Welkom in de shoutbox, gast
FCDH12345:
Ze houden een relatief groot deel over voor vrije verkoop, dus dat kan altijd nog. Maar ik zou het komende halfuur even regelmatig checken want als iemand een scc in de 'winkelwagen' heeft zitten is er op dat moment een scc minder beschikbaar. Lastig uitleggen sorry
Ze houden een relatief groot deel over voor vrije verkoop, dus dat kan altijd nog. Maar ik zou het komende halfuur even regelmatig checken want als iemand een scc in de 'winkelwagen' heeft zitten is er op dat moment een scc minder beschikbaar. Lastig uitleggen sorry
Ik neem aan dat jij meer weet. Maar als dit zo is, is dit wel vreemd. Dat er een groot gedeelte over blijft voor de vrije verkoop. Dan moet je als club zijnde dit eigenlijk wel van te voren communiceren. Nu ontneem je mensen de kans op een SCC.
Ik zie ook niks meer voor de Aad Mansveld tribune.
Ik zie ook niks meer voor de Aad Mansveld tribune.
1
|
Dinsdag 7 april 2026 om 17:21 uur |
BLEISWIJK-1:
Meer dan 90% van iedereen met een hele of halve Seizoenkaart heeft deze inmiddels al verlengd en de verwachting is dat we zeker het record aantal Seizoenkaarthouders gaan doorbreken. Zorg dus dat je er op tijd bent om een Seizoenkaart op jouw favoriete vak te kunnen bemachtigen.
Op naar de 10.000!!
https://adodenhaag.nl/nl/seizoenkaart
Meer dan 90% van iedereen met een hele of halve Seizoenkaart heeft deze inmiddels al verlengd en de verwachting is dat we zeker het record aantal Seizoenkaarthouders gaan doorbreken. Zorg dus dat je er op tijd bent om een Seizoenkaart op jouw favoriete vak te kunnen bemachtigen.
Op naar de 10.000!!
https://adodenhaag.nl/nl/seizoenkaart
Ik kan op de aad mansveld al niets meer kopen, lange zijde alleen nog wat op S en dan de kidstribune en a&c zijn nog beschikbaar! Heel bizar.
0
|
Dinsdag 7 april 2026 om 11:53 uur |
Advertentie
Aad:
Ieder zijn mening maar ik zie een houterige Klaas die een slechte balcontrole heeft en voor een aardig deel toeval doelpunten heeft gescoord. En misschien heeft hij inderdaad potentie maar in de hoofdselectie van een eredivisieclub hoort hij nog niet thuis. Als we al verlengen dan maximaal 2 jaar en in de basis bij onder 21.
Ieder zijn mening maar ik zie een houterige Klaas die een slechte balcontrole heeft en voor een aardig deel toeval doelpunten heeft gescoord. En misschien heeft hij inderdaad potentie maar in de hoofdselectie van een eredivisieclub hoort hij nog niet thuis. Als we al verlengen dan maximaal 2 jaar en in de basis bij onder 21.
Maar men is toch vaak van de statistieken of is dit alleen wanneer het uitkomt.
19 jaar 6 goals 5 assist in nog geen 2 hele wedstrijden gespeeld geluk of niet dat laat ik aan andere over maar hier hoor ik altijd mensen zeggen spits word afgerekend op goals.
Dat die (nu) te kort komt om voor het eerste in de eredivisie te spelen wie weet en hij heeft zeker heel veel verbeter punten en ziet er vaak houterig uit (niet gek met z’n lang postuur) maar is dat een reden om iemand direct af te serveren met kan er geen hout van met zijn 19 jaar?
Dat laatste sowieso niet Aad. Als je in een speler potentie ziet en wilt/hoopt dat een speler in het eerste komt als basisspeler dan moet je hem niet terug zetten in een onder de 21 elftal waar die tegen leeftijdsgenoten speelt.
19 jaar 6 goals 5 assist in nog geen 2 hele wedstrijden gespeeld geluk of niet dat laat ik aan andere over maar hier hoor ik altijd mensen zeggen spits word afgerekend op goals.
Dat die (nu) te kort komt om voor het eerste in de eredivisie te spelen wie weet en hij heeft zeker heel veel verbeter punten en ziet er vaak houterig uit (niet gek met z’n lang postuur) maar is dat een reden om iemand direct af te serveren met kan er geen hout van met zijn 19 jaar?
Dat laatste sowieso niet Aad. Als je in een speler potentie ziet en wilt/hoopt dat een speler in het eerste komt als basisspeler dan moet je hem niet terug zetten in een onder de 21 elftal waar die tegen leeftijdsgenoten speelt.
5
|
Dinsdag 31 maart 2026 om 09:43 uur |
Eeuwig Den Haag:
Mooie (terechte) prijzen voor de verlengers. Blij mee!
Benieuwd wat de nieuwe seizoenskaarthouders gaan lappen
Mooie (terechte) prijzen voor de verlengers. Blij mee!
Benieuwd wat de nieuwe seizoenskaarthouders gaan lappen
185 euro voor de Aad Mansveld tribune. Koopje!
Zou leuk zijn als we door die tweede persoon actie door de 10.000 SCC gaan. Zie ik nog wel gebeuren.
Zou leuk zijn als we door die tweede persoon actie door de 10.000 SCC gaan. Zie ik nog wel gebeuren.
2
|
Vrijdag 20 maart 2026 om 17:12 uur |
FC Den Haag!:
Haha laten we er dan komend seizoen dan eerst maar is voor zorgen dat er veel meer SCC worden verkocht en het elke thuiswedstrijd uitverkocht is.
Haha laten we er dan komend seizoen dan eerst maar is voor zorgen dat er veel meer SCC worden verkocht en het elke thuiswedstrijd uitverkocht is.
De familietribune en hoofdtribune zullen een dingetje blijven. Maar ik denk wel dat de Haaglanden en Aad Mansveld ttibune heel vaak uitverkocht zullen zijn.
1
|
Vrijdag 20 maart 2026 om 11:13 uur |
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus, janfcdh en 67 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |





dat heb je nu op mijn leeftijd. De Kalender en de Klok zijn niet zo belangrijk meer.