Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Volg CADD op Threads

Volg CADD op Threads

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Advertentie

Welkom in de shoutbox, gast

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 84
Volgende pagina

Club Achter de Duinen

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Pardew zoekt naarstig naar oplossing
ADO Den Haag moet snel een formule ontwikkelen waarmee het wedstrijden gaat winnen.
Lees het nieuwsbericht
0
Woensdag 29 januari 2020 om 09:04 uur

Ooievaar

Het is gewoon puinruimen en dat in forst tempo. Laatste jaren vreselijk wanbeleid gevoerd.

Manders die door het behang heen loog en er louter voor zichzelf zat.
Groenendijk een waardeloze trainer die iedereen slechter maakte, met spel waar kraak nog smaak aan zat. Met 2 keer een eindsprint toen de competitie z`on beetje gelopen was. Wat het nodige verbloemde, maar niet het verschrikkelijk zwakke voetbal. Tactisch onbenul. De man heeft nergens gepresteerd. Ja goede voetballer. Maar daar gaat het nu niet om. Aardige jongen ook. Maar daar win je ook geen punten mee.

Van As die het nog niet eens voor elkaar kreeg om een normaal oefenprogramma voor te schotelen en louter van uit zijn luie stoel pulp haalde van de dvd van knakenpooiers wat door ging voor makelaars.

Lex Schoenmaker jr die nog geen schaal bittergarnituur in een snackbar weet te regelen. Het zou een zegen zijn als die vent inderdaad donderdag de deur wordt gewezen. Scouting is niet comateus maar morsdood.

En dan zeiken we - althans een aantal - gewoon de nieuwe trainer af. Alsof het een regelrechte schande is dat je een tik krijgt bij FC Utrecht. Die hebben een veel betere selectie dan dat wij dat hebben. Die spelen om plek 4.

Naar mijn stellige mening was UVS Groenendijk en Van As spuugzat. Van As zeer terecht ontslagen, en Groenendijk was hoogst waarschijnlijk het zelfde overkomen.

Die minkukel van een Lex jr weg en per direct. Dan ben je niet afhankelijk van allerlei noodverbanden.

Nu is het de rijen sluiten en zorgen dat we 15e worden.
Kritiek is prima. Maar leg die neer waar die neer gelegd moet worden.
Selectie is weinig tot niets waard. Maar dat kan je met geen mogelijkheid Pardew aanrekenen.

Wel die hem hebben samengesteld.

Mij hoor je niet zeggen dat UVS het beste is wat ons kan overkomen. Maar het was toch echt meneer van der Kallen die niet wist hoe snel hij de boel moest verkopen. Die zogenaamde Haagse weldoeners geven niet thuis. Alleen de gemeente heeft er vele tientallen miljoenen inzitten.

Ik steun UVS, Hamdi Pardew en de nieuwe RVC.
Overigens waren we zonder UVS tot een anoniem bestaan veroordeeld geweest in de 1e divisie. Als we dat al hadden gered. Domweg omdat we anders totaal failliiet waren geweest.

Nu is het redden wat er te redden valt en achter de club gaan staan. We hebben uit de laatste 2 wedstrijden 3 punten gehaald. Dat is toch niet bepaald erg slecht te noemen als je 17e staat.





0
Maandag 27 januari 2020 om 19:10 uur

Petah

Aad schreef:

Zeker geen Facebook? Lees daar eens de reacties op alles over de wedstrijden of aangetrokken spelers. Zijn wij hier nog mild.
Facebook tja daar heb je t al nogmaals we zijn 2 wedstrijden verder onder pardew waarin ie tot nu toe 1,5 punt per wedstrijd heeft gehaald

Het is nog te vroeg om iets af te zeiken
0
Maandag 27 januari 2020 om 18:03 uur

Petah

pajam schreef:

Het zou jou sieren om minder aantijgingen te doen tegen mensen die je niet kent. Dan heb ik geen ondernemers verstand, dan roep ik van alles als Iranier (wat weet ik ervan), dan ben ik geen echte supporter want (volgens jou nooit , minder dan Koning P. himself in het stadion).

Je kent me niet, je weet niks over mij en ik ken jou niet en weet niks over jou.
Verschil is dat ik jou niet continu vertel wie je bent, hoe je denkt en wat een goede/slecht persoon je ben.

Om op je aantijging in te gaan ;

Ik zou zomaar minder dan jou in het stadion kunnen zijn, so fucking what?

Jij hebt veel ideeën en meningen en nu is het dat ik of Aad niet weten wat er onder de supporters speelt; Ik heb (net zo min als jij) een onderzoek uitgevoed onder (een deel) van onze medesupporters, dus ja, ik weet feitelijk niet hoe eenieder over UVS en de huidige situatie denkt.
Als ik echter mijn LOGISCH VERSTAND gebruik, doe ik voorzichtig de aanname dat iedereen die ADO Den Haag een warm hart toedraagt, ook voor een gezonde bedrijfsvoering met duidelijk beleid en toekomstvisie is.
FEITEN vanuit inmiddels JAREN onder bewind van UVS vallen toont aan dat er géén gezonde bedrijfsvoering is, geen duidelijk beleid en ook geen duidelijke toekomstvisie.

Veel moeilijker hoeven we het niet te maken of wel soms?
Naja hoe groot de club ook voor vele lijkt is die dat niet veel mensen die al jaren gaan kennen elkaar persoonlijk en onder die mensen leeft er toch een hoop goodwill naar hamdi toen

Het is dan Nobel om te roepen de supporters moeten in opstand komen maar de jongens die dat meestal doen geven hamdi het voordeel van de twijfel

En dan kunnen mensen hun gal spugen op Facebook of hier over de resultaten en uvs feit is een hele hoop mensen staan nu meer achter uvs als jaren terug omdat ze ook zien dat er een hoop vriendjespolitiek etc aan de club kleeft

En is het irritant dat er continue door mensen gezeken wordt op alles wat uvs doet

En is het terecht prima geef ik je nog gelijk ook maar nogmaals pardew staat op 1,5 punt per wedstrijd geven mensen is de tijd

En de zogenaamde mensen van de club er vooral voor zichzelf zitten k
0
Maandag 27 januari 2020 om 18:01 uur

Rossi

Riedel schreef:

Nee deze trainer is de oplossing Whahahaha wat een grap zeg.

Die kan er toch ook helemaal niets van met zijn fantasie opstellingen hoe bedenk je het om zonder spitsen te gaan spelen en helemaal geen plan B te hebben als dat niet lukt, we gaan lekker degraderen er is geen houden meer aan en misschien is het gewoon beter om er maar mee te stoppen.

Er zal nooit en ten nimmer meer een succesvolle BVO in Den Haag zijn, er is draagvlak, geen know how, geen scouting, geen achterban die je kunt uitbouwen, geen doorstroming van de jeugdopleiding, echt helemaal niets, lets face it, it is over
Ik kom nergens in mijn verhaal voor Pardew op of noem hem beter dan Fons. Echter ben ik wel blij dat er een andere wind waait en heb er, ondanks het nog steeds povere spel, vertrouwen in dat we niet degraderen. Verder spelen er nog dingen en gaat het een en ander nog veranderen, als je de berichten mag geloven.

0
Maandag 27 januari 2020 om 16:30 uur

Petah

Eeuwig Den Haag schreef:

Vind de stemming wel heel negatief nu opeens. Utrecht uit verliezen is geen schande. Utrecht speelt met hele bewegelijke, technisch vaardige en snelle middenvelders en aanvallers. Hier zijn we gewoon slecht tegen. Ik denk dat het zaterdag al een heel ander verhaal tegen Vitesse gaat zijn. Die spelen totaal niet verfijnt en hebben niet die hele technische en bewegelijke voetballers . Liggen ons echt vele malen beter.

Als we hier kansloos van verliezen en vervolgens ook van Sparta, mogen we pas echt concluderen dat het drie keer niks is. Maar ik zie dit simpelweg gewoon niet gebeuren.
Dus dit maar zoals ik al eerder zei komen de termieten hier toch wel uit het hout omdat dit al jaren diezelfde discussie is hier van de anti uvs lobby


Diezelfde mensen vinden pardew nu niks en elke speler die aangetrokken is hebben ze ook al afgeschreven
0
Maandag 27 januari 2020 om 12:40 uur

GroenGeelHart070

123456789 schreef:

ja, maar zo is Nederland toch. een keer winnen en het is alleen positief maar dan een keertje verliezen en alles is kut. Geef ze nog wat tijd.
Precies, Pardew staat nu op 3 punten uit 2 wedstrijden. Met dat moyenne zijn we er aan het eind.
Nacompetitie is lastig, maar directe degradatie moet gewoon ontlopen worden.
Al hebben ze pas korte tijd met de selectie, ik zou graag wat herkenbare patronen gaan zien.
En wie eerder opmerkte dat Summerville eruit gelaten moet worden is niet goed. Natuurlijk leidde hij met balverlies de 1-0 in, maar hij moet niet meer zakken. Als juist hij diep blijft zal de verdediging van de tegenstander ook niet meer zo hoog opkomen
0
Maandag 27 januari 2020 om 12:37 uur

Club Achter de Duinen

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Van Zweden: Pardew knettergek
John van Zweden is er van overtuigd dat het goed gaat komen met ADO Den Haag.
Lees het nieuwsbericht
0
Maandag 27 januari 2020 om 12:15 uur

Advertentie

LeoH

pajam schreef:

Ik wil me graag mengen in deze (ongefundeerde) wat als situatie ;

Feit : ADO Den Haag schreef zwarte cijfers vóór de overname
Feit : ADO Den Haag had (klein, maar toch) eigen vermogen vóór de overname
Feit : ADO Den Haag was zo goed als schuldenvrij vóór de overname

Claim: UVS heeft ADO Den Haag voor een faillissement behoed.
ONJUIST, want:
- UVS heeft hoge ambities uitgesproken & de 1e MT na overname heeft acties/investeringen ingezet om hieraan te voldoen , dit creëerde schulden
- UVS zadelt ADO Den Haag met hoge kosten op door verblijfskosten, reiskosten, lunches & diners voor hun hele entourage op rekening van de club te zetten (en de kliek uit China neemt geen genoegen met minder dan Des Indes, Niven en AUDI).
- UVS houdt zelfstandig de stoelendans op directie niveau in een continu staat van activiteit, wat hoge kosten met zich meebrengt
- UVS heeft tot op de dag van vandaag zelf geen enkele visie, missie of strategie (anders dan groter worden dan Ajax en 2e ring op onze stadion bouwen). Zonder Visie, Missie of Strategie is ieder bedrijf ten dode opgeschreven!
- UVS creeert situatie waardoor de leiding van hun eigen BVO naar de rechter moet stappen , met alle daarbij behorende kosten
Er wordt 1 ding vergeten: van der Kallen wilde er vanaf en heeft zijn aandelen te koop aangeboden aan het Haagse bedrijfsleven/Haagse investeerders. Er waren GEEN gegadigden.
Een Amerikaans en Chinees bedrijf kwam langs, en van der Kallen heeft gekozen voor de beste optie op dat moment, en dat was in zijn ogen UVS, even los van het feit hoe groot zijn eigen belang hierin was.

Concreet zou de club wel degelijk failliet zijn gegaan want van der Kallen wilde niet meer investeren etc. Dan had het een weg naar het einde geweest, zo simpel is het.
Dus UVS werd het. Wat je hen behoorlijk kan verwijten is de mate van haar eigen presentatie en haar ambities, die waren volstrekt niet reëel. Werd natuurlijk gedaan om draagvlak te creëren bij ons supporters.

Maar UVS had al gauw in de gaten dat Fontein niet kon aanblijven omdat hij een veel te hoof salaris had/vroeg, en om dit waar te maken moest er wel een +- analyse gemaakt worden. En toen die door UVS gemaakt werd, fag Fontein niet thuis.
Vervolgens werd het Manders die er, in alle eerlijkheid, ook een puinzooi van gemaakt heeft met nul visie. Ja de visie van de eigen broek ophouden, maar geen visie m.b.t. commerciële ingangen. Het hoofdgebouw liep leeg, van der Veen werd weer binnengehaald, de scouting functioneerde nimmer onder zijn leiding etc etc.

Natuurlijk moeten we Hamdi nog afwachten, maar hij heeft in ieder geval een goed plan gepresenteerd (Jansma was daar ook bij en heeft dit ook bevestigd) waar UVS wel warm van is geworden.
De visie wordt straks eindelijk duidelijk maar ligt nu even in de koelkast, want eerst moet degradatie bestreden worden. Een visie is afhankelijk van de financiële middelen, en dus is behoud van het eredivisieschap enorm invloedrijk.

Alle negatieve en/of positieve verhalen worden in het extreme getrokken door de sportieve resultaten....dat heet opportunisme. Logisch ook, wij zijn supporters die aan de zijlijn staan en maar 1 ding willen: winnen! Als we dat doen is het een geweldige zet om Pardew binnen te halen met alle engelse spelers, verliezen we dan worden vragen gesteld waarom Pardew, waarom zoveel spelers van een andere garnituur?

Ik zeg laten we als 1 blok erachter blijven staan en proberen de twaalfde man te zijn in plaats van de club in diskrediet te brengen (rellen in Utrecht).
0
Maandag 27 januari 2020 om 11:55 uur

Aad

Bolskie schreef:

Precies, het maakt eigenlijk niets uit wie nu de schuldigen is. We hebben nu eenmaal uvs als aandeelhouder en hebben meerdere keren al aangeven de aandelen niet te willen verkopen. Ja moet/kan je dan doen? Helemaal niets en maar hopen dat alles goed komt. En dan kunnen we uvs wel blijven de schuld geven, maar wat mij betreft kunnen hun er weinig aan doen de club was op te halen voor een prikkie en niemand wilde alleen hun trokken de portemonnee dus hebben we het met hun te doen. Of je nu voor of tegenstander bent .
Ik ben op zeker geen voorstander van UVS (Wang). Vanaf moment 1 niet geweest.

Maar ze hebben door hun geldstortingen de club voor een faillissement behoedt. Want zonder dat was de tent allang dicht geweest.

Ergens nog wel medelijden met die Chinezen. Ze zijn met ambitieuze plannen begonnen toen ze de club overnamen maar ze kochten de verkeerde club. En daarna zijn ze een hele tijd door Manders het bos ingestuurd. Nu die verdwenen is proberen ze de zaak weer energiek aan te pakken maar daarbij nemen ze, zoals ik het zie, (weer) de verkeerde beslissingen. Geld overmaken en het uitgeven daarvan overlaten aan een passant als Pardew. Zonde, zonde, zonde.
0
Maandag 27 januari 2020 om 10:22 uur

Nu online

Edwin Post, Tante Wil, Lellow, skrens, wiegah070, DenHaagFC17 en 150 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 84
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Henk Veerman Jort van der Sande Daryl van Mieghem

Laatste wedstrijd

Logo Jong FC Utrecht Logo ADO Den Haag
0-2
29 april 2024

Volgende wedstrijd

Logo NAC Breda Logo ADO Den Haag
Morgen om 20:00 uur
Rat Verlegh Stadion, Breda

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Willem II + 36 - 75
2 Roda JC + 36 - 72
3 Groningen + 36 - 71
4 FC Dordrecht 36 - 67
5 ADO Den Haag 36 - 62
6 Graafschap 36 - 62
7 NAC Breda 36 - 54
8 Jong AZ 36 - 53
9 FC Emmen 36 - 51
10 MVV Maastr. 36 - 50
11 Helmond Sp. 36 - 47
12 SC Cambuur 36 - 46
13 VVV-Venlo 36 - 45
14 Jong Ajax 36 - 40
15 FC Eindhoven 36 - 40
16 Telstar 36 - 34
17 Jong PSV 36 - 34
18 FC Den Bosch 36 - 33
19 TOP Oss 36 - 33
20 Jong Utrecht 36 - 24