ADO079
Even iets heel anders. Het lukt mij al zeker een week niet om in te loggen op het ticketing portaal. Althans, inloggen voor thuiswedstrijden lukt wel maar ik heb een seizoenskaart dus hoef geen kaartje te kopen. Maar wanneer ik op de uitwedstrijden druk blijft hij draaien of blanco. Bij een vriend van mij lukt het ook niet. Ik probeerde het vandaag op een laptop en hetzelde verhaal. Ik heb ticketing al een mailtje gestuurd maar vroeg me af of het inmiddels een bekend probleem is.
![]() |
Maandag 3 maart 2025 om 11:19 uur |
KvR
slash070
JvDH schreef:
Uitwedstrijden zijn nog steeds alleen te bezoeken voor hele seizoenskaarthouders.
Halve seizoenskaarten en clubkaarten worden nog altijd buitengesloten..
Uitwedstrijden zijn nog steeds alleen te bezoeken voor hele seizoenskaarthouders.
Halve seizoenskaarten en clubkaarten worden nog altijd buitengesloten..
Ja weet ik, vermoed dat ons bestuur dat wel best vind zo. Net zoals dat bij thuiswedstrijden die toegangspoortjes en wijze van ticketing is opgelegd door driehoek ivm wedstrijd vergunningen. Hoop dat de supportersclubs dat op de agenda hebben met die overleggen .
Maar buiten dat zijn de toeschouwers bij de thuiswedstrijden best behoorlijk voor een kkd ploeg, en zeker goed met de uitsupporters wat we meenemen.
Maar buiten dat zijn de toeschouwers bij de thuiswedstrijden best behoorlijk voor een kkd ploeg, en zeker goed met de uitsupporters wat we meenemen.
![]() |
Woensdag 19 februari 2025 om 20:25 uur |
fcdh17
10
DHFC070 schreef:
De genoemde KKD clubs komen met hun totale post personeelskosten inderdaad in de buurt. Wij geven dus gewoon 2x zoveel uit aan personeelskoten. Dat kan nog aardig kloppen ook heb hier ooit een staatje gezien dat wij 2x zoveel FTE in dienst hebben dan de meeste clubs op de top 5 na.
De genoemde KKD clubs komen met hun totale post personeelskosten inderdaad in de buurt. Wij geven dus gewoon 2x zoveel uit aan personeelskoten. Dat kan nog aardig kloppen ook heb hier ooit een staatje gezien dat wij 2x zoveel FTE in dienst hebben dan de meeste clubs op de top 5 na.

Daarom hebben wij ook vlekkeloze ticketing. Een overbemande servicegerichte fanshop. Én enorm winstmakende transfer inkomsten.
![]() |
Dinsdag 4 februari 2025 om 22:56 uur |
Gast
TheMariner schreef:
Ik ken een paar ouders die voor hun zonen van 9-10 jaar een nieuw ADO-trainingspak wilden kopen omdat ze uit hun oude gegroeid waren; die mensen zijn echt 1.5 jaar bezig geweest om nieuwe te kopen. In het begin waren de juiste maten er steeds niet en toen er dan eindelijk iets binnenkwam dan was het alleen een broek of de bovenkant. En als ze dan meerdere keren met de Fanshop belden was een er veel onkunde. Ik hoor vaak ook nog steeds hetzelfde over afdeling Ticketing; daar zelf jaren geleden ook een slechte service ervaren. Het is dat die vaders ADO-supporters zijn anders hadden ze er allang de brui aan gegeven.
Ik ken een paar ouders die voor hun zonen van 9-10 jaar een nieuw ADO-trainingspak wilden kopen omdat ze uit hun oude gegroeid waren; die mensen zijn echt 1.5 jaar bezig geweest om nieuwe te kopen. In het begin waren de juiste maten er steeds niet en toen er dan eindelijk iets binnenkwam dan was het alleen een broek of de bovenkant. En als ze dan meerdere keren met de Fanshop belden was een er veel onkunde. Ik hoor vaak ook nog steeds hetzelfde over afdeling Ticketing; daar zelf jaren geleden ook een slechte service ervaren. Het is dat die vaders ADO-supporters zijn anders hadden ze er allang de brui aan gegeven.
Fanshop is niet in orde en was niet in orde. Vorige beheerder is weggegaan door wat lulligheidjes rondom zijn persoon. Ticketing is zwaar gebudgetteerd met zo goedkoop mogelijke software terwijl aan de andere kant er bakken met geld uitgegeven worden. Persoonlijk heb ik prima ervaringen met ticketing, die mensen doen hun best. Al met al roept ADO al jaren over fan beleving maar maken ze totaal niet waar. Catering/Ticketing/Toegang/Fanplein/Supportershome/Fanshop.
Vervelend bij andere clubs vaak beter maar ja...we zijn een club in de margen. Wen er maar aan!
Vervelend bij andere clubs vaak beter maar ja...we zijn een club in de margen. Wen er maar aan!
![]() |
Donderdag 30 januari 2025 om 18:04 uur |
TheMariner
fcdh-denhaag schreef:
Het fanshop gebeuren blijft ook een terugkerend verbeterpunt,
kerstruien, jubileum jasjes, jubileum shirts alles in een minimaal tijdsbestek uitverkocht. hier gaat toch veel omzet verloren. Hopelijk staat dit hoog op de agenda om aan te pakken, die rij voor het naar binnengaan en 10 tallen mensen die daarom doorlopen is ook een ongewenste situatie juist nu het financieel zo slecht gaat. Morgen vol stadion, top
Het fanshop gebeuren blijft ook een terugkerend verbeterpunt,
kerstruien, jubileum jasjes, jubileum shirts alles in een minimaal tijdsbestek uitverkocht. hier gaat toch veel omzet verloren. Hopelijk staat dit hoog op de agenda om aan te pakken, die rij voor het naar binnengaan en 10 tallen mensen die daarom doorlopen is ook een ongewenste situatie juist nu het financieel zo slecht gaat. Morgen vol stadion, top

Ik ken een paar ouders die voor hun zonen van 9-10 jaar een nieuw ADO-trainingspak wilden kopen omdat ze uit hun oude gegroeid waren; die mensen zijn echt 1.5 jaar bezig geweest om nieuwe te kopen. In het begin waren de juiste maten er steeds niet en toen er dan eindelijk iets binnenkwam dan was het alleen een broek of de bovenkant. En als ze dan meerdere keren met de Fanshop belden was een er veel onkunde. Ik hoor vaak ook nog steeds hetzelfde over afdeling Ticketing; daar zelf jaren geleden ook een slechte service ervaren. Het is dat die vaders ADO-supporters zijn anders hadden ze er allang de brui aan gegeven.
![]() |
Donderdag 30 januari 2025 om 17:32 uur |
Advertentie
Jurriën
Vos
Olitano schreef:
Wat me opvalt in de teksten in de jaarrekening dat de leiding heel tevreden is met zich zelf. Ze weten dat heel goed te draaien. Nu de club beter laten draaien.
Oh ja, de Raad van Commissarissen moet zo nodig in haar jaarverslag melden dat supporters zich hebben misdragen in de playoffs. Zo proberen ze te verbloemen dat zij als toezichthouders gefaald hebben.
Wat me opvalt in de teksten in de jaarrekening dat de leiding heel tevreden is met zich zelf. Ze weten dat heel goed te draaien. Nu de club beter laten draaien.
Oh ja, de Raad van Commissarissen moet zo nodig in haar jaarverslag melden dat supporters zich hebben misdragen in de playoffs. Zo proberen ze te verbloemen dat zij als toezichthouders gefaald hebben.
Misschien is het een idee als wij als supporters ook een soort jaarverslag maken. Dan kan jij eventueel over het financiële deel je licht laten schijnen.
Gewoon 2 of 3 pagina's met de essentie erin.
Naast dat er weer veel te veel is uitgegeven kunnen we dan zaken vermelden als:
-Dat we nog steeds een gedrocht van een ticketing systeem hebben.
-Dat de TD in zijn eerste seizoen nauwelijks spelers heeft gehaald waar we na dat jaar nog iets aan hebben.
-De communicatie vanuit de club nog steeds om te janken is
-Je op de open dag niet eens een shirt kon passen om de juiste maat te bepalen en als je dan wilde ruilen je weken moest wachten omdat de fanshop maar zelden open is.
Ik denk dat het wel mooi is als we een heel helder document overhandigen. Dan weten Natascha, Joris en de RVC ook precies hoe wij er naar kijken als supporters. Toch de allerbelangrijkste groep binnen een club, al vraag ik me af of zij zich dat al beseffen. Ze zijn over een paar jaar of sneller toch weer weg.
Gewoon 2 of 3 pagina's met de essentie erin.
Naast dat er weer veel te veel is uitgegeven kunnen we dan zaken vermelden als:
-Dat we nog steeds een gedrocht van een ticketing systeem hebben.
-Dat de TD in zijn eerste seizoen nauwelijks spelers heeft gehaald waar we na dat jaar nog iets aan hebben.
-De communicatie vanuit de club nog steeds om te janken is
-Je op de open dag niet eens een shirt kon passen om de juiste maat te bepalen en als je dan wilde ruilen je weken moest wachten omdat de fanshop maar zelden open is.
Ik denk dat het wel mooi is als we een heel helder document overhandigen. Dan weten Natascha, Joris en de RVC ook precies hoe wij er naar kijken als supporters. Toch de allerbelangrijkste groep binnen een club, al vraag ik me af of zij zich dat al beseffen. Ze zijn over een paar jaar of sneller toch weer weg.
![]() |
Zondag 17 november 2024 om 11:46 uur |
opper
Nu online
Langebach2 en 69 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Volgende wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
1 | Volendam * | 37 | - | 82 |
2 | Excelsior * | 37 | - | 74 |
3 | SC Cambuur | 37 | - | 68 |
4 | ADO D.H. + | 37 | - | 67 |
5 | FC Dordrecht | 37 | - | 65 |
6 | Graafschap | 37 | - | 62 |
7 | Telstar | 37 | - | 58 |
8 | FC Emmen | 37 | - | 56 |
9 | Den Bosch + | 37 | - | 55 |
10 | Jong AZ | 37 | - | 49 |
11 | Roda JC | 37 | - | 49 |
12 | FC Eindhoven | 37 | - | 48 |
13 | Helmond Sp. | 37 | - | 46 |
14 | VVV-Venlo | 37 | - | 41 |
15 | MVV Maastr. | 37 | - | 40 |
16 | TOP Oss | 37 | - | 37 |
17 | Jong Ajax | 37 | - | 35 |
18 | Jong PSV | 37 | - | 27 |
19 | Jong Utrecht | 37 | - | 23 |
20 | Vitesse -39 | 37 | - | 2 |