Welkom in de shoutbox, gast
ADO079:
Een rechtsback is in theorie niet de moeilijkste positie om te vervangen. Meer zorgen maak ik me om de doelpunten voorin. Maar er is tijd zat en ik heb volledig vertrouwen in Bolt/onze TD. Laat ze er maar wat moois van maken.
Een rechtsback is in theorie niet de moeilijkste positie om te vervangen. Meer zorgen maak ik me om de doelpunten voorin. Maar er is tijd zat en ik heb volledig vertrouwen in Bolt/onze TD. Laat ze er maar wat moois van maken.
Ik hoop snel te horen dat Bal, Hokke, Nikiema en Vlak bijtekenen. Dan heb je echt al een goed geraamte voor de selectie.
2
|
Maandag 6 april 2026 om 22:30 uur |
Ik ben ook niet overtuigd of Niekema goed genoeg is voor de eredivisie dan gaat het allemaal net wat sneller en inderdaad bij het uitkomen en corners heeft hij vaak het geluk dat de verdediging goed staat . Ook moet een keeper in mijn ogen nog wat langer zijn zodat hij bij corners en bij het uitkomen net dat stukje extra lengte heeft om toch nog een redding te maken. Maar goed we zullen het zien wat er allemaal gaat veranderen in de selectie maar dit is zeker een belangrijk aandachtspunt.
2
|
Zaterdag 4 april 2026 om 05:35 uur |
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
ADO - Jong Ajax live op tv
Voor wie naast een kaart heeft gegrepen; de wedstrijd ADO Den Haag - Jong Ajax is vrijdagavond live op tv te zien.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
ADO - Jong Ajax live op tv
Voor wie naast een kaart heeft gegrepen; de wedstrijd ADO Den Haag - Jong Ajax is vrijdagavond live op tv te zien.
Lees het nieuwsbericht
De hoofsmacht van Ajax kent veel blessures voor het duel met Twente a.s. zaterdag. Weinig eerste selectie spelers dus bij jong Ajax. Wel spelers van onder 19.
Dus bloedfanatieke jonge gastjes die zich een slag in de rondte rennen, maar als kippen zonder kop. Ik zeg een makkie: 5-0
Dus bloedfanatieke jonge gastjes die zich een slag in de rondte rennen, maar als kippen zonder kop. Ik zeg een makkie: 5-0
3
|
Donderdag 2 april 2026 om 15:05 uur |
ADO079:
Dus dan zit je eigenlijk al in de categorie spitsen van de wat betere ploegen zoals Heerenveen, Sparta etc. Dat is 100% niet realistisch om te verwachten als je het mij vraagt.
Dus dan zit je eigenlijk al in de categorie spitsen van de wat betere ploegen zoals Heerenveen, Sparta etc. Dat is 100% niet realistisch om te verwachten als je het mij vraagt.
Ze krijgen extra budget. Selectie blijft grotendeels bij elkaar waarschijnlijk. Haal 3 á 4 hele goeie inplaats van 7 á 8 middelmatige.
Ik hoop op een Vincent Janssen of Lequincio Zeefuik maar voorlopig hebben we er nu 4 lopen die in de spits kunnen dus daar moet dan eerst wat van weg.
Ik hoop op een Vincent Janssen of Lequincio Zeefuik maar voorlopig hebben we er nu 4 lopen die in de spits kunnen dus daar moet dan eerst wat van weg.
3
|
Woensdag 1 april 2026 om 21:43 uur |
Bolskie:
Maar men is toch vaak van de statistieken of is dit alleen wanneer het uitkomt.
19 jaar 6 goals 5 assist in nog geen 2 hele wedstrijden gespeeld geluk of niet dat laat ik aan andere over maar hier hoor ik altijd mensen zeggen spits word afgerekend op goals.
Dat die (nu) te kort komt om voor het eerste in de eredivisie te spelen wie weet en hij heeft zeker heel veel verbeter punten en ziet er vaak houterig uit (niet gek met z’n lang postuur) maar is dat een reden om iemand direct af te serveren met kan er geen hout van met zijn 19 jaar?
Dat laatste sowieso niet Aad. Als je in een speler potentie ziet en wilt/hoopt dat een speler in het eerste komt als basisspeler dan moet je hem niet terug zetten in een onder de 21 elftal waar die tegen leeftijdsgenoten speelt.
Maar men is toch vaak van de statistieken of is dit alleen wanneer het uitkomt.
19 jaar 6 goals 5 assist in nog geen 2 hele wedstrijden gespeeld geluk of niet dat laat ik aan andere over maar hier hoor ik altijd mensen zeggen spits word afgerekend op goals.
Dat die (nu) te kort komt om voor het eerste in de eredivisie te spelen wie weet en hij heeft zeker heel veel verbeter punten en ziet er vaak houterig uit (niet gek met z’n lang postuur) maar is dat een reden om iemand direct af te serveren met kan er geen hout van met zijn 19 jaar?
Dat laatste sowieso niet Aad. Als je in een speler potentie ziet en wilt/hoopt dat een speler in het eerste komt als basisspeler dan moet je hem niet terug zetten in een onder de 21 elftal waar die tegen leeftijdsgenoten speelt.
Maar tot de conclusie komen (dat het een mening is klopt) dat een speler niet goed genoeg is is toch niet gelijk afserveren of afbranden? Of vindt jij elke speler die we nu in de selectie hebben geschikt voor de eredivisie? Ik mag toch hopen van niet. En als jij dat niet vindt, ben jij volgens jouw theorie ook aan het afbranden toch?
1
|
Dinsdag 31 maart 2026 om 09:54 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Selectie-spelers doeltreffend in oefenpot
Spelers uit de hoofdmacht van ADO Den Haag hebben gescoord in een oefenwedstrijd van de Onder 21.
Lees het nieuwsbericht
Selectie-spelers doeltreffend in oefenpot
Spelers uit de hoofdmacht van ADO Den Haag hebben gescoord in een oefenwedstrijd van de Onder 21.
Lees het nieuwsbericht
2
|
Zondag 29 maart 2026 om 08:35 uur |
Advertentie
Dannyy:
Dani van Loenen is nog jong maar die gaat binnen 2 jaar z'n debuut nog wel maken. Maasland komt er ook weer aan.
Dani van Loenen is nog jong maar die gaat binnen 2 jaar z'n debuut nog wel maken. Maasland komt er ook weer aan.
Ik zie het somber in voor Maasland. Die jongen is inmiddels al best wel weer een tijdje bij de selectie en traint gewoon weer. Er is hem werkelijk nog geen minuut gegund sinds zijn terugkeer.
3
|
Vrijdag 20 maart 2026 om 14:02 uur |
BLEISWIJK-1:
Ik heb het gelezen. Hopelijk lukt het met deze spelers, Jesse Bal en vd. Sloot. Dan ga je met een mooie basis de eredivisie in.
Ik heb het gelezen. Hopelijk lukt het met deze spelers, Jesse Bal en vd. Sloot. Dan ga je met een mooie basis de eredivisie in.
Ja inderdaad, dan heb je de basis al prima staan! Dat is ook een voordeel omdat dan een groot deel van de selectie al gewend is aan de speeltstijl.
Een stuk of 4 a 5 gerichte versterkingen erbij en dan kan het ook volgend jaar een mooi seizoen worden in de Eredivisie.
Een stuk of 4 a 5 gerichte versterkingen erbij en dan kan het ook volgend jaar een mooi seizoen worden in de Eredivisie.
1
|
Vrijdag 20 maart 2026 om 11:20 uur |
Kees:
Tomas moet je er lekker bijhouden. Dat soort gasten zijn zo belangrijk voor de teamspirit en zo matig is ie ook weer niet.
Tomas moet je er lekker bijhouden. Dat soort gasten zijn zo belangrijk voor de teamspirit en zo matig is ie ook weer niet.
Helaas Kees, hij is niet goed genoeg en hij kost centen. Sfeermakers (en -bedervers) hebben we genoeg buiten de selectie. Een profclub is geen filantropische instelling.
5
|
Donderdag 19 maart 2026 om 13:47 uur |
Nu online
ruud, buurmanBrutus en 100 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




