Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Volg CADD op Threads

Volg CADD op Threads

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

sjaak

Salvatore schreef:

KKH -kalekophagenees schrijft: "Hoe kan er vuurwerk in het uitvak komen, hoe kan die staaldraad beschadigd zijn." - omdat mede"supporters" van FC Den Haag het nodig vonden om vuurwerk mee te nemen en die staaldraad door te knippen?

 

KKH -kalekophagenees schrijft: "we konden bij FCDB zo naar binnen lopen zonder nagekeken te hoeven worden." - zo zou het dus altijd moeten. Maar het wordt onmogelijk gemaakt door een kleine groep mede"supporters". Taak van de club om die mensen er uit te halen en buiten het stadion te houden.

<FCDH> schrijft: "hebben wij keSSler gehoord toen ie joden ons honk aanvielen op een laffe manier?
hebben wij keSSler gehoord toen ie joden de feyenoord spelers aanvielen?
hebben wij keSSler gehoord toen de joden laast uit in deventer de boel op stelten hadden gezet?"
Hier ben ik het wel mee eens. Als je kijkt naar wat er de afgelopen jaren rond wedstrijden van A**ks en Feyenoord is gebeurd, waarbij doden en ernstig gewonden zijn gevallen, spelers op het veld aangevallen, en dat vergelijkt met de reacties op FC Den Haag, als er een keer wat wordt geroepen over de vriendin van Van der Vaart. De KNVB zal het gewoon nooit in z`n hoofd halen om sancties tegen de grote clubs uit te spreken, omdat de nederlandse competitie (en de KNVB) economisch niet zonder de Top 3 kunnen. Anders hadden ze Feyenoord en A**ks na Beverwijk wel een jaar uit de competitie moeten zetten. Deze clubs hebben tevens een enorme lobby in de media en de KNVB durft deze clubs niet aan te pakken. FC Den Haag blijft altijd een "easy target" om in de media te scoren. Kessler en de KNVB komen dus gewoon ongeloofwaardig over. 

MET 1 WOORD PRACHTIG GEZEGD.
0
Vrijdag 16 november 2007 om 06:59 uur

Salvatore

KKH -kalekophagenees schrijft: "Hoe kan er vuurwerk in het uitvak komen, hoe kan die staaldraad beschadigd zijn." - omdat mede"supporters" van FC Den Haag het nodig vonden om vuurwerk mee te nemen en die staaldraad door te knippen?

 

KKH -kalekophagenees schrijft: "we konden bij FCDB zo naar binnen lopen zonder nagekeken te hoeven worden." - zo zou het dus altijd moeten. Maar het wordt onmogelijk gemaakt door een kleine groep mede"supporters". Taak van de club om die mensen er uit te halen en buiten het stadion te houden.

<FCDH> schrijft: "hebben wij keSSler gehoord toen ie joden ons honk aanvielen op een laffe manier?
hebben wij keSSler gehoord toen ie joden de feyenoord spelers aanvielen?
hebben wij keSSler gehoord toen de joden laast uit in deventer de boel op stelten hadden gezet?"
Hier ben ik het wel mee eens. Als je kijkt naar wat er de afgelopen jaren rond wedstrijden van A**ks en Feyenoord is gebeurd, waarbij doden en ernstig gewonden zijn gevallen, spelers op het veld aangevallen, en dat vergelijkt met de reacties op FC Den Haag, als er een keer wat wordt geroepen over de vriendin van Van der Vaart. De KNVB zal het gewoon nooit in z`n hoofd halen om sancties tegen de grote clubs uit te spreken, omdat de nederlandse competitie (en de KNVB) economisch niet zonder de Top 3 kunnen. Anders hadden ze Feyenoord en A**ks na Beverwijk wel een jaar uit de competitie moeten zetten. Deze clubs hebben tevens een enorme lobby in de media en de KNVB durft deze clubs niet aan te pakken. FC Den Haag blijft altijd een "easy target" om in de media te scoren. Kessler en de KNVB komen dus gewoon ongeloofwaardig over. 

0
Vrijdag 16 november 2007 om 06:25 uur

KKH - kalekophagenees

Ongelovelijk die Kesler, volgens mij moet je maar eens naar de organisatie kijken van beide clubs!

Hoe kan er vuurwerk in het uitvak komen, hoe kan die staaldraad beschadigd zijn. teven wat een hek zeg kippegaas met steiger pijpen en een staaldraad zo dun als wat. Hoe kan het dat het uitvak vlak naast het vak van de M-side zitten? Hoe kunnen honderden FCDB supporters 10 min voor het einde proberen toegang te verschaffen tot ons uitvak maar stranden op de ME. Hoe kunnen een kleine 40 FCDB supporters zo makkelijk op het veld komen, dit werd gezien en de 10 man die de spelers feliciteerden kregen steun van 50 hagenezen.

Hoe kunnen er naast het goal bij de eretribune buizen en reclameborden op het veld aanwezig zijn?

Nee allebei de veiligheids teams hebben gefaald dus opkankuren met Ben Jan bij FCDH, ook de KNjB Wist dat deze wedstrijd een enorm risico met zich mee droeg maar vond extra maatregelen niet nodig. we konden bij FCDB zo naar binnen lopen zonder nagekeken te hoeven worden.

Jammer dat er alleen naar ons wordt gewezen ook FCDB treft blaam....
0
Vrijdag 16 november 2007 om 01:52 uur

northy

Misschien moet het zooitje maar echt eens los gaan,want al sta je op het veld en vertrap je duizenden grassprietjes moet onze opperrechter uit de wouden van zeist alweer lopen blaten.
Volgens mij stonden op de lange zijde ook wat agrariërs uit oeteldonk op datzelfde veld....selectief geheugen meneer kessler...
0
Donderdag 15 november 2007 om 23:45 uur

Haagse Roel

denhaagg schreef:

pffff ze pleure je bericht tog zo weer weg 
kk knjb :@

Dat denk ik ook......Daarom moet het bestuur hier dus duidelijk een standpunt innemen en protest aantekenen tegen dit gezever. 

Bovendien doet Kesler vooraf aan beinvloeding door zijn provocerende ujitspraken mocht het " een zaak" worden, Bah wat een misselijk ventje
0
Donderdag 15 november 2007 om 23:06 uur

denhaagg

pffff ze pleure je bericht tog zo weer weg 
kk knjb :@

0
Donderdag 15 november 2007 om 22:37 uur

Leidschenveen

ahj215 schreef:

jullie kunnen je reactie mailen naar:

website@knvb.nl

hou jet wel netjes!!!
0
Donderdag 15 november 2007 om 21:47 uur

ahj215

jullie kunnen je reactie mailen naar:

website@knvb.nl

hou jet wel netjes!!!
0
Donderdag 15 november 2007 om 21:27 uur

Advertentie

DJ

Maureen schreef:

Reactie op Column Henk Kesler

Geachte heer Kesler,

Naar aanleiding van het door u geschreven stuk op de KNVB site, wil ik hierbij toch even reageren.

Natuurlijk is het niet goed dat een aantal supporters van ADO Den Haag na de wedstrijd tegen FC Den Bosch het veld hebben betreden (ook voor mij is het veld "heilig"), maar als ik uw stuk goed lees hebben alleen de ADO Den Haag supporters zich ernstig misdragen.

"Het gedrag van een deel van de ADO Den Haag-aanhangers tijdens de wedstrijd FC Den Bosch - ADO Den Haag krijgt zeker nog een staartje. Er was opnieuw sprake van ernstige misdragingen. Een aantal heethoofden betrad zelfs het speelveld. Zonder op eventuele tuchtrechtelijke maatregelen te willen ingaan, moet mij van het hart dat dit de zoveelste maal is dat zich supporters noemende lieden ernstig over de schreef gingen. ADO Den Haag doet er goed aan te overwegen geen supporters meer mee te nemen naar uitwedstrijden. Dat is zuur voor de grote groep goedwillende supporters, maar een uiterst effectief middel teneinde dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen."

Ik ben een "normale" supporter van ADO Den Haag, ik ben seizoenkaarthouder en ga regelmatig mee met de uitwedstrijden van ADO Den Haag (samen met mijn 13-jarige zoon), zo ook afgelopen zondag naar de wedstrijd van FC Den Bosch. Ik ben niet het veld opgegaan om met onze spelers de overwinning te vieren en ik ben ook niet het veld opgegaan om de FC Den Bosch supporters tegen te houden, die eveneens op het veld stonden en naar het uitvak van ADO Den Haag toe kwamen. En toch wil u mij verbieden om mijn club te steunen en mijn spelers toe te juichen, vindt u dit terecht? In uw stuk spreekt u ook niet over de supporters van FC Den Bosch die op het veld stonden en op het uitvak van de ADO Den Haag supporters afrenden (dezelfde supporters die al weken bezig waren, via internet de ADO Den Haag supporters uit te dagen en te bedreigen (ja u leest het goed BEDREIGEN). Ik zal u maar het volgende simpele voorbeeld geven: Op donderdag 8 november j.l. speelden de dames van ADO Den Haag een uitwedstrijd tegen de dames van Willem II. De supporters van de dames van ADO Den Haag gaan naar bijna alle uitwedstrijden en zorgen daar voor een goede sfeer, het is er gezellig en alle wedstrijden verlopen volkomen probleemloos.

Op eerdergenoemde dag werd de organisator van de bus met ADO Den Haag supporters bij aankomst bij de politie geroepen, omdat er bedreigingen door FC Den Bosch supporters geuit zouden zijn. Na dit gesprek is besloten dat de bus met ADO Den Haag supporters na de wedstrijd onder politie begeleiding de stad uitgeleid zou worden (NB een bus met normale "pet en sjaal"supporters, kinderen en vrouwen).

Meneer Kesler, hier hoor ik u niet over. U zet alleen een beeld neer van ADO Den Haag supporters die zich misdragen, dat dit een reactie is op eerder geuite dreigementen van FC Den Bosch kant, dat laat u buiten beschouwing. Vindt u dat eerlijk? Of bent u de ADO Den Haag supporters aan het demoniseren?

Waarschijnlijk kom ik nogal cru bij u over, alleen is het elke keer ADO Den Haag die in het negatieve genoemd wordt en dat ben ik eigenlijk zat.

Natuurlijk zijn onze supporters niet allemaal lieverdjes en natuurlijk mochten zij zich niet op het veld begeven (ook al was dit om de overwinning te vieren met onze spelers), alleen de misdragingen waren duidelijk een reactie op het feit dat de FC Den Bosch supporters, eveneens het veld op kwamen richting uitvak ADO Den Haag (waar ditmaal weer vrouwen en kinderen aanwezig waren).

In uw stuk spreekt u ook niet over de FC Den Bosch aanhang, die voor het einde van de wedstrijd het stadion hebben verlaten, omgelopen zijn en bij de hoofdtribune zich onrechtmatig toegang verschaft hebben tot het stadion en daar het veld hebben betreden om naar de ADO Den Haag supporters te gaan.

U spreek ook niet over de 15 arrestaties die aan Bossche zijde zijn gevallen (niet 1 ADO Den Haag supporter is gearresteerd). Maar toch zijn het de ADO Den Haag supporters die zich ernstig hebben misdragen.

Dit moest mij even van het hart, ADO Den Haag zit namelijk in mijn hart en wordt door uw ongenuanceerde uitspraken van alle kanten schade berokkend en dat is niet rechtvaardig.

Met vriendelijke groet,

Maureen de Vries
mooi geschreven!
0
Donderdag 15 november 2007 om 21:08 uur

ouwe garde

Ik ben al lang blij dat we na de wedstrijd het veld zijn opgegaan en niet tijdens de wedstrijd.Dan had geheid de wedstrijd gestaakt geworden en hadden alle vingers onze kant opgewezen.Je hoord mij niet zeggen dat het een slimme aktie is geweest want dit heeft weer conseqenties maar gebeurt is nu eenmaal gebeurd het zegt eenmaal meer over hoe het stadion van Den bosch in mekaar en zit daar moeten ze zich drukker om maken zij moeten er voor zorgen dat dit niet had kunnen gebeuren.
0
Donderdag 15 november 2007 om 20:12 uur

Nu online

Haagse Haas, Eeuwig Den Haag, Bertdijkhuizen, Marcie, GroenGeelHart070, sanndraa, Bolskie, ADOZoetermeer, opper, DenHaagFC17, DHFC070, Madmax, Bollie74, JoostJ, Max, Vak_W, Edje, viarijn, Superfan, Lellow, Joo070, Langebach2, Mr.070, Dappere dodo en 142 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Spelersklassement

De top3:
Henk Veerman Jort van der Sande Daryl van Mieghem

Laatste wedstrijd

Logo Excelsior Logo ADO Den Haag
7-1
25 mei 2024

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 Willem II * 38 - 79
2 Groningen * 38 - 75
3 Roda JC NC 38 - 75
4 Dordrecht NC 38 - 69
5 ADO D.H. NC 38 - 63
6 Graafsch. NC 38 - 63
7 FC Emmen NC 38 - 57
8 NAC Breda NC 38 - 56
9 MVV Maastr. 38 - 56
10 Jong AZ 38 - 56
11 Helmond Sp. 38 - 51
12 VVV-Venlo 38 - 48
13 SC Cambuur 38 - 47
14 FC Eindhoven 38 - 43
15 Jong Ajax 38 - 40
16 Jong PSV 38 - 40
17 Telstar 38 - 35
18 TOP Oss 38 - 34
19 FC Den Bosch 38 - 33
20 Jong Utrecht 38 - 26