Welkom in de shoutbox, gast
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
ADO niet meer op Radio West
Omroep West laat ADO naar eigen zeggen ‘voorlopig even links liggen’.
Lees het nieuwsbericht
ADO niet meer op Radio West
Omroep West laat ADO naar eigen zeggen ‘voorlopig even links liggen’.
Lees het nieuwsbericht
2
|
Woensdag 31 juli 2024 om 22:01 uur |
fcdh-denhaag:
tis denk ik vooral een kwestie van verliezers aan beide kanten. west adverteert in het programma blad en ado op hun tv kanaal. wellicht op basis van wederkerigheid. afhankelijk van de prestaties zal straks 1 van de 2 wel spijt gaan krijgen. wat voor mij betreft voorop zou moeten staan los die kleuterruzie op..zeker als je zo graag het woord topsportklimaat wilt gebruiken. de media staan niet in de rij voor ado..een goede verandhouding zou voor beide het beste zijn.
tis denk ik vooral een kwestie van verliezers aan beide kanten. west adverteert in het programma blad en ado op hun tv kanaal. wellicht op basis van wederkerigheid. afhankelijk van de prestaties zal straks 1 van de 2 wel spijt gaan krijgen. wat voor mij betreft voorop zou moeten staan los die kleuterruzie op..zeker als je zo graag het woord topsportklimaat wilt gebruiken. de media staan niet in de rij voor ado..een goede verandhouding zou voor beide het beste zijn.
Moet opgelost worden gewoon!
Omroep West is belangrijk voor de club. Andersom minder.
Omroep West is belangrijk voor de club. Andersom minder.
4
|
Woensdag 31 juli 2024 om 20:40 uur |
haagse jr:
Het is wel een heel pijnlijk signaal naar de clubleiding. Dit gaat nog een staartje krijgen. We gaan een hele onrustige tijd tegemoet. Hoop dat de stekker er niet uit gaat binnenkort, want het stapelt zich weer op.
Het is wel een heel pijnlijk signaal naar de clubleiding. Dit gaat nog een staartje krijgen. We gaan een hele onrustige tijd tegemoet. Hoop dat de stekker er niet uit gaat binnenkort, want het stapelt zich weer op.
Maak dat hele Omroep West toch niet zo belangrijk
3
|
Woensdag 31 juli 2024 om 19:59 uur |
Lellow:
Dit straalt zo slecht af op de hele ADO organisatie,kijk waar we vandaan komen dit slingert ons weer tig jaar terug in de tijd.
DEN HAAG - Omroep West laat ADO Den Haag voorlopig links liggen. De omroep beperkt de berichtgeving tot het hoognodige, zonder zelf aanwezig te zijn in het stadion of op het trainingscomplex.
Dit besluit is door hoofdredacteur Henk Ruijl genomen nadat de eerstedivisionist liet weten dat de regionale omroep de komende tijd niet welkom is. Aanleiding is een eerdere publicatie waarover directieteam en trainer zijn gevallen. Volgens ADO klopt een aantal feiten in dat verhaal niet, al wil de club niet vertellen welke dat dan zijn.
De hoofdredacteur laat weten de tijd te willen nemen op weg naar een betere verstandhouding met de club. 'Wij kopen rust tot we een beter gevoel hebben en ADO tot het inzicht is gekomen dat deze maatregel een heilloze weg is.'
Geen interviews
Het betekent dat de omroep voorlopig alleen het hoognodige nieuws over de club brengt. 'Uitslag en doelpuntenmakers zul je bij ons blijven kunnen vinden, maar live verslaggeving op bijvoorbeeld radio schorten we op.'
Verslaggevers van de omroep zijn volgens ADO nog altijd welkom, maar krijgen niemand van de club te spreken voor interviews.
Voelt niet welkom
Ruijl: 'Dan kun je wel zeggen dat we welkom zijn, maar dat is natuurlijk niet zo. Laat ik zeggen: formeel welkom zijn betekent nog niet dat je je ook welkom voelt.'
Hij vervolgt: 'Het allerbelangrijkst is dat we ons werk veilig kunnen doen. Door ADO Den Haag is er een sfeer gecreëerd die niet prettig is. Zeggen dat je welkom bent, maar ondertussen allerlei beperkingen opleggen. Onder die omstandigheden laat ik geen verslaggevers van Omroep West daarnaartoe gaan.'
Feiten
Volgens de hoofdredacteur is het essentieel als journalist ergens te komen waar mensen zijn en ze dan niet alleen aan het werk te zien, maar ze ook te ontmoeten en als het even kan die mensen te spreken. 'Juist dan hoor je hun kant van het verhaal.'
Ruijl: 'Door het interview-verbod dat ADO Den Haag oplegt, ontstaat iets merkwaardigs: de club die ons verwijt de feiten niet goed te hebben gebracht, ontneemt ons nu juist de kans nieuwe feiten op orde te brengen in de gevallen dat elkaar spreken daarvoor nu eenmaal een voorwaarde is.'
'Dit doet ons pijn'
De hoofdredacteur van Omroep West noemt het 'spijtig dat het zover is gekomen'. 'Zeker teleurstellend voor onze luisteraars, kijkers en volgers. Ook al blijven we ons journalistieke werk doen. Dit doet ons pijn. Maar voor nu stel ik het welbevinden van de collega's voorop.'
De omroep laat weten altijd open te staan voor een gesprek met ADO Den Haag.
Dit straalt zo slecht af op de hele ADO organisatie,kijk waar we vandaan komen dit slingert ons weer tig jaar terug in de tijd.
DEN HAAG - Omroep West laat ADO Den Haag voorlopig links liggen. De omroep beperkt de berichtgeving tot het hoognodige, zonder zelf aanwezig te zijn in het stadion of op het trainingscomplex.
Dit besluit is door hoofdredacteur Henk Ruijl genomen nadat de eerstedivisionist liet weten dat de regionale omroep de komende tijd niet welkom is. Aanleiding is een eerdere publicatie waarover directieteam en trainer zijn gevallen. Volgens ADO klopt een aantal feiten in dat verhaal niet, al wil de club niet vertellen welke dat dan zijn.
De hoofdredacteur laat weten de tijd te willen nemen op weg naar een betere verstandhouding met de club. 'Wij kopen rust tot we een beter gevoel hebben en ADO tot het inzicht is gekomen dat deze maatregel een heilloze weg is.'
Geen interviews
Het betekent dat de omroep voorlopig alleen het hoognodige nieuws over de club brengt. 'Uitslag en doelpuntenmakers zul je bij ons blijven kunnen vinden, maar live verslaggeving op bijvoorbeeld radio schorten we op.'
Verslaggevers van de omroep zijn volgens ADO nog altijd welkom, maar krijgen niemand van de club te spreken voor interviews.
Voelt niet welkom
Ruijl: 'Dan kun je wel zeggen dat we welkom zijn, maar dat is natuurlijk niet zo. Laat ik zeggen: formeel welkom zijn betekent nog niet dat je je ook welkom voelt.'
Hij vervolgt: 'Het allerbelangrijkst is dat we ons werk veilig kunnen doen. Door ADO Den Haag is er een sfeer gecreëerd die niet prettig is. Zeggen dat je welkom bent, maar ondertussen allerlei beperkingen opleggen. Onder die omstandigheden laat ik geen verslaggevers van Omroep West daarnaartoe gaan.'
Feiten
Volgens de hoofdredacteur is het essentieel als journalist ergens te komen waar mensen zijn en ze dan niet alleen aan het werk te zien, maar ze ook te ontmoeten en als het even kan die mensen te spreken. 'Juist dan hoor je hun kant van het verhaal.'
Ruijl: 'Door het interview-verbod dat ADO Den Haag oplegt, ontstaat iets merkwaardigs: de club die ons verwijt de feiten niet goed te hebben gebracht, ontneemt ons nu juist de kans nieuwe feiten op orde te brengen in de gevallen dat elkaar spreken daarvoor nu eenmaal een voorwaarde is.'
'Dit doet ons pijn'
De hoofdredacteur van Omroep West noemt het 'spijtig dat het zover is gekomen'. 'Zeker teleurstellend voor onze luisteraars, kijkers en volgers. Ook al blijven we ons journalistieke werk doen. Dit doet ons pijn. Maar voor nu stel ik het welbevinden van de collega's voorop.'
De omroep laat weten altijd open te staan voor een gesprek met ADO Den Haag.
Behoorlijk kinderachtig dit. Maar ach zoveel deden ze toch niet met ADO. We zijn geen Quick Boys of Rijnsburgse Boys. Lekker laten gaan dat gehele Omroep West.
1
|
Woensdag 31 juli 2024 om 14:56 uur |
Advertentie
https://www.omroepwest.nl/nieuws/4866625/omroep-west-laat-ado-den-haag-voorlopig-links-liggen
Opmerkelijk stukje eruit:
[b]Geen interviews[/b]
Het betekent dat de omroep voorlopig alleen het hoognodige nieuws over de club brengt. 'Uitslag en doelpuntenmakers zul je bij ons blijven kunnen vinden, maar live verslaggeving op bijvoorbeeld radio schorten we op.'
Verslaggevers van de omroep zijn volgens ADO nog altijd welkom, maar krijgen niemand van de club te spreken voor interviews.
Opmerkelijk stukje eruit:
[b]Geen interviews[/b]
Het betekent dat de omroep voorlopig alleen het hoognodige nieuws over de club brengt. 'Uitslag en doelpuntenmakers zul je bij ons blijven kunnen vinden, maar live verslaggeving op bijvoorbeeld radio schorten we op.'
Verslaggevers van de omroep zijn volgens ADO nog altijd welkom, maar krijgen niemand van de club te spreken voor interviews.
0
|
Woensdag 31 juli 2024 om 14:18 uur |
Dit straalt zo slecht af op de hele ADO organisatie,kijk waar we vandaan komen dit slingert ons weer tig jaar terug in de tijd.
DEN HAAG - Omroep West laat ADO Den Haag voorlopig links liggen. De omroep beperkt de berichtgeving tot het hoognodige, zonder zelf aanwezig te zijn in het stadion of op het trainingscomplex.
Dit besluit is door hoofdredacteur Henk Ruijl genomen nadat de eerstedivisionist liet weten dat de regionale omroep de komende tijd niet welkom is. Aanleiding is een eerdere publicatie waarover directieteam en trainer zijn gevallen. Volgens ADO klopt een aantal feiten in dat verhaal niet, al wil de club niet vertellen welke dat dan zijn.
De hoofdredacteur laat weten de tijd te willen nemen op weg naar een betere verstandhouding met de club. 'Wij kopen rust tot we een beter gevoel hebben en ADO tot het inzicht is gekomen dat deze maatregel een heilloze weg is.'
Geen interviews
Het betekent dat de omroep voorlopig alleen het hoognodige nieuws over de club brengt. 'Uitslag en doelpuntenmakers zul je bij ons blijven kunnen vinden, maar live verslaggeving op bijvoorbeeld radio schorten we op.'
Verslaggevers van de omroep zijn volgens ADO nog altijd welkom, maar krijgen niemand van de club te spreken voor interviews.
Voelt niet welkom
Ruijl: 'Dan kun je wel zeggen dat we welkom zijn, maar dat is natuurlijk niet zo. Laat ik zeggen: formeel welkom zijn betekent nog niet dat je je ook welkom voelt.'
Hij vervolgt: 'Het allerbelangrijkst is dat we ons werk veilig kunnen doen. Door ADO Den Haag is er een sfeer gecreëerd die niet prettig is. Zeggen dat je welkom bent, maar ondertussen allerlei beperkingen opleggen. Onder die omstandigheden laat ik geen verslaggevers van Omroep West daarnaartoe gaan.'
Feiten
Volgens de hoofdredacteur is het essentieel als journalist ergens te komen waar mensen zijn en ze dan niet alleen aan het werk te zien, maar ze ook te ontmoeten en als het even kan die mensen te spreken. 'Juist dan hoor je hun kant van het verhaal.'
Ruijl: 'Door het interview-verbod dat ADO Den Haag oplegt, ontstaat iets merkwaardigs: de club die ons verwijt de feiten niet goed te hebben gebracht, ontneemt ons nu juist de kans nieuwe feiten op orde te brengen in de gevallen dat elkaar spreken daarvoor nu eenmaal een voorwaarde is.'
'Dit doet ons pijn'
De hoofdredacteur van Omroep West noemt het 'spijtig dat het zover is gekomen'. 'Zeker teleurstellend voor onze luisteraars, kijkers en volgers. Ook al blijven we ons journalistieke werk doen. Dit doet ons pijn. Maar voor nu stel ik het welbevinden van de collega's voorop.'
De omroep laat weten altijd open te staan voor een gesprek met ADO Den Haag.
DEN HAAG - Omroep West laat ADO Den Haag voorlopig links liggen. De omroep beperkt de berichtgeving tot het hoognodige, zonder zelf aanwezig te zijn in het stadion of op het trainingscomplex.
Dit besluit is door hoofdredacteur Henk Ruijl genomen nadat de eerstedivisionist liet weten dat de regionale omroep de komende tijd niet welkom is. Aanleiding is een eerdere publicatie waarover directieteam en trainer zijn gevallen. Volgens ADO klopt een aantal feiten in dat verhaal niet, al wil de club niet vertellen welke dat dan zijn.
De hoofdredacteur laat weten de tijd te willen nemen op weg naar een betere verstandhouding met de club. 'Wij kopen rust tot we een beter gevoel hebben en ADO tot het inzicht is gekomen dat deze maatregel een heilloze weg is.'
Geen interviews
Het betekent dat de omroep voorlopig alleen het hoognodige nieuws over de club brengt. 'Uitslag en doelpuntenmakers zul je bij ons blijven kunnen vinden, maar live verslaggeving op bijvoorbeeld radio schorten we op.'
Verslaggevers van de omroep zijn volgens ADO nog altijd welkom, maar krijgen niemand van de club te spreken voor interviews.
Voelt niet welkom
Ruijl: 'Dan kun je wel zeggen dat we welkom zijn, maar dat is natuurlijk niet zo. Laat ik zeggen: formeel welkom zijn betekent nog niet dat je je ook welkom voelt.'
Hij vervolgt: 'Het allerbelangrijkst is dat we ons werk veilig kunnen doen. Door ADO Den Haag is er een sfeer gecreëerd die niet prettig is. Zeggen dat je welkom bent, maar ondertussen allerlei beperkingen opleggen. Onder die omstandigheden laat ik geen verslaggevers van Omroep West daarnaartoe gaan.'
Feiten
Volgens de hoofdredacteur is het essentieel als journalist ergens te komen waar mensen zijn en ze dan niet alleen aan het werk te zien, maar ze ook te ontmoeten en als het even kan die mensen te spreken. 'Juist dan hoor je hun kant van het verhaal.'
Ruijl: 'Door het interview-verbod dat ADO Den Haag oplegt, ontstaat iets merkwaardigs: de club die ons verwijt de feiten niet goed te hebben gebracht, ontneemt ons nu juist de kans nieuwe feiten op orde te brengen in de gevallen dat elkaar spreken daarvoor nu eenmaal een voorwaarde is.'
'Dit doet ons pijn'
De hoofdredacteur van Omroep West noemt het 'spijtig dat het zover is gekomen'. 'Zeker teleurstellend voor onze luisteraars, kijkers en volgers. Ook al blijven we ons journalistieke werk doen. Dit doet ons pijn. Maar voor nu stel ik het welbevinden van de collega's voorop.'
De omroep laat weten altijd open te staan voor een gesprek met ADO Den Haag.
1
|
Woensdag 31 juli 2024 om 14:17 uur |
De rode draad begint zich af te tekenen: de directie wil naar een ander soort publiek
Alles op een rijtje zettend begint zich een beeld te ontwikkelen waar de directie naar toe wil. Eigenlijk al vanaf het begin van haar aantreden vorig jaar mei.
Emotionele uitbarsting na de wedstrijd Excelsior uit
Niet de trainer maar de algemeen directeur verscheen voor de camera’s op een reactie te geven op de oor wassing door Excelsior. Niet rustig en weloverwogen over de wedstrijd en het verloren seizoen praten maar emotioneel los gaan op alle uitsupporters. Terugkijkend kan alleen maar worden geconcludeerd “ze wil van supporters af”.
Straffen Excelsior uit
3 door KNVB, 1 door club. De club heeft naar buiten gebracht dat er voor 1 supporter een aangepaste straf is uitgedeeld. Waarom dat vermelden ? Het heeft er alle schijn van dat er een verdeel en heerspolitiek wordt gevoerd.
Besloten oefenwedstrijden
Oefenwedstrijden waar geen publiek mee mag. Zogenaamd dat een ex medewerker vergeten was om een vergunning aan te vragen. Zo amateuristisch kan het niet zijn. Men wil gewoon geen publiek dat mogelijk kritische geluiden kan laten horen.
Boycot Omroep West
Deze boycot geeft aan dat ze bij de club geen kritiek op hun eigen falen willen horen. Alleen ja en amen publiek geldt ook voor de media. En ook voor mondige spelers zoals Jort van der Sande.
Open dag
De supportersverenigingen niet betrekken bij de open dag. Dat gebeurde in het jaar 2023 ook al. Het lijkt bewust omdat de open dag nu Familiedag wordt genoemd. Je mag aannemen dat wanneer de supportersverenigingen wel bij de open dag betrokken waren ze hadden gepleit voor elk wat wils. Dus niet alleen de kids maar ook dingen te doen voor andere supporters. Alle uitingen van de club gaan alleen over kids, een niet onbelangrijke indicatie dat de club af wil van andere supporters.
Geluidopnamen in het stadion
Het gaat maar door in de ontmoediging van enthousiaste supporters. In het kader van de rode draad is bedacht dat iedereen die iets roept of iets dergelijks een stadionverbod tegemoet kan zien. Met witte zakdoekjes wordt afgeraden.
Masterplan
Het zou me niet verbazen als het kwijt proberen te raken van mondige supporters onderdeel is van het bij de Amerikaanse eigenaar ingediende masterplan. Het is niet het falen van de directie en trainer dat we vorig seizoen niet zijn gepromoveerd. Het is de schuld van die mondige supporters en hun spandoeken en zo. Als we daar van af komen dan gaat het beter met de club en halen we onze doelstellingen.
Wat wordt de volgende ontmoedigingsmaatregel ?
Alles op een rijtje zettend begint zich een beeld te ontwikkelen waar de directie naar toe wil. Eigenlijk al vanaf het begin van haar aantreden vorig jaar mei.
Emotionele uitbarsting na de wedstrijd Excelsior uit
Niet de trainer maar de algemeen directeur verscheen voor de camera’s op een reactie te geven op de oor wassing door Excelsior. Niet rustig en weloverwogen over de wedstrijd en het verloren seizoen praten maar emotioneel los gaan op alle uitsupporters. Terugkijkend kan alleen maar worden geconcludeerd “ze wil van supporters af”.
Straffen Excelsior uit
3 door KNVB, 1 door club. De club heeft naar buiten gebracht dat er voor 1 supporter een aangepaste straf is uitgedeeld. Waarom dat vermelden ? Het heeft er alle schijn van dat er een verdeel en heerspolitiek wordt gevoerd.
Besloten oefenwedstrijden
Oefenwedstrijden waar geen publiek mee mag. Zogenaamd dat een ex medewerker vergeten was om een vergunning aan te vragen. Zo amateuristisch kan het niet zijn. Men wil gewoon geen publiek dat mogelijk kritische geluiden kan laten horen.
Boycot Omroep West
Deze boycot geeft aan dat ze bij de club geen kritiek op hun eigen falen willen horen. Alleen ja en amen publiek geldt ook voor de media. En ook voor mondige spelers zoals Jort van der Sande.
Open dag
De supportersverenigingen niet betrekken bij de open dag. Dat gebeurde in het jaar 2023 ook al. Het lijkt bewust omdat de open dag nu Familiedag wordt genoemd. Je mag aannemen dat wanneer de supportersverenigingen wel bij de open dag betrokken waren ze hadden gepleit voor elk wat wils. Dus niet alleen de kids maar ook dingen te doen voor andere supporters. Alle uitingen van de club gaan alleen over kids, een niet onbelangrijke indicatie dat de club af wil van andere supporters.
Geluidopnamen in het stadion
Het gaat maar door in de ontmoediging van enthousiaste supporters. In het kader van de rode draad is bedacht dat iedereen die iets roept of iets dergelijks een stadionverbod tegemoet kan zien. Met witte zakdoekjes wordt afgeraden.
Masterplan
Het zou me niet verbazen als het kwijt proberen te raken van mondige supporters onderdeel is van het bij de Amerikaanse eigenaar ingediende masterplan. Het is niet het falen van de directie en trainer dat we vorig seizoen niet zijn gepromoveerd. Het is de schuld van die mondige supporters en hun spandoeken en zo. Als we daar van af komen dan gaat het beter met de club en halen we onze doelstellingen.
Wat wordt de volgende ontmoedigingsmaatregel ?
11
|
Woensdag 31 juli 2024 om 10:29 uur |
Leugens bestuur/staf ADO Den Haag op een rijtje:
(1) 31 oktober 2023; doel seizoen 2023 - 24 is terug naar de eredivisie 18 juli 2024; doel seizoen 2023 - 24 was nacompetitie.
(2) 20 juli 2024: Omroep West is niet geboycot. 26 juli 2024: Staf en selectie doet geen interviews meer met Omroep West.
3) 7 juli 2023: De AD meent dat in deze fase van voorbereiding van de open dag niets kan worden aangepast. De afspraak is dat wordt geëvalueerd hoe de dag is verlopen (zoals aantal bezoekers en omzetten), opdat voor volgend jaar gezamenlijk beslissingen kunnen worden genomen.
SVHB wil volgend jaar graag betrokken worden bij het organiseren van de dag. 2/2
18 juli 2024: SVHB heeft teleurstelling uitgesproken dat supportersvertegenwoordigingen niet zijn benaderd bij de organisatie van de familiedag, dit ondanks eerder gedane toezeggingen door de AD.
(4) 18 juli 2024: Er is een plan aangeleverd bij de aandeelhouder echter deze is nog steeds niet getekend. De inhoud schijnt goed te zijn dus wat de reden vanuit aandeelhouder is blijft onduidelijk.
SVHB gaat Scott Mc Lachlan benaderen en een gesprek aanvragen om achter de reden te komen maar ook te zien wat de plannen van de aandeelhouder zijn. 2/2
(5) 31 mei 2024: Mathijsen laat via ADO TV weten dat hij de nieuwe selectie zo snel mogelijk wil vastleggen. ,,Zodat iedereen zes tot zeven weken voorbereiding heeft''. 26 juli 2024: 2 weken voor de start van het seizoen: 1 aankoop.
(6) 31-12-2023: Vraag aan Natascha van Grinsven: waarmee ben je het meest getest?
,,Ik denk op het gebied van vergunningen en veiligheidsgebied. Daar zijn we goed doorgekomen.”
De oefenwedstrijd van ADO Den Haag tegen de Belgische club Patro Eisden Maasmechelen vindt komende zaterdag achter gesloten deuren plaats. Dit geldt ook voor de oefenduels die op 24, 27 en 31 juli gespeeld worden, vanwege het niet hebben van vergunningen.
(7) 12 april 2024: Een blamage wil Kalezic de nederlaag absoluut niet noemen. 'We proberen nu met de club en spelers een systeem (5-3-2) te ontwikkelen waarmee we een realistische poging kunnen doen om te promoveren. Met ons nieuwe plan van aanpak hopen we op termijn wel die stabiliteit binnen de ploeg te krijgen. Daar werken we naartoe.'
12 april 2024 tm 25 mei 2024: Gewonnen wedstrijd met een 5-3-2 formatie: slechts 2 van de 9
(1) 31 oktober 2023; doel seizoen 2023 - 24 is terug naar de eredivisie 18 juli 2024; doel seizoen 2023 - 24 was nacompetitie.
(2) 20 juli 2024: Omroep West is niet geboycot. 26 juli 2024: Staf en selectie doet geen interviews meer met Omroep West.
3) 7 juli 2023: De AD meent dat in deze fase van voorbereiding van de open dag niets kan worden aangepast. De afspraak is dat wordt geëvalueerd hoe de dag is verlopen (zoals aantal bezoekers en omzetten), opdat voor volgend jaar gezamenlijk beslissingen kunnen worden genomen.
SVHB wil volgend jaar graag betrokken worden bij het organiseren van de dag. 2/2
18 juli 2024: SVHB heeft teleurstelling uitgesproken dat supportersvertegenwoordigingen niet zijn benaderd bij de organisatie van de familiedag, dit ondanks eerder gedane toezeggingen door de AD.
(4) 18 juli 2024: Er is een plan aangeleverd bij de aandeelhouder echter deze is nog steeds niet getekend. De inhoud schijnt goed te zijn dus wat de reden vanuit aandeelhouder is blijft onduidelijk.
SVHB gaat Scott Mc Lachlan benaderen en een gesprek aanvragen om achter de reden te komen maar ook te zien wat de plannen van de aandeelhouder zijn. 2/2
(5) 31 mei 2024: Mathijsen laat via ADO TV weten dat hij de nieuwe selectie zo snel mogelijk wil vastleggen. ,,Zodat iedereen zes tot zeven weken voorbereiding heeft''. 26 juli 2024: 2 weken voor de start van het seizoen: 1 aankoop.
(6) 31-12-2023: Vraag aan Natascha van Grinsven: waarmee ben je het meest getest?
,,Ik denk op het gebied van vergunningen en veiligheidsgebied. Daar zijn we goed doorgekomen.”
De oefenwedstrijd van ADO Den Haag tegen de Belgische club Patro Eisden Maasmechelen vindt komende zaterdag achter gesloten deuren plaats. Dit geldt ook voor de oefenduels die op 24, 27 en 31 juli gespeeld worden, vanwege het niet hebben van vergunningen.
(7) 12 april 2024: Een blamage wil Kalezic de nederlaag absoluut niet noemen. 'We proberen nu met de club en spelers een systeem (5-3-2) te ontwikkelen waarmee we een realistische poging kunnen doen om te promoveren. Met ons nieuwe plan van aanpak hopen we op termijn wel die stabiliteit binnen de ploeg te krijgen. Daar werken we naartoe.'
12 april 2024 tm 25 mei 2024: Gewonnen wedstrijd met een 5-3-2 formatie: slechts 2 van de 9
5
|
Dinsdag 30 juli 2024 om 10:12 uur |
Nu online
priveopcadd, Tante Wil, JoostJ, Lellow, Marcie, DHFC070, A.D.O, FC Den Haag!, pwr, misterhansb en 108 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




