Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Volg CADD op Threads

Volg CADD op Threads

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Advertentie

Welkom in de shoutbox, gast

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 310
Volgende pagina

Jacco

KR96 schreef:

Ik denk niet dat JW iets heeft toegevoegd aan de club als AD. Ongetwijfeld een clubman in hart en nieren, en zal op andere fronten veel goeds hebben gedaan, maar zijn periode als AD vind ik persoonlijk geen succes. De geruchten over het buitensluiten van Jol, ontevreden sponsors (die befaamde brief zou zomaar nep kunnen zijn, maar waar rook is, is vaak vuur) en de reactie van Manders (in zijn interview met Haagse bluf, nogmaals een echte luistertip) over de barterdeals die gesloten zijn en zijn algemene indruk van de boeken van ADO, vertellen mij dat het misschien maar beter is dat we nu een wat berekendere AD hebben dan voorheen, die overigens ook een sterk gevoel heeft bij de club.
Kijk even terug in die periode hoeveel sponsors hebben verlengd/getekend...

Maar nee Manders heeft een skybox verhuurd en wordt nu als een genie gezien omdat het een Chinees bedrijf is die het huurt. Poeh poeh.

Bekijk even de CV van Manders en hoe lang die het gemiddeld bij een bedrijf heeft uit gehouden en bekijk die van JW en wat die heeft opgebouwd.
0
Donderdag 23 juni 2016 om 22:06 uur

MikeDH

Jacco schreef:

Weet je wat ik denk ik het grote verschil is. JW dacht vanuit ADO, met een ADO hart (voetbal stond op 1 en trainers en projecten in China etc op een lagere positie). Manders is meer de commerciële man en denkt ook in het belang van UVS (meerdere malen zegt hij te snappen dat UVS wil verdienen etc).

Ik behoor tot de groep die meer vertrouwen heeft in mensen die vanuit clubgevoel/liefde handelen.

Een ding staat wel vast ik ben blij met Jol/Jansma/Advocaat
Laten we hopen dat Manders straks iedereen tevreden kan houden.
0
Donderdag 23 juni 2016 om 22:04 uur

KR96

Jacco schreef:

Weet je wat ik denk ik het grote verschil is. JW dacht vanuit ADO, met een ADO hart (voetbal stond op 1 en trainers en projecten in China etc op een lagere positie). Manders is meer de commerciële man en denkt ook in het belang van UVS (meerdere malen zegt hij te snappen dat UVS wil verdienen etc).

Ik behoor tot de groep die meer vertrouwen heeft in mensen die vanuit clubgevoel/liefde handelen.

Een ding staat wel vast ik ben blij met Jol/Jansma/Advocaat
Ik denk niet dat JW iets heeft toegevoegd aan de club als AD. Ongetwijfeld een clubman in hart en nieren, en zal op andere fronten veel goeds hebben gedaan, maar zijn periode als AD vind ik persoonlijk geen succes. De geruchten over het buitensluiten van Jol, ontevreden sponsors (die befaamde brief zou zomaar nep kunnen zijn, maar waar rook is, is vaak vuur) en de reactie van Manders (in zijn interview met Haagse bluf, nogmaals een echte luistertip) over de barterdeals die gesloten zijn en zijn algemene indruk van de boeken van ADO, vertellen mij dat het misschien maar beter is dat we nu een wat berekendere AD hebben dan voorheen, die overigens ook een sterk gevoel heeft bij de club.
0
Donderdag 23 juni 2016 om 22:03 uur

Jacco

MikeDH schreef:

Ik ben nog van mening dat Wigt ook schuldig is aan die situatie.
Maar laten we hopen hoe het er nu naar uit ziet, betere tijden onder eigenaar UVS.

Weet je wat ik denk ik het grote verschil is. JW dacht vanuit ADO, met een ADO hart (voetbal stond op 1 en trainers en projecten in China etc op een lagere positie). Manders is meer de commerciële man en denkt ook in het belang van UVS (meerdere malen zegt hij te snappen dat UVS wil verdienen etc).

Ik behoor tot de groep die meer vertrouwen heeft in mensen die vanuit clubgevoel/liefde handelen.

Een ding staat wel vast ik ben blij met Jol/Jansma/Advocaat
0
Donderdag 23 juni 2016 om 21:58 uur

KR96

<FCDH> schreef:

Aan de andere kant advocaat en jansma stappen niet zomaar in?
Dat is ook hetgeen dat mij positief gestemd houd, samen met hetgeen ik van Manders hoor, die man lijkt mij een buitengewoon goede directeur.
0
Donderdag 23 juni 2016 om 21:44 uur

GreenYellowTheHague

MikeDH schreef:

Door onduidelijkheid en afgelopen jaar onder Wang, mee eens.
Nu is het duidelijk geen geld uit China, moet je ieder geval niet verwachten.
Maar eigelijk ben je niet veel op geschoten na v.d. Kallen tot nu toe. Hopelijk gaat dit nog veranderen in de toekomst.

Ik heb vertrouwen in Manders, Advocaat,Jansma en Jol binnen de club.
Misschien zijn ze wel bezig om Wang uit de kopen? Is dit een signaal aan andere om ook in te stappen?
Dus is het Anti en Pro kamp daar door ontstaan. Zijn we daar over uit. Hebben de Anti Wang shouters gelijk gehad dat ie niet te vertrouwen is helaas.

Nu zitten er zwaardere personen op de stoelen. Manders wil ik nog geen zware jongen noemen want die zit er net, hij doet goed werk maar dat werd ook over Wigt verteld in dezelfde periode als dat Manders er nu zit. Dit is dus afwachten
0
Donderdag 23 juni 2016 om 21:31 uur

KR96

liefhebber schreef:

Hoop ook dat het een mooi project gaat worden natuurlijk. Maar heb geen vertrouwen in Wang. En hoop dat de genoemde personen instappen om het project over te nemen.
Het klinkt natuurlijk vreemd, maar Wang is eigenlijk niet de grote spil in het verhaal. Ik denk dat Manders dat ook uitdraagt, hij noemt de grootaandeelhouder ook altijd UVS, niet Wang. UVS zal vast bepaalde plannen hebben met ADO in de korte en lange termijn, maar ik denk dat Wang veel te hard van stapel is gelopen in het aangeven aan zijn bedrijf wat ADO mogelijk moet maken, en het aangeven aan ADO wat UVS mogelijk moet maken. Dit is denk ik de kern van het probleem, en de oorzaak dat mensen van beide kanten geen vertrouwen meer hebben in het project. Maar hetgeen Manders zei in Haagse bluf is natuurlijk helemaal waar, er is geen scheiding tussen UVS en ADO, aangezien ADO gewoon domweg onderdeel is van UVS. UVS kan dus het onderdeel afstoten inderdaad aan anderen die geen ambitie hebben om de Chinese markt te gebruiken en waarschijnlijk ADO ook niet (of in mindere mate) zien als een bedrijfstak die winst moet maken. Voorlopig is ADO er nog niet duidelijk beter op geworden, maar die mogelijkheid is er nog wel denk ik. Wie weet wordt het ook wel niks en nemen anderen onze club uiteindelijk over. Feit blijft dat ADO voor nu in ieder geval mondjesmaat zal groeien, als er al sprake is van groei, en investeringen uit China niet verwacht moeten worden, tenzij Wang per se een speler bij ADO wil stallen (wellicht met een Chinese achtergrond).

Ook hier zal geduld weer het toverwoord zijn, maar dit vind ik allemaal veel meer lange termijn dan het in orde krijgen van de selectie.
0
Donderdag 23 juni 2016 om 21:27 uur

Advertentie

liefhebber

MikeDH schreef:

Meerdere aandeelhouders wie weet, maar Haagse aandeel houders... meer woorden dan daden helaas.

Weet zeker dat je je hier in vergist. Heb hoop op Jansma en Toet. En Manders! Zei moeten verbinden en een nieuwe commerciële organisatie neerzetten. Dan maken we kans.
Of denk jij dat de mannen aan de slag gaan om uvs rijker te maken?
0
Donderdag 23 juni 2016 om 21:27 uur

MikeDH

GreenYellowTheHague schreef:

Is het kamp Pro Wang, en Anti Wang daar niet door ontstaan dan...

Wat is die nagekomen dan van zijn beloftes?

Dit is het enige wat ik Kallen dus kwalijk neem, de verkoop aan een kabouter uit Beijing. Hij had zelf natuurlijk deze constructie ook kunnen opzetten met de zwaargewichten aan de macht.
Door onduidelijkheid en afgelopen jaar onder Wang, mee eens.
Nu is het duidelijk geen geld uit China, moet je ieder geval niet verwachten.
Maar eigelijk ben je niet veel op geschoten na v.d. Kallen tot nu toe. Hopelijk gaat dit nog veranderen in de toekomst.

Ik heb vertrouwen in Manders, Advocaat,Jansma en Jol binnen de club.
Misschien zijn ze wel bezig om Wang uit de kopen? Is dit een signaal aan andere om ook in te stappen?
0
Donderdag 23 juni 2016 om 21:22 uur

KR96

Dat verhaal van Wang en geen geld gaat nu al zo lang rond... priveopcadd dreigde ook al maanden terug met zoiets. Nu blijft mijn punt gelijk aan dat van Manders, mannen als Advocaat en Jansma zijn niet ingestapt zonder perspectief. Wat maakt het uit of Wang nu investeert of niet? Dat is helemaal niet van belang. ADO moet zelf de broek ophouden en nu aantonen aan haar Chinese eigenaar dat het van meerwaarde is voor het moederbedrijf, zoals elke tak binnen en bedrijf dat continu moet aantonen overigens. ADO zal dit waarschijnlijk doen door zich te profileren in China en door extra contacten te zoeken met de Chinese gemeenschap in Nederland. Het getuigt van een enorme naïviteit dat mensen denken dat een bedrijf zomaar even miljoenen in een club pompt, wat nu al met 3.5 miljoen gebeurd is naar mijn mening, en dat men dan niet eist dat er wat gebeurt vanuit de ontvanger van dat geld. Natuurlijk heeft UVS geen vertrouwen meer in het project ADO in zijn huidige staat, het levert ze nu namelijk geen kloot op. Ik heb vertrouwen dat Manders in staat zal zijn aan te tonen dat ADO een rendabel bedrijfsonderdeel kan zijn van UVS, en dat we vanuit daar verder gaan.
0
Donderdag 23 juni 2016 om 20:37 uur

Nu online

wijstaanboven, Aad, Renearmand56, Tuurke63, Tante Wil en 128 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 310
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Henk Veerman Jort van der Sande Daryl van Mieghem

Laatste wedstrijd

Logo NAC Breda Logo ADO Den Haag
2-2
3 mei 2024

Volgende wedstrijd

Logo ADO Den Haag Logo Jong PSV
10 mei 2024 om 20:00 uur
Bingoal Stadion

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Willem II * 37 - 76
2 Roda JC + 37 - 75
3 Groningen + 37 - 72
4 FC Dordrecht 37 - 68
5 ADO Den Haag 37 - 63
6 Graafschap 37 - 63
7 NAC Breda 37 - 55
8 FC Emmen 37 - 54
9 MVV Maastr. 37 - 53
10 Jong AZ 37 - 53
11 Helmond Sp. 37 - 50
12 VVV-Venlo 37 - 48
13 SC Cambuur 37 - 46
14 Jong Ajax 37 - 40
15 FC Eindhoven 37 - 40
16 Jong PSV 37 - 37
17 Telstar 37 - 35
18 FC Den Bosch 37 - 33
19 TOP Oss 37 - 33
20 Jong Utrecht 37 - 25