Welkom in de shoutbox, gast
Volgens mij kan ado nou dit weekend niet al promoveren toch vanwege de verliespartij tegen Almere? Als ze Emmen nou even laten winnen, komt die huldiging beter uit op een zondag de 22ste tegen de graafschap, dan die random dinsdag tegen jong utrecht. Ik neem aan dat er aardig wat bier door den haag centrum heengaat dan.
2
|
Donderdag 12 maart 2026 om 13:34 uur |
lulijzer:
Inderdaad dinsdag afmaken. Willem II doet ook nog mee. Als we van Emmen winnen en Willem II wint die speelronde ook, maakt een verliesbeurt van de Graafschap op zaterdag nog steeds dat we pas dinsdag kunnen promoveren... Promoveren op zaterdag kan alleen als de Graafschap en Willem II komende speelronde punten laten liggen.
Inderdaad dinsdag afmaken. Willem II doet ook nog mee. Als we van Emmen winnen en Willem II wint die speelronde ook, maakt een verliesbeurt van de Graafschap op zaterdag nog steeds dat we pas dinsdag kunnen promoveren... Promoveren op zaterdag kan alleen als de Graafschap en Willem II komende speelronde punten laten liggen.
Verdomme ik maakte me alleen zorgen om De Graafschap, moet ik nu ook op Willem 2 gaan letten.
5
|
Maandag 9 maart 2026 om 16:24 uur |
ADO079:
Ik hoop het niet Kees, die avond zit ik in het theater. Mis ik toch een mooi feestje. Laat ons vrijdag maar winnen en De Graafschap zaterdag gelijk spelen. Dinsdag afmaken.
Ik hoop het niet Kees, die avond zit ik in het theater. Mis ik toch een mooi feestje. Laat ons vrijdag maar winnen en De Graafschap zaterdag gelijk spelen. Dinsdag afmaken.
Inderdaad dinsdag afmaken. Willem II doet ook nog mee. Als we van Emmen winnen en Willem II wint die speelronde ook, maakt een verliesbeurt van de Graafschap op zaterdag nog steeds dat we pas dinsdag kunnen promoveren... Promoveren op zaterdag kan alleen als de Graafschap en Willem II komende speelronde punten laten liggen.
3
|
Maandag 9 maart 2026 om 15:06 uur |
Na de wedstrijd tegen Excelsior heb ik maanden slecht geslapen en was ik helemaal klaar met die kkd. Ook die Asante kon ik niet meer aanzien als hij aan de bal was dan keek ik de andere kant op. Na de 2 mislukte seizoenen erna en het ontslag van Kalazic en Mathijssen die faliekant hadden gefaald dacht ik echt dat wordt nog jaren kkd. Een klein beetje hoop kreeg ik weer toen ik de naam van de Brom hoorde maar ook dat ging niet door. Bolt pakte zelf het heft in handen en was dat gepruts zat. Zij kwamen met Peter die na een half jaar al werd ontslagen door Emmen dus ik dacht daar gaan we weer maar goed het spel was leuk om naar te kijken in die oefenwedstrijden en Bolt maakte door goed hun huiswerk te doen Wotte als nieuwe TD. Weer een schot in de roos waar iedere supporter blij van werd een man met een groot netwerk en die de regio op zijn duimpje kent. Hij heeft ook nog eens een groen geel hart. Kijk nu 8 wedstrijden voor het einde van de competitie en 19 punten voorsprong. Wat voor onmogelijk werd gehouden gebeurt en we gaan promoveren leuk dat West het nog overdreven spannend wil maken door naast de Graafschap ook nog Willem2 te noemen om naar te blijven kijken maar dat is werkelijk lachwekkend en niet serieus meer te nemen. Ik was nooit zo voor die Amerikaanse eigenaar maar ik moet ze een groot compliment maken en ook bedanken voor het betalen van die enorme tekorten de afgelopen seizoenen en te blijven geloven in onze club.Ook hun Belgische club gaat promoveren dus dat is geen toeval meer dit is gewoon de kwaliteit van Bolt. Wanneer het feest gaat beginnen weet ik nog niet maar deze zal groot zijn zelfs voor de meest volhardende azijnzeiker op deze box. De 2 leukste clubs van de competitie gaan sowieso naar de eredivisie en zijn ook een verrijking voor de eredivisie. Wat zijn dit toch mooie dagen als je supporter bent van onze mooie geel groene club.
25
|
Maandag 9 maart 2026 om 06:00 uur |
De situatie op de ranglijst is duidelijk. ADO Den Haag heeft na dertig wedstrijden 68 punten. Cambuur volgt met 66 punten, terwijl Jong PSV derde staat met vijftig punten. Omdat Jong PSV niet kan promoveren naar de Eredivisie, moet ADO vooral kijken naar nummer vier De Graafschap.
Die club staat op 49 punten en kan maximaal 73 punten halen. Dat betekent dat ADO Den Haag promoveert zodra de ploeg meer dan 73 punten behaalt. Met twee overwinningen is promotie dus een feit.
Het eerste mogelijke promotiescenario ligt in speelronde 31. ADO speelt dan een uitwedstrijd tegen FC Emmen. Bij een overwinning komt de ploeg van trainer Robin Peter op 71 punten. Als Willem II vervolgens niet wint van TOP Oss en De Graafschap verliest van FC Dordrecht, is promotie dat weekend al een feit.
Een realistischer scenario ligt enkele dagen later. In speelronde 32 speelt ADO Den Haag thuis tegen Jong FC Utrecht. Als de Hagenaars eerst winnen van FC Emmen en daarna ook Jong FC Utrecht verslaan, is promotie naar de Eredivisie definitief.
Mocht ADO onderweg punten verspelen, dan verschuift het beslissende moment mogelijk naar speelronde 33. Op zondag 22 maart staat namelijk het duel met De Graafschap op het programma, een wedstrijd die dan mogelijk rechtstreeks kan beslissen over promotie.
Die club staat op 49 punten en kan maximaal 73 punten halen. Dat betekent dat ADO Den Haag promoveert zodra de ploeg meer dan 73 punten behaalt. Met twee overwinningen is promotie dus een feit.
Het eerste mogelijke promotiescenario ligt in speelronde 31. ADO speelt dan een uitwedstrijd tegen FC Emmen. Bij een overwinning komt de ploeg van trainer Robin Peter op 71 punten. Als Willem II vervolgens niet wint van TOP Oss en De Graafschap verliest van FC Dordrecht, is promotie dat weekend al een feit.
Een realistischer scenario ligt enkele dagen later. In speelronde 32 speelt ADO Den Haag thuis tegen Jong FC Utrecht. Als de Hagenaars eerst winnen van FC Emmen en daarna ook Jong FC Utrecht verslaan, is promotie naar de Eredivisie definitief.
Mocht ADO onderweg punten verspelen, dan verschuift het beslissende moment mogelijk naar speelronde 33. Op zondag 22 maart staat namelijk het duel met De Graafschap op het programma, een wedstrijd die dan mogelijk rechtstreeks kan beslissen over promotie.
2
|
Zondag 8 maart 2026 om 20:37 uur |
Ado Vakkie S:
Toch bizar zonde dat wij 6 punten tegen toch een matig cambuur hebben laten liggen. Cambiur, waar Amofa nu de grote meneer speelt, en tegen ons rood had moeten hebben. Was niet nodig.
Toch bizar zonde dat wij 6 punten tegen toch een matig cambuur hebben laten liggen. Cambiur, waar Amofa nu de grote meneer speelt, en tegen ons rood had moeten hebben. Was niet nodig.
En hadden we nu na het verlies van De Graafschap gepromoveerd, en richting de titel gegaan.
2
|
Zondag 8 maart 2026 om 18:00 uur |
Kees:
Nog zes punten als De Graafschap en Willem 2 vanaf nu alles winnen.
Nog zes punten als De Graafschap en Willem 2 vanaf nu alles winnen.
Dat zou zelfs voor de KKD bizar zijn haha daar hadden ze echt veel consistenter voor moeten zijn dit seizoen. Dan moet echt alles precies op zijn plek vallen voor ze en alle geluk mee hebben. Willem 2 wist vandaag niet thuis te winnen van Den Bosch en De Graafschap verloor thuis van Vitesse met 1-4 ik wens ze veel succes😅
1
|
Zondag 8 maart 2026 om 17:04 uur |
Advertentie
Nu online
Kleddah en 78 gasten.




