Welkom in de shoutbox, gast
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Roda profiteert niet van Haagse misstap
Roda Jc heeft niet echt kunnen profiteren van het verlies van ADO Den Haag vrijdag.
Lees het nieuwsbericht
Roda profiteert niet van Haagse misstap
Roda Jc heeft niet echt kunnen profiteren van het verlies van ADO Den Haag vrijdag.
Lees het nieuwsbericht
3
|
Zaterdag 22 november 2025 om 22:50 uur |
Je word waanzinnig gastvrij ontvangen: dj met Haagse hardcore, groen gele kleuren in het uitvak, zelfs de catering borden waren aangepast aan het logo van onze club….
Wat er na de 88e minuut gebeurt is schandalig!
Daar is genoeg over gezegd en ga ik niet nog meer over zeggen, MAAAAARRRR er komt een maar:
- wat ik me al een paar uur afvraag: waarom schenken zij frisdrank niet in bekers, maar in flesjes met dop!
- hoe kon het zo zijn dat de 40/50 man van Cambuur op het gemakkie van de harde kern achter het goal bij het uitvak kon komen in dat zogenaamde hyper moderne stadion! (In ons stadion onmogelijk)
En het laatste en dat is nog het allerergste: Ja het loopt uit de klauwen, Ja dit is beschamend, maar waar the Hell was de lokale driehoek?! Waarom was er totaal geen plan van aanpak en hebben de raddraaiers van beide kanten ruim een uur lang hun gang kunnen gaan! Brevet van onvermogen…
Had stewards of ‘stillen’ tussen het uitvak en de gezinstribune gezet, politie paraat gezet, dit duurde allemaal veeeeel te lang
Had dan, hoe lullig ook voor de ‘goeden’ eerst het hele uitvak leeggetrokken en was die paar minuten verder gaan voetballen als DH op de A31 zit.
Nu was het een wirwar van supporters die het ook niet wisten, heen en weer geloop, sfeer die onderling ook omsloeg…
Mijn neefje zei in de bus dat ie nooit meer mee wil met uitwedstrijden! En dat is beschamend natuurlijk… we hebben er al niet zo heel veel elke keer en je moet al aan veel eisen voldoen om mee te kunnen (SCC en foto) dus als zulke gastjes het ook niet meer willen, dan is het einde zoek
Wat er na de 88e minuut gebeurt is schandalig!
Daar is genoeg over gezegd en ga ik niet nog meer over zeggen, MAAAAARRRR er komt een maar:
- wat ik me al een paar uur afvraag: waarom schenken zij frisdrank niet in bekers, maar in flesjes met dop!
- hoe kon het zo zijn dat de 40/50 man van Cambuur op het gemakkie van de harde kern achter het goal bij het uitvak kon komen in dat zogenaamde hyper moderne stadion! (In ons stadion onmogelijk)
En het laatste en dat is nog het allerergste: Ja het loopt uit de klauwen, Ja dit is beschamend, maar waar the Hell was de lokale driehoek?! Waarom was er totaal geen plan van aanpak en hebben de raddraaiers van beide kanten ruim een uur lang hun gang kunnen gaan! Brevet van onvermogen…
Had stewards of ‘stillen’ tussen het uitvak en de gezinstribune gezet, politie paraat gezet, dit duurde allemaal veeeeel te lang
Had dan, hoe lullig ook voor de ‘goeden’ eerst het hele uitvak leeggetrokken en was die paar minuten verder gaan voetballen als DH op de A31 zit.
Nu was het een wirwar van supporters die het ook niet wisten, heen en weer geloop, sfeer die onderling ook omsloeg…
Mijn neefje zei in de bus dat ie nooit meer mee wil met uitwedstrijden! En dat is beschamend natuurlijk… we hebben er al niet zo heel veel elke keer en je moet al aan veel eisen voldoen om mee te kunnen (SCC en foto) dus als zulke gastjes het ook niet meer willen, dan is het einde zoek
9
|
Zaterdag 22 november 2025 om 09:34 uur |
Huiliehuilie:
Is dat stadion tegen de Graafschap thuis al uitverkocht? Zijn er meer mensen die het een bezopen bedrag vnden van Euro 135.000 voor een beeld van Lex Schoenmaker. Had dat geld niet aan een Walk Of Fame gespendeerd kunnen worden? Groen gele sterren avan de beide stations tot stations. En op sterren kunnen ook namen staan zoals die van Harm Huttinga, Cees Gemmink, niet alleen voetballers. How about that ?
Is dat stadion tegen de Graafschap thuis al uitverkocht? Zijn er meer mensen die het een bezopen bedrag vnden van Euro 135.000 voor een beeld van Lex Schoenmaker. Had dat geld niet aan een Walk Of Fame gespendeerd kunnen worden? Groen gele sterren avan de beide stations tot stations. En op sterren kunnen ook namen staan zoals die van Harm Huttinga, Cees Gemmink, niet alleen voetballers. How about that ?
Er werd over gesproken in de laatste ADO Den Haag Podcast. Het zijn voornamelijk bedrijven die veel geld lappen en hun naam erop krijgen. En als je als fan 50euro betaald krijg je een certificaat met handtekening van Lex Schoenmaker. Maar heb geen idee hoeveel fans dat doen.
135.000 voor een standbeeld is wel veel wat mij betreft maar het blijft ambacht en het is er maar 1 waardoor de prijs hoog is.
Hoop dat ie niet te klein is, ik denk dat als er eenmaal een groot beeld staat het wel echt wat toevoegd en iedereen er wel blij mee zal zijn. Met de haagse Harry bij de grote markt gaan ook elke dag veel mensen op de foto
135.000 voor een standbeeld is wel veel wat mij betreft maar het blijft ambacht en het is er maar 1 waardoor de prijs hoog is.
Hoop dat ie niet te klein is, ik denk dat als er eenmaal een groot beeld staat het wel echt wat toevoegd en iedereen er wel blij mee zal zijn. Met de haagse Harry bij de grote markt gaan ook elke dag veel mensen op de foto
4
|
Vrijdag 14 november 2025 om 19:56 uur |
Advertentie
Die ouwe:
Belangrijke punten gister voor O21
0-2 winst in Volendam
Doelpunten: Hakan Argun en Ersi Bode
De mannen staan nu gedeeld eerste samen met NEC
Het blijft dus spannend
Belangrijke punten gister voor O21
0-2 winst in Volendam
Doelpunten: Hakan Argun en Ersi Bode
De mannen staan nu gedeeld eerste samen met NEC
Het blijft dus spannend
Mooi, hopelijk eindigen we bovenaan! Hoe gaat het met Senna? Voelt hij zich al een beetje thuis in het Haagse?
2
|
Zondag 9 november 2025 om 14:18 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
ADO zet concurrent met 3-0 opzij
Ook Jong PSV is ten prooi gevallen aan de Haagse ooievaar.
Lees het nieuwsbericht
ADO zet concurrent met 3-0 opzij
Ook Jong PSV is ten prooi gevallen aan de Haagse ooievaar.
Lees het nieuwsbericht
1
|
Maandag 20 oktober 2025 om 22:14 uur |
Nu online
TheBeverisback, Marten, FC Den Haag!, brrr1961, Kees, JoostJ en 100 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | Lionel Messi (Arg)................ | 3 | - | |
| 2 | - | |||
| 3 | Kai Havertz (Dui), | - | ||
| 4 | Mbappé (Fra), | - | ||
| 5 | Just (NZl), | - | ||
| 6 | Haaland (Noo), | - | ||
| 7 | Balogun (VS), | - | ||
| 8 | Ayari (Zwe)................. | 2 | - | |
| 9 | - | |||
| 10 | o.a.VIRGIL VAN DIJK, | - | ||
| 11 | SUMMERVILLE............. | 1 | - | |
| 12 | - | |||
| 13 | - | |||
| 14 | - | |||
| 15 | - | |||
| 16 | - | |||
| 17 | - | |||
| 18 | - | |||
| 19 | vorige WK's op pagina | 845 | - |



) 
