Welkom in de shoutbox, gast
opper:
Dat vraagt wel om structureel succes. Als we over 1 of 2 jaar weer in de KKD zouden spelen dan lukt dat niet. Bolt moet dus zorgen voor de juiste mensen op de juiste plek en voldoende investeringen. Dat is dit seizoen zeer goed gegaan.
Dat vraagt wel om structureel succes. Als we over 1 of 2 jaar weer in de KKD zouden spelen dan lukt dat niet. Bolt moet dus zorgen voor de juiste mensen op de juiste plek en voldoende investeringen. Dat is dit seizoen zeer goed gegaan.
De investeringen die zich dit seizoen lijken uit te betalen zijn natuurlijk al langer geleden gedaan.
Ik zie al vanaf het moment dat ze er bij ons in stapte al een duidelijke maar vooral consistente transferstrategie. Ondanks dat er ieder jaar 7 miljoen in een gat verdwijnt is het creëren van transferwaarde op het veld in ieder geval ruimschoots gelukt. En talenten als De Ruijter en Niekiema die vroeger standaard gratis de deur uit liepen worden nu vroegtijdig vastgelegd. Hetzelfde geldt voor het op tijd verlengen van contracten van goed presterende basisspelers.
Ik zie al vanaf het moment dat ze er bij ons in stapte al een duidelijke maar vooral consistente transferstrategie. Ondanks dat er ieder jaar 7 miljoen in een gat verdwijnt is het creëren van transferwaarde op het veld in ieder geval ruimschoots gelukt. En talenten als De Ruijter en Niekiema die vroeger standaard gratis de deur uit liepen worden nu vroegtijdig vastgelegd. Hetzelfde geldt voor het op tijd verlengen van contracten van goed presterende basisspelers.
2
|
Donderdag 9 april 2026 om 12:22 uur |
fcdh-middennoord:
8000 seizoenskaarten, uitverkocht!
8000 seizoenskaarten, uitverkocht!
ADO Den Haag op weg naar Eredivisie met record aan verkochte Seizoenkaarten
De seizoenkaartverkoop van ADO Den Haag kent net als dit seizoen ongekende hoogtepunten. Waar het eerdere clubrecord nog op 5.500 seizoenkaarten stond stevenen we inmiddels, binnen 48 uur na de start van de Seizoenkaartverkoop, af op maar liefst 8.000 verkochte seizoenkaarten. De enorme steun van onze supporters zal dus ook volgend seizoen zichtbaar zijn in het stadion. Zowel de seizoenkaarten op de Aad Mansveldtribune, Haaglandentribune als de Lex Schoenmakertribune zijn uitverkocht.
Met een maximale capaciteit van 11.000 op onze publieke tribunes, betekent dit dat er komend seizoen nog slechts 1.000 kaarten per wedstrijd, per tribune beschikbaar zullen zijn voor losse verkoop. Zo beleefde we als club een waanzinnige storm op seizoenkaarten die we nog niet eerder meemaakten. Seizoenkaarthouders die het vanwege technische redenen onverhoopt niet voor elkaar kregen de Seizoenkaart te verlengen en hierover eerder al contact hebben gezocht zullen wij de komende periode alsnog ondersteunen bij het verlengen.
Familiepakketten
Ook de interesse in familiepakketten is enorm. Mooi om te zien dat zoveel gezinnen de weg naar het WerkTalent Stadion weer weten te vinden nu wij veelal weer op weekenddagen zullen spelen. Aanvragen die vóór dinsdagavond 23:59 uur zijn ingediend kunnen wij bevestigen dat ze, wanneer voldaan wordt aan de gestelde voorwaarden, erbij zijn volgend seizoen. In de komende periode nemen wij persoonlijk contact op met alle aanvragers om dit verder af te ronden. Andere aanvragen voor familiepakketten zullen wij beoordelen en behandelen op volgorde van binnenkomst. Het is dus nog wel mogelijk om een familiepakket via de ticketing@adodenhaag.nl aan te vragen alleen je bent pas verzekerd van jouw familiepakket als wij deze aanvraag bevestigen.
Wij bedanken iedereen voor de massale steun. In de komende periode zullen wij supporters verder informeren over hoe wij in de toekomst omgaan met seizoenkaartaanvragen en verlengingen. De boodschap is duidelijk: Den Haag staat massaal achter de club. Samen bouwen we verder aan een seizoen waarin we met een vol WerkTalent Stadion de volgende stap willen zetten.
Op naar de Eredivisie.
De seizoenkaartverkoop van ADO Den Haag kent net als dit seizoen ongekende hoogtepunten. Waar het eerdere clubrecord nog op 5.500 seizoenkaarten stond stevenen we inmiddels, binnen 48 uur na de start van de Seizoenkaartverkoop, af op maar liefst 8.000 verkochte seizoenkaarten. De enorme steun van onze supporters zal dus ook volgend seizoen zichtbaar zijn in het stadion. Zowel de seizoenkaarten op de Aad Mansveldtribune, Haaglandentribune als de Lex Schoenmakertribune zijn uitverkocht.
Met een maximale capaciteit van 11.000 op onze publieke tribunes, betekent dit dat er komend seizoen nog slechts 1.000 kaarten per wedstrijd, per tribune beschikbaar zullen zijn voor losse verkoop. Zo beleefde we als club een waanzinnige storm op seizoenkaarten die we nog niet eerder meemaakten. Seizoenkaarthouders die het vanwege technische redenen onverhoopt niet voor elkaar kregen de Seizoenkaart te verlengen en hierover eerder al contact hebben gezocht zullen wij de komende periode alsnog ondersteunen bij het verlengen.
Familiepakketten
Ook de interesse in familiepakketten is enorm. Mooi om te zien dat zoveel gezinnen de weg naar het WerkTalent Stadion weer weten te vinden nu wij veelal weer op weekenddagen zullen spelen. Aanvragen die vóór dinsdagavond 23:59 uur zijn ingediend kunnen wij bevestigen dat ze, wanneer voldaan wordt aan de gestelde voorwaarden, erbij zijn volgend seizoen. In de komende periode nemen wij persoonlijk contact op met alle aanvragers om dit verder af te ronden. Andere aanvragen voor familiepakketten zullen wij beoordelen en behandelen op volgorde van binnenkomst. Het is dus nog wel mogelijk om een familiepakket via de ticketing@adodenhaag.nl aan te vragen alleen je bent pas verzekerd van jouw familiepakket als wij deze aanvraag bevestigen.
Wij bedanken iedereen voor de massale steun. In de komende periode zullen wij supporters verder informeren over hoe wij in de toekomst omgaan met seizoenkaartaanvragen en verlengingen. De boodschap is duidelijk: Den Haag staat massaal achter de club. Samen bouwen we verder aan een seizoen waarin we met een vol WerkTalent Stadion de volgende stap willen zetten.
Op naar de Eredivisie.
6
|
Donderdag 9 april 2026 om 09:33 uur |
BLEISWIJK-1:
Minuut geleden nog 3 kaarten voir de Haaglanden tribune beschikbaar. Ik ben benieuwd of het dan uitverkocht is voor deze tribune.
Minuut geleden nog 3 kaarten voir de Haaglanden tribune beschikbaar. Ik ben benieuwd of het dan uitverkocht is voor deze tribune.
Het is zo uitverkocht. De reden dat er soms ineens bepaalde plekken wel beschikbaar zijn komt door mensen die hun seizoenskaart niet tijdig heeft afgenomen geworden, waardoor ze weer in de verkoop gaan.
Er zijn nu z’n kleine 500 seizoenskaarten die in reservering staan, dat is voor mensen die een seizoenskaart hadden en het nog kunnen verlengen. Men wist nog niet hoe lang deze nog in reservering zullen blijven staan. Als de tijd is zal ADO daarin melding maken dat er nog z’n x aantal beschikbaar zijn, en vanaf dat moment zal het gaaien worden.
Er zijn nu z’n kleine 500 seizoenskaarten die in reservering staan, dat is voor mensen die een seizoenskaart hadden en het nog kunnen verlengen. Men wist nog niet hoe lang deze nog in reservering zullen blijven staan. Als de tijd is zal ADO daarin melding maken dat er nog z’n x aantal beschikbaar zijn, en vanaf dat moment zal het gaaien worden.
2
|
Woensdag 8 april 2026 om 19:46 uur |
haagse jr:
Wow is het bijna uitverkocht al? Ik kan nergens meer een SCC bestellen haha
Wow is het bijna uitverkocht al? Ik kan nergens meer een SCC bestellen haha
Mensen met een huidig SCC konden al eerder verlengen voor volgend seizoen, en sinds vandaag kwamen de SCC in de normale verkoop daarvoor. Geloof er geen hol van dat alle SCC in één dag zo goed als verkocht zijn, denk eerder dat de website ticketing effe naar de klote is.
1
|
Dinsdag 7 april 2026 om 23:17 uur |
Marijn:
Ik kan op de aad mansveld al niets meer kopen, lange zijde alleen nog wat op S en dan de kidstribune en a&c zijn nog beschikbaar! Heel bizar.
Ik kan op de aad mansveld al niets meer kopen, lange zijde alleen nog wat op S en dan de kidstribune en a&c zijn nog beschikbaar! Heel bizar.
Helaas te laat met verlengen omdat ik een dag later was.. maar S mag ook geen probleem zijn toch wil je weer op de hele lange zij terecht??
0
|
Dinsdag 7 april 2026 om 12:10 uur |
Advertentie
Zuiderpark92:
Ik blijf t nog steeds ongelofelijk vinden dat vd sloot zijn clubbie geen transfersom gunt.. loopt gewoon gratis de deur uit.. waar is die clubliefde?
Ik blijf t nog steeds ongelofelijk vinden dat vd sloot zijn clubbie geen transfersom gunt.. loopt gewoon gratis de deur uit.. waar is die clubliefde?
Eens. Had gewoon kunnen verlengen met een gelimiteerde transfersom van €500.000. Als Fortuna Düsseldorf hem graag wil hebben betalen ze dat echt wel.
Maar van de Sloot, die voordat ie naar ons kwam weinig meer voorstelde en bij ons een hele goede speler is geworden, gunt de club geen zakcentje en heeft hier geen boodschap aan. Het zal allemaal wel weer door die vervloekte zaakwaarnemer worden ingefluisterd.
Maar van de Sloot, die voordat ie naar ons kwam weinig meer voorstelde en bij ons een hele goede speler is geworden, gunt de club geen zakcentje en heeft hier geen boodschap aan. Het zal allemaal wel weer door die vervloekte zaakwaarnemer worden ingefluisterd.
7
|
Dinsdag 7 april 2026 om 07:41 uur |
Langebach2:
Je zou zeggen, zeg Van der Sloot niet op en hij is er nog een jaar langer. Of zie ik het helemaal verkeerd?
Je zou zeggen, zeg Van der Sloot niet op en hij is er nog een jaar langer. Of zie ik het helemaal verkeerd?
Contract loopt af en hij wil weer naar Duitsland dus die gaat niet verlengen, zal vast naar Fortuna Düsseldorf gaan....
In de winter kon Van der Sloot naar Fortuna Düsseldorf. Hij sprak telefonisch met technisch directeur Sven Mislintat (ex-Ajax). „Hij was lovend en had tot vier uur in de nacht beelden van mij bekeken en wilde me dolgraag hebben. Dan weet je waar je het voor doet.’’
https://archive.ph/LpJr5
In de winter kon Van der Sloot naar Fortuna Düsseldorf. Hij sprak telefonisch met technisch directeur Sven Mislintat (ex-Ajax). „Hij was lovend en had tot vier uur in de nacht beelden van mij bekeken en wilde me dolgraag hebben. Dan weet je waar je het voor doet.’’
https://archive.ph/LpJr5
2
|
Woensdag 1 april 2026 om 20:05 uur |
Bolskie:
Lees even sommige reacties terug..
Dat iemand op moment te kort komt voor het eerste elftal in de eredivisie dat kan en is zeker geen afbranden maar iemand met 19 jaar waar de potentie er van blijkbaar is afserveren met ken er geen hout van lekker weg doen behoort daar wel bij vind je niet?
Iemand met de potentie en gezien jonge leeftijd zou het eerder voor de hand liggen hem tijdelijk te verhuren. En nee niet terug zetten in een 021 elftal want daar ontwikkeld zn jongen niet die je misschien potentieel als eerste speler wilt zien.
Neem z’n voorbeeld als Senna, die had in 021 elftal kunnen blijven zitten en had eind van het seizoen misschien op 15/20 goals gezeten en dan? Nu heeft hij de tijdelijk stap gezet naar de 3e divisie waar die zich veel beter ontwikkeld dan tegen leeftijdsgenoten, nu hopen op een volgende stap.
Je wilt niet z’n zelfde situatie als bijv een Fin de bruijn die had al 3/4 jaar geleden verhuurd moeten worden, gewoon wanbeleid gevoerd vind ik door ADO.
Maar mijn punt is eigenlijk dat men te snel en te vroeg afscheid wilt nemen van jonge spelers omdat zij bijv op dit moment nog te kort komen, jonge jongens waar de potentie van is moet je de tijd gunnen en verhuren.
Lees even sommige reacties terug..
Dat iemand op moment te kort komt voor het eerste elftal in de eredivisie dat kan en is zeker geen afbranden maar iemand met 19 jaar waar de potentie er van blijkbaar is afserveren met ken er geen hout van lekker weg doen behoort daar wel bij vind je niet?
Iemand met de potentie en gezien jonge leeftijd zou het eerder voor de hand liggen hem tijdelijk te verhuren. En nee niet terug zetten in een 021 elftal want daar ontwikkeld zn jongen niet die je misschien potentieel als eerste speler wilt zien.
Neem z’n voorbeeld als Senna, die had in 021 elftal kunnen blijven zitten en had eind van het seizoen misschien op 15/20 goals gezeten en dan? Nu heeft hij de tijdelijk stap gezet naar de 3e divisie waar die zich veel beter ontwikkeld dan tegen leeftijdsgenoten, nu hopen op een volgende stap.
Je wilt niet z’n zelfde situatie als bijv een Fin de bruijn die had al 3/4 jaar geleden verhuurd moeten worden, gewoon wanbeleid gevoerd vind ik door ADO.
Maar mijn punt is eigenlijk dat men te snel en te vroeg afscheid wilt nemen van jonge spelers omdat zij bijv op dit moment nog te kort komen, jonge jongens waar de potentie van is moet je de tijd gunnen en verhuren.
Eens. Verlengen en verhuren. Nu krijg je er nauwelijks iets voor, moet je een groot deel afstaan en de potentie is er echt wel. Al was het alleen maar om de ruime interesse die er wordt getoond. Die interesse is er over een jaar ook nog wel.
2
|
Dinsdag 31 maart 2026 om 17:11 uur |
Nu online
JoostJ, priveopcadd, pwr, misterhansb, ADO079, A.D.O, CrazieD en 96 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




