vol huis!
2
Vrijdag 13 maart 2026 om 20:44 uur

Advertentie

ton:

Richard de Mos : 2e ring is zijn ideaal beeld. De infrastructuur moet beter worden….
Mooie woorden, maar dat gaat natuurlijk nooit lukken. Nu is eindelijk het stadion redelijk vol. En die 10.000 extra gaan nooit komen.
2
Vrijdag 13 maart 2026 om 10:11 uur
wiegah070:

ik zie willem 2 eerder gelijkspelen dan verliezen maar denk dat het een zware opgaaf wordt voor top oss. vind het niet erg als het pas dinsdag is hoor. toch leuker in het stadion met duizenden mensen dan zaterdagavond op de bank thuis.
Misschien valt er wel een last van hun schouders als promotie een feit is en gaan ze vrijuit voetballen en hopelijk vol voor die titel.
2
Donderdag 12 maart 2026 om 18:14 uur
wdr:

Gaan we een man die één jaar, succesvol, trainer is geweet van ADO vijftien jaar na dato nog op de voet volgen?!?
Nou dat was niet zomaar een jaar ten eerste. Ten tweede was de beste man nog enkele maanden geleden heel dichtbij de trainers positie bij ado den haag. En in zo'n week waar er verder niet veel over ado valt te melden en iedereen vol spanning wacht op de wedstijd van vrijdag, moet er toch iets gepost worden zodat jij ook nog ff lekker kan zeiken.
15
Donderdag 12 maart 2026 om 00:18 uur

Nu online

aaddemosje, priveopcadd, bradlie en 42 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 3
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Steven van der Sloot Juho Kilo Kilian Nikiema

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 ADO D.Haag * 38 - 89
2 SC Cambuur * 38 - 78
3 Willem II * 38 - 68
4 Graafschap 38 - 63
5 Almere City 38 - 58
6 RKC Waalwijk 38 - 58
7 Jong PSV 38 - 56
8 Roda JC 38 - 55
9 Den Bosch 38 - 51
10 FC Dordrecht 38 - 47
11 FC Eindhoven 38 - 47
12 Jong Utrecht 38 - 46
13 VVV-Venlo 38 - 45
14 FC Emmen 38 - 45
15 Vitesse -12 38 - 44
16 TOP Oss 38 - 44
17 Jong AZ 38 - 40
18 Helmond Sp. 38 - 39
19 MVV Maastr. 38 - 38
20 Jong Ajax 38 - 35

Links