Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Volg CADD op Threads

Volg CADD op Threads

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Advertentie

Welkom in de shoutbox, gast

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 861
Volgende pagina

marcellino

Mike schreef:

Iedereen speelt hier de vermoorde onschuld.

Wordt toch eens wakker. Je kunt niet na een rustig seizoen verwachten dat iedereen ADO gaat beschouwen als een brave 3e klasser in zuid II.

We hebben een verleden, hoe vervelend dan ook. We liggen nog steeds onder een vergrootglas. Alles wordt door de media vergroot, opgeblazen. Vervelend maar ook begrijpelijk.

Wij, als supporters gaan ons toch ook niet ineens verbinden met die club uit 020? Wij zullen Luinge de volgende keer toch ook niet weer met gejuich ontvangen? Kortom het verleden speelt altijd mee. Ook bij ons.

 

Wat de clubleiding nu terecht doet is tegenover knvb, sponsors, gemeente en alle andere voetballiefhebbers niet weer meteen roepen dat we onschuldig zijn maar gewoon toegeven dat wat gebeurt is eigenlijk niet kan. Dat is de snelste manier om de storm weer te laten liggen en zal iedereen beseffen dat wat bij anderen gebeurt vaak vele malen erger is.

 

sorry hoor mike als je als club iets bevestigd wat iedere club doet maak je het alleen maar erger.

 

en als je het hebt over een verleden waarom hoor je dan niets over utrecht,feijenoord en ajax.

 

waarom word er door de neus op studio voetbal geen woord gerept hoe den haag de competitie is gestart en wij maar hopen dat hij 3 seconde aan ons besteed en dat niet doet en nu bij elkaar wel 8 minuten over den haag gepraat en het incident van immers kost wat kost wou laten zien.

 

ik verbind mij met niemand maar hoe zie jij de toekomst dsn mike zeggen dat het zoo niet langer kan en dat er iets aan gedaan moet worden.

 

beste mike 2 a 3 jaar is het rustig ,uit wanhoop gooit den haag de kaartjes in de vrije verkoop bang dat er maar 8000 supporters komen.

en wat is het resultaat spreekkoren komt het door de supporters die nooit komen en alleen geweest zijn om relletjes te trappen nee toch mike.

 

het komt door emotie en iedereen reageerd daar anders op.

dan is het des te kwalijker dat de pers en tv er weer bovenop zit en den haag veroordeeld.

en jij met veele andere hier hebben dat niet door en bevestigen dat alleen maar net zo als meneer wetzel.

 

misschien heb je gelijk en moeten de echte hageneesen gewoon niet meer komen ikdenk dat je dan wel voor 3000 a 4000 man voetbald.

 

ik zelf ben bedrijfsleider van een casinoen weet donders goed hoe ik mij moet gedragen tegen gasten en externe bedrijfen maar als ik emotioneel ben of teluurgesteld zeg ik ook wel eens dingen wat ik beter niet had kunnen doen.

 

maar weet je mike dat is haags en bestaad al heel lang de k worden zijn met de pap lepel in gegoten en moeten wij dan via een gewoon spelletje voetbal een cultuur veranderen nou mike veel succes met je dromen en die van wetzel want ik zeg je dat gaat niet lukken zo als het al 30 jaar niet lukt

0
Maandag 9 november 2009 om 20:38 uur

marcellino

jajoh schreef:

dus het degradatie voetbal komt nu ook door ons?? Sommige hier worden met de minuut gekker! We spelen al jaren degradatie voetbal, ook toen iedereen zich rustig hield. En als jij het terecht vind dat iedereen het ons gaat inpeperen, vraag ik me echt af wat jij komt doen in het stadion. Imago schade is iets wat den haag al vanaf de jaren 80 heeft en waar we nooit nooit nooit meer vanaf komen. ook al houd iedereen het 10 jaar rustig, als er 1 incident is is alles weer terug bij af. Nec supporters gooien de ruiten in van de bestuurskamer, schietende agenten in coevorden, twente supporters die vink toezingen op dezelfde manier als ons.... maar wij zijn tuig, wij zijn aso's. Pleur toch op met z'n allen.......

goed gezegd jajoh

 

ik denk dat ze de gezegde eens een hoer altijd een hoer hier niet kennen.

 

al houden we het tien jaar rustig de pers die pro ajax is de krant die pro ajax is zorgt er voor dat wij altijd de gebeten hond zullen zijn een mensen die denken dat den haag altijd relletjes of spreekkoor vrij zou zijn geloven echt in sprookjes.

 

OF ZOU HET DEN HAAG LUKKEN OM ALS EERSTE CLUB OVER DE WERELD ALLEEN MAAR POSITIEF TE ZIJN SLAAP LEKKER!!!!

0
Maandag 9 november 2009 om 19:44 uur

jajoh

lernst schreef:

het zogenaamde boemerang effect , goede sfeer zonder aggressie in stadion is meer bezoekers is meer / bere sponsoren is betere spelers is meer intresse van sponsoren / toeschouwers is meer gels is betere spelers is championsleague

echt waar joh?? Dus het is nu al tot gisteren 3 jaar rustig geweest, geen wanklank te horen, families komen weer en iedereen vind het weer gezellig. Kan jij mij dan uitleggen waarom we in die 3 jaar geen grote sponsor hebben binnen kunnen halen? Waarom heeft het stadion nog steeds geen naam? Waarom kan er nog steeds niet GOED geinvesteerd worden in spelers? Zoals ik al eerder aangaf, wij worden geacht ons te gedragen naar hoe de hoge heren het willen zien, maar we zien er sportief gexzien niet voor terug!! Wat maakt het dan uit of we ons wel of niet aan de gedragsregels van de heren houden? Laat die bobo's zichzelf maar eens goed achter de oren krabben, want er zit volgens mij niet 1 die echt verstand van zaken heeft. Een beetje marketingapparaat weet hoe hij sponsors moet overtuigen, een sponsornaam voor het stadion te vinden etc etc. Nu word het weer makkelijk door ons de schuld te geven. Geloof me, ik ga al 26 jaar naar mijn club, de liefde zit heel diep, maar ook ik had het gisteren helemaal gehad. Het trieste is dat ik met m'n kop vol op tv was en ook nog eens lekker op die foto van de teleneus sta! En nou zal ik degene zijn die een stadionverbod krijg, terwijl ik en m'n vrienden die steward juist aan het ontzetten waren!! De club is is sommige aspecten weer terug bij af en dat hebben ze allemaal aan zichzelf te danken. DEN HAAG HEEFT ANDER PUBLIEK DAN ANDEREN, ACCEPTEER DAT! En dan een TD die iedereen binnen en buiten de club afvalt, terwijl hij net zo goed als alle anderen weet dat ook Luinge schuld had aan de hele toestand. Ik zat later twente-ajax te kijken en daar zag ik een paar overtredingen die direct rood waard waren, maar neeeee, hoogstens geel en dan heb ik het niet over alle waarschuwingen vooraf. Ook het feit dat de politie heeft moeten schieten om 150 de graafschap supporters in toom te houden word simpelweg even opzij geschoven, want die spreekkoren bij ADO zijn veel erger natuurlijk. WE HEBBEN HET OVER SPREEKKOREN HE! Vergeet dat niet, geen heftige rellen etc etc. Spreekkoortjes, dus laat iedereen het in godsnaam reeel houden.

0
Maandag 9 november 2009 om 18:31 uur

andy

yesyes schreef:

 ga lekker naar ajaks joh,  ben wel blij dat dit vanmiddag gebeurde dan pleuren die stumpers tenminste op die alleen met het succes meekwamen,  sta liever met 6000 echte op de tribune dan een vol stadion vol met kneuzen die denken dat ze alles hebben uitgevonden

 

ik ga liever als een vent ten onder dan als een kneus naar boven

Ja dan sta je over 2 jaar weer onderaan in de 1e divisie met 900 "echte kerels" in een leeg stadion... ben je dan blij dat je je dan een echte vent vind? als je dan uberhaupt nog bestaat als club. geef mij dan maar lekker 15000 normale supporters dan 900 zogenaamde "die hard" kneuzen.

 

Gaat eindelijk weer een beetje redelijk op de tribune krijg je dit weer. zoals vanmiddag.... zo triest. snappen ze het nou nog niet dan??

 

Ze lopen wel altijd te en op die van gelder en kornuiten, maar ze geven ze weer voer om ado door het slijk te halen. zowel van op het veld als erbuiten. bedankt zogenaamde "die hard" supporters. voor mij is een echt DIE HARD supporter eentje die achter ze club staat club/seizoenskaart heeft en die gewoon lekker kritisch kan zijn zonder stoeltjes te slopen of een steward te verbouwen. en er mag best wat geroepen worden of ged doe ik zelf ook, maar je kan ook overdrijven en daarmee de club schade. ado supporters hoeven echt geen koorknaapjes te worden is ook niet nodig,maar denk wel even na.blijf ludiek...zoals met onze geinige spandoeken,en liedjes dan word er ook over je gepraat maar dan op een leuke manier. nu is het weer negatief.

 

Even over het voetbal,

Wat is dat toch met onze ploeg als ze tegen psv moeten voetballen?? vorig seizoen was het thuis nog wel acceptabel maar vandaag was het net als vorig seizoen uit in eindhoven. angsthazen voetbal,geen durf,geen lef, geen spirit,geen bal vasthouden kunnen houden, tuurlijk we missen een hoop spelers en van de opstelling snapte ik (en nog heel wat meer met mij) niets van, maar een beetje haagse bluf en lef om je niet zo te laten slachten(want het kon nog erger) is er ook niet bij, ja in domme overtredingen op plekken waar het totaal niet nodig was.waarom hebben ze nooit de spirit tegen psv als die tegen een ajax of feyenoord? zal wel geen verklaring voor zijn.

 

Luinge... tja wat moet je daar nou over zeggen,de man is gewoon rijp voor pensioen. die kaart van kum was niet nodig,had tie gewoon met een waarschuwing moeten afdoen. daarna was tie het pad bijster,voelde de wedstrijd duidelijk niet aan, floot de wedstrijd (in zoverre het een wedstrijd was) dood. daardoor krijg je onrust op de tribune, en niet zoals hij zei bij eredivisie live omdat de spelers van ado zo gemeen waren met die overtredingen.kaart voor ricky vind ik al een twistpuntje,, maar omdat hij zo onbehouwe in komt kan ik me er iets bij voorstellen, maar van immers,hij gaf rood omdat die huilebalk van lazovic net deed als of die alles brak wat tie had. en het was al zeker geen gestrekt been.

 

Maar ja,,, we staan weer 15e maar we hebben nog heel wat wedstrijden te gaan. en als er wat bijkomt in de winterstop, en misschien een verandering van systeem. dan komt het best goed.

 

 

0
Maandag 9 november 2009 om 00:56 uur

marcellino

Vincent schreef:

Joh daar heb ik toch helemaal geen boodschap aan of hij zulke leuke grappen kan maken..

en boeit het me nog minder waarom iemand zich niet kan beheersen.

 

Ik kom voor voetbal en dat heb ik hem in 13 wedstrijden nog niet zien doen..meer info heb ik niet nodig.

 

 

je komt voor het voetbal!!!!!

 

wat doe je dan bij den haag????

 

 

dan kan je toch geen voetbal noemen meer werklust

ajax.psv en twente dat is voetbal,wat den haag laat zien is 100% werklust en strijd meer niet.

 

de laatste wedstrijden is er geen strijd door welke idioote omzettingen dan ook en je ziet wat er over blijft makke lammetjes.

 

nou vorige week tegen sparta was mijn laatste wedstrijd mijn bedrijf is co sponsor en ik kan gratis kaartjes krijgen van de zo slechte en dwaze rick.

 

maar ik ben het na 35 jaar trouwe supporter zat dat ik moet blijven hopen wat mensen zeggen maar dat er totaal niets van uit komt en vincent over 10 jaar zijn er nog spreekkoren en gebeuren er nog steeds dingen in en rond om het veld denken dat het alleen bij ons gebeurd zegt denk ik al genoeg over de shouters hier.

 

een goed voorbeeld is studio voetbal gaat het goed hopen wij dat hij al is het maar drie secobde wat over den haag zegt maar nakko,gaat het slecht dan weet meneer niet hoe vaak hij het over den haag moet hebben.

 

 

ik ben al de supporters een beetje zat die denken dat het alleen bij den haag gebeurd en dat andere clubs heilig zijn,

Maar is er dan ook niemand die echt weet hoe het in elkaar steekt.

 

geluiden zijn weg te draaien en dat gebeurd ook zeer veel alleen bij den haag niet.

pers en tv kunnen het beeld verdraaien alleen bij den haag niet.

bij elke club kan er geroepen worden dat iemand een hoer is of dat hij de k=ker kan krijgen maar wordt de wedstrijd stil gelegd nee alleen bij den haag.

 

en wij moeten dan rustig blijven en tien keer beter ons best doen dan andere supporters en heel blij wezen met een club die jaar in jaar uit degradatie voetbal speeld.

word eens wakker wanneer zie jij dat den haag wat gaat betekenen dan zijn er al meer sponsors bij hebben we geen schuld!!! volgens mij toch weer een oude lijk van 3 miljoen.

en waar zijn de grote sponsors oja dat komt door de supporters want wij zijn natuurlijk de club waar alles gebeurd.

ajax waar doden zijn gevallen maar daar kijkt aegon natuurlijk naar of zou het toch gewoon zijn de naams waarde van de club.

en ja hoe rot het ook is wat heeft den haag gepresteerd.

en voor de laatste keer wat ze willen bereiken roepen ze al 29 jaar en wat hebben ze bereikt helemaal niets.

 

wetzel had zich een vend getoond als hij zou zeggen dat hij gevaald had,want hij is er als de klippen bij als het goed gaat en zich zelf op de borst slaat.

 

misschien had hij deze nederlaag aan zien moeten komen en de supporters die dan onrust kunnen veroorzaken moeten uitsluiten en dat kan door geen vrije verkoop te houden of zou de vrije verkoop er mee te maken hebben dat het aantal seizoenkaart houders en scc houders dramatisch is en er maar 8000 zouden komen.

 

hier roepen dat het de supporters zijn die het verkloten is heel makelijk maar wat doen jullie er dan aan om den haag weer gezond te maken ja weet je wat we kopen dag kaarten maar zeker geen seizoen kaart nep supporters

0
Maandag 9 november 2009 om 00:12 uur

ado-kenner

de rode kaaart voor ricky was geel als je voor zo'n overtreding rood geeft had twente-ajax nu met allemaal bij elkaar 6 man gestaan

0
Zondag 8 november 2009 om 21:22 uur

Kees

Zo de meeste hebben hun frustraties van zich afgeschreven.

 

Laten we realistisch zijn:

 

- deze selectie komt tegen een dergelijk PSV altijd tekort

- deze selectie presteert naar behoren als ze rond plaats 

  veertien/vijftien eindigen

- Wetzel zadelt Atteveld met een probleem op als hij steeds weer

  over plaats 12 raaskalt

- Wetzel probeert gewoon met zijn babbels verdere imagoschade

   te voorkomen. Er waren toch spreekkoren. Niet goed te praten

   maar vanuit de emotie kon ik ze een beetje begrijpen. Twente-

   Ajax werd niet stilgelegd!

- Atteveld heeft als tacticus ook niet zijn sterkste periode.

0
Zondag 8 november 2009 om 20:12 uur

marcellino

Mike schreef:

Je hebt gelijk. Er gebeurt overal wel wat. In verhouding is het best wel rustig hier.

Maar we hebben een verleden en dat sleep je met je mee, dat weten we allemaal. Dus als je dat in het clubbelang eventjes vergeet ben je een enorme oetlul!

 

We liggen de eerstkomende 10 jaar nog steeds onder dat vergrootglas. Wake up!

ja nike mee eens maar moeten we daar nu eens een keer tegen in gaan.

 

moet je verleden altijd maar erbij gehaald worden.als jij een fout heb gemaakt moet je dat dan ook tien jaar later nog horen.

 

Ik denk dat we daar echt vanaf moeten want elke club heeft een verleden.

 

bij ons zijn er nog steeds geen doden gevallen bij feijenoord en ajax wel.

krijgen zij telkens het verleden op hun bord nee toch.

 

Den haag is gewoon niet geliefd bij heel veel mensen eenerzijds omdat we de hofstad zijn en anderzijds omdat we mensen zijn met een duidelijke meening en jij moet toch weten dat als je direct bent en geen blad op de tong hebt mensen je niet moeten want het meerendeel is hypokriet en werkt met ellebogen.

 

telkens maar terug komen op het verleden is zwak

en tekent de mensen die zo denken

0
Zondag 8 november 2009 om 19:08 uur

Advertentie

Brian

Zit net twe-aja te kijken en wta hoor ik kk vink je moeder is een hoer !

 

 

En Een Overtreding van W.Brama Tegen een ajax speler wwat rood zal wezen maar vink Gaf GEEL!

 

HET WAS ALTIJD DENHAAG EN BLIJFT ALTIJD DENHAAG

0
Zondag 8 november 2009 om 18:44 uur

marcellino

Mike schreef:

Wie roept nou precies domme reacties op?

Owh? het is de schuld van de spelers dat sommige supporters het iq van een fietsband hebben?

Je kunt je toch normaal beheersen? Ik had gehoopt dat we hier vanaf waren

mike kom je uit een ei.

 

noem een club op in heel de wereld waar ze rustig blijven er zijn altijd wel incidenten.

 

Maar wat is er precies gebeurd dan mike

zijn er supporters op het veld gekomen voelde luinger zich bedreigd of was het beledigd.

 

kijk je ook nog andere wedstrijden of ben je zo een supporter die alleen naar den haag kijkt en het veder wel best vind.

want als je naar andere wedstrijden kijkt of gaat zou je ook weten dat het overal gebeurd en ook een uiting is van emotie.

 

elk land heeft zijn eigen emotie elke stad heeft zijn eigen emotie.

in columbia worden spelers afgeschoten als ze een slechte wedstrijd hebben gespeeld in argentinie word een scheids rechter gemollesteerd.

om een paar voorbeelden te noemen.

 

nogmaals mike wat is er nu zo erg geweest waarom deze wedstrijd met een spreek koor van 25 minuten gestaakt word en dat bijvoorbeeeld ajax psv dat de hele wedstrijd is gebeurd en er dan gezegd wordt ja ik kon hem niet staken want er zijn 50.000 mensen de dupe van en dan kan het uit de hand lopen.
 

leg mij dan eens uit waarom den haag altijd de zwarte schaap is

0
Zondag 8 november 2009 om 18:40 uur

Nu online

Justin, frans swa en 116 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 861
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Henk Veerman Jort van der Sande Daryl van Mieghem

Laatste wedstrijd

Logo NAC Breda Logo ADO Den Haag
2-2
3 mei 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Jong PSV
10 mei 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Willem II * 37 - 76
2 Roda JC + 37 - 75
3 Groningen + 37 - 72
4 FC Dordrecht 37 - 68
5 ADO Den Haag 37 - 63
6 Graafschap 37 - 63
7 NAC Breda 37 - 55
8 FC Emmen 37 - 54
9 MVV Maastr. 37 - 53
10 Jong AZ 37 - 53
11 Helmond Sp. 37 - 50
12 VVV-Venlo 37 - 48
13 SC Cambuur 37 - 46
14 Jong Ajax 37 - 40
15 FC Eindhoven 37 - 40
16 Jong PSV 37 - 37
17 Telstar 37 - 35
18 FC Den Bosch 37 - 33
19 TOP Oss 37 - 33
20 Jong Utrecht 37 - 25