Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Volg CADD op Threads

Volg CADD op Threads

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Advertentie

Welkom in de shoutbox, gast

<FCDH>

Salvatore schreef:

Juist, maar het bestuur zit een beetje in dezelfde situatie. Ze moeten de club en ziijn supporters naar buiten (KNVB, media) in bescherming nemen, maar tegelijk naar binnen toe hard optreden tegen supporters, die met vuurwerk gooien of het veld op komen.

Het is tijd om keuzes te maken. Als supporter zullen wij moeten kiezen hoe wij onze club steunen. Dat mag van mij op een felle, fanatieke, Haagse manier gebeuren, maar iedereen moet bepaalde grenzen accepteren. Je bepaalt zelf, of je het veld op komt, ook al zit het hek duizend keer los. Ook de club zal een keuze moeten maken. Er is voor miljoenen geinvesteerd in biometrische pasjes, cameras en andere toestanden, vakindelingen. Deze maatregelen treffen tot nu toe iedereeen en houden veel goedwillende supporters af van een bezoek aan het stadion. 

Als club zul je de moeite moeten nemen, om uit te zoeken, wie de mensen zijn, die het verpesten, desnoods met behulp van al die dure installaties en maatregelen. Maar je moet ook kunnen rekenenen op steun en vertrouwen bij de meerderheid van goeie supporters, door ze te laten merken, dat je ze waardeert en graag in het stadion ziet.

Deze opgave is een zware klus. Maar neem je die moeite niet en blijf je doorgaan op de lijn Ruurd de B., hou je uiteindelijk niemand meer over en gaat de club naar de knoppen.
 
FC Den Haag heeft alleen toekomst, als wij, supporters en club, nu de juiste keuzes maken. Vandaar dat ik blij ben met het aanstellen van John Arzbach. Zijn uitspraken komen genuanceerder over. De club zal moeten bepalen, wat de goede en wat de slechte supporters zijn. En wij zullen vervolgens moeten bepalen, bij welke groep wij willen horen. Behandel je iedereen als slechte supporter, kiezen veel mensen voor de derde groep, de thuisblijvers.
volgens mij kan keSSler zelf weinig doen want hij zegt den haag zou er goed aan doen hij zegt niet zelf van het mag niet meer dus de knvb kan dat niet anders hadden ze dat wel gedaan?het is na de wedstrijd gebeurd en niet tijdens dus dat scheelt
0
Vrijdag 16 november 2007 om 15:55 uur

Pietje

kojak1 schreef:

zolang er supporters trots op zijn wat er nu gebeurt is zal je er waarschijnlijk nooit van af komen.supporters op het veld hoort niet,je kan zeggen wat je wil,maar in engeland zijn ze dan toch een stuk verder als hier.2.000 pond boete en sv voor 10 jaar.en je ziet er niemand meer op het veld,want dat voelen ze in de portemonnee,maar bij den haag zijn er personen bij die het nooit afleren,en het ook altijd blijven doen en vooral de schuld bij een ander neerleggen.

Laatste keer dat ik in Engeland was was er ook een gevecht tussen ca 25 supporters op de tribune en daarna op het veld tijdens de rust.

De volgende dag lees of hoor je daar niets over. Waarom? De media hebben een convenant met de voetbalbond dat hierover geen mededelingen worden gedaan, zolang het geen nieuwswaarde heeft.

0
Vrijdag 16 november 2007 om 15:45 uur

Salvatore

kojak1 schreef:

zolang er supporters trots op zijn wat er nu gebeurt is zal je er waarschijnlijk nooit van af komen.supporters op het veld hoort niet,je kan zeggen wat je wil,maar in engeland zijn ze dan toch een stuk verder als hier.2.000 pond boete en sv voor 10 jaar.en je ziet er niemand meer op het veld,want dat voelen ze in de portemonnee,maar bij den haag zijn er personen bij die het nooit afleren,en het ook altijd blijven doen en vooral de schuld bij een ander neerleggen.
Dat is zo. In Engeland pakken ze iedereen keihard aan die op het veld komt.

In Nederland kan ik me nog herinneren, toen we in 85-86 bij DS`79 periodekampioen werden en er zo`n 200 Haagse supporters in de rust het veld op liepen en in de stromende regen een partijtje voetbal speelden. Een of andere leip ging in z`n stonewash spijkerbroek voor keeper spelen en dook de modder in. Daarvoor was het jeugdhonk van DFC in de fik gestoken. Toen kwam de club er altijd goed vanaf mede dankzij de connecties van De Stoop.

Maar tijden veranderen. Je moet gewoon beseffen, dat en nu een aantal mensen bij de KNVB zitten, die FC Den Haag liever vandaag dan morgen uit het betaalde voetbal zien verdwijnen. Ze zullen elke kans grijpen om de club te pakken. Geef ze geen aanleiding.
0
Vrijdag 16 november 2007 om 15:42 uur

D.

Ik zal nooit de schuld bij anderen neerleggen. Wij zijn het veld opgegaan en wij hebben er een zooitje van gemaakt. Dus wat zeur je nou? Het gaat mij er om dat het allemaal niet zo`n heisa waard is. Den Bosch vroeg erom en heeft het gekregen. Klaar uit! En wie heeft er nou last van als het veld na de wesdtrijd wordt bestormd? Gewoon van AGOVV winnen en dit hoofdstuk afsluiten/
0
Vrijdag 16 november 2007 om 15:40 uur

kojak1

Salvatore schreef:

Mee eens, Ooievaar. Wie weet gaat dat nog lukken ook...Wiljan Vloet blijft gewoon rustig z`n werk doen en als ze bij AGOVV punten scoren, begint het sportief goed te draaien!
zolang er supporters trots op zijn wat er nu gebeurt is zal je er waarschijnlijk nooit van af komen.supporters op het veld hoort niet,je kan zeggen wat je wil,maar in engeland zijn ze dan toch een stuk verder als hier.2.000 pond boete en sv voor 10 jaar.en je ziet er niemand meer op het veld,want dat voelen ze in de portemonnee,maar bij den haag zijn er personen bij die het nooit afleren,en het ook altijd blijven doen en vooral de schuld bij een ander neerleggen.
0
Vrijdag 16 november 2007 om 15:09 uur

KKH - kalekophagenees

Zolang de supporters geen eigen plek binnen de club krijgen door middel van een supporters home, merchandising shop en een normale vreettent blijf je dit houden.

Bestuur wist dat FC DenBosch - Fc Den Haag een risico wedstrijd was maar van goede organisatie was weinig te merken van beide kanten.

Arzbach een goeie, voorlopig is ie nog steeds een marjonet van ruud de boer en Ringelsteijn zolang die in de SO zitten blijven ze een vinger in de pap houden.

KNjB heeft oogkleppen op en is alleen gefocust op FC Den Haag onder uit halen. Wat Ajakkus, feyenoord, psv, en andere clubs doet intreseerd hun total niet. Blijft te vaak ongestraft.

Media hetzelfde, zeker die poepsnor, kale jood van een van Gelder.

Jammer maar sv gaat voor een hoop te ver, stuur maar mensen weg, des te minder supporters weer, des ten minder geld wat er binnenkomt.

Jullie gokken op nieuwe bezoekers, maar die komen alleen als ze gratis mogen komen.

Uitwedstrijden niet meer, dat gaat een hoop geld kosten want 34 euro per buscombie per persoon wat dan niet meer binnen komt.

Kunnen ze de thuis kaarten wel drastisch verhogen maar dan komt er zeker niemand meer naar het stadion toe. Dus FC Den Haag staat met ze rug tegen de muur, want een hoop vinden de kaarten nu al te duur thuis en uit.

0
Vrijdag 16 november 2007 om 14:23 uur

Salvatore

Ooievaar schreef:

Precies! Wat willen we nu met z`n allen? Marginaal blijven voortploeteren, en dit larderen met af en toe rellen, en al dan of niet terecht de schuld krijgen hiervan. Of willen we een subtopper worden op het nivo waar we thuis horen, met ruimte voor fanatieke aanhang, - eigen vak, eigen honk- maar waar ook plaats is voor vaders/moeders met kleine kinderen? De club zal breder gedragen dienen te worden door het haagsche e.o. Alleen dan kan het worden. Laten we met z`n allen de duistere jaren 80 achter ons laten, en zorgen dat die club omhoog komt. Daar heb je een doordachte besluitvorming voor nodig van de RvC, gemeente maar ook van de supporters. Alleen op die manier zal ADO weer die bruisende club worden van weleer. En Kessler kunnen we alleen goed bij z`n ballen pakken door voor `straf` te promoveren.
Mee eens, Ooievaar. Wie weet gaat dat nog lukken ook...Wiljan Vloet blijft gewoon rustig z`n werk doen en als ze bij AGOVV punten scoren, begint het sportief goed te draaien!
0
Vrijdag 16 november 2007 om 13:20 uur

Ooievaar

Salvatore schreef:

Juist, maar het bestuur zit een beetje in dezelfde situatie. Ze moeten de club en ziijn supporters naar buiten (KNVB, media) in bescherming nemen, maar tegelijk naar binnen toe hard optreden tegen supporters, die met vuurwerk gooien of het veld op komen.

Het is tijd om keuzes te maken. Als supporter zullen wij moeten kiezen hoe wij onze club steunen. Dat mag van mij op een felle, fanatieke, Haagse manier gebeuren, maar iedereen moet bepaalde grenzen accepteren. Je bepaalt zelf, of je het veld op komt, ook al zit het hek duizend keer los. Ook de club zal een keuze moeten maken. Er is voor miljoenen geinvesteerd in biometrische pasjes, cameras en andere toestanden, vakindelingen. Deze maatregelen treffen tot nu toe iedereeen en houden veel goedwillende supporters af van een bezoek aan het stadion. 

Als club zul je de moeite moeten nemen, om uit te zoeken, wie de mensen zijn, die het verpesten, desnoods met behulp van al die dure installaties en maatregelen. Maar je moet ook kunnen rekenenen op steun en vertrouwen bij de meerderheid van goeie supporters, door ze te laten merken, dat je ze waardeert en graag in het stadion ziet.

Deze opgave is een zware klus. Maar neem je die moeite niet en blijf je doorgaan op de lijn Ruurd de B., hou je uiteindelijk niemand meer over en gaat de club naar de knoppen.
 
FC Den Haag heeft alleen toekomst, als wij, supporters en club, nu de juiste keuzes maken. Vandaar dat ik blij ben met het aanstellen van John Arzbach. Zijn uitspraken komen genuanceerder over. De club zal moeten bepalen, wat de goede en wat de slechte supporters zijn. En wij zullen vervolgens moeten bepalen, bij welke groep wij willen horen. Behandel je iedereen als slechte supporter, kiezen veel mensen voor de derde groep, de thuisblijvers.
Precies! Wat willen we nu met z`n allen? Marginaal blijven voortploeteren, en dit larderen met af en toe rellen, en al dan of niet terecht de schuld krijgen hiervan. Of willen we een subtopper worden op het nivo waar we thuis horen, met ruimte voor fanatieke aanhang, - eigen vak, eigen honk- maar waar ook plaats is voor vaders/moeders met kleine kinderen? De club zal breder gedragen dienen te worden door het haagsche e.o. Alleen dan kan het worden. Laten we met z`n allen de duistere jaren 80 achter ons laten, en zorgen dat die club omhoog komt. Daar heb je een doordachte besluitvorming voor nodig van de RvC, gemeente maar ook van de supporters. Alleen op die manier zal ADO weer die bruisende club worden van weleer. En Kessler kunnen we alleen goed bij z`n ballen pakken door voor `straf` te promoveren.
0
Vrijdag 16 november 2007 om 12:59 uur

Advertentie

Salvatore

<FCDH> schreef:

daarom kunnen ze den haag ook nooit straffen ze kunnen en mogen niet de een wel en de ander niet straffen?maarja we knokken tegenwoordig op 3 fronten de tegenpartij de knjb en ons eigen bestuur die ff een mes in onze rug steken
Juist, maar het bestuur zit een beetje in dezelfde situatie. Ze moeten de club en ziijn supporters naar buiten (KNVB, media) in bescherming nemen, maar tegelijk naar binnen toe hard optreden tegen supporters, die met vuurwerk gooien of het veld op komen.

Het is tijd om keuzes te maken. Als supporter zullen wij moeten kiezen hoe wij onze club steunen. Dat mag van mij op een felle, fanatieke, Haagse manier gebeuren, maar iedereen moet bepaalde grenzen accepteren. Je bepaalt zelf, of je het veld op komt, ook al zit het hek duizend keer los. Ook de club zal een keuze moeten maken. Er is voor miljoenen geinvesteerd in biometrische pasjes, cameras en andere toestanden, vakindelingen. Deze maatregelen treffen tot nu toe iedereeen en houden veel goedwillende supporters af van een bezoek aan het stadion. 

Als club zul je de moeite moeten nemen, om uit te zoeken, wie de mensen zijn, die het verpesten, desnoods met behulp van al die dure installaties en maatregelen. Maar je moet ook kunnen rekenenen op steun en vertrouwen bij de meerderheid van goeie supporters, door ze te laten merken, dat je ze waardeert en graag in het stadion ziet.

Deze opgave is een zware klus. Maar neem je die moeite niet en blijf je doorgaan op de lijn Ruurd de B., hou je uiteindelijk niemand meer over en gaat de club naar de knoppen.
 
FC Den Haag heeft alleen toekomst, als wij, supporters en club, nu de juiste keuzes maken. Vandaar dat ik blij ben met het aanstellen van John Arzbach. Zijn uitspraken komen genuanceerder over. De club zal moeten bepalen, wat de goede en wat de slechte supporters zijn. En wij zullen vervolgens moeten bepalen, bij welke groep wij willen horen. Behandel je iedereen als slechte supporter, kiezen veel mensen voor de derde groep, de thuisblijvers.
0
Vrijdag 16 november 2007 om 12:26 uur

<FCDH>

het staat nu ook in het ad lees ff de reacties daar
0
Vrijdag 16 november 2007 om 12:11 uur

Nu online

yesyes, BLEISWIJK-1, Franky, DenhaagLeo, ADO079, Aad, KR96 en 107 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Spelersklassement

De top3:
Henk Veerman Jort van der Sande Daryl van Mieghem

Laatste wedstrijd

Logo Jong FC Utrecht Logo ADO Den Haag
0-2
29 april 2024

Volgende wedstrijd

Logo NAC Breda Logo ADO Den Haag
3 mei 2024 om 20:00 uur
Rat Verlegh Stadion, Breda

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Willem II + 36 - 75
2 Roda JC + 36 - 72
3 Groningen + 36 - 71
4 FC Dordrecht 36 - 67
5 ADO Den Haag 36 - 62
6 Graafschap 36 - 62
7 NAC Breda 36 - 54
8 Jong AZ 36 - 53
9 FC Emmen 36 - 51
10 MVV Maastr. 36 - 50
11 Helmond Sp. 36 - 47
12 SC Cambuur 36 - 46
13 VVV-Venlo 36 - 45
14 Jong Ajax 36 - 40
15 FC Eindhoven 36 - 40
16 Telstar 36 - 34
17 Jong PSV 36 - 34
18 FC Den Bosch 36 - 33
19 TOP Oss 36 - 33
20 Jong Utrecht 36 - 24