Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 12
Volgende pagina
BLEISWIJK-1:

Het had volgens het schrijven met prioriteiten te maken. Ik sluit niet uit dat er bewust voor v. Loenen gekozen is. En daarmee de keutel richting Braaf is ingetrokken. Dit heeft dan niks met Bolt te maken.

We kunnen ook niet iedereen vastleggen als we al 4 buitenspelers hebben. Zonder v. Loenen en Braaf. Dan moet er eerst iets weg. Misschien willen ze eerst jongens als Peupion, Hawkins en Thomas tot eind augustus de kans geven. Voordat ze nog meer vleugelspelers aantrekken. Dat zou verklaren dat Braaf even moest wachten.
Juist! Er lopen al meer dan genoeg buitenspelers bij Den Haag. Wil je nieuwe halen moet je eerst van een aantal af. En liever 3 a 4 hele goeie erbij inplaats van een heel blik middelmatige voetballers. Van Loenen gaat 100% een kans krijgen in de voorbereiding.
2
Zondag 14 juni 2026 om 20:57 uur
Kastaneer tegenover Neuer. Leuk voor die jongen. Bijzondere carrière gekend na zijn tijd bij ons.
4
Zondag 14 juni 2026 om 20:55 uur
Bolskie:

Maar dat de gehele technische staf achter een speler staat en de speler vast wil leggen maar de eigenaar zegt nee is toch gerust opmerkelijk en niet bevorderlijk of vind je dat ook onzin?
Waar staat dat het zo gegaan is?
2
Zondag 14 juni 2026 om 20:54 uur
slash070:

Sinds Robin P. de hele selectie en staf heeft aangerand omdat hij niet tegen Sangria kan
Zo ken ik je weer
1
Zondag 14 juni 2026 om 20:52 uur
ADO079:

Dat momentum dat we nu hebben kan ook zomaar ineens binnen een seizoen helemaal weg zijn. Dat weten die Amerikanen ook. Nu is het makkelijker de club van de hand te doen of "een partner te zoeken" zoals Naat het laatst zei, dan als we komend seizoen 15e worden en de seizoenskaarten het jaar erop niet uitverkopen. Laat staan als we degraderen.
Gelukkig ben jij de stabiele factor, constant negatief / zwaar op de hand / glas half leeg. Wat n leven.
8
Zondag 14 juni 2026 om 20:46 uur
Bolskie:

Maar dat de gehele technische staf achter een speler staat en de speler vast wil leggen maar de eigenaar zegt nee is toch gerust opmerkelijk en niet bevorderlijk of vind je dat ook onzin?
Het had volgens het schrijven met prioriteiten te maken. Ik sluit niet uit dat er bewust voor v. Loenen gekozen is. En daarmee de keutel richting Braaf is ingetrokken. Dit heeft dan niks met Bolt te maken.

We kunnen ook niet iedereen vastleggen als we al 4 buitenspelers hebben. Zonder v. Loenen en Braaf. Dan moet er eerst iets weg. Misschien willen ze eerst jongens als Peupion, Hawkins en Thomas tot eind augustus de kans geven. Voordat ze nog meer vleugelspelers aantrekken. Dat zou verklaren dat Braaf even moest wachten.
4
Zondag 14 juni 2026 om 20:41 uur
Erik070:

Waarom verwacht je dat er nog meer beerputten geopend gaan worden?
We hebben een leuk seizoen gehad en had meer rust en actie verwacht eerlijk gezegd.
Contracten worden/zijn van sterkhouders nog niet verlengd, Braaf afgewezen, van de Gun weg.
We staan al weken stil en daar is een reden voor die ik niet kan plaatsen.
Maar goed ik wacht met een goed gevoel de komende weken af.
2
Zondag 14 juni 2026 om 20:33 uur
Bolskie:

Maar dat de gehele technische staf achter een speler staat en de speler vast wil leggen maar de eigenaar zegt nee is toch gerust opmerkelijk en niet bevorderlijk of vind je dat ook onzin?
Dat is inderdaad vervelend maar Bolt zal dit niet voor niks doen lijkt mij. Ze hebben ruim ervaring met clubs runnen en dat er niet klakkeloos gekocht wordt als een technische staf het roept vind ik ook wel wat hebben. Er zal niet zomaar nee gezegd zijn. Eigenaar betaald en mag soms ook bepalen…. Niemand weet wat Braaf heeft geeist en zolang we geen eigen bankrekening hebben zal alles logischerwijs via de eigenaar moeten gaan. We gaan het allemaal wel zien, ik kijk uit naar de start van het seizoen en alle randzaken interesseren mij niet zo.
4
Zondag 14 juni 2026 om 20:17 uur

Advertentie

Ran1972:

Pffff, voor vele hier is de zomerstop net ff iets te lang. Wat een ge o.h. over een Ibiza incident waardoor opeens de trainer eruit moet of gaat, de eigenaar na een kampioenschap schijnbaar besluit de club te verkopen en is het ‘schandalig’ dat van der gun eruit is gezet schijnbaar (ook al had hij 0 ervaring voor de nieuwe functie en is hij zelf eruit gestapt waarschijnlijk. Elke club heeft z’n incidenten etc maar alleen bij ons is dan meteen de club op sterven na dood en zijn we al gedegradeerd of opgedoekt zonder ook maar een minuut in de eredivisie gespeeld te hebben (volgens een aantal supporters dan)……
Maar dat de gehele technische staf achter een speler staat en de speler vast wil leggen maar de eigenaar zegt nee is toch gerust opmerkelijk en niet bevorderlijk of vind je dat ook onzin?
2
Zondag 14 juni 2026 om 20:04 uur
Pffff, voor vele hier is de zomerstop net ff iets te lang. Wat een ge o.h. over een Ibiza incident waardoor opeens de trainer eruit moet of gaat, de eigenaar na een kampioenschap schijnbaar besluit de club te verkopen en is het ‘schandalig’ dat van der gun eruit is gezet schijnbaar (ook al had hij 0 ervaring voor de nieuwe functie en is hij zelf eruit gestapt waarschijnlijk. Elke club heeft z’n incidenten etc maar alleen bij ons is dan meteen de club op sterven na dood en zijn we al gedegradeerd of opgedoekt zonder ook maar een minuut in de eredivisie gespeeld te hebben (volgens een aantal supporters dan)……
11
Zondag 14 juni 2026 om 19:59 uur

Nu online

Kleddah, Grijns en 87 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 12
Volgende pagina

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Volgende wedstrijd

Logo Laakkwartier Logo ADO Den Haag
4 juli 2026 om 14:00 uur
HVV Laakkwartier, Den Haag

Advertentie

Links