Welkom in de shoutbox, gast
GroenGeelHart070:
Nu Henk de Jong een stapje terug heeft gezet denk ik dat de deur geopend is voor Pascal Bosschaart als hoofdtrainer van Cambuur. Ik ben blij met Robin Peter en zou toch ook graag Pascal Bosschaart bij ons zien. In de toekomst dan
Nu Henk de Jong een stapje terug heeft gezet denk ik dat de deur geopend is voor Pascal Bosschaart als hoofdtrainer van Cambuur. Ik ben blij met Robin Peter en zou toch ook graag Pascal Bosschaart bij ons zien. In de toekomst dan
Je zou maar nu hoofdtrainer daar worden en bij elke slechte periode de hete adem van Henk in je nek voelen en alle supporters die direct weer Henk als trainer terugwillen. Lijkt me lastig.
6
|
Donderdag 26 maart 2026 om 00:28 uur |
Wat al lang verwacht werd,is nu werkelijkheid:ook Cambuur is gepromoveerd.Samen met ADO een verdiende promotie.We zullen nu match per match bekijken wie als eerste de eindstreep haalt.Met nog vijf wedstrijden te gaan en een voorsprong van vier punten op Cambuur wordt het nagelbijten. Ik moet wel toegeven,wat een eerlijke spits is die Ferrah.In zijn eentje speelt hij de tegenstander helemaal weg en hij heeft bovendien een uitstekend schot in de voet.Wij winnen op karakter (twee totaal verschillende voetbalstijlen )en ik ben zeer benieuwd wie het zal halen.Welke van de twee het gemakkelijkste programma heeft,laat ik in het midden.Den Bosch,Waalwijk en Dordrecht zullen hun vel duur verkopen voor een play-offticket. Vitesse staat momenteel ook tweede in de vierde periode.Cambuur moet bovendien ook tegen drie play-offkandidaten.Neen..ik ga nog geen “Vittoria” roepen maar wat is dit superspannend…zoals het hoort!
Komaan ADO 💪💪
Komaan ADO 💪💪
4
|
Woensdag 25 maart 2026 om 16:51 uur |
Bolskie:
Er was al meer als 2mil geboden voor hem. Moet eerlijk zeggen geen idee of dit invloed op hem heeft gehad maar heb hem geen goede wedstrijd meer zien spelen.
Er was al meer als 2mil geboden voor hem. Moet eerlijk zeggen geen idee of dit invloed op hem heeft gehad maar heb hem geen goede wedstrijd meer zien spelen.
In de winter transferperiode (en vooral laat in deze periode)zijn spelers altijd meer waard dan in de zomer.
Sturm Graz gaat in de zomer echt niet weer een bod van 2 milj neerleggen.
Sturm Graz gaat in de zomer echt niet weer een bod van 2 milj neerleggen.
0
|
Vrijdag 20 maart 2026 om 10:09 uur |
Ano-Niem:
Ik ben ook bang dat er altijd wel wat ééncelligen zijn die het veld al vroeg gaan betreden als de stand daar aanleiding toe geeft. Tip voor de uitbaters in de gang, ruim je kraam op net na de rust zodat die niet op z’n kant gegooid kan worden.
Ik ben ook bang dat er altijd wel wat ééncelligen zijn die het veld al vroeg gaan betreden als de stand daar aanleiding toe geeft. Tip voor de uitbaters in de gang, ruim je kraam op net na de rust zodat die niet op z’n kant gegooid kan worden.
Schei toch uit.
Je kan aankomende dinsdag toch in geen enkele manier vergelijken met de wedstrijd tegen Excelsior?
Dat er maatregelen worden getroffen is niet zo gek gezien het recente verleden snappen de meeste wel. Maar als we het dinsdag in de laatste minuut mislopen, halen we het vrijdag wel. Vrijdag niet? Dan de week erop. Er valt simpelweg precies niks te verliezen deze wedstrijd.
Het was voor deze wedstrijd onmogelijk om een kaartje te kopen als je een SV of geen clubcard hebt. Dat was tegen Excelsior wel anders.
Uitvak zit dinsdag vol met eigen publiek.
Het statement van de club is duidelijk en logisch, maar een binnen bepaalde kaders blijvende pitch invasion hoort er ook gewoon bij.
Bij een promotie/kampioenschap dan, die pitch invasion van Den Bosch vorig jaar na hun periode titel, en die van Willem 2 nadat ze de halve finale van de playoffs kreeg ik plaatsvervangende schaamte.
Het ergste dat kan gebeuren is dat het hele feest met een paar dagen wordt uitgesteld, geen paniek. Koppies erbij en 90 min lang volle ba, ook wij!
Je kan aankomende dinsdag toch in geen enkele manier vergelijken met de wedstrijd tegen Excelsior?
Dat er maatregelen worden getroffen is niet zo gek gezien het recente verleden snappen de meeste wel. Maar als we het dinsdag in de laatste minuut mislopen, halen we het vrijdag wel. Vrijdag niet? Dan de week erop. Er valt simpelweg precies niks te verliezen deze wedstrijd.
Het was voor deze wedstrijd onmogelijk om een kaartje te kopen als je een SV of geen clubcard hebt. Dat was tegen Excelsior wel anders.
Uitvak zit dinsdag vol met eigen publiek.
Het statement van de club is duidelijk en logisch, maar een binnen bepaalde kaders blijvende pitch invasion hoort er ook gewoon bij.
Bij een promotie/kampioenschap dan, die pitch invasion van Den Bosch vorig jaar na hun periode titel, en die van Willem 2 nadat ze de halve finale van de playoffs kreeg ik plaatsvervangende schaamte.
Het ergste dat kan gebeuren is dat het hele feest met een paar dagen wordt uitgesteld, geen paniek. Koppies erbij en 90 min lang volle ba, ook wij!
9
|
Zaterdag 14 maart 2026 om 18:39 uur |
Advertentie
wiegah070:
Dat zijn dezelfde mensen die zeggen dat we Sjaak Polak of Edwin Grunholz als hoofdtrainers moeten hebben.
Dat zijn dezelfde mensen die zeggen dat we Sjaak Polak of Edwin Grunholz als hoofdtrainers moeten hebben.
Ik heb inderdaad gezegd toen het slecht ging in de periode van kalezic dat ik dan liever een haagse trainer had gezien zoals Edwin Grunholz.
Toen het afgelopen periode slecht ging vond ik niet dat Robin Peter moest vertrekken.
Maar had wel bijvoorbeeld liever een haagse trainer gehad i.p.v. kalezic. (Al had ik toen ook de trainer van fc bal op het dak 7 nog beter gevonden) 🤣
Toen het afgelopen periode slecht ging vond ik niet dat Robin Peter moest vertrekken.
Maar had wel bijvoorbeeld liever een haagse trainer gehad i.p.v. kalezic. (Al had ik toen ook de trainer van fc bal op het dak 7 nog beter gevonden) 🤣
3
|
Vrijdag 6 maart 2026 om 14:35 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Nominatie ADO-speler doelpunt periode
Een speler van ADO Den Haag is genomineerd voor het doelpunt van de derde periode in de KKD.
Lees het nieuwsbericht
Nominatie ADO-speler doelpunt periode
Een speler van ADO Den Haag is genomineerd voor het doelpunt van de derde periode in de KKD.
Lees het nieuwsbericht
2
|
Woensdag 4 maart 2026 om 13:26 uur |
Nu online
priveopcadd, buurmanBrutus en 72 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




