Welkom in de shoutbox, gast
Eeuwig Den Haag:
Ah ja hoge pressing werkt niet op hoog niveau. Zeg dat maar tegen heel duitsland, engeland en barcelona
Ah ja hoge pressing werkt niet op hoog niveau. Zeg dat maar tegen heel duitsland, engeland en barcelona
Natuurlijk werkt hoge pressing . Zie gisteren weer Nec tweede helft bij Twente uit . Twente ploeg in vorm ..maar kwamen niet van hun helft af ..doordat ze voortdurend afgejaagd werden.
Zie ook Telstar wint op die manier 2 x van kampioen PSV.
Je moet wel een team hebben die dat op kan brengen ( conditineel) maar vooral allemaal alles voor elkaar over hebben.
Want alleen als iedereen dit kan en consequent doet werkt het .
Robin Peter heeft het voor elkaar gekregen om in heel korte tijd dit systeem bij de hele selectie in te slijpen.
Zag je vrijdag ook weer tegen Den Bosch ook al die wisselspelers bleven jagen ( 5 seconden regel bij balverlies binnen 5 seconden terug veroveren) daardoor wel overtredingen rond middelijn .maar.geen penalty's tegen ( hele seizoen niet ) niet overdreven veel gele kaarten en zeker geen rode ( ook doordat Robin spelers met gele kaarten consequent wisselde)
Hoog spelen loont dus en is super aantrekkelijk om te zien.
Dit systeem leunt op een heel gedreven selectie en niet op individuele uitblinkers die weer uitgeschakeld kunnen worden.
In dit systeem ben je ook niet afhankelijk van alleen de aanvallers en komt iedereen voor de goal en kan scoren ( zie onze lijst met doelpuntenmakers dit seizoen !) Is bijna niet te verdedigen ( is ook wat goede trainers van onze tegenstanders dit seizoen ook aangaven) .
Kortom met Robin Peter en een aantal versterkingen die in dit systeem passen ..gaat het weer een heel mooi seizoen worden!
Zie ook Telstar wint op die manier 2 x van kampioen PSV.
Je moet wel een team hebben die dat op kan brengen ( conditineel) maar vooral allemaal alles voor elkaar over hebben.
Want alleen als iedereen dit kan en consequent doet werkt het .
Robin Peter heeft het voor elkaar gekregen om in heel korte tijd dit systeem bij de hele selectie in te slijpen.
Zag je vrijdag ook weer tegen Den Bosch ook al die wisselspelers bleven jagen ( 5 seconden regel bij balverlies binnen 5 seconden terug veroveren) daardoor wel overtredingen rond middelijn .maar.geen penalty's tegen ( hele seizoen niet ) niet overdreven veel gele kaarten en zeker geen rode ( ook doordat Robin spelers met gele kaarten consequent wisselde)
Hoog spelen loont dus en is super aantrekkelijk om te zien.
Dit systeem leunt op een heel gedreven selectie en niet op individuele uitblinkers die weer uitgeschakeld kunnen worden.
In dit systeem ben je ook niet afhankelijk van alleen de aanvallers en komt iedereen voor de goal en kan scoren ( zie onze lijst met doelpuntenmakers dit seizoen !) Is bijna niet te verdedigen ( is ook wat goede trainers van onze tegenstanders dit seizoen ook aangaven) .
Kortom met Robin Peter en een aantal versterkingen die in dit systeem passen ..gaat het weer een heel mooi seizoen worden!
18
|
Zondag 26 april 2026 om 13:15 uur |
Aad:
Jij vergelijkt ons ADO met teams uit de beste competities van de wereld.. Dat is als Spa-water vergelijken met de beste bourgognes uit Frankrijk.
Jij vergelijkt ons ADO met teams uit de beste competities van de wereld.. Dat is als Spa-water vergelijken met de beste bourgognes uit Frankrijk.
Je praat poep meneer Aad. In die andere beste competities van de wereld zijn de clubs dan toch ook beter als in de eredivisie? Ik denk dat we zelfs met de selectie van dit jaar al hoge ogen zouden gooien.
6
|
Zondag 26 april 2026 om 10:20 uur |
Bolskie:
Aanval is de beste verdediging. Peter gaat gewoon op de zelfde manier verder en met bepaalde kwaliteit spelers erbij kan je het alleen maar beter maken. Het zou heel raar zijn als hij zijn eigen visie over boort zou gooien.
Aanval is de beste verdediging. Peter gaat gewoon op de zelfde manier verder en met bepaalde kwaliteit spelers erbij kan je het alleen maar beter maken. Het zou heel raar zijn als hij zijn eigen visie over boort zou gooien.
We hebben ook helemaal de selectie niet om achterover te leunen. Peter gaat gewoon verder met zijn spel en visie.
4
|
Zaterdag 25 april 2026 om 21:12 uur |
ADO079:
Ik vrees dat hij heel weinig aan spelen toe gaat komen. Geen klik met Peter/past niet in het systeem/niet goed genoeg. Een van de drie of een combinatie van die factoren.
Ik vrees dat hij heel weinig aan spelen toe gaat komen. Geen klik met Peter/past niet in het systeem/niet goed genoeg. Een van de drie of een combinatie van die factoren.
Tegenstanders in de ED zijn anders dan in de KKD. Als aanvallers meer ruimte krijgen komt Reischl juist in zijn kracht. De TS zal echt wel al goed kunnen inschatten welke type spelers nodig zijn om dit spel te kunnen spelen in de ED, wie we er al voor in de selectie hebben en welke types nog aangetrokken moeten worden
1
|
Donderdag 23 april 2026 om 08:24 uur |
Advertentie
JS070:
Jij weet wat hij betaald krijgt en wat hij nu zou vragen? In de eredivisie word hij dronken gespeeld. Door wie precies? Spelen daar de Europese sterren? Had jij de oefenwedstrijd tegen Zwolle gezien? Die spitsen had hij de 2e helft in zijn zak. Deze speler is zo dramatisch niet. Wat is Waem beter? Die heeft dit seizoen naar mijn mening meer fouten gemaakt en slechte wedstrijden gespeeld dan Tomas.
Jij weet wat hij betaald krijgt en wat hij nu zou vragen? In de eredivisie word hij dronken gespeeld. Door wie precies? Spelen daar de Europese sterren? Had jij de oefenwedstrijd tegen Zwolle gezien? Die spitsen had hij de 2e helft in zijn zak. Deze speler is zo dramatisch niet. Wat is Waem beter? Die heeft dit seizoen naar mijn mening meer fouten gemaakt en slechte wedstrijden gespeeld dan Tomas.
Een tijd geleden gaf ik ook al aan dat ook de bewierookte Waem tekort zal komen voor de ED. Waem en Tomas zijn te traag voor de ED, eenvoudige verklaring.
Als hij op amateurbasis onder contract zou staan zou ik ook zeggen laat hem lekker blijven, maar hij schijnt in de top 5 van duurste contractspelers van onze selectie te staan. Vergelijken met Waem kan ook niet want die heeft minstens 4x zo vaak gespeeld.
Maar goed, het is alleen mijn mening hè, het is belangrijk wat Wotte en Peter vinden!
Mijn mening is daarnaast ook dat bijv. Kreekels, Thomas, Jiménez, De Bruijn en Sylla (nog) tekort komen waarvan De Bruijn en Jiménez op hun leeftijd misschien nog kunnen ontwikkelen door elders wekelijks aan spelen toe te komen.
Als hij op amateurbasis onder contract zou staan zou ik ook zeggen laat hem lekker blijven, maar hij schijnt in de top 5 van duurste contractspelers van onze selectie te staan. Vergelijken met Waem kan ook niet want die heeft minstens 4x zo vaak gespeeld.
Maar goed, het is alleen mijn mening hè, het is belangrijk wat Wotte en Peter vinden!
Mijn mening is daarnaast ook dat bijv. Kreekels, Thomas, Jiménez, De Bruijn en Sylla (nog) tekort komen waarvan De Bruijn en Jiménez op hun leeftijd misschien nog kunnen ontwikkelen door elders wekelijks aan spelen toe te komen.
1
|
Maandag 20 april 2026 om 11:46 uur |
Bolskie:
Dat vind ik wel erg overdreven, ik vind hem verdedigend echt niet zo slecht en zal echt niet misstaan als je hem erbij houd. Niet als basisspeler maar voor een laatste kwartier, bij eventueel een voorsprong vasthouden of juist voorin iets forceren is toch redelijk kopsterk.
Zet hem tegen een statische spits zoals bijvoorbeeld Veerman en hij heeft gewoon een vervelende middag.
Als ze hem laten gaan kan ik het begrijpen, houd de club hem erbij kan ik het ook begrijpen.
Dat vind ik wel erg overdreven, ik vind hem verdedigend echt niet zo slecht en zal echt niet misstaan als je hem erbij houd. Niet als basisspeler maar voor een laatste kwartier, bij eventueel een voorsprong vasthouden of juist voorin iets forceren is toch redelijk kopsterk.
Zet hem tegen een statische spits zoals bijvoorbeeld Veerman en hij heeft gewoon een vervelende middag.
Als ze hem laten gaan kan ik het begrijpen, houd de club hem erbij kan ik het ook begrijpen.
Ik niet. Je wil toch met een sterkere selectie de eredivisie in?
Gewoon een jongere gast met potentie achter Mulder halen.
Bijvoorbeeld Valk van Dordrecht.
En wat jij oppert. Het gaat niet alleen om het laatste kwartier. Het gaat erom dat je circa 24 plekken voor een A selectie hebt. Als Mulder en/of een Waem geblesserd raken, dan moet je terugvallen op Tomas. Dat is alles behalve wat je wil.
Gewoon een jongere gast met potentie achter Mulder halen.
Bijvoorbeeld Valk van Dordrecht.
En wat jij oppert. Het gaat niet alleen om het laatste kwartier. Het gaat erom dat je circa 24 plekken voor een A selectie hebt. Als Mulder en/of een Waem geblesserd raken, dan moet je terugvallen op Tomas. Dat is alles behalve wat je wil.
3
|
Zondag 19 april 2026 om 14:46 uur |
Heel interessant de shouters die pleiten voor een langer verblijf van Tomas. Heeft zn charme offensief toch gedeeltelijk aangeslagen. Als je overtuigd bent van zn kwaliteiten en je wil dat hij blijft kan ik het nog begrijpen. Maar omdat het zo een leuke gozer is...?
Met zijn salaris kun je 2 of 3 jeugdspelers een volwaardig contract geven of gedeeltelijk een echte versterking aantrekken. Benieuwd wat die shouters van de 'sfeer' in de selectie vinden als we er 5 op rij verliezen in oktober. We zijn toch geen liefdadigheidsinstelling.
Met zijn salaris kun je 2 of 3 jeugdspelers een volwaardig contract geven of gedeeltelijk een echte versterking aantrekken. Benieuwd wat die shouters van de 'sfeer' in de selectie vinden als we er 5 op rij verliezen in oktober. We zijn toch geen liefdadigheidsinstelling.
3
|
Zondag 19 april 2026 om 11:45 uur |
rd..:
We zijn nu over twee uitersten aan het discussiëren. Aan de ene kant een team waarmee de supporter zich volledig kan identificeren. Aan de andere kant een vreemdelingenlegioen, waar men niks mee heeft. De kunst van het creëren van een team ligt bij Wotte wel op de juiste plek, is gebleken. Ook zijn medespelers roemen bijvoorbeeld Kreekels. Vlak roemt Tomas. Voor een team heb je niet alleen maar goeie voetballers nodig. Er is een tweede laag.
In het verleden hebben we lukraak spelers aangetrokken. Die konden allemaal heus een bal passen. (Alhoewel je dat bij sommige nog wel je twijfels bij kunt hebben). Maar om het beste uit de speler te halen, moet je een functionerend team hebben. En daarbij zijn niet ken de voetbalkwaliteiten leidend.
We zijn nu over twee uitersten aan het discussiëren. Aan de ene kant een team waarmee de supporter zich volledig kan identificeren. Aan de andere kant een vreemdelingenlegioen, waar men niks mee heeft. De kunst van het creëren van een team ligt bij Wotte wel op de juiste plek, is gebleken. Ook zijn medespelers roemen bijvoorbeeld Kreekels. Vlak roemt Tomas. Voor een team heb je niet alleen maar goeie voetballers nodig. Er is een tweede laag.
In het verleden hebben we lukraak spelers aangetrokken. Die konden allemaal heus een bal passen. (Alhoewel je dat bij sommige nog wel je twijfels bij kunt hebben). Maar om het beste uit de speler te halen, moet je een functionerend team hebben. En daarbij zijn niet ken de voetbalkwaliteiten leidend.
Als je zoals jij denkt, dan hadden we Mulder in de winterstop ook niet gehaald. Ik ben echter ontzettend blij dat we dit wel gedaan hebben.
En ik geloof niet dat de sfeer in de selectie daar veel minder van geworden is. De kunst is dat Wotte en Peter de juiste spelers aantrekken. Die passen in de groep.
Maar om met een speler door te gaan die op een goede dag net middenmoot KKD is, past niet bij een club met ambities.
En ik geloof niet dat de sfeer in de selectie daar veel minder van geworden is. De kunst is dat Wotte en Peter de juiste spelers aantrekken. Die passen in de groep.
Maar om met een speler door te gaan die op een goede dag net middenmoot KKD is, past niet bij een club met ambities.
2
|
Zondag 19 april 2026 om 09:29 uur |
ADO079:
Helemaal mee eens. Daarom zijn we dit seizoen de meer dan terechte kampioen. Telstar speelt, op hun 'statische' spits El Kachati na, overigens hetzelfde als vorig seizoen in de kkd. Die krijgen vaak de lof, maar meestal niet de punten.
Helemaal mee eens. Daarom zijn we dit seizoen de meer dan terechte kampioen. Telstar speelt, op hun 'statische' spits El Kachati na, overigens hetzelfde als vorig seizoen in de kkd. Die krijgen vaak de lof, maar meestal niet de punten.
Als we op deze manier ook in de eredivisie willen spelen zal op een aantal plekken de kwaliteit behoorlijk omhoog moeten. Volgens Naat legt de eigenaar de tekorten in de organisatie nog steeds flink bij, dus hopelijk gaat Wotte het ook goed besteden in de selectie.
2
|
Zaterdag 18 april 2026 om 14:30 uur |
Nu online
priveopcadd, Superjantje, buurmanBrutus en 63 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




