Welkom in de shoutbox, gast
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
'ADO moet Toornstra halen'
Aad de Mos denkt dat ADO Den Haag bij promotie er goed aan doet om Jens Toornstra te halen.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
'ADO moet Toornstra halen'
Aad de Mos denkt dat ADO Den Haag bij promotie er goed aan doet om Jens Toornstra te halen.
Lees het nieuwsbericht
Heeft Aad ook niet zin in nog een jaartje ballen?
3
|
Maandag 16 maart 2026 om 14:07 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
'ADO moet Toornstra halen'
Aad de Mos denkt dat ADO Den Haag bij promotie er goed aan doet om Jens Toornstra te halen.
Lees het nieuwsbericht
'ADO moet Toornstra halen'
Aad de Mos denkt dat ADO Den Haag bij promotie er goed aan doet om Jens Toornstra te halen.
Lees het nieuwsbericht
4
|
Maandag 16 maart 2026 om 13:25 uur |
Aad:
Gisteren had niemand van ons vuur in zijn spel. Spelen met de handrem erop met het idee "dat doelpunt valt toch wel". Nou, het viel niet.
Wel zakten er een aantal door het ijs. Natuurlijk Peupion, maar dat doet hij haast iedere wedstrijd. De Ruijter, die werkelijk niets goed deed. En Mulder, die in de voorgaande wedstrijden regelmatig een goed geplaatste diepe bal gaf, maar nu kwam er niet één aan bij Fiabema of Reischl.
Het was niet best maar we zullen wel promoveren al geef ik geen stuiver meer voor het kampioenschap. Daar gaan we er nog teveel voor verliezen.
In mijn ogen is er van de selectie, beoordeeld op hoe ze gisteren speelden, maar 1 eredivisie geschikt: Nikiema.
Gisteren had niemand van ons vuur in zijn spel. Spelen met de handrem erop met het idee "dat doelpunt valt toch wel". Nou, het viel niet.
Wel zakten er een aantal door het ijs. Natuurlijk Peupion, maar dat doet hij haast iedere wedstrijd. De Ruijter, die werkelijk niets goed deed. En Mulder, die in de voorgaande wedstrijden regelmatig een goed geplaatste diepe bal gaf, maar nu kwam er niet één aan bij Fiabema of Reischl.
Het was niet best maar we zullen wel promoveren al geef ik geen stuiver meer voor het kampioenschap. Daar gaan we er nog teveel voor verliezen.
In mijn ogen is er van de selectie, beoordeeld op hoe ze gisteren speelden, maar 1 eredivisie geschikt: Nikiema.
Het was ook wel een geweldig veld nietwaar Aad, die bal stuiterde nog ergen dan op een kunstgrasveld
1
|
Zondag 8 maart 2026 om 16:00 uur |
Aad:
Gisteren had niemand van ons vuur in zijn spel. Spelen met de handrem erop met het idee "dat doelpunt valt toch wel". Nou, het viel niet.
Wel zakten er een aantal door het ijs. Natuurlijk Peupion, maar dat doet hij haast iedere wedstrijd. De Ruijter, die werkelijk niets goed deed. En Mulder, die in de voorgaande wedstrijden regelmatig een goed geplaatste diepe bal gaf, maar nu kwam er niet één aan bij Fiabema of Reischl.
Het was niet best maar we zullen wel promoveren al geef ik geen stuiver meer voor het kampioenschap. Daar gaan we er nog teveel voor verliezen.
In mijn ogen is er van de selectie, beoordeeld op hoe ze gisteren speelden, maar 1 eredivisie geschikt: Nikiema.
Gisteren had niemand van ons vuur in zijn spel. Spelen met de handrem erop met het idee "dat doelpunt valt toch wel". Nou, het viel niet.
Wel zakten er een aantal door het ijs. Natuurlijk Peupion, maar dat doet hij haast iedere wedstrijd. De Ruijter, die werkelijk niets goed deed. En Mulder, die in de voorgaande wedstrijden regelmatig een goed geplaatste diepe bal gaf, maar nu kwam er niet één aan bij Fiabema of Reischl.
Het was niet best maar we zullen wel promoveren al geef ik geen stuiver meer voor het kampioenschap. Daar gaan we er nog teveel voor verliezen.
In mijn ogen is er van de selectie, beoordeeld op hoe ze gisteren speelden, maar 1 eredivisie geschikt: Nikiema.
Tuurlijk Aad. Fijne zondag
6
|
Zondag 8 maart 2026 om 10:21 uur |
Aad:
Nee bijdehandje., maar als we die inkomsten van incidentele kaartverkoop niet zouden hebben worden we nooit selfsupporting.
Nee bijdehandje., maar als we die inkomsten van incidentele kaartverkoop niet zouden hebben worden we nooit selfsupporting.
3x op rij verliezen Aad, en er staat weer diezelfde 6000. Vandaar de term dagjes mensen of successupporters zoals lellow zei. Als ze nou is een heel seizoen komen en niet alleen als er wat te halen valt of dat het warmer als 15 graden is. Nu levert het vaak meer ergenis op bij de vaste kern dan dat het extra sfeer met zich mee brengt zoals Wather al zei.
7
|
Donderdag 5 maart 2026 om 17:24 uur |
Advertentie
https://x.com/ADODenHaag/status/2029484387838931357/photo/1
Haaglanden en Aad Mansveld zijn inmiddels ππΆπππ²πΏπΈπΌπ°π΅π
Haaglanden en Aad Mansveld zijn inmiddels ππΆπππ²πΏπΈπΌπ°π΅π
5
|
Donderdag 5 maart 2026 om 10:32 uur |
Nu online
priveopcadd, Superjantje, adorob, buurmanBrutus en 77 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




