Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 15
Volgende pagina

Aad

Wahter:

De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
Reischl heeft de 2e seizoenhelft nauwelijks gepresteerd. Daar krijg je geen hoofdprijzen meer voor. Lekker houden en kijken hoe hij in de eredivisie functioneert waar het voerbal heel anders gaat worden.
2
Vrijdag 5 juni 2026 om 19:01 uur
Kees:

Familie kan op de koffie bij ADO op 5 juli. Zie officiële site.
Echt? Dan al! Vrij vroeg voor een open dag. Maar wel leuk hoor
1
Vrijdag 5 juni 2026 om 18:59 uur
priveopcadd:

De enige manier en de gemakkelijkste is als de Gemeente Den Haag het stadion schenkt aan ADO. Scheelt meer dan een miljoen per jaar. En ADO dokt al 20 jaar dus het mag best.
Dat is een leuk idee, maar niet haalbaar in verband met allerlei mededingingregels op Europees niveau. Als wij dus eigenaar willen worden van het stadion zal er toch echt betaald moeten worden.
1
Vrijdag 5 juni 2026 om 17:56 uur
Club Achter de Duinen:

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

'Telefoon Van der Sloot blijft rinkelen'
Steven van der Sloot heeft over belangstelling niks te klagen. Uit de eredivisie, Duitse en Oostenrijkse competities is interesse.
Lees het nieuwsbericht
Ik hoop voor hem dat hij zo slim is om niet te kiezen voor een (Duitse) degradatiekandidaat of een verdedigend ingestelde ploeg, hoe financieel aantrekkelijk het salaris daar misschien ook kan zijn. Zijn stijl en zijn sterkte punten, met veel aanvallende impulsen, passen immers niet bij degradatievoetbal. Voor de lange termijn kan hij veel beter kiezen voor een ploeg met een aanvallende instelling. Ik noem maar een voorbeeld: ADO ...
2
Vrijdag 5 juni 2026 om 17:21 uur
Wahter:

De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
Ik heb zelf het idee dat Wotte eerst zoveel mogelijk eruit wil zijn met de huidige spelers. Inderdaad zoals Hokke, Bal, Nikiema en Vlak.
Maar ook met eventueel de verkoop of verhuur van andere spelers. Zoals De Bruin. Maar ook een eventuele verkoop van Reischl of andere speler.

Overigens nog steeds het vermoeden dat ze graag Reischl verkopen. En dan pakken ze door naar Uneken.

Ik denk det Wotte pas laat met andere nieuwe spelers gaat komen.
4
Vrijdag 5 juni 2026 om 17:03 uur
Wahter:

De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
De enige manier en de gemakkelijkste is als de Gemeente Den Haag het stadion schenkt aan ADO. Scheelt meer dan een miljoen per jaar. En ADO dokt al 20 jaar dus het mag best.
2
Vrijdag 5 juni 2026 om 16:53 uur

Advertentie

Bleek:

Zeker dat hebben ze echt goed gedaan! Mooie partijen die zich hebben aangesloten..

Wel jammer dat we maar boven ons stand blijven leven en aan het infuus van de eigenaar blijven. En dat terwijl Naat al sinds haar aanstelling roept dat we in de ere divisie zwarte cijfers zouden gaan draaien.
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
0
Vrijdag 5 juni 2026 om 16:36 uur
Priapus Rex:

Ah, een tijd niks te zeiken gehad op 'Naat' hè Bleek, maar je ziet weer ruimte.
Klopt ik zou liever ook geen ruimte zien…
1
Vrijdag 5 juni 2026 om 16:34 uur
Familie kan op de koffie bij ADO op 5 juli. Zie officiële site.
1
Vrijdag 5 juni 2026 om 16:34 uur
Bleek:

Zeker dat hebben ze echt goed gedaan! Mooie partijen die zich hebben aangesloten..

Wel jammer dat we maar boven ons stand blijven leven en aan het infuus van de eigenaar blijven. En dat terwijl Naat al sinds haar aanstelling roept dat we in de ere divisie zwarte cijfers zouden gaan draaien.
Is geen initiatief van ADO, dit heeft een groepje van 7 bedrijven zelf bedacht.
5
Vrijdag 5 juni 2026 om 16:24 uur

Nu online

Aad, priveopcadd, Heino, James, Marcie, Marijn, Pepmans en 106 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 15
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Steven van der Sloot Juho Kilo Kilian Nikiema

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 -

Links