Wahter:
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
Reischl heeft de 2e seizoenhelft nauwelijks gepresteerd. Daar krijg je geen hoofdprijzen meer voor. Lekker houden en kijken hoe hij in de eredivisie functioneert waar het voerbal heel anders gaat worden.
2
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 19:01 uur |
priveopcadd:
De enige manier en de gemakkelijkste is als de Gemeente Den Haag het stadion schenkt aan ADO. Scheelt meer dan een miljoen per jaar. En ADO dokt al 20 jaar dus het mag best.
De enige manier en de gemakkelijkste is als de Gemeente Den Haag het stadion schenkt aan ADO. Scheelt meer dan een miljoen per jaar. En ADO dokt al 20 jaar dus het mag best.
Dat is een leuk idee, maar niet haalbaar in verband met allerlei mededingingregels op Europees niveau. Als wij dus eigenaar willen worden van het stadion zal er toch echt betaald moeten worden.
1
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 17:56 uur |
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
'Telefoon Van der Sloot blijft rinkelen'
Steven van der Sloot heeft over belangstelling niks te klagen. Uit de eredivisie, Duitse en Oostenrijkse competities is interesse.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
'Telefoon Van der Sloot blijft rinkelen'
Steven van der Sloot heeft over belangstelling niks te klagen. Uit de eredivisie, Duitse en Oostenrijkse competities is interesse.
Lees het nieuwsbericht
Ik hoop voor hem dat hij zo slim is om niet te kiezen voor een (Duitse) degradatiekandidaat of een verdedigend ingestelde ploeg, hoe financieel aantrekkelijk het salaris daar misschien ook kan zijn. Zijn stijl en zijn sterkte punten, met veel aanvallende impulsen, passen immers niet bij degradatievoetbal. Voor de lange termijn kan hij veel beter kiezen voor een ploeg met een aanvallende instelling. Ik noem maar een voorbeeld: ADO ...
2
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 17:21 uur |
Wahter:
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
Ik heb zelf het idee dat Wotte eerst zoveel mogelijk eruit wil zijn met de huidige spelers. Inderdaad zoals Hokke, Bal, Nikiema en Vlak.
Maar ook met eventueel de verkoop of verhuur van andere spelers. Zoals De Bruin. Maar ook een eventuele verkoop van Reischl of andere speler.
Overigens nog steeds het vermoeden dat ze graag Reischl verkopen. En dan pakken ze door naar Uneken.
Ik denk det Wotte pas laat met andere nieuwe spelers gaat komen.
Maar ook met eventueel de verkoop of verhuur van andere spelers. Zoals De Bruin. Maar ook een eventuele verkoop van Reischl of andere speler.
Overigens nog steeds het vermoeden dat ze graag Reischl verkopen. En dan pakken ze door naar Uneken.
Ik denk det Wotte pas laat met andere nieuwe spelers gaat komen.
4
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 17:03 uur |
Wahter:
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
De enige manier en de gemakkelijkste is als de Gemeente Den Haag het stadion schenkt aan ADO. Scheelt meer dan een miljoen per jaar. En ADO dokt al 20 jaar dus het mag best.
2
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 16:53 uur |
Advertentie
Bleek:
Zeker dat hebben ze echt goed gedaan! Mooie partijen die zich hebben aangesloten..
Wel jammer dat we maar boven ons stand blijven leven en aan het infuus van de eigenaar blijven. En dat terwijl Naat al sinds haar aanstelling roept dat we in de ere divisie zwarte cijfers zouden gaan draaien.
Zeker dat hebben ze echt goed gedaan! Mooie partijen die zich hebben aangesloten..
Wel jammer dat we maar boven ons stand blijven leven en aan het infuus van de eigenaar blijven. En dat terwijl Naat al sinds haar aanstelling roept dat we in de ere divisie zwarte cijfers zouden gaan draaien.
De enige manier om geleidelijk van dat infuus af te komen is bv Reischl voor de hoofdprijs te verkopen.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
We hebben wel een aantal spelers onder contract die waarde hebben. Dat hebben we niet altijd kunnen zeggen
Zaak is wel dat ze langer vastliggen dan 1 seizoen.
Al lastig zat want Wotte is al enige tijd bezig met Vlak, Hokke en Bal.
0
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 16:36 uur |
Bleek:
Zeker dat hebben ze echt goed gedaan! Mooie partijen die zich hebben aangesloten..
Wel jammer dat we maar boven ons stand blijven leven en aan het infuus van de eigenaar blijven. En dat terwijl Naat al sinds haar aanstelling roept dat we in de ere divisie zwarte cijfers zouden gaan draaien.
Zeker dat hebben ze echt goed gedaan! Mooie partijen die zich hebben aangesloten..
Wel jammer dat we maar boven ons stand blijven leven en aan het infuus van de eigenaar blijven. En dat terwijl Naat al sinds haar aanstelling roept dat we in de ere divisie zwarte cijfers zouden gaan draaien.
Is geen initiatief van ADO, dit heeft een groepje van 7 bedrijven zelf bedacht.
5
|
Vrijdag 5 juni 2026 om 16:24 uur |
Nu online
Aad, priveopcadd, Heino, James, Marcie, Marijn, Pepmans en 106 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




