Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Tag: cheers

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 9
Volgende pagina
Heb toch weer de kriebels, lekker weer, mooie tijd, bier en voetbal...

Veel plezier allemaal vandaag
0
Zondag 10 augustus 2025 om 09:57 uur
Sprinkhaan070:

Ik kan je vertellen dat Wotte momenteel voor 100% alleen maar met ADO bezig is.
Ok. Jij ook!

Na Mathijsen heb ik behoefte aan daadkracht.
4
Dinsdag 5 augustus 2025 om 16:38 uur
Eeuwig Den Haag:

Tegenstander nog geen balcontact in de 16 maar toch 1-0 achter haha
Haha ja tegen Grieken op 1 nul achterkomen is meestal niet heel chill maar ze pakken de draad goed op. Mooie aanvallen
1
Dinsdag 29 juli 2025 om 18:24 uur
BLEISWIJK-1:

Toen we nul centen hadden. En op ons rug lagen. Haalde we Verheyd, Mathys en Breinburg. Daar werd ik gelukkig van.
Heeft alleen geen promotie opgeleverd, om iets minder gelukkig van te worden
3
Woensdag 23 juli 2025 om 21:18 uur
tjapi01:

Alles beter als rottier en hokke
Dat vraag ik me op recht af. Het zou zo kunnen zijn. Maar vaak is van ver niet de beste keus.

Maar we gaan het beleven. Ik ga uit dat Bolt er verstand van heeft. Want dat lees ik altijd hiet op de box.
2
Woensdag 23 juli 2025 om 20:14 uur

Gast

Bollie74:

Ozempic🤣🤣🤣🤣 Ik hou het bij Humalog en Tresiba als je jet niet erg vind. Wanneer kom je weer trainen???
Kan niet meer voorlopig heb ander werkrooster.
3
Woensdag 23 juli 2025 om 13:57 uur

Advertentie

Kees:

Haha . zie vanaf seconde 15

https://www.youtube.com/watch?v=X6I_dKUYyI4
humor
2
Dinsdag 22 juli 2025 om 20:15 uur

Aad

Eeuwig Den Haag:

Dus jij zegt eigenlijk gewoon fack alle tactieken vanaf nu verzamelen we kwartiertje voor de wedstrijd, ff warmlopen en dan als tactische boodschap het veld in: ā€œvergeet geen plezier te hebben jongens!.ā€ā€
Zo ging het in mijn tijd wel. En na afloop: wie het laatst in de kantine is betaalt het eerste rondje
1
Dinsdag 22 juli 2025 om 17:34 uur
FC Den Haag!:

Ja ik had het artikel geplaatst. Vermoedelijk mogen VI artikelen net als die van het AD hier niet meer geplaatst worden. Excuus Max, zal geen AD of VI artikel hier meer plaatsen.
Ik was er blij mee!!
1
Dinsdag 15 juli 2025 om 22:06 uur
ADO079:

Ja ben ingelogd maar krijg de melding 'geen aankooprecht meer'. Account is gewoon geregistreerd want mn seizoenskaart zie ik ook staan.
Bij teveel negatieve shouts vervalt je recht op het kopen van kaartjes
5
Maandag 14 juli 2025 om 10:52 uur

Nu online

janfcdh, priveopcadd, buurmanBrutus en 52 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 9
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Steven van der Sloot Juho Kilo Kilian Nikiema

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 -

Links