Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 11
Volgende pagina
rd..:

Ja, maar die is ervoor om te voorkomen dat niet iedere boerenlul gewoon een ticket koopt en het vervolgens weer doorverkoopt. Dat gebeurt vaker bij bovenmatige belangstelling. Ik weet niet hoe hoog de interesse hierbij is en of het werkelijk dat slaatje is, wat ze eruit proberen te slaan. Ik vind er ook wel wat van. Pre-registreren prima... Dit is een stapje verder. Zeker als het vroeger gratis was.

Je moet als organisatie kijken wat je eruit haalt en wat het in dit geval met de beeldvorming van je club doet. Ik denk niet dat het zoveel in geld oplevert, maar het voedt niet bepaald een positief imago. Tenzij je de opbrengsten aan een goed doel stort ofzo... Dus de MBO3-leerling die dit verzonnen heeft, mag nog even een verklaring op deze Shoutbox afleggen.
Vergelijken met vroeger heeft geen zin. Vroeger zat ik met 3000 supporters in het Zuiderpark.
En toen was er inderdaad geen pre-registratie. En was ons imago pas echt slecht.

Of ze nu wel of niet geld verdienen zou me echt worst zijn. Wat ik weet is dat alle scc uitverkocht zijn. Dat deze actie waarschijnlijk ook weer alle verwachtingen overtreft.en dat de club leeft. En vooral dit laatste gaat deze actie echt niet veranderen.
9
Donderdag 4 juni 2026 om 15:21 uur
BLEISWIJK-1:

Jij bent niet van deze wereld meer. Voor heel veel dingen waar veel interesse is, gebeurd dit. Gewoon je ogen openen.

De organisatie van de NN Marathon Rotterdam hanteert een pre-registratiesysteem waarbij je vooraf €5,- administratiekosten betaalt om mee te loten voor een startbewijs.
Ja, maar die is ervoor om te voorkomen dat niet iedere boerenlul gewoon een ticket koopt en het vervolgens weer doorverkoopt. Dat gebeurt vaker bij bovenmatige belangstelling. Ik weet niet hoe hoog de interesse hierbij is en of het werkelijk dat slaatje is, wat ze eruit proberen te slaan. Ik vind er ook wel wat van. Pre-registreren prima... Dit is een stapje verder. Zeker als het vroeger gratis was.

Je moet als organisatie kijken wat je eruit haalt en wat het in dit geval met de beeldvorming van je club doet. Ik denk niet dat het zoveel in geld oplevert, maar het voedt niet bepaald een positief imago. Tenzij je de opbrengsten aan een goed doel stort ofzo... Dus de MBO3-leerling die dit verzonnen heeft, mag nog even een verklaring op deze Shoutbox afleggen.
8
Donderdag 4 juni 2026 om 13:18 uur
Priapus Rex:

Daarom is het ook van belang dat er naast het kunnen doorgeven van je (seizoens)kaart als je niet kan, je de kaart via officiële kanalen kan teruggeven aan de club. Dan kunnen de +-leden die kaart ook kopen, naast de 1000 per tribune.
Zeker. En er is zoveel meer om je slag mee te slaan. Hopelijk zit er nog wat meer creativiteit op de commerciele afdeling.
2
Donderdag 4 juni 2026 om 11:50 uur
BLEISWIJK-1:

ADO+ is niet voor SCC houders. Ik had de vraag gesteld aan ticketing. Gaat echt om andere extra fans.

Overigens ken ik al 3 mensen die ADO+ betaald hebben. Ik ben benieuwd of dit de 3000 resterende plekken per wedstrijd gaat overstijgen.
Daarom is het ook van belang dat er naast het kunnen doorgeven van je (seizoens)kaart als je niet kan, je de kaart via officiële kanalen kan teruggeven aan de club. Dan kunnen de +-leden die kaart ook kopen, naast de 1000 per tribune.
3
Donderdag 4 juni 2026 om 11:01 uur
Donnydh070:

Hij heeft dus schijnbaar wel ergens talent in want keepen kan die niet.
Denk enorme bankrekening en een kinderarmpie
3
Donderdag 4 juni 2026 om 09:53 uur

Advertentie

Vos:

Ik lees het juist dat de ADO+ mensen als eerste kunnen kiezen uit die 1000 kaarten en daarna pas de scc houders en wellicht later de gewone account houders.

Ik vind het zelfs een service die €20, want dan hebben degenen die echt graag willen als eerste de keuze uit die 1000 per tribune.

Ook slim gedaan qua momentum. We worden eindelijk een echte club.
Top.
Helemaal mee eens. Succes moet je commercieel uitbuiten.

Maar wel alles in verhouding. 20 euro is geen megabedrag. En onze seizoenskaarten zijn ook relatief goedkoop. Daarom vindt ik het niet meer dan prima.
8
Donderdag 4 juni 2026 om 09:34 uur
yesyes:

Lijkt me sterk als al die scc’s een extra kaart kunnen aanschaffen blijft er natuurlijk nooit een kaartje over met die 1000 per tribune. Dus dan heeft dat adodenhaag+ geen zin.
ADO+ is niet voor SCC houders. Ik had de vraag gesteld aan ticketing. Gaat echt om andere extra fans.

Overigens ken ik al 3 mensen die ADO+ betaald hebben. Ik ben benieuwd of dit de 3000 resterende plekken per wedstrijd gaat overstijgen.
1
Donderdag 4 juni 2026 om 09:30 uur

Vos

yesyes:

Lijkt me sterk als al die scc’s een extra kaart kunnen aanschaffen blijft er natuurlijk nooit een kaartje over met die 1000 per tribune. Dus dan heeft dat adodenhaag+ geen zin.
Ik lees het juist dat de ADO+ mensen als eerste kunnen kiezen uit die 1000 kaarten en daarna pas de scc houders en wellicht later de gewone account houders.

Ik vind het zelfs een service die €20, want dan hebben degenen die echt graag willen als eerste de keuze uit die 1000 per tribune.

Ook slim gedaan qua momentum. We worden eindelijk een echte club.
Top.
10
Donderdag 4 juni 2026 om 09:29 uur
Club Achter de Duinen:

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Vrouw ex-ADO-speler in Playboy
De vrouw van een voormalige speler van ADO Den Haag staat in de Playboy.
Lees het nieuwsbericht
Hij heeft dus schijnbaar wel ergens talent in want keepen kan die niet.
3
Donderdag 4 juni 2026 om 09:12 uur

Club Achter de Duinen

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Vrouw ex-ADO-speler in Playboy
De vrouw van een voormalige speler van ADO Den Haag staat in de Playboy.
Lees het nieuwsbericht
1
Donderdag 4 juni 2026 om 08:45 uur

Nu online

priveopcadd, barney0700, aaddemosje en 44 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 11
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Steven van der Sloot Juho Kilo Kilian Nikiema

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 ADO D.Haag * 38 - 89
2 SC Cambuur * 38 - 78
3 Willem II * 38 - 68
4 Graafschap 38 - 63
5 Almere City 38 - 58
6 RKC Waalwijk 38 - 58
7 Jong PSV 38 - 56
8 Roda JC 38 - 55
9 Den Bosch 38 - 51
10 FC Dordrecht 38 - 47
11 FC Eindhoven 38 - 47
12 Jong Utrecht 38 - 46
13 VVV-Venlo 38 - 45
14 FC Emmen 38 - 45
15 Vitesse -12 38 - 44
16 TOP Oss 38 - 44
17 Jong AZ 38 - 40
18 Helmond Sp. 38 - 39
19 MVV Maastr. 38 - 38
20 Jong Ajax 38 - 35

Links