Welkom in de shoutbox, gast
JS070:
Excelsior en nu is een wereld van verschil. Excelsior was tevens vrije kaartverkoop en geen doordeweekse dag. Dat is al een heel verschil. Daarnaast zijn er geen uitsupporters en zal de club de beveiliging flink opschroeven.
Beetje dom om dan iemand anders dom te noemen.
Excelsior en nu is een wereld van verschil. Excelsior was tevens vrije kaartverkoop en geen doordeweekse dag. Dat is al een heel verschil. Daarnaast zijn er geen uitsupporters en zal de club de beveiliging flink opschroeven.
Beetje dom om dan iemand anders dom te noemen.
Dat het bij Excelsior misging ligt toch niet aan die dingen die jij noemt?
2
|
Zaterdag 14 maart 2026 om 12:13 uur |
Aad:
Ben je zo dom dat je niet begrijpt dat er genoeg gekken in het stadion zullen zitten die het verloop of de afloop van de wedstrijd kunnen verstoren? Remenber Excelsior.
Ben je zo dom dat je niet begrijpt dat er genoeg gekken in het stadion zullen zitten die het verloop of de afloop van de wedstrijd kunnen verstoren? Remenber Excelsior.
Excelsior en nu is een wereld van verschil. Excelsior was tevens vrije kaartverkoop en geen doordeweekse dag. Dat is al een heel verschil. Daarnaast zijn er geen uitsupporters en zal de club de beveiliging flink opschroeven.
Beetje dom om dan iemand anders dom te noemen.
Beetje dom om dan iemand anders dom te noemen.
12
|
Zaterdag 14 maart 2026 om 12:04 uur |
Aad:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Bij een gewone wedstrijd tegen het "grote" Utrecht kunnen we niet promoveren en valt er behalve een overwinning niets te vieren. Nu alle kans dat er voortijdig mensen het veld opgaan en de scheids de voorstelling stopt. Bovendien veel "nieuw" publiek waarvan je niet weet wat ze gaan doen.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Bij een gewone wedstrijd tegen het "grote" Utrecht kunnen we niet promoveren en valt er behalve een overwinning niets te vieren. Nu alle kans dat er voortijdig mensen het veld opgaan en de scheids de voorstelling stopt. Bovendien veel "nieuw" publiek waarvan je niet weet wat ze gaan doen.
Geloof me nu maar dat er veel meer voorbereid is, wat beveiliging betreft. Tegen Excelsior was er niks.
Ja....toen het te laat was.
Ja....toen het te laat was.
3
|
Zaterdag 14 maart 2026 om 10:03 uur |
Aad:
Ik hoop maar dat we dinsdag na de wedstrijd niet hoeven zeggen "hadden we maar verloren". Want alle ingrediƫnten voor het uit de klauw lopen zijn volop aanwezig.
Ik hoop maar dat we dinsdag na de wedstrijd niet hoeven zeggen "hadden we maar verloren". Want alle ingrediƫnten voor het uit de klauw lopen zijn volop aanwezig.
Misschien een reminder. Tegen Excelsior begon men ruim voor de wedstrijd met schenken van alcohol. En was niemand geregistreerd. Dat was echt een grote fout.
A.s. dinsdag is niet een groter risico dan tegen het grote Utrecht in de eredivisie. Als we dat niet aan kunnen, dan moeten we niet promoveren.
A.s. dinsdag is niet een groter risico dan tegen het grote Utrecht in de eredivisie. Als we dat niet aan kunnen, dan moeten we niet promoveren.
0
|
Zaterdag 14 maart 2026 om 09:41 uur |
Advertentie
Na de wedstrijd tegen Excelsior heb ik maanden slecht geslapen en was ik helemaal klaar met die kkd. Ook die Asante kon ik niet meer aanzien als hij aan de bal was dan keek ik de andere kant op. Na de 2 mislukte seizoenen erna en het ontslag van Kalazic en Mathijssen die faliekant hadden gefaald dacht ik echt dat wordt nog jaren kkd. Een klein beetje hoop kreeg ik weer toen ik de naam van de Brom hoorde maar ook dat ging niet door. Bolt pakte zelf het heft in handen en was dat gepruts zat. Zij kwamen met Peter die na een half jaar al werd ontslagen door Emmen dus ik dacht daar gaan we weer maar goed het spel was leuk om naar te kijken in die oefenwedstrijden en Bolt maakte door goed hun huiswerk te doen Wotte als nieuwe TD. Weer een schot in de roos waar iedere supporter blij van werd een man met een groot netwerk en die de regio op zijn duimpje kent. Hij heeft ook nog eens een groen geel hart. Kijk nu 8 wedstrijden voor het einde van de competitie en 19 punten voorsprong. Wat voor onmogelijk werd gehouden gebeurt en we gaan promoveren leuk dat West het nog overdreven spannend wil maken door naast de Graafschap ook nog Willem2 te noemen om naar te blijven kijken maar dat is werkelijk lachwekkend en niet serieus meer te nemen. Ik was nooit zo voor die Amerikaanse eigenaar maar ik moet ze een groot compliment maken en ook bedanken voor het betalen van die enorme tekorten de afgelopen seizoenen en te blijven geloven in onze club.Ook hun Belgische club gaat promoveren dus dat is geen toeval meer dit is gewoon de kwaliteit van Bolt. Wanneer het feest gaat beginnen weet ik nog niet maar deze zal groot zijn zelfs voor de meest volhardende azijnzeiker op deze box. De 2 leukste clubs van de competitie gaan sowieso naar de eredivisie en zijn ook een verrijking voor de eredivisie. Wat zijn dit toch mooie dagen als je supporter bent van onze mooie geel groene club.
25
|
Maandag 9 maart 2026 om 06:00 uur |
Kees:
Ok. Verlies van De Graafschap zal wel een hoop spanning wegnemen. Ik gun De Graafschap en Willem 2 ook promotie.
Excelsior, Excelsior en Excelsior mag van mij degraderen.
Ok. Verlies van De Graafschap zal wel een hoop spanning wegnemen. Ik gun De Graafschap en Willem 2 ook promotie.
Excelsior, Excelsior en Excelsior mag van mij degraderen.
Maakt mij niet zoveel uit wie verder promoveert. Het Excelsior trauma blijft ook bij mij door het hoofd spoken. Zelfs met deze voorsprong in punten wat toch eigenlijk waanzin is. Ik zal blij zijn als het zover is. (Promotie)
4
|
Zondag 8 maart 2026 om 13:23 uur |
wiegah070:
Dat zijn dezelfde mensen die zeggen dat we Sjaak Polak of Edwin Grunholz als hoofdtrainers moeten hebben.
Dat zijn dezelfde mensen die zeggen dat we Sjaak Polak of Edwin Grunholz als hoofdtrainers moeten hebben.
Heerlijke interviews in het vooruitzicht
Verder moeten wij vooral genieten van dit prachtige seizoen want volgend jaar rond deze tijd is het weer billenknijpen met wedstrijden tegen o.a. Zwolle Sparta en Excelsior.
Tel daarbij weer een begrotingstekort bij op en alles is weer als vanouds.
Morgen geen overwinning maar dat maakt niet uit want wie wil er nou promoveren in Emmen of op een dinsdagavond.
Verder moeten wij vooral genieten van dit prachtige seizoen want volgend jaar rond deze tijd is het weer billenknijpen met wedstrijden tegen o.a. Zwolle Sparta en Excelsior.
Tel daarbij weer een begrotingstekort bij op en alles is weer als vanouds.
Morgen geen overwinning maar dat maakt niet uit want wie wil er nou promoveren in Emmen of op een dinsdagavond.
2
|
Vrijdag 6 maart 2026 om 14:37 uur |
Dappere dodo:
Mijn mening, en doe er mee wat je wilt is dat ik liever niet in een thuiswedstrijd de promotie veilig stel.
Ik heb liever dat het gebeurt zonder dat wij zelf spelen.
De reden: zie Excelsior thuis, bij 3-0 voor, de halve tribune zat om het veld om deze te bestormen en we weten helaas allemaal hoe dit afgelopen is!
Liever op een andere manier dus
Promoveren doe je toch wel
Mijn mening, en doe er mee wat je wilt is dat ik liever niet in een thuiswedstrijd de promotie veilig stel.
Ik heb liever dat het gebeurt zonder dat wij zelf spelen.
De reden: zie Excelsior thuis, bij 3-0 voor, de halve tribune zat om het veld om deze te bestormen en we weten helaas allemaal hoe dit afgelopen is!
Liever op een andere manier dus
Promoveren doe je toch wel
Doe mij maar gewoon een, ditmaal wel succesvolle, veldbestorming. Om voor altijd de negatieve nasmaak van excelsior juist weg te spoelen
7
|
Zondag 1 maart 2026 om 20:13 uur |
Nu online
Aad, Bollie74, TheBeverisback, Superjantje, ton, Hmmm, FC Den Haag!, janfcdh, JoopMN77 en 108 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | Lionel Messi (Arg)................ | 3 | - | |
| 2 | - | |||
| 3 | Kai Havertz (Dui), | - | ||
| 4 | Mbappé (Fra), | - | ||
| 5 | Just (NZl), | - | ||
| 6 | Haaland (Noo), | - | ||
| 7 | Balogun (VS), | - | ||
| 8 | Ayari (Zwe)................. | 2 | - | |
| 9 | - | |||
| 10 | o.a.VIRGIL VAN DIJK, | - | ||
| 11 | SUMMERVILLE............. | 1 | - | |
| 12 | - | |||
| 13 | - | |||
| 14 | - | |||
| 15 | - | |||
| 16 | - | |||
| 17 | - | |||
| 18 | - | |||
| 19 | vorige WK's op pagina | 845 | - |




