Welkom in de shoutbox, gast
rd..:
Of hij heeft het niet getekend.
Het is gewoon lastig en n beetje inherent aan onze rol in het profvoetbal nu, vrees ik. Voor ons is een opleidingsvergoeding soms al een bak geld. En voor PSG is dat wisselgeld. Het is triest, maar de realiteit. Niet echt een level playing field in het voetbal.
Of hij heeft het niet getekend.
Het is gewoon lastig en n beetje inherent aan onze rol in het profvoetbal nu, vrees ik. Voor ons is een opleidingsvergoeding soms al een bak geld. En voor PSG is dat wisselgeld. Het is triest, maar de realiteit. Niet echt een level playing field in het voetbal.
Wat ik gehoord heb is dat een vernieuwd contract niet eens is opgesteld of aangeboden door de heer Mathijsen.
3
|
Zondag 3 augustus 2025 om 21:33 uur |
Priapus Rex:
Het zou balen zijn als balentien vertrekt, dat zeker. Maar blijkbaar is het lastig gebleken om zijn talent in te schatten vorig jaar en met een (verbeterd) contract te komen. Als hij vorig jaar ook al zo goed was dan heeft heel Nederland gewoon zitten slapen inclusief de clubs van het gentlemen agreement. Nu komt psg, die hebben ergens toch iets gezien, en is het weer de onkunde van den haag. Ik probeer het niet goed te praten maar deze boot heeft heel Nederland blijkbaar gemist.
Het zou balen zijn als balentien vertrekt, dat zeker. Maar blijkbaar is het lastig gebleken om zijn talent in te schatten vorig jaar en met een (verbeterd) contract te komen. Als hij vorig jaar ook al zo goed was dan heeft heel Nederland gewoon zitten slapen inclusief de clubs van het gentlemen agreement. Nu komt psg, die hebben ergens toch iets gezien, en is het weer de onkunde van den haag. Ik probeer het niet goed te praten maar deze boot heeft heel Nederland blijkbaar gemist.
Ik ben bang dat ook hij gratis de deur uitloopt. Of ook hij dan inderdaad in het rijtje Schouten, Steijn, etc. een toekomstige topper wordt zal de tijd moeten gaan uitwijzen. Maar het is nu al duidelijk dat hij veel beter is dan Peupion en dus heeft hij nu al waarde voor ons.
Van wat ik gehoord heb is zijn talent vorig jaar al wel degelijk herkend door vd Dussen in de jeugdopleiding, of de ‘Youth Academy’ zoals dat tegenwoordig in slecht Nederlands heet. Er is meerdere malen bij Mathijsen aangedrongen om deze jongen een goed contract aan te bieden maar om de een of andere reden is dat niet gedaan…
Van wat ik gehoord heb is zijn talent vorig jaar al wel degelijk herkend door vd Dussen in de jeugdopleiding, of de ‘Youth Academy’ zoals dat tegenwoordig in slecht Nederlands heet. Er is meerdere malen bij Mathijsen aangedrongen om deze jongen een goed contract aan te bieden maar om de een of andere reden is dat niet gedaan…
2
|
Zondag 3 augustus 2025 om 20:16 uur |
Haagse Kelt:
Helemaal met je eens, al vergeet je nog ff Steijn. Daar loop ik nog steeds voor bij de psychiater. Hoe krijg je het als club voor elkaar om het enige dat je moet doen na te laten?
Dat was destijds Sem een kontrakt geven, waar hij nota bene zo'n beetje om gesmeekt heeft en wat iedereen zag. En nu weer met Mul. Het enige wat Mathijsen afgelopen jaar of zelfs maar in de aanloop naar dit jaar had moeten doen is die jongen een fatsoenlijk kontrakt geven.
Je kan beter 10x zo'n jongen een kontrakt geven en 1x cashen, dan dat je Vlak haalt voor 6 ton en alsnog niet promoveert
Helemaal met je eens, al vergeet je nog ff Steijn. Daar loop ik nog steeds voor bij de psychiater. Hoe krijg je het als club voor elkaar om het enige dat je moet doen na te laten?
Dat was destijds Sem een kontrakt geven, waar hij nota bene zo'n beetje om gesmeekt heeft en wat iedereen zag. En nu weer met Mul. Het enige wat Mathijsen afgelopen jaar of zelfs maar in de aanloop naar dit jaar had moeten doen is die jongen een fatsoenlijk kontrakt geven.
Je kan beter 10x zo'n jongen een kontrakt geven en 1x cashen, dan dat je Vlak haalt voor 6 ton en alsnog niet promoveert
Mathijsen was er trouwens nog niet bij Steijn. Daar was weer een andere TM voor verantwoordelijk, weet al niet meer wie gelukkig
0
|
Zondag 3 augustus 2025 om 17:41 uur |
Dappere dodo:
Die Mathijssen deed toch zoooo zijn best volgens iemand hier…
Die zelfde Mathijssen is de absolute oorzaak dat het allergrootste Haagse talent ooit sinds Aké geen contract krijgt en voor een schijntje naar PSG of een andere club verkast!
Bedankt Joris! Ben blij dat je bent weggejorist
Die Mathijssen deed toch zoooo zijn best volgens iemand hier…
Die zelfde Mathijssen is de absolute oorzaak dat het allergrootste Haagse talent ooit sinds Aké geen contract krijgt en voor een schijntje naar PSG of een andere club verkast!
Bedankt Joris! Ben blij dat je bent weggejorist
Helemaal met je eens, al vergeet je nog ff Steijn. Daar loop ik nog steeds voor bij de psychiater. Hoe krijg je het als club voor elkaar om het enige dat je moet doen na te laten?
Dat was destijds Sem een kontrakt geven, waar hij nota bene zo'n beetje om gesmeekt heeft en wat iedereen zag. En nu weer met Mul. Het enige wat Mathijsen afgelopen jaar of zelfs maar in de aanloop naar dit jaar had moeten doen is die jongen een fatsoenlijk kontrakt geven.
Je kan beter 10x zo'n jongen een kontrakt geven en 1x cashen, dan dat je Vlak haalt voor 6 ton en alsnog niet promoveert
Dat was destijds Sem een kontrakt geven, waar hij nota bene zo'n beetje om gesmeekt heeft en wat iedereen zag. En nu weer met Mul. Het enige wat Mathijsen afgelopen jaar of zelfs maar in de aanloop naar dit jaar had moeten doen is die jongen een fatsoenlijk kontrakt geven.
Je kan beter 10x zo'n jongen een kontrakt geven en 1x cashen, dan dat je Vlak haalt voor 6 ton en alsnog niet promoveert
6
|
Zondag 3 augustus 2025 om 17:38 uur |
Eeuwig Den Haag:
Niks over te zeggen, allebei geen profminuten dus valt niet in te schatten. Feit is dat breedte in de selectie ook belangrijk is. Een breedte speler ala Kouddoussou van 2 jaar terug is in mijn ogen altijd welkom van een partner club.
En de mensen die zeggen, dit zegt genoeg over de ambities. Denk je nou echt dat dit de echte transfers in de weg gaat zitten? 100% niet. Dit zijn gewoon de jaarlijkse groep partner spelers.
Niks over te zeggen, allebei geen profminuten dus valt niet in te schatten. Feit is dat breedte in de selectie ook belangrijk is. Een breedte speler ala Kouddoussou van 2 jaar terug is in mijn ogen altijd welkom van een partner club.
En de mensen die zeggen, dit zegt genoeg over de ambities. Denk je nou echt dat dit de echte transfers in de weg gaat zitten? 100% niet. Dit zijn gewoon de jaarlijkse groep partner spelers.
Mathijsen heeft altijd gezegd, wij kijken eerst naar onze eigen jeugd, dan binnen onze voetbalgroep en daarna pas naar andere beschikbare spelers.
Koudossou is een prima speler voor ons geweest, dus we gaan het zien of deze vergelijkbaar zijn.
Koudossou is een prima speler voor ons geweest, dus we gaan het zien of deze vergelijkbaar zijn.
2
|
Woensdag 23 juli 2025 om 20:34 uur |
Advertentie
FC Den Haag!:
Robin Peter zal vermoedelijk ook wel een stem krijgen in de nieuwe spelers.
Robin Peter zal vermoedelijk ook wel een stem krijgen in de nieuwe spelers.
Zeker waar. Maar als er de komende weken geen spelers uit de Nederlandse competitie of gewoon Nederlanders komen. Dan weet je dat Bolt en Peter in principe hier niet naar kijken. Met Mathijsen aan het roer was dit nog onduidelijk.
Ik verwacht zonder vertrekkende spelers toch nog wel een zestal nieuwe spelers.
1x keeper, 1x verdediger, 2x middenvelder, 2 voorhoede spelers.
Ik verwacht zonder vertrekkende spelers toch nog wel een zestal nieuwe spelers.
1x keeper, 1x verdediger, 2x middenvelder, 2 voorhoede spelers.
2
|
Dinsdag 22 juli 2025 om 11:25 uur |
ADO079:
Hij wil zelf weg. Ik vind het een goede speler voor ons, maar ik denk niet dat Bolt op de Nederlandse markt op zoek is.
Hij wil zelf weg. Ik vind het een goede speler voor ons, maar ik denk niet dat Bolt op de Nederlandse markt op zoek is.
Als ze enigszins gevoel tonen van wat er leeft onder supporters, zou het een hele sterke set van Bolt kunnen zijn om juist wel een speler uit de Nederlandse competitie te halen. Ik laat me dan ook graag verrassen.
Toen Mathijsen er nog zat was het gesprek altijd, komt de speler uit de koker van Bolt of Mathijsen? Nu is het gelijk duidelijk waar Bolt op georienteerd is.
Toen Mathijsen er nog zat was het gesprek altijd, komt de speler uit de koker van Bolt of Mathijsen? Nu is het gelijk duidelijk waar Bolt op georienteerd is.
3
|
Dinsdag 22 juli 2025 om 10:58 uur |
Lellow:
Heb Vlak nu een aantal keer op beeld gezien de laatste weken maar daar straalt het chagrijnig ook vanaf.
Excelsior neemt afscheid van een aantal spelers
Richie Omorowa, Django Warmerdam en Rayvien Rosario zouden hier niet misstaan.
Kennen de competitie en elkaar dus zullen zich snel aanpassen, plus je ondervangt een aantal pijnpunten in de selectie.
Zou ik nog een breker nemen op het middenveld Spierings of Kongolo.
En snelheid je mist enorm veel snelheid zowel verdedigend als aanvallend.
Heb Vlak nu een aantal keer op beeld gezien de laatste weken maar daar straalt het chagrijnig ook vanaf.
Excelsior neemt afscheid van een aantal spelers
Richie Omorowa, Django Warmerdam en Rayvien Rosario zouden hier niet misstaan.
Kennen de competitie en elkaar dus zullen zich snel aanpassen, plus je ondervangt een aantal pijnpunten in de selectie.
Zou ik nog een breker nemen op het middenveld Spierings of Kongolo.
En snelheid je mist enorm veel snelheid zowel verdedigend als aanvallend.
Omorowa hebben ze in Maart nog verlengd met een jaar. Warmerdam was al eerder in beeld bij Mathijsen, of dat nu nog steeds zo is weet ik niet. De andere Warmerdam van De Graafschap is volgens mij ook transfervrij.
Kongolo lijkt me een prima speler maar mocht weg bij Roda en is afgetest bij Groningen. Is blessuregevoelig.
Kongolo lijkt me een prima speler maar mocht weg bij Roda en is afgetest bij Groningen. Is blessuregevoelig.
1
|
Zondag 20 juli 2025 om 11:39 uur |
R.E.:
Een investeerder die winst wil maken, zal de neiging hebben om zo weinig mogelijk uit te geven aan de trainer, want daar zal normaal gesproken nooit een transfersom voor geïncasseerd worden. Mathijsen snapte wat Bolt blijkbaar niet snapt: niet alle trainers maken hun spelers beter (en dus kostbaarder), maar Van den Brom heeft bewezen dat wel te kunnen en Peter (nog?) niet. En voor degenen die (na zijn topjaar bij ADO, waarin alle spelers een enorme ontwikkeling doormaakten) slechts twee voorbeelden willen: bij zijn eerste club AGOVV leidde Van den Brom de totaal onbekende Dries Mertens op en de eveneens onbekende Vincent Janssen werd bij AZ dankzij Van den Brom een topspits, die voor ruim 20 miljoen euro werd verkocht aan Tottenham.
Een investeerder die winst wil maken, zal de neiging hebben om zo weinig mogelijk uit te geven aan de trainer, want daar zal normaal gesproken nooit een transfersom voor geïncasseerd worden. Mathijsen snapte wat Bolt blijkbaar niet snapt: niet alle trainers maken hun spelers beter (en dus kostbaarder), maar Van den Brom heeft bewezen dat wel te kunnen en Peter (nog?) niet. En voor degenen die (na zijn topjaar bij ADO, waarin alle spelers een enorme ontwikkeling doormaakten) slechts twee voorbeelden willen: bij zijn eerste club AGOVV leidde Van den Brom de totaal onbekende Dries Mertens op en de eveneens onbekende Vincent Janssen werd bij AZ dankzij Van den Brom een topspits, die voor ruim 20 miljoen euro werd verkocht aan Tottenham.
Je weet dat Mathijssen met droge ogen Kalezic nog een jaar wilde verlengen hè…? En die heeft geen enkele speler beter gemaakt dus van de Brom was een moetje voor Mathijsen omdat zijn maat Kalezic eruit werd gezet door Bolt.
1
|
Zaterdag 19 juli 2025 om 13:55 uur |
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Peter sprak met Mathijsen: emotionele club
De nieuwe trainer Robin Peter sprak voor zijn komst naar ADO Den Haag twee keer met Joris Mathijsen.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Peter sprak met Mathijsen: emotionele club
De nieuwe trainer Robin Peter sprak voor zijn komst naar ADO Den Haag twee keer met Joris Mathijsen.
Lees het nieuwsbericht
Een investeerder die winst wil maken, zal de neiging hebben om zo weinig mogelijk uit te geven aan de trainer, want daar zal normaal gesproken nooit een transfersom voor geïncasseerd worden. Mathijsen snapte wat Bolt blijkbaar niet snapt: niet alle trainers maken hun spelers beter (en dus kostbaarder), maar Van den Brom heeft bewezen dat wel te kunnen en Peter (nog?) niet. En voor degenen die (na zijn topjaar bij ADO, waarin alle spelers een enorme ontwikkeling doormaakten) slechts twee voorbeelden willen: bij zijn eerste club AGOVV leidde Van den Brom de totaal onbekende Dries Mertens op en de eveneens onbekende Vincent Janssen werd bij AZ dankzij Van den Brom een topspits, die voor ruim 20 miljoen euro werd verkocht aan Tottenham.
3
|
Zaterdag 19 juli 2025 om 13:00 uur |
Nu online
Momenteel geen shouters online en 100 gasten.




